abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118088921
I het raar dit onder iemand zijn ruitenwisser te plakken op de sportschool?

Voor de mooiste vrouw van XXX en omstreken met deXXXpeugeot XXX,
Ongeveer 3x per week zie ik je in de sportschool,
Altijd breng jij mijn hoofd weer op hol,
Zo geweldig knap als dat jij bent,
Had ik je maar gekend,
Het is een gevoel wat ik heb geprobeerd weg te stoppen,
Maar elke keer blijk je mijn hart weer sneller te laten kloppen,
Zodra jij in mijn buurt komt sla ik van verlegenheid steeds dicht,
Het is dan ook duidelijk dat ik voor jouw schoonheid ben gezwicht,
Ik kan niet anders dan aan jou denken,
Dus heb ik besloten jou dit gedicht te schenken,
Ik heb nog nooit een vrouw gezien die zo dicht van buiten aan perfectie weet te tippen,
Dit doet mij verlangen haar te kussen op haar prachtige volle lippen,
Ik ben zo nieuwsgierig naar wat jij allemaal in je leven doet,
Wat mij betreft gaan wij dan ook samen een leuke tijd tegemoet,
Al deze gedachten samen doen mij beseffen dat ik ook je binnenkant wil leren kennen,
Zo kwam ik op het idee dit bericht naar jou te verzenden,

-xxx- XXXXX (XXX opel XXXXXX @ XXXXX)
Whatsapp/SMS XXXXXXXXXX
P.S. als je hier niet van gediend bent mag je mij negeren. Ik zal je verder niet lastig vallen. In dat geval excuus.

Ik ben te verlegen om te praten, maar denk niet dat het geheel onverwachts voor haar komt. Ze kijkt me vaak aan maar ik kijk altijd weg omdat ik dan ga trillen van de zenuwen :(
  Spellchecker woensdag 17 oktober 2012 @ 17:36:40 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_118089082
leuk en romantisch :D

hopelijk vindt zij dat ook!
pi_118089091
ik ben geen vrouw maar ik kan je dit advies geven:

grow some fucking balls :')
pi_118089195
go for it.

Nee heb je, stalker aanklacht kun je krijgen. :P

Nee maar serieus why not? :)

Just do it... yolo!! ( :') )
pi_118089199
En haal die p.s weg sowieso! Komt nogal onzeker over. Zij zal heus niet gaan reageren als ze niet wilt.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:39:46 #6
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_118089207
- Grapjes mogen elders. -

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 17:40:08 ]
opgezegd@fok.nl
pi_118089242
Ik ben voor 'trillen van de zenuwen en in die staat alsnog aanspreken'.
pi_118089300
Ik bedoel, hoe gaat dat straks als ze positief reageert? Je wil toch wel normaal met haar kunnen praten? Of helpt whatsappen en sms'en je dat je straks wel met haar kunt communiceren?
pi_118089312
Ja het is raar
ik zou denken brrrr
en eens gaan kijken hoe lastig het is om van sportschool te switchen

het is stalkerig en vrouwen vallen niet op mannen die niet durven te praten in hun bijzijn
beter spreek je haar gewoon eens aan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:02 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118089342
"hmm.. creepy.. :{ ik ga wel op een ander tijdstip sporten, wanneer z'n auto er niet staat"
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:44:11 #11
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_118089348
nee dat is kansloos. je kan het beter gerichter doen.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2012 17:44:50 ]
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_118089431
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
pi_118089452
Als je nou eerst eens met 'r zou praten en dat gaat ok, is het al wat minder creepy.
pi_118089503
En dan "dat ik ook je binnenkant wil leren kennen", man o man, wat komt dat fout over zeg!
pi_118089556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
Ja, dat dus. Als je niet kan dichten, doe het dan ook niet.
pi_118089565
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef Conflict het volgende:
En dan "dat ik ook je binnenkant wil leren kennen", man o man, wat komt dat fout over zeg!
:D.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:49:28 #17
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_118089566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:39 schreef FoXje het volgende:
- Grapjes mogen elders. -
Uhm, is geen grapje. Kan me voorstellen dat niet iedereen ervan gediend is als zijn vriendin een eng briefje onder haar ruitenwissers vindt.
opgezegd@fok.nl
pi_118089569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
en dit ja, het is echt heel slecht
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_118089585
Help TS eens door het beter te maken.
pi_118089695
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
Hoi knappe vrouw,
Ik wil graag neuken met jouw.

Opzetje hoor!
pi_118089705
quote:
17s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:49 schreef zarGon het volgende:
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieus
arme vrouw moet dan opzoek naar een nieuwe sportschool!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:54:38 #22
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118089809
Mooi gedicht en sommige vrouwen zullen er zeker voor vallen. Genoeg vrouwen alleen ook niet. Een keer proberen te praten met haar is geen optie? Misschien is ze het type vrouw dat het lief vindt als ze merkt dat je zenuwachtig bent..

Wil je alleen niet teveel hoop geven want vrouwen houden meestal wel van mannen die kunnen praten en beetje extra durven (face to face).. Als jij denkt dat het een type meid is die het kan waarderen en je weet niet hoe je het anders moet doen (of kan doen) dan moet je het doen. Enige kans dan zo lijkt het.

Anders zou ik toch een beetje iets anders verzinnen.. aanspreken in de sporthal als je wat dicht bij haar aan het trainen hebt is al 100 keer normaler (en daarom minder risicovol) dan wat je nu wil doen... ongeacht je intenties
we dan
pi_118089820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef Conflict het volgende:

[..]

Hoi knappe vrouw,
Ik wil graag neuken met jouw.

Opzetje hoor!
Mag wel iets serieuzer.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee want beter doet ie het gewoon niet, serieus
arme vrouw moet dan opzoek naar een nieuwe sportschool!
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt. :P.
pi_118089848
Hmm, het komt op mij wat over als een sinterklaasgedicht. Wil jij een cadeautje van haar, net als je een cadeautje aan Sint zou vragen...?

Well, een relatie is voor allebei, jij wil iets van haar, zij zal iets van jou terug willen.

Als jij onzeker tegenover haar bent, zal zij dat zien als dat jij denkt dat je haar niet kan geven wat ze jou zal vragen.

Waarom zou ze dan nog de moeite doen om een relatie met je te proberen op te bouwen? Of dacht je dat 'liefde' genoeg was voor een relatie?

Naja, als ze geen serieuze relatie wil, dan maak je misschien een kans.

Maar zo te lezen wil jij wel een serieuze relatie (en weet je niet precies wat dat inhoudt), dus degene die hier teleurgesteld gaat worden en pijn gaat lijden ben jij.
pi_118089893
vond dit wel een mooie verwoording

quote:
6s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Het hangt tegen humor en triestheid aan.
Niet doen TS. Dit is gewoon creepy
pi_118089926
Anyway, als jij zenuwachtig bent, maar zij ziet jou wel zitten, dan zal ze je echt wel op je gemak stellen hoor.

Als ze je niet ziet zitten, dan zal ze je genadeloos in je onzekerheid grijpen. Dat is het beste. Dan is zij er meteen in één keer van af, en heb jij de minste pijn. :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:58:12 #27
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118089969
Moet zeggen nu ik het een 2e keer lees is het gedicht toch wel wat minder goed eigenlijk en sinterklaasgehalte is vrij hoog :{ denk dat ik vooral het idee van een gedicht wel mooi vond een keer. Maar sowieso zou ik het gedicht wel aanpassen dan nog.. klopt lang niet allemaal sorry
we dan
pi_118089974
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het is raar
ik zou denken brrrr
en eens gaan kijken hoe lastig het is om van sportschool te switchen

het is stalkerig en vrouwen vallen niet op mannen die niet durven te praten in hun bijzijn
beter spreek je haar gewoon eens aan
Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk? :O :O

Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:59:56 #29
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118090046
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt. :P.
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:00:40 #30
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118090075
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee direct
we dan
pi_118090085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef vraag12345 het volgende:
Ik ben te verlegen om te praten, maar denk niet dat het geheel onverwachts voor haar komt. Ze kijkt me vaak aan maar ik kijk altijd weg omdat ik dan ga trillen van de zenuwen :(
Ik zie wat jij zegt eerlijk gezegd niet gebeuren.
pi_118090095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mag wel iets serieuzer.

[..]

dan zeg ik niets doen :P

maar goed als je gebrand bent op een gedicht dan ga voor iets van een grote dichter, vooral als je het zelf niet kunt
een mooi stukje Byron of zo

zou ik persoonlijk nog een beetje waarderen omdat je dan wel een intelligente stalker bent
hoewel dat klinkt trouwens wel als de gevaarlijkste soort :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:01:19 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118090105
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee direct
Dan weet ie toch meteen hoe het zit? In plaats van dat ze 'm gaat ontlopen omdat ze 'm creepy vindt. Voor beide beter dus.
pi_118090147
Sinterklaas valt vroeg dit jaar...
Ja doei.
pi_118090154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Loverrrr het volgende:

[..]

Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk? :O :O

Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden O+
mooi, dan ben jij de uitzondering
maar ik zou toch niet op een uitzondering gokken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Spellchecker woensdag 17 oktober 2012 @ 18:02:22 #36
197773 crew  maily
pi_118090159
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan zeg ik niets doen :P

maar goed als je gebrand bent op een gedicht dan ga voor iets van een grote dichter, vooral als je het zelf niet kunt
een mooi stukje Byron of zo

zou ik persoonlijk nog een beetje waarderen omdat je dan wel een intelligente stalker bent
hoewel dat klinkt trouwens wel als de gevaarlijkste soort :P
nee, zelf verzinnen is het leukst... maar ik ben het met velen hier eens: het gedicht is wel n beetje TE....
pi_118090166
Stel je nou eens voor dat je vrouw bent. Elke week loopt er wel een kerel op je af die iets met je wil proberen te beginnen.

Na 20 keer van dit soort ervaringen weet je als vrouw wel hoe je er mee om moet gaan hoor.

Stel nou een beetje vertrouwen in de vrouw. Als je met haar praat zal ze al snel een keuze maken. En als ze geen zin heeft in gedoe, dan zal die keuze negatief voor jou uitvallen. Dat betekent echt nog helemaal niks, behalve dat ze effe geen zin heeft in gedoe.

Het geeft jou de kans om er nog tussenuit te knijpen nu je het nog kan. En het geeft haar de kans om te zien of je aanhoudt.

Dat allereerste gesprek en de uitkomst daarvan is dus helemaal niet belangrijk. Waar ben je zenuwachtig om?

Pas als ze na 4 of 5 keer proberen nog niet toegeeft, dan moet je je zorgen gaan maken.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:02:43 #38
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118090172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dan weet ie toch meteen hoe het zit? In plaats van dat ze 'm gaat ontlopen omdat ze 'm creepy vindt. Voor beide beter dus.
Ja ik wou gewoon aangeven dat dit net als internet een gemakkelijke manier voor hem is maar niet direct goed. Voor beide beter om het niet te doen lijkt me ook. Hij moet zijn mond opentrekken en woorden eruit laten vloeien
we dan
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:02:54 #39
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118090181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Ik zie wat jij zegt eerlijk gezegd niet gebeuren.
Maar je ziet het wel gebeuren dat hij durft te praten wanneer ze 'm aanspreekt over z'n gedicht?
Lijkt me makkelijker om eerst over iets algemeens/oppervlakkigs te praten dan gelijk over een liefdesverklaring, als je toch al heel verlegen bent.
pi_118090221
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef maily het volgende:

[..]

nee, zelf verzinnen is het leukst... maar ik ben het met velen hier eens: het gedicht is wel n beetje TE....
dat is inderdaad het leukste als je verder komt dan: ik hou van jouw, kus me gauw, anders word ik blauw en dat is niet lauw

en dan alleen nog maar op het gebied van dichten want daarna ben ik nog steeds voor verbranden en in eenzaamheid verder smachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:04:04 #41
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118090230
Wil nu bijna zeggen 'TS, yolo, doe het' maar goed die humor is nu wel ongepast omdat hij het ook daadwerkelijk van plan is :')
we dan
pi_118090239
Beyond creepy en sneu. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118090268
Als vrouwen ergens nat van worden is het wel van mannen die geen hallo tegen ze durven te zeggen. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Spellchecker woensdag 17 oktober 2012 @ 18:05:02 #44
197773 crew  maily
pi_118090277
misschien moet TS gewoon proberen bij haar in de buurt te gaan sporten...

en dan zijn handdoek laten vallen ofzo... :o
pi_118090280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maar je ziet het wel gebeuren dat hij durft te praten wanneer ze 'm aanspreekt over z'n gedicht?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef zarGon het volgende:
Ik bedoel, hoe gaat dat straks als ze positief reageert? Je wil toch wel normaal met haar kunnen praten? Of helpt whatsappen en sms'en je dat je straks wel met haar kunt communiceren?
:P.
quote:
Lijkt me makkelijker om eerst over iets algemeens/oppervlakkigs te praten dan gelijk over een liefdesverklaring, als je toch al heel verlegen bent.
Dat ben ik helemaal met je eens. Eerst een praatje zonder ergens druk op te leggen lijkt mij ook een goede stap.
pi_118090285
Volgens mij is het makkelijkste gewoon om de volgende keer als ze naar je kijkt, naar haar toe te lopen en de algemeen erkende beste openingszin ooit te gebruiken: "Hee, ik zie je hier nu al een paar keer, hoe heet jij eigenlijk?". :)
pi_118090294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Als vrouwen ergens nat van worden is het wel van mannen die geen hallo tegen ze durven te zeggen. :D
Ja, koude douche ja. :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:05:41 #48
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118090303
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

:P.

[..]

Dat ben ik helemaal met je eens. Eerst een praatje zonder ergens druk op te leggen lijkt mij ook een goede stap.
Ow hehe :D Komen we via twee verschillende wegen toch nog bij dezelfde conclusie :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:05:57 #49
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_118090314
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef RetepV het volgende:
Volgens mij is het makkelijkste gewoon om de volgende keer als ze naar je kijkt, naar haar toe te lopen en de algemeen erkende beste openingszin ooit te gebruiken: "Hee, ik zie je hier nu al een paar keer, hoe heet jij eigenlijk?". :)
Werkt niet. Zij denkt dat hij haar nooit heeft gezien omdat hij steeds wegkijkt als zij kijkt.
we dan
pi_118090340
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef maily het volgende:
misschien moet TS gewoon proberen bij haar in de buurt te gaan sporten...

en dan zijn handdoek laten vallen ofzo... :o
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoor
ik kom echt niet van mijn machine af omdat iemand zijn handdoek op de grond mikt :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')