Inb4 lang verhaal. Inb4 emo.gif
veel plezier

:
beginnend bij het begin, ik add random leuke chicks op facebook uit deze stad om mijn kans te vergroten.(

) Meestal word het een beetje een awkward gesprek, maar met deze chick ging het eigenlijk een beetje raar (maar wel leuk!)
afin, ik na een paar keer proberen wat te doen, waarom ze zegt dat zij er wel mee komt als ze wat wil doen. Dacht dat dit verneukt was en praatte verder nog soms casual met haar.
fast forward naar afgelopen vrijdag, ik zou met mijn maten naar het laatste feest wat gegeven zou worden voor de vakantie. Ik had er zin an. Schrijft ze op facebook of ik zin heb wat te doen
Ik heb verder geen idee ze wou haar vriendinnen bij haar hebben de eerste keer (logisch wel als je mekaar nog nooit gezien hebt) dus ik nodig haar uit voor dat feest. Ze belt me een keer op (eerste keer, leuke stem dacht ik

) en ik zie haar daar op dat feest
Op dat feest ben ik echter nogal van de zenuwen en heb totaal die avond maar pakweg 5 woorden tegen haar gezegd.

Zou mezelf wat moed indrinken en dan met haar staan lullen, op het moment dat ik dat wou doen was ze verdwenen.
Zaterdag gelijk met haar via facebook gaan praten en de waarheid verteld. Bleek ze wel te waarderen, toen ik vroeg of ze die avond wat wou doen om het goed te maken zei ze nee.
Echter verwijderde ze me niet, en ze praat nog steeds met me met enige regelmaat. T is dat ik nu 2 weken niet in deze stad ben vanaf dit weekend, maar ik ga de week nadat ik terug ben als we nog steeds regelmatig praten nog een poging wagen.
Wat me een goed teken lijkt is dat ze nog steeds onveranderd doorlult. Risico van de friendzone is er wel, maar ik heb een vaag gevoel dat ze mij wel ziet zitten eigenlijk.
TL;DR: weer een typisch gogosweden verhaal