Ja, dat dus. Als je niet kan dichten, doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef Conflict het volgende:
En dan "dat ik ook je binnenkant wil leren kennen", man o man, wat komt dat fout over zeg!
Uhm, is geen grapje. Kan me voorstellen dat niet iedereen ervan gediend is als zijn vriendin een eng briefje onder haar ruitenwissers vindt.quote:
en dit ja, het is echt heel slechtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieusquote:
Mag wel iets serieuzer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi knappe vrouw,
Ik wil graag neuken met jouw.
Opzetje hoor!
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieus
arme vrouw moet dan opzoek naar een nieuwe sportschool!
Niet doen TS. Dit is gewoon creepyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het hangt tegen humor en triestheid aan.
Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het is raar
ik zou denken brrrr
en eens gaan kijken hoe lastig het is om van sportschool te switchen
het is stalkerig en vrouwen vallen niet op mannen die niet durven te praten in hun bijzijn
beter spreek je haar gewoon eens aan
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt..
Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee directquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |