Ja, dat dus. Als je niet kan dichten, doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef Conflict het volgende:
En dan "dat ik ook je binnenkant wil leren kennen", man o man, wat komt dat fout over zeg!
Uhm, is geen grapje. Kan me voorstellen dat niet iedereen ervan gediend is als zijn vriendin een eng briefje onder haar ruitenwissers vindt.quote:
en dit ja, het is echt heel slechtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:46 schreef Conflict het volgende:
Een gedicht onder de ruitenwisser lijkt me wel kunnen, best leuk idee. Maar dit Sinterklaasgedicht zou ik gewoon wegflikkeren, het is echt kinderlijk en slecht.
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieusquote:
Mag wel iets serieuzer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi knappe vrouw,
Ik wil graag neuken met jouw.
Opzetje hoor!
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want beter doet ie het gewoon niet, serieus
arme vrouw moet dan opzoek naar een nieuwe sportschool!
Niet doen TS. Dit is gewoon creepyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het hangt tegen humor en triestheid aan.
Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ja het is raar
ik zou denken brrrr
en eens gaan kijken hoe lastig het is om van sportschool te switchen
het is stalkerig en vrouwen vallen niet op mannen die niet durven te praten in hun bijzijn
beter spreek je haar gewoon eens aan
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt..
Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee directquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kan de schade ook gewoon volledig vermijden door het helemaal niet te doen en haar gewoon eens aan te spreken in de sportschool.
"Hoi, mag ik je wat vragen.. Ik zie je wel vaker op dit apparaat trainen en wil daar zelf ook mee beginnen maar weet eigenlijk niet hoe het werkt/waar ik op moet letten, zou je het erg vinden om me een beetje wegwijs te maken?"
Ik zie wat jij zegt eerlijk gezegd niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:32 schreef vraag12345 het volgende:
Ik ben te verlegen om te praten, maar denk niet dat het geheel onverwachts voor haar komt. Ze kijkt me vaak aan maar ik kijk altijd weg omdat ik dan ga trillen van de zenuwen
dan zeg ik niets doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag wel iets serieuzer.
[..]
Ben ik met je eens. Heb alleen niet het idee dat TS haar gaat aanspreken. Dan blijft dit of niets doen over. En als-ie het toch doet wil ik wel dat-ie zoveel mogelijk de schade beperkt..
Dan weet ie toch meteen hoe het zit? In plaats van dat ze 'm gaat ontlopen omdat ze 'm creepy vindt. Voor beide beter dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan loopt hij het risico dat ze nee zegt. Een gedicht zegt geen nee direct
mooi, dan ben jij de uitzonderingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nietus. Het is origineel en anders dan: Hoi, hoe gaat het? Hoe oud ben? Studie? werk?![]()
![]()
Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden
nee, zelf verzinnen is het leukst... maar ik ben het met velen hier eens: het gedicht is wel n beetje TE....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeg ik niets doen
maar goed als je gebrand bent op een gedicht dan ga voor iets van een grote dichter, vooral als je het zelf niet kunt
een mooi stukje Byron of zo
zou ik persoonlijk nog een beetje waarderen omdat je dan wel een intelligente stalker bent
hoewel dat klinkt trouwens wel als de gevaarlijkste soort
Ja ik wou gewoon aangeven dat dit net als internet een gemakkelijke manier voor hem is maar niet direct goed. Voor beide beter om het niet te doen lijkt me ook. Hij moet zijn mond opentrekken en woorden eruit laten vloeienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan weet ie toch meteen hoe het zit? In plaats van dat ze 'm gaat ontlopen omdat ze 'm creepy vindt. Voor beide beter dus.
Maar je ziet het wel gebeuren dat hij durft te praten wanneer ze 'm aanspreekt over z'n gedicht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik zie wat jij zegt eerlijk gezegd niet gebeuren.
dat is inderdaad het leukste als je verder komt dan: ik hou van jouw, kus me gauw, anders word ik blauw en dat is niet lauwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
nee, zelf verzinnen is het leukst... maar ik ben het met velen hier eens: het gedicht is wel n beetje TE....
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je ziet het wel gebeuren dat hij durft te praten wanneer ze 'm aanspreekt over z'n gedicht?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef zarGon het volgende:
Ik bedoel, hoe gaat dat straks als ze positief reageert? Je wil toch wel normaal met haar kunnen praten? Of helpt whatsappen en sms'en je dat je straks wel met haar kunt communiceren?
Dat ben ik helemaal met je eens. Eerst een praatje zonder ergens druk op te leggen lijkt mij ook een goede stap.quote:Lijkt me makkelijker om eerst over iets algemeens/oppervlakkigs te praten dan gelijk over een liefdesverklaring, als je toch al heel verlegen bent.
Ja, koude douche ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:04 schreef heiden6 het volgende:
Als vrouwen ergens nat van worden is het wel van mannen die geen hallo tegen ze durven te zeggen.
Ow hehequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Eerst een praatje zonder ergens druk op te leggen lijkt mij ook een goede stap.
Werkt niet. Zij denkt dat hij haar nooit heeft gezien omdat hij steeds wegkijkt als zij kijkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef RetepV het volgende:
Volgens mij is het makkelijkste gewoon om de volgende keer als ze naar je kijkt, naar haar toe te lopen en de algemeen erkende beste openingszin ooit te gebruiken: "Hee, ik zie je hier nu al een paar keer, hoe heet jij eigenlijk?".
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef maily het volgende:
misschien moet TS gewoon proberen bij haar in de buurt te gaan sporten...
en dan zijn handdoek laten vallen ofzo...
nee, maar dan heeft hij een excuus om n beetje dichterbij te komen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoor
ik kom echt niet van mijn machine af omdat iemand zijn handdoek op de grond mikt
En dan z'n hoofd stoten tegen haar apparaat, waarop ze vraagt: "oei, gaat het?"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan? dan moet je hem nog zelf oprapen hoor
ik kom echt niet van mijn machine af omdat iemand zijn handdoek op de grond mikt
in een sportschool mag je ook gewoon het apparaat naast haar nemen hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef maily het volgende:
[..]
nee, maar dan heeft hij een excuus om n beetje dichterbij te komen...
en van het een komt het ander...
hopelijk...
Oh ja, vergeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Werkt niet. Zij denkt dat hij haar nooit heeft gezien omdat hij steeds wegkijkt als zij kijkt.
Op zich wel, alleen er is een erg grote kans dat dit gedicht (mede door de plaats/timing) een hele negatieve invloed heeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh ja, vergeten.
Nee, effe serieus, mijn tips zijn niet bedoeld om grappig te zijn, maar om TS te laten zien dat hij het van meer kanten moet bekijken dan alleen vanuit zijn hormonen. Een vrouw heeft ook hersens en een eigen wil. Die wil ga je niet beinvloeden met een gedicht ofzo.
Hmm, het is de bedoeling dat hij haar gaat nemen, niet het apparaat naast haar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in een sportschool mag je ook gewoon het apparaat naast haar nemen hoor
je hoeft geen excuus voor elke meter
Gewoon haar op het apparaat nemen dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:10 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, het is de bedoeling dat hij haar gaat nemen, niet het apparaat naast haar.
Ow no you didn'tquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Gewoon haar op het apparaat nemen dan.
Het is toch geen stalker gedicht? oke misschien is het een beetje te lang ts en te slijmerig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef RetepV het volgende:
Kortom. Ik zou niet met een stalker-gedicht komen. Ik zou mijn zenuwen inslikken, met haar gaan praten, en dan kijken of het gesprek wat wordt.
Als het gesprek niks wordt, dan wordt de relatie sowieso toch al niet veel.
Stel je nou voor, je wil seks met haar, maar je durft al niet eens met haar te praten...
Zelfs als je wil dat ze je geruststelt, zul je toch echt met haar moeten praten hoor.
eens kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Het is toch geen stalker gedicht? oke misschien is het een beetje te lang ts en te slijmerig.
Maar het concept is leuk.
Vind je het idee alleen ook niet leuk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eens kijken
2 mensen hier noemen het romantisch
20 noemen het stalkerig
tja het is zijn keus maar de odds zijn wel echt against
nee ik vind het idee alleen ook niet leukquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Vind je het idee alleen ook niet leuk?
Omdat het alternatief - gewoon aanspreken - beter is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik vind het idee alleen ook niet leuk
bijna niemand hier
Weet jij hoe TS is? Misschien is hij wel een psychopaat. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat hij Fok!ker is, een sportschool bezoekt en een meisje leuk vindt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Vind je het idee alleen ook niet leuk?
Juist. En dan zijn er nog bergen vrouwen die helemaal geen romantisch gedoe willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En omdat je beter romantisch kan zijn tijdens een relatie in plaats van voordat je iemand hebt aangesproken ook denk ik.
Nu het niet gaan pushen he...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Juist. En dan zijn er nog bergen vrouwen die helemaal geen romantisch gedoe willen.
Soms zijn vrouwen net mensen. Echt waar!
Dat wel, maar niet op de ruit plakken! Als de liefde niet wederzijds is dan kan ze die brief overal laten zien. Dan sta je eeuwig voor lul. En als vrouw zou ik deze actie van een onbekende dus niet kunnen waarderen. Voelt gewoon verkeerd en zelfs creepy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef maily het volgende:
leuk en romantisch![]()
hopelijk vindt zij dat ook!
hmm.... daar heb je wel gelijk in... en dan staat zijn kenteken en telefoonnummer er ook nog bij...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet op de ruit plakken! Als de liefde niet wederzijds is dan kan ze die brief overal laten zien. Dan sta je eeuwig voor lul. En als vrouw zou ik deze actie van een onbekende dus niet kunnen waarderen. Voelt gewoon verkeerd en zelfs creepy.
Ach maakt niet uit... yolo!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef maily het volgende:
[..]
hmm.... daar heb je wel gelijk in... en dan staat zijn kenteken en telefoonnummer er ook nog bij...
het zou mij wel uit maken... (als ik TS was...)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit... yolo!
in dat geval kan TS hier uit komen huilen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ja of we hebben hem de enige kans op levensgeluk ontnomen omdat we geen vertrouwen in zijn methode hadden. Het kan alle kanten op
Ja precies. En het is altijd zo voorspelbaar met die openingszinnen:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Revanches het volgende:
Las eerst ''gezicht onder ruitenwisser.''
Ik vind het wel schattig.
Houd wel van dat romantische. Iedereen is zo kil tegenwoordig
Hoi, ik zie je hier wel vaker. Hoe heet je? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer, ik ga even wat drinken. Zin om mee te doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ja precies. En het is altijd zo voorspelbaar met die openingszinnen:
Hoi! Hoe is het?
Kom je hier vaker?
Hoe lang kom je hier?
Vind je het leuk hier?
Heb je het naar je zin hier?
Wat doe je verder als je hier niet bent?
Wat kijk je boos/chagrijnig?
dat "hoe heet je" kan beter achteraan... of: "ik heet vraag12345"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hoi, ik zie je hier wel vaker. Hoe heet je? Ik heb eigenlijk niet zo'n zin meer, ik ga even wat drinken. Zin om mee te doen?
Ja precies! Ook al kan het gedicht wat tips gebruiken, ik zou het heel origineel vinden. Gewoon líef.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef Revanches het volgende:
Ik vind het wel schattig.
Houd wel van dat romantische. Iedereen is zo kil tegenwoordig
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
dat "hoe heet je" kan beter achteraan... of: "ik heet vraag12345"
hou ons op de hoogte TS!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:27 schreef vraag12345 het volgende:
Ok jongens,
Ik had niet zoveel reacties verwacht! Dankje.
Ik heb het dus maar niet gedaan.
Ik jad besloten gewoon alleen hoi te zeggen. Maar ze was er dus niet gvd
Er speelt nog meer:
Al 2x is ze het apparaat naast me gaan gebruiken en ze staart mij steeds aan. Behalve de laatste keer toen negeerde ze me maar was ze met eem vriendin.
Had ik eerder actie moeten omdernemen?
Als ik weet dat als ik op haar afstap heel onzeker overkom is dat dan toch de beste manier?
Ik krijg haar niet uit mijn hoofd.
misschien zit zij precies met hetzelfde probleem....quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:30 schreef vraag12345 het volgende:
Ook toen ze naast me zat en ik keek naar haar zag ik dat ze me aan zat te staren. Dus ik snel weer wegkijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |