SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ik had er net een, vrouw, vroeg of ik een lul of kut had. Laat je pik zien zegt ze. Nou ik dus, als jij eerst achter het aanrecht gaat staan. Ging ze boos weg. Nouja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef bobbernaut het volgende:
KEN JIJ FOK! FORUM?
KEN JIJ FOK! FORUM?
KEN JIJ FOK! FORUM?
KEN JIJ FOK! FORUM?
weer moest ik lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij: KEN JIJ FOK! FORUM?
Vreemde:nee
Jij: BEN EEN GEIL 14-JARIG SLETJE
Jij: PISKAKPOEP OP JE MUIL
Vreemde:tfooeee Kenker Slet
Hey die had ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef bobbernaut het volgende:
Je bent nu aan het chatten met een vreemde. Zeg hallo!
Vreemde:boy hier, 16 jaar. lang, blauwe ogen, donkerblond haar en sixpack, vrij gespierd
Jij: KEN JIJ FOK! FORUM?
ahahahahahahahahaquote:
Je bent nu aan het chatten met een vreemde. Zeg hallo!quote:
http://www.djperemondez.com/#homequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
daar krijg je ook gewoon hits op als je het nummer opzoekt :")
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.djperemondez.com/#home
for real?
Wel mooie KTM heeft ie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De vreemde heeft het gesprek verlaten.
Vreemde:jij?
Jij: wat?
Vreemde:hee j 16
Jij: hey m 16
Vreemde:geil ?
Jij: ja heel erg
Vreemde:heb je whatsapp
Jij: ja
Jij: nummer?
Vreemde:0615274565
Met Vicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef Lorrelies het volgende:
Ik verbied mijn kinderen het internet totdat ze 18 zijn![]()
Als ik dit zie moet ik er niet aan denken dat mijn zoon of dochter van 14 met allemaal wanhopige creeps zit te chatten
opzich niet zo'n gek idee, okey 18 jaar is misschien wat oud maar goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef Lorrelies het volgende:
Ik verbied mijn kinderen het internet totdat ze 18 zijn![]()
Als ik dit zie moet ik er niet aan denken dat mijn zoon of dochter van 14 met allemaal wanhopige creeps zit te chatten
Gelukkig heet ik geen bobquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus de naam bob is al een turnoff.
Waarom haten op iemands naam?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee Cedrick is een leuke naam wil je zeggen
Ohja feestje bij vogel he? Hipster brillen worden uitgedeeld bij de ingang.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef vogelkooi het volgende:
Hoe is het met u? Morgen spreek ik weer met ALDIE in real life, als je dat ook wil meot je pm'en.
Naughty Menderquote:
tsjoequote:
Super vet spel datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat die serie nooit verder is gegaan, zo goed
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:01 schreef Ame_thyst het volgende:
bananen gooien om achtervolgers op hun plaat te laten gaankruisboog
Wat heb je hem laten zingen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:03 schreef -Datdus- het volgende:
Vandaag was er een junk in de metro die liedjes zong voor 20 cent.
iddquote:
wel eens uitgeprobeerd na het zien van die gmod idiot box aflveringenquote:
Maaak eeeeen seeeerrrveeeeeerrrrrrrrquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef MineraalWater het volgende:
Heuj kom een keer met zn allen dingen bouwen in Gmod ipv Minecraft
Een mod om maps en objecten etc van een aantal Valve games vrij te gebruiken om er mee te doen wat je wil. Poppetjes laten dansen. Werkende raket maken enzoquote:
Wat een trieste zooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
Geile jonge,
Tekst tekst tekst,
HOER!!!
HOMO!!! LEKKER AAN ET TREKKEN VIEZEN DREKS SCHOEFFEL.
Deze man weet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Mender het volgende:
[..]
idd
DasBoSchitt![]()
The Gmod Idiot Box afleveringen![]()
![]()
3,99 in de app store. Lui zijn geschift. Steek mn kop uit het raam dan hoor je ook regen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
http://www.rainymood.com/
Altijd lekker onder de meeste muziek
Gewoon die site bezoeken lijkt me zo ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
3,99 in de app store. Lui zijn geschift. Steek mn kop uit het raam dan hoor je ook regen.
bobber je zit zelf ook te rukken bij deze gesprekkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
Jij: heejj
Vreemde:hey j/m
Jij: meisje
Jij: en jij?
Vreemde:jongen, hoe oud???
Jij: 15 en jij?
Vreemde:18
Vreemde:waar kom je vandaan?>??
Jij: Utrecht hihi en jij?
Vreemde:nijmegen
Vreemde:hoe zie je ruit
Vreemde:eruit
Jij: heeyy sorry dat ik even niet reageerde, moest even mijn haren doen :$
Jij: nou erhm
Vreemde:ok
Jij: ik kan wel zeggen hoe ik eruit zie, maar een foto is handiger? :$
Vreemde:ja,,, hoe wil je sturen??
Jij: ik ga m even uploaden
Vreemde:oké
Jij: ooeh kan geen leuke vinden
Vreemde:jammer
Jij: wacht ik ga even in mijn computer kijken
Jij: ik heb heel veel van de vakantie!
Jij: we'll in bikini hihi :$
Jij: ben je er nog? hihi ;*
Vreemde:ja
Jij: okeej
Jij: hier hihi
Jij: niet lachen he
Jij: http://i.imgur.com/TrBix.jpg
Jij: was met mijn vriendinnen op vakantie
Jij: en toen goten ze ijskoud water over me heen xD
Vreemde:brrr haha!
Vreemde:mooi meisje
Jij: hihi dankjee :$ nu jij
Vreemde:te lelijk voor jou
Jij: neej hoor, ik geloof dat iedereen mooi is
Jij: alleen van binnen kunnen mensen lelijk zijn :8
Jij:
Vreemde:mooi gesproken
Jij: hihi dankjee je bent echt lief! :$
Vreemde:http://www.freebits.nl/view.php?filename= - weggehaald-
Jij: hahahah wat schattig <3
Vreemde:haha! ken toevallig iemand uit utrecht! Zij woont in kanaleneiland
Jij: Ik ken niemand in kanaleneiland!
Vreemde:dus kom soms wel eens in utrecht, leuke stad, maar ja studeer in Nijmegen :p
Jij: oowh is dat dan niet lastig met je vriendin?
Jij: Of woont die ook in nijmegen?
Jij: ooowh hihi ik lees verkeerd je woont ook in nijmegen
Vreemde:vriendin, haha! zij is een vriendin, maar niet mijn vriendin
Jij: Heb je wel een vriendin?
Vreemde:ik heb geen vriendin
Jij: owhh
Vreemde:jij een vriend, dat moet wel
Jij: je bent wel een leuke jongen op de chat en op de foto hihi :$
Vreemde:dank je :$
Vreemde:jij bent ook heel aardig hoor
Jij: hihi dankjee
Jij: heejj schatt <3 ik moet nu gaan, doooeeg xx
Vreemde:oké, leuk je gesproken te hebben!!
Jij: owh n nee ik ben single
Jij: daag
hommo waarom haal je die foto weg danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef bobbernaut het volgende:
Jij: heejj
Vreemde:hey j/m
Jij: meisje
Jij: en jij?
Vreemde:jongen, hoe oud???
Jij: 15 en jij?
Vreemde:18
Vreemde:waar kom je vandaan?>??
Jij: Utrecht hihi en jij?
Vreemde:nijmegen
Vreemde:hoe zie je ruit
Vreemde:eruit
Jij: heeyy sorry dat ik even niet reageerde, moest even mijn haren doen :$
Jij: nou erhm
Vreemde:ok
Jij: ik kan wel zeggen hoe ik eruit zie, maar een foto is handiger? :$
Vreemde:ja,,, hoe wil je sturen??
Jij: ik ga m even uploaden
Jij: ooeh kan geen leuke vinden
Vreemde:jammer
Jij: wacht ik ga even in mijn computer kijken
Jij: ik heb heel veel van de vakantie!
Jij: we'll in bikini hihi :$
Jij: ben je er nog? hihi ;*
Vreemde:ja
Jij: okeej
Jij: hier hihi
Jij: niet lachen he
Jij: http://i.imgur.com/TrBix.jpg
Jij: was met mijn vriendinnen op vakantie
Jij: en toen goten ze ijskoud water over me heen xD
Vreemde:brrr haha!
Vreemde:mooi meisje
Jij: hihi dankjee :$ nu jij
Vreemde:te lelijk voor jou
Jij: neej hoor, ik geloof dat iedereen mooi is
Jij: alleen van binnen kunnen mensen lelijk zijn :8
Jij:
Vreemde:mooi gesproken
Jij: hihi dankjee je bent echt lief! :$
Vreemde:http://www.freebits.nl/view.php?filename= - weggehaald-
Jij: hahahah wat schattig <3
Vreemde:haha! ken toevallig iemand uit utrecht! Zij woont in kanaleneiland
Jij: Ik ken niemand in kanaleneiland!
Vreemde:dus kom soms wel eens in utrecht, leuke stad, maar ja studeer in Nijmegen :p
Jij: oowh is dat dan niet lastig met je vriendin?
Jij: Of woont die ook in nijmegen?
Jij: ooowh hihi ik lees verkeerd je woont ook in nijmegen
Vreemde:vriendin, haha! zij is een vriendin, maar niet mijn vriendin
Jij: Heb je wel een vriendin?
Vreemde:ik heb geen vriendin
Jij: owhh
Vreemde:jij een vriend, dat moet wel
Jij: je bent wel een leuke jongen op de chat en op de foto hihi :$
Vreemde:dank je :$
Vreemde:jij bent ook heel aardig hoor
Jij: hihi dankjee
Jij: heejj schatt <3 ik moet nu gaan, doooeeg xx
Vreemde:oké, leuk je gesproken te hebben!!
Jij: owh n nee ik ben single
Jij: daag
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
Looooooool Bobber dat gesprek dat je had met die gast
Omdat privacyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hommo waarom haal je die foto weg dan
Ik kwam litersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
bobber je zit zelf ook te rukken bij deze gesprekken
Ik heb die alleen ben pas level 60quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:56 schreef drumstickNL het volgende:
Heb je die nog niet dan? Moeten we eens via teamspeak spelen
En er zijn gratis morning after pillen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja feestje bij vogel he? Hipster brillen worden uitgedeeld bij de ingang.
moneys in my wallet cry out for releasequote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef tuut-chips het volgende:
Ja The Heist was al een keer eerder een weekend lang gratis en toen vond ik er ook niet zo éxtreem veel aan. Daarom toen niet gekocht en in de Steam sale dus ook laten liggen.
NOG EEN PAAR WEEKJES EN HET IS WEER STEAM SALE TIJD BOYS
Waar dan dan kom ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En er zijn gratis morning after pillen.
sjezus zenuwenmuziek zo vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
ik hoop zo dat dit een grapje is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:33 schreef vogelkooi het volgende:
Lekker chille man, ik steel van de rijke negers!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 06:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Godver. Een of andere waterkip onder mn wielen..
JE BENT ZELF EEN UIquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Jij moet nu echt eens een andere UI
http://open.spotify.com/album/3wzrKpVf1i1ef4HxabBU83quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:38 schreef Mordecai het volgende:
Begin je ochtend met klassieke muziek
Hi Gi-joe got gum?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:45 schreef qianmoxue het volgende:
Many people say Dutch,no body talk in English?It is so inconvenience. And I am a Chines ,I wan to travel Yunnan province, China in the end of the year,does anybody interested in it? If so,please reply.
i herd u liked trollsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:45 schreef qianmoxue het volgende:
Many people say Dutch,no body talk in English?It is so inconvenience. And I am a Chines ,I wan to travel Yunnan province, China in the end of the year,does anybody interested in it? If so,please reply.
Hello, I am Fillipiniese, from Manilla, I am travel to China next year, You want to come (heheh)??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:45 schreef qianmoxue het volgende:
Ik zou gewoon onopvallend op de achtergrond poseren in leuke houdingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier op het terrein loopt een fotograaf van de locale krant rond. Ik verveel mij zo dat ik nu in dubio zit of ik hem vriendelijk zal verzoeken het terrein te verlaten.
Your bald, seed sucker, motherquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:45 schreef qianmoxue het volgende:
Weet ik. Maar gewoon doen alsof je dat niet weet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat mag hij doen, als ik mij op de openbare weg begeef (daar fotografeert hij tenslotte) dan mag iedereen foto's van mij maken, mits ik niet het onderwerp van de foto ben.
Daarom mag de NOS bijv. ook shots van groepen mensen maken en kun je er niks tegen doen als je in de menigte staat, ook al ben je herkenbaar
hey schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:45 schreef qianmoxue het volgende:
Nog nooit wat gekocht op de chinese ebay; 't is het allemaal net niet. Zo ook met deal extreme enzo.quote:
Deal Extremequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nog nooit wat gekocht op de chinese ebay; 't is het allemaal net niet. Zo ook met deal extreme enzo.
Pauperquote:
waarom zoek je daar naarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s921068.html
Kost maar vijftien euro
kap eens man anders kan ik hier niet meer kijken; of voeg tagjes toequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.priceangels.co(...)-Black--s921068.html
Kost maar vijftien euro
ebay is de grootste china shopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke chinashops hebben nou het grootste assortiment? Ik zoek cases voor de One X, DX heeft wel goede maar die zijn uitverkocht
http://www.chinaprices.us/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welke chinashops hebben nou het grootste assortiment? Ik zoek cases voor de One X, DX heeft wel goede maar die zijn uitverkocht
Heb je een beetje goeie boksen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef vogelkooi het volgende:
Zin in party, mensen nog leuke liedjes, geen avicii of andere meuk.
liedje voor je party:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef vogelkooi het volgende:
Zin in party, mensen nog leuke liedjes, geen avicii of andere meuk.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je een beetje goeie boksen?
Ah nooit zoiets kopen. Die dingen zijn misschien heel hip nu maar kosten ook makkelijk 30,000 euro. Dan heb ik het over mensen die geluids equipment verhuren.quote:
Ja, 4 jackhammers en wat marshall amps.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je een beetje goeie boksen?
Nee man was een grapquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
een speaker die 10 hertz gaat? euh
Ook van deal extreme?
maar hopen dat dat station snel open gaat daarquote:
oh ik dacht dat ze een nieuwe lijn wilde aanleggen daar, niet ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Station open gaat? Hoe bedoel je dat precies?
Ulpia Noviomagus Batavorum is het dan he.quote:
fiets ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Geen auto? Hoe kom je dan waar je wil wezen enzo?
dat krijg je met al die bodemschatten hèquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ulpia Noviomagus Batavorum is het dan he.
En ja dat is een pokke eind reizen inderdaad.Twee weken lang op en neer moeten reizen terwijl ze bij Arnhem station bezig waren. Zat maar 6 uur per dag in de trein
Ja idd, zit er vol mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat krijg je met al die bodemschatten hè
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toen ik nog maar een klein AlDietje was ging ik af en toe met paps en/of mams naar Cadzand om fossiele haaientandjes te zoekenof pijl- en speerpunten van vuursteen zoeken
![]()
Deze archeoloog
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jij: Hey
Vreemde:hoi
Vreemde:j/m
Jij: ga je mee, zoeken naar pijlpunten en haaientanden?
Vreemde: tuurlijk
Vreemde: als je jongen ben
Jij: Prima, neem je kwast en schepje mee?
Jij: Al ben je natuurlijk al een rare kwast dus dat laatste hoeft niet
Vreemde: ja maar alleen als je jongen bent
Jij: Ik ben een archeoloog
Jij: Gelukkig geen mieterige geoarcheoloog
Vreemde: jongen dus
Vreemde: maar
Vreemde: vertel
Vreemde: eens
Vreemde: ben
Vreemde: jij
Vreemde: ook
Vreemde: een
Vreemde: heel
Vreemde: klein
Vreemde: beetje
Vreemde: GEIL???
Jij: Nee, dan was ik wel een archeiloloog
Heul niet, dan had je wel geweten dat je pijlpunten en haaientanden nooit op dezelfde plek kan vinden!quote:
Mijn grap, wat doe je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heul niet, dan had je wel geweten dat je pijlpunten en haaientanden nooit op dezelfde plek kan vinden!
Moet je naar Limburg gaan, kan je tanden van deze baas vinden:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijn grap, wat doe je?
Haaientanden altijd bij Cadzand en Vlissingen enzo, maar geen idee waar ik de pijlpunten zocht
Volgens mij in rotstuintjes in de buurt
Die was niet zo slim. In ons vakgebied noemen we hem ook wel de "megalodom"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet je naar Limburg gaan, kan je tanden van deze baas vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalodon
vorige waren leuk, deze is saaiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
verbinden met server...
We zijn aan het zoeken naar onbekenden...
Vreemde:Hoezo Dan ?:)
Jij: Goedemiddag
Vreemde:hoooooii
Jij: help je met zoeken naar haaientanden en pijlpunten?
Minuutje geen reactie
Jij: Als je blijft wanken en geen antwoord geeft heb ik weinig aan je
Vreemde:ik snap het niet
Jij: Jij schep pakken, jij naar buiten lopen, jij graven
Jij: duidelijk?
Vreemde:nee
Verbinding verbroken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die was niet zo slim. In ons vakgebied noemen we hem ook wel de "megalodom"
Heujj Limburg!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Moet je naar Limburg gaan, kan je tanden van deze baas vinden:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalodon
Vakgebied van amateur-archeologie, zal jou ook wel bekend zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]In het vakgebied van trekhaakverkoop?
Nee, nooit aan gedaan zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vakgebied van amateur-archeologie, zal jou ook wel bekend zijn.
Is goed, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb trouwens thuis wel een apart steentje dat ik ooit zag, wat erin zit lijkt wel een heel klein botje en kleine blaasjes ernaast. Zal ik morgen even pics posten?
Zijn geen aparte aderen in het gesteente ofzo, gewoon echt botjes volgens mij.
je wa? Hedde ge wa tegen brabanders ofzo?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een brabander die het over dialecten durft te hebben
Ok is goad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom, we gaan allemaal limburgs en brabants typen!
duivb sdvuib sdv8h? sdvuhsd!
sdivubsidvj!!! dushvfoisdhv. sdv, asg98h dfs807gavra ef sdgfiub sdviusdv sdfsdkfjsd!
iugsd80vh?
oh is goed manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom, we gaan allemaal limburgs en brabants typen!
duivb sdvuib sdv8h? sdvuhsd!
sdivubsidvj!!! dushvfoisdhv. sdv, asg98h dfs807gavra ef sdgfiub sdviusdv sdfsdkfjsd!
iugsd80vh?
Bietje fapp'n en bier'nquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef Mender het volgende:
[..]
oh is goed man
hedde gij nog plannen van 't weekend of wa?
Lekker eaten enzoe wettewal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:54 schreef Mender het volgende:
[..]
oh is goed man
hedde gij nog plannen van 't weekend of wa?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Post van het jaar: gedicht onder ruitenwisser; raar?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef gogosweden het volgende:
ik ben geen vrouw maar ik kan je dit advies geven:
grow some fucking balls
Je moet en stuk met de bus ofzo tussen arnhem en nijmegen rijden bussen, lent is bezig. sorry.quote:
Heb je een nieuwe 06? Zo ja sms evenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Je moet en stuk met de bus ofzo tussen arnhem en nijmegen rijden bussen, lent is bezig. sorry.
Er staat wel wat lekkers klaar hier voor je.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie, je server heeft een sosua. Weet niet wat er aan de hand is, maar t klopt niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |