Ik vind het altijd leuk. De twee beste teams tegen over elkaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind jij het geen overkill dan Stijntje? Ik kan echt wel genieten van een goede pot voetbal, maar dat gegeil en gehype van die clasico komt m'n strot uit.
Ik heb een shirt aan met warren G erop en regulate in het middenquote:
baasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een shirt aan met warren G erop en regulate in het midden
Doe nog eens zo een photoshop van je. Ware kunstwerkjes.quote:
Die beat.quote:
The Chronicquote:
Dit wel een bazenplaat. Jaren '90 rap is soberzo baas.quote:
90's rap is de enige rap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit wel een bazenplaat. Jaren '90 rap is soberzo baas.
Beat is sowiesoquote:
Sowieso jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit wel een bazenplaat. Jaren '90 rap is soberzo baas.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe nog eens zo een photoshop van je. Ware kunstwerkjes.
Na het stappen altijd deze aanvragen op die aanvraag tmf zender, wat was het ook alweer?quote:
the boxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na het stappen altijd deze aanvragen op die aanvraag tmf zender, wat was het ook alweer?
Valerio is wel een baasjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek naar TMF voor de leukste dorp van nederland. Vond ik altijd kwaliteit.
Soms is de generatiekloof echt pijnlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek naar TMF voor de leukste dorp van nederland. Vond ik altijd kwaliteit.
Met die programma's dat hij een dag mee ging lopen met een bepaalde groep en zich in een dag daar probeerde te ''assimileren''.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Valerio is wel een baasje
Ook een keer dat ie bleef slapen voor dat ene programma, fucking vieze slet, tantoe duidelijk dat die niet geslapen heeft snachts
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms is de generatiekloof echt pijnlijk.
quote:
1999 tering.. tijd gaat snel, we worden oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |