Ik vind het altijd leuk. De twee beste teams tegen over elkaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind jij het geen overkill dan Stijntje? Ik kan echt wel genieten van een goede pot voetbal, maar dat gegeil en gehype van die clasico komt m'n strot uit.
Ik heb een shirt aan met warren G erop en regulate in het middenquote:
baasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een shirt aan met warren G erop en regulate in het midden
Doe nog eens zo een photoshop van je. Ware kunstwerkjes.quote:
Die beat.quote:
The Chronicquote:
Dit wel een bazenplaat. Jaren '90 rap is soberzo baas.quote:
90's rap is de enige rap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit wel een bazenplaat. Jaren '90 rap is soberzo baas.
Beat is sowiesoquote:
Sowieso jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit wel een bazenplaat. Jaren '90 rap is soberzo baas.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe nog eens zo een photoshop van je. Ware kunstwerkjes.
Na het stappen altijd deze aanvragen op die aanvraag tmf zender, wat was het ook alweer?quote:
the boxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na het stappen altijd deze aanvragen op die aanvraag tmf zender, wat was het ook alweer?
Valerio is wel een baasjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek naar TMF voor de leukste dorp van nederland. Vond ik altijd kwaliteit.
Soms is de generatiekloof echt pijnlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keek naar TMF voor de leukste dorp van nederland. Vond ik altijd kwaliteit.
Met die programma's dat hij een dag mee ging lopen met een bepaalde groep en zich in een dag daar probeerde te ''assimileren''.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Valerio is wel een baasje
Ook een keer dat ie bleef slapen voor dat ene programma, fucking vieze slet, tantoe duidelijk dat die niet geslapen heeft snachts
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Soms is de generatiekloof echt pijnlijk.
quote:
1999 tering.. tijd gaat snel, we worden oudquote:
18 en 21 en jij bent 34?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1999 tering.. tijd gaat snel, we worden oud
Ik schrik ook altijd als ik mijn kleine nichtjes hun leeftijd zie.. worden die opeens 18 en 21 ofso, dan denk ik wtf..
Is dat de collectors edition? Anders is het wel erg zwaar voor een CD.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatst nog een cd van gekocht, was maar 3 pond
Nou kan ik aan de gang blijven. Ik heb zo veel van die shit origineel thuis nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Cypress Hill![]()
Laatst nog een cd van gekocht, was maar 3 pond
Ik heb vooral veel platen nog van m'n pa, en een kast vol CD's met 50's/60's/70's en eentje met alleen klassiekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou kan ik aan de gang blijven. Ik heb zo veel van die shit origineel thuis nog.
Mijn pa was/is in to Blues(rock) en R&B. Heb een vynil van de SHG thuis liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel platen nog van m'n pa, en een kast vol CD's met 50's/60's/70's en eentje met alleen klassiek
Weinig hiphop eigenlijk
Lekker tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit een originele CD gekochtook niet van plan.
Rappers' Delightquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn pa was/is in to Blues(rock) en R&B. Heb een vynil van de SHG thuis liggen.
En de crossovers van rap met metal, vind je dat wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook best veel cd's... Als jullie nou een zouden stoppen over rap.
Ja ik ben dus op zoek naar een nummer met def p over de politie. Was echt hard. Maar kan m niet vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de crossovers van rap met metal, vind je dat wat?
Hah die heb ik al gepostquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... wtf momentje van de dag
[ afbeelding ]
Kasten vol, ik begon als klein donnetje uiteraard met het kopen van single-cdtjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb nog nooit een originele CD gekochtook niet van plan.
Niet echt. Machinehead of zo zet ik niet gauw op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En de crossovers van rap met metal, vind je dat wat?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow... wtf momentje van de dag
[ afbeelding ]

Hmm ok, is voor ieder persoonlijk natuurlijk. Waarschijnlijk zou het anders zijn als ik een neuk zou geven om 1 van beide teams.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk. De twee beste teams tegen over elkaar.
heeft don een goed fobo?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch handig, Don zijn fobo in de buurt.
Was gisteren gratis. Heb bijna de hele avond gespeeld.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Carmageddon is uit voor de iPhone
Altijd zonde van mijn geld gevonden, luisterde mee van de cd's van me broer en kort daarna leerde ik downloaden met Napster, WinMX en Kazaa.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kasten vol, ik begon als klein donnetje uiteraard met het kopen van single-cdtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |