Ik ben bang van niet. Ferrari, Verbruggen en Bruyneel ontkennen al. Armstrong zal daar nog wel eens dunnetjes overheen gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan toch niet anders dan heel diep door het stof gaan. De reden dat al zijn sponsoren hem laten vallen is dat hij nog steeds niet toegeeft, terwijl het bewijs overduidelijk is.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[ afbeelding ]
Eindelijk een reactie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
Armstrong houdt vrijdag speech in Austin
Maar een halve waarheid. Cacao komt niet uit Afrika.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[ afbeelding ]
nou enquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar een halve waarheid. Cacao komt niet uit Afrika.
Deze is ook weer leuk Ik heb nu al zin in morgenavondquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik doe een poging
[ afbeelding ]
Daarom ben ik ook benieuwd naar wat het UCI gaat doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Ferrari, Verbruggen en Bruyneel ontkennen al. Armstrong zal daar nog wel eens dunnetjes overheen gaan.
Zo verliest de boodschap zijn kracht. Er zijn maar weinig mensen die weten dat Afrikanen AIDS geven.quote:
Als hij gelijk had toegegeven dan was hij nog steeds weg bij Nike hoor. Veel te veel schade aan het merk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan toch niet anders dan heel diep door het stof gaan. De reden dat al zijn sponsoren hem laten vallen is dat hij nog steeds niet toegeeft, terwijl het bewijs overduidelijk is.
Who fucking cares, er zijn sowieso 2 miljoen clasico's per seizoen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Clasico in de finale van de Copa del Rey. Alleen in de Halve Finale kan het.
Zeg doe eens normaal.quote:
Ben echt moe van al die pauper clasico's manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Clasico in de finale van de Copa del Rey. Alleen in de Halve Finale kan het.
Ga eens huilen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Who fucking cares, er zijn sowieso 2 miljoen clasico's per seizoen.
Vind jij het geen overkill dan Stijntje? Ik kan echt wel genieten van een goede pot voetbal, maar dat gegeil en gehype van die clasico komt m'n strot uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga eens huilen.
Nee. Het is Don
Die shit heeft geen enkele emotionele waarde voor me en dus boeit het me nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind jij het geen overkill dan Stijntje? Ik kan echt wel genieten van een goede pot voetbal, maar dat gegeil en gehype van die clasico komt m'n strot uit.
Ben het wel met je eens, een beetje teveel van het goeiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vind jij het geen overkill dan Stijntje? Ik kan echt wel genieten van een goede pot voetbal, maar dat gegeil en gehype van die clasico komt m'n strot uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |