SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
Omdat ik de laatste poster was in het vorige topic, bij deze de nieuwe geopend.
Hoop dat ik eea goed heb gedaan.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Natuurlijk kan datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:25 schreef Leandra het volgende:
Oh, die boom van de lapo van het vorige topic![]()
Eens kijken of daar een iets jongensachtigere variant van gemaakt kan worden als we verhuizen
Ja daar ben ik toch voor ;-) Zie sig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, kun jij dat? Kan ik je inhuren?
LOL, die zag ik mobiel niet..... gaat goedkomen, moeten alleen eerst even het huis verkopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja daar ben ik toch voor ;-) Zie sig.
/spam, sorry
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Heel lieve wandschildering in de kinderkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in een ook verder heel erg fraai huis - http://www.funda.nl/koop/(...)-t-zand-22-d/fotos/#
Misschien is het kind intussen 16 en wil wel eens wat andersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:37 schreef innepin het volgende:
Wel zonde, om zo'n mooie kinderkamer achter te moeten laten
Dit is werkelijk fraai te noemen, die glas in lood raampjes. Zin dat trouwens witjes aan de muur ???quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"... dient intern gerenoveerd te worden..." zou je denken?
[ afbeelding ]
Leuke authentieke 1960'-badkamer ook. Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)n-410/fotos/?foto=2#
Geen idee wie er nu woont, maar in 1947 woonde Antonius Tulleners erquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef innepin het volgende:
psst, welke beroemdheid woont hier? Vast een BNer, gezien de locatie, de prijs, en de foto's.
Het huis van Kluun heb ik wel voorbij zien gaan. Deze weet ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geen idee wie er nu woont, maar in 1947 woonde Antonius Tulleners er
Afschuwelijk die badkamer !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende trapAan de Keizersgracht.
Nou heb ik ook blauwe mozaďektegeltjes in mijn badkamer, want![]()
![]()
, maar dan wel een muurtje van 1m breed. Hier, daarentegen... psst, welke beroemdheid woont hier? Vast een BNer, gezien de locatie, de prijs, en de foto's.
[ afbeelding ]
Er zijn meer van dat soort trappen, is ruimtebesparend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:53 schreef Myraela het volgende:
Die trap is afschuwelijk lelijk, maar volgens mij loopt het wel fijn.
Ik zat me net af te vragen hoe die trap zou zijn als je wat teveel op hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:49 schreef Gort het volgende:
[..]
Wel als je met je verkeerde been uit bed stapt.
Ja, of als je met een gebroken been of gekneusde enkel de trap op moet, en dus niet je hele gewicht op een trede kunt laten steunen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik zat me net af te vragen hoe die trap zou zijn als je wat teveel op hebt
indd, wat een belchelijke prijs, ook voor die locatie..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:23 schreef -0- het volgende:
Tha fuck wat een prijs voor dat huis met die rare trap. 1.3 miljoen voor een huis met een inhoud van 490 m3 en 200 m2. Het is ook slechts 3,30 meter breed.
Perceeltje van 60 m2.
En zo'n helft is vast te smal om op je derričre naar boven te bonken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of als je met een gebroken been of gekneusde enkel de trap op moet, en dus niet je hele gewicht op een trede kunt laten steunen...
Eentje met teveel geld en weinig smaak. Geen zeldzame combinatie overigens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef innepin het volgende:
psst, welke beroemdheid woont hier? Vast een BNer, gezien de locatie, de prijs, en de foto's.
Dit huis heeft een collega van mij gekochtquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:51 schreef Kreator het volgende:
Tent in de woonkamer...
[ afbeelding ]
http://www.flinkmakelaard(...)uis-makelaardij.html
(via Funda)
Filmpje van het huis.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende trapAan de Keizersgracht.
Gewoon logeerbedje. Van die slaapbanken, opblaasmatrasjes of het 20 jaar oude bed van ome Cor liggen heus niet beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Kreator het volgende:
Best wel een mooi huis aan de binnenkant. Goed opgeknapt enzo. Maar dit wil je toch niet als ondersteuning voor je rug....
[ afbeelding ]
Via funda: Link
Hadden ze te lange buizen gehaald ofzo?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"... dient intern gerenoveerd te worden..." zou je denken?
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze die oubollige vieze vitrage laten hangen, echt iets waar een toekomstige potentiele koper van gaat![]()
![]()
![]()
Leuke authentieke 1960'-badkamer ook. Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)n-410/fotos/?foto=2#
Als verwarmingsbuizen warm worden zetten ze uit en zo'n bocht kan die uitzetting heel makkelijk opvangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:03 schreef Daeron het volgende:
[..]
Hadden ze te lange buizen gehaald ofzo?
[ afbeelding ]
Je was mij net voorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Als verwarmingsbuizen warm worden zetten ze uit en zo'n bocht kan die uitzetting heel makkelijk opvangen.
In de keuken "URK"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef Pinklady89 het volgende:
Zo, zebra op de grond, luipaard om de lamp, koe over de tafel....
Wat een beestenbende.
[ afbeelding ]
Best wel een vet huis voor die prijs!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Kreator het volgende:
Best wel een mooi huis aan de binnenkant. Goed opgeknapt enzo. Maar dit wil je toch niet als ondersteuning voor je rug....
[ afbeelding ]
Via funda: Link
Lelijke kutstraat verder. Kutbuurt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:33 schreef danos het volgende:
[..]
Best wel een vet huis voor die prijs!
Da's de jaren 1958-variant van de design radiator.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:03 schreef Daeron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:21 schreef yoppybt het volgende:
Mijn eerste gedachte: dit raak je toch nooit kwijt?
[ afbeelding ]
Blijkbaar dacht de makelaar hetzelfde:Oh, ik zou zoiets zo overnemen, ik vind het echt niet lelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
[ afbeelding ]
Blijkbaar dacht de makelaar hetzelfde:als die kastjes gespoten zijn ipv folie kun je ze gewoon over laten spuiten. M'n ouders hadden een knalgele keuken (vorige bewoners hielden van geel) en de bewoners daarvoor hadden de keuken babyblauw. Hup, naar de spuiterij. Nu hebben ze een keuken die s ochtends geen pijn doet aan je ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KlikTap tap tap
Ik ook, ik vind dat blauwe veel mooier dan het alternatief van de makelaarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik zou zoiets zo overnemen, ik vind het echt niet lelijk!
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind dat blauwe veel mooier dan het alternatief van de makelaar
@Rockfire: Link naar jouw huis?!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:02 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Hoewel mijn vriendin het er denk ik niet mee eens isAch, ik verhuis toch uit Enschede (nee het is niet mijn huis
) en het huis is me ook te duur
Huurhuisquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:05 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
@Rockfire: Link naar jouw huis?!
Wit is erg in momenteel, maar ik vind het erg klinisch! Dat blauwe ademt tenminste een eigen smaak uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Cursus "Hoe zorg ik ervoor dat mijn woning zeker NIET wordt verkocht" -
Nou je plaatst vier foto's, waarvan drie van... ehm... de 'tuin'. Van het huis zelf maar een foto, van de buitenkant... dus als geinteresseerde koper hoef je niet al te veel fantasie te hebben over hoe de binnenkant eruit ziet.
[ afbeelding ]
Alhier, dit paleis: http://www.funda.nl/koop/(...)rdiastraat-19/fotos/.
Voor maar 189K eurootjes, koopje toch?
inderdaad. dat grijze is saai.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Inderdaad nu je het zegt...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:20 schreef k_man het volgende:
Blauw is van oudsher een veel toegepaste kleur in keukens. Het blauw stoot vliegen e.d. af, aangezien er in de natuur niks aantrekkelijks voor vliegen bestaat dat blauw is.
[/trivialiteit van de dag]
Ik ga binnenkort ook voor een witte keuken, maar ik heb veel blij gekleurde rotzooi dus anders wordt het helemaal zo'n testbeeld-effect.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wit is erg in momenteel, maar ik vind het erg klinisch! Dat blauwe ademt tenminste een eigen smaak uit.
Dat, en niet omdat ik blauw zo'n fantastische kleur voor een keuken vind (hoewel ons huis wel een blauwe keuken heeft), maar vooral omdat het onbestendige kleurtje wat de makelaar voor de fotosoep gebruikt heeft zo lelijk is, het is bijna van dat groenige wat je vroeger wel eens op muren zag waar beton-emaille opzat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
http://www.popw.nl/popwet/vliegen-vang-je-met-blauw-licht/quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:20 schreef k_man het volgende:
Blauw is van oudsher een veel toegepaste kleur in keukens. Het blauw stoot vliegen e.d. af, aangezien er in de natuur niks aantrekkelijks voor vliegen bestaat dat blauw is.
Oei, k_man terechtwijzen... In zijn eigen topic nog welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:00 schreef Messina het volgende:
http://www.popw.nl/popwet/vliegen-vang-je-met-blauw-licht/
Vliegen voelen zich juist heel erg aangetrokken tot blauw
Ach, het is toch een pedante eikel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oei, k_man terechtwijzen... In zijn eigen topic nog welIk voorzie een perm-ban
The Blair Witch Project is daar opgenomen denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]En dan die rolluiken dicht. Dit lijkt echt zo'n locatie voor een film. Waar je dan als je eenmaal binnenkomt een drugsverdeelstation aantreft. Zouden weegschaaltjes bij de prijs zijn inbegrepen?
Nee dat wordt gedaan omdat staal een andere uitzettingscoefficient heeft dan steen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:03 schreef Daeron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dat plattegrondje had hij misschien weg moeten laten, want dat huis is vreselijk ingedeeld. Vanuit twee slaapkamers door de woonkamer en de derde slaapkamer naar de douchekamer...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 04:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En even voor de goede orde en in contrast tot bovengenoemd debacle, een verkoper/makelaar die het dus WEL begrepen heeft: http://www.funda.nl/koop/(...)uyckenlaan-9/fotos/#
Nette foto's, positieve maar correcte omschrijving van een 13-in-een-dozijn-flatje in een 13-in-een-dozijn-maar-opkomend buurtje. Keurig gedaan, nette foto's en een aantrekkelijke beschrijving.
Zo kan het dus ook.![]()
En net de ene keer dat het wel moet, doen ze het vaak fout.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef flipsen het volgende:
Ik word triest van mensen die "ik wordt" schrijven
Christ, 279.000 voor een kippenhok.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef Curlyman het volgende:
Strafkamertje, felgroene badkamer en een 'bijzonder' interieur...
[url=http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-48417248-verlengde-hoogravenseweg-95/fotos/?foto=12]http://www.funda.nl/koop/(...)g-95/fotos/?foto=12[\url]
Haha. Het is geen terechtwijzen. Keukens zijn van oudsher blauw om vliegen e.d. af te schrikken. Kennelijk heeft men inmiddels echter geconcludeerd dat dat niet werkt. Het gebeurt zo vaak dat oude 'wijsheden' niet zo wijs blijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oei, k_man terechtwijzen... In zijn eigen topic nog welIk voorzie een perm-ban
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef flipsen het volgende:
Dat was een andere kleur blauw. Maar ik kan me niet herinneren ooit een blauwe keuken gezien te hebben. Wel blauwe vensterbanken, aan de buitenkant.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Haha. Het is geen terechtwijzen. Keukens zijn van oudsher blauw om vliegen e.d. af te schrikken. Kennelijk heeft men inmiddels echter geconcludeerd dat dat niet werkt. Het gebeurt zo vaak dat oude 'wijsheden' niet zo wijs blijken.
Er is een tijd geweest dat huizen kleine ramen kregen, omdat dat energiebesparend zou zijn. Al gauw leerde de praktijk, die huizen somber waren wegens te weinig daglicht en dat de zon een aardige warmtebron kan zijn. Dat was wel langer geleden dan het genoemde bouwjaar 2001-2010.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dit huis heeft werkelijk in alle kamers zulke benepen ramen dat het deprimerend overkomt http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Ik wordt er triest van
Oei, dat is inderdaad heel erg! Was een gevalletje bericht aanpassen want ik tikte eerst: een gemiddeld mens wordt ... tot ik besefte dat ik niet voor een ander kan spreken dus heb ik : een gemiddeld mens" aangepast door "ik".quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef flipsen het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:20 schreef k_man het volgende:
http://www.victoriansociety.org.uk/advice/kitchens/quote:How did the Victorians decorate the walls of their kitchens?
Kitchen walls were of plain plaster, regularly whitewashed or distempered. A bag of laundry blue in the paint bucket imparted a faint blue tinge to the walls, which was said to repel flies and imparted a feeling of coolness to the room. Lower down, the walls were covered with a high dado of tongue-and-groove boarding painted with washable gloss paint, tiles or glazed brick for hard wear and hygiene.
inderdaad, die indeling kom je liever bij de bezichtiging pas achterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, maar dat plattegrondje had hij misschien weg moeten laten, want dat huis is vreselijk ingedeeld. Vanuit twee slaapkamers door de woonkamer en de derde slaapkamer naar de douchekamer...
Het lijkt wel alsof 50 % van de Nederlanders boeddhist is.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dit huis heeft werkelijk in alle kamers zulke benepen ramen dat het deprimerend overkomt http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
Ik word er triest van
Lelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:52 schreef pinine het volgende:
opmerkelijke inrichting met veel zebraovertrekken http://www.funda.nl/koop/(...)neraal-maczeklaan-8/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar dacht de makelaar hetzelfde:Wat errug !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik![]()
Ooit toen ik hier in die bouwval van mij kwam wonen heb ik dat oude keukentje delfts blauw
geschilderd, dat was in mijn Oud Hollandsche periodemaar dat was best leuk !
![]()
Compleet met oude keukenspullen van de rommelmarkt en Boeren Bont servies, was écht best
wel tofmaar ik heb toch liever de keuken die ik nu heb
![]()
Zou op een gemiddeld industrieterrein niet misstaan, onee daar staat het alquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef pinine het volgende:
dit huis lijkt wel weggezakt http://www.funda.nl/koop/goirle/huis-47259019-nobelstraat-13/
[ afbeelding ]
Zo te zien konden ze ook niet kiezen tussen Senseo en Dolce Gusto...quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:52 schreef pinine het volgende:
opmerkelijke inrichting met veel zebraovertrekken http://www.funda.nl/koop/(...)neraal-maczeklaan-8/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wansmaak !quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:21 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vreemd afgewerkte douche met een niet passende schuifdeur naar hobbyruimte:
[ afbeelding ]
In een huisje wat ik meteen plat zou gooien:
http://www.funda.nl/koop/(...)5-oudebildtdijk-630/
Zonde om zo'n zonnebed alleen buiten te gebruiken:
[ afbeelding ]
Eronder stofzuigen omdat de makelaar komt? Neuh!
Hier:http://www.funda.nl/koop/(...)2-oudebildtdijk-900/
Wonen in je eigen showroomquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef pinine het volgende:
dit huis lijkt wel weggezakt http://www.funda.nl/koop/goirle/huis-47259019-nobelstraat-13/
[ afbeelding ]
Nee, maar zonder komen er tenminste nog mensen kijken en als de nood hoog is en het appartement wel heel praktisch gesitueerd is...quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
inderdaad, die indeling kom je liever bij de bezichtiging pas achter![]()
Wat bedoel je? Wat heeft ramen te klein vinden te maken met het boedisme?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof 50 % van de Nederlanders boeddhist is.....
Tijd voor een beeldenstorm![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |