Kirchen kreeg toch eens in volle koers een hartstilstand en raakte nadien in een coma ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kirchen was totaal nergens meer na de uitvinding van de CERA-test. Volgens mij heeft die de hele Tour van 2008 met dichtgeknepen billen gereden, en daarna nooit meer iets durven aan te raken.
Ja, dat snap ik, maar waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat ik het zeeeeer onwaarschijnlijk acht dat die doping bebruikt.
Werd dat niet ook eens geroepen over de Raboploeg in het algemeen?quote:
Met een ritzege, een aantal dagen geel en zevende in het AK?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Kirchen was totaal nergens meer na de uitvinding van de CERA-test. Volgens mij heeft die de hele Tour van 2008 met dichtgeknepen billen gereden, en daarna nooit meer iets durven aan te raken.
1 dag moeten wachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer druppeltje.
Als Rabo niet binnen nu en een jaar bekend maakt te stoppen met de wielerploeg neem ik eenLance
UI
Is mooi klote voor de wilersport in Nederland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Rabobank stopt per 31/12 met sponsoring van alle wielerploegen
Dit nav het dopingrapport aldus Radio 1
Zouden ze geen nieuwe sponsor kunnen vinden? Het is toch veruit de beste Nederlandse ploeg met veel aansprekende namen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:07 schreef TheArt het volgende:
Het Nederlandse wielrennen is hierdoor helaas overleden.
Wordt hier ook al jaren geroepen dat iig 1 van de grote 3 eens naar een buitenlandse ploeg moet gaan. Kan nu ook in een stroomversnelling komen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zouden ze geen nieuwe sponsor kunnen vinden? Het is toch veruit de beste Nederlandse ploeg met veel aansprekende namen.
Sky heeft met het vertrek van Cav nog een plekkie vrijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wordt hier ook al jaren geroepen dat iig 1 van de grote 3 eens naar een buitenlandse ploeg moet gaan. Kan nu ook in een stroomversnelling komen.
Zou ff alles doorlezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:37 schreef DeeBee het volgende:
Erg triest...
Net alsof die renners nog naar veel andere ploegen kunnen...
En een overname zie ik echt niet gebeuren eigenlijk, moet ongeveer het niveautje multinational zijn of het budget moet naar 6 miljoen gaan of zo, maar dan kan je geen WT rijden en moet alsnog de helft van de renners weg.
En ook tof voor het nieuwe vrouwenproject en de cyclocrossers enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |