Ja he, net zoals Leipo. Een brute held was die VDV in 2008 en 2009. Lekker in het kielzog van de Schlecks en Evans Alpe d'Huez op rijden, terwijl is al weer clean was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat Vande Velde zijn beste touruitslagen heeft gereden in de periode dat hij clean zou zijn
Moreau was meer een gok, omdat hij het wel eens helemaal liet lopenMaar hij was de enige Fransman vaak, dus de druk was hoog
Chavanel heeft het ook nooit echt waar gemaakt
Dat was de nieuwe Virenque
Voeckler is ook de nieuwe Moreau.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Voeckler is wat mij betreft de enige nieuwe Virenque, in alles!
Pierre Rolland heeft trouwens ook wel potentie om een nieuwe lagere regionen van de top 15-held te worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat Vande Velde zijn beste touruitslagen heeft gereden in de periode dat hij clean zou zijn
Moreau was meer een gok, omdat hij het wel eens helemaal liet lopenMaar hij was de enige Fransman vaak, dus de druk was hoog
Maar was toch prachtigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Voeckler is wat mij betreft de enige nieuwe Virenque, in alles!
Zwak hart.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef One_of_the_few het volgende:
Waar zou Kirchen zijn hartproblemen eigenlijk aan te danken hebben?
Rolland liet die 8 t/m 15- potentie al zien in de gewraakte Ventoux-etappe in Parijs-Nice van 2008.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moreau was al een geschorst geweest na de Festina-affaire. Bij een volgende positieve test zou hij een levenslange schorsing krijgen. Al zou het wel heel knap zijn als hij tussen alle gedrogeerde renners gewoon 4e kon worden in de tour.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb in pooltjes zo vaak Christian VandeVelde gespeeldEn Chistophe Moreau natuurlijk
Ik las in een van die mailtjes dat ze zeiden dat Moreau clean reedIn mailwisseling tussen Lance en Andreu
Dat zou pas een onthulling zijn
Kirchen heeft wel dubieuze ploegen op zijn cv, maar maakte inderdaad nooit echt reuzensprongen. Was enigszins via de weg der geleidelijkheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Die Kirchen vertrouwde ik ook voor geen meter, serieus, even 7e worden in de Tour als zo'n type renner...
Ook lekker lijstje ploegen met Fassa Bortolo, T-Mobile, Colombia en Katusha.Z'n CQ-graph gaat wel geleidelijk aan omhoog, dat spreekt dan misschien wel in z'n voordeel...
twitter:julienpretotRTR twitterde op donderdag 18-10-2012 om 13:43:53UCI open disciplinary proceedings against Barredo on basis of biological passport reageer retweet
Dat enorme verzet deed me denken aan een Rus die zo even de tour ging winnen, maar toen ontstoken knieen kreegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rolland liet die 8 t/m 15- potentie al zien in de gewraakte Ventoux-etappe in Parijs-Nice van 2008.
Die werd toen negende.Je kon het toen al zien aankomen, zeggen wij vast over een jaar of vijf.
Ik was fan van Kirchen ja! Niet sollen met hemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Die Kirchen vertrouwde ik ook voor geen meter, serieus, even 7e worden in de Tour als zo'n type renner...
Ook lekker lijstje ploegen met Fassa Bortolo, T-Mobile, Colombia en Katusha.Z'n CQ-graph gaat wel geleidelijk aan omhoog, dat spreekt dan misschien wel in z'n voordeel...
Dat heerlijke duel in de Ronde van Nederlandquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Zit nu de top 10 van de Ventoux-rit van Parijs-Nice vier jaar geleden te lezen. Spilak werd daar achtste.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat enorme verzet deed me denken aan een Rus die zo even de tour ging winnen, maar toen ontstoken knieen kreeg
Weer druppeltje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:julienpretotRTR twitterde op donderdag 18-10-2012 om 13:43:53UCI open disciplinary proceedings against Barredo on basis of biological passport reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was de top twintig van die rit. Bazen-top twintig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat enorme verzet deed me denken aan een Rus die zo even de tour ging winnen, maar toen ontstoken knieen kreegEduardo Gonzalo, I beg you pardon?
quote:Results
1 Cadel Evans (Aus) Silence-Lotto 4.32.56 (38,691 km/h)
2 Robert Gesink (Ned) Rabobank
3 Rinaldo Nocentini (Ita) Ag2r-La Mondiale 0.33
4 Davide Rebellin (Ita) Gerolsteiner
5 Fränk Schleck (Lux) Team CSC 0.34
6 Yaroslav Popovych (Ukr) Silence-Lotto 0.38
7 Juan Manuel Gárate (Spa) Quick Step 1.03
8 Simon Spilak (Slo) Lampre
9 Pierre Rolland (Fra) Crédit Agricole 1.30
10 Carlos Barredo (Spa) Quick Step 1.33
11 David Moncoutié (Fra) Cofidis 1.35
12 Christophe Moreau (Fra) Agritubel 1.40
13 Chris Anker Sørensen (Den) Team CSC 1.43
14 Damiano Cunego (Ita) Lampre 1.45
15 Jens Voigt (Ger) Team CSC 1.47
16 Clément Lhotellerie (Fra) Skil-Shimano
17 Alexander Efimkin (Rus) Quick Step 2.11
18 Eduardo Gonzalo (Spa) Agritubel 2.18
19 Rémi Pauriol (Fra) Crédit Agricole
20 Luis León Sánchez (Spa) Caisse d'Epargne![]()
Dan maakt hij zijn ambities met zijn hoge score die hij had in de tour wel waarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef baggerbaas het volgende:
Je weet wel hij stond bovenaan bij mensen die extra gevolgd werden![]()
![]()
Lhotellerie, die werd toen betrapt op geraniumspul ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dit was de top twintig van die rit. Bazen-top twintig.Eduardo Gonzalo, I beg you pardon?
[..]Die gaat nu naar het altijd sterke Colba-Superano Ham.
![]()
![]()
Hoe kan ik eindbaas Bobby Julich vergetenDaar had ik ook echt hoge verwachtingen van. Maar hij viel ergens een keer en is nooit meer zo goed terug gekomen toch?
![]()
En ook Pauriol en good old Moreau in de top twintig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Lhotellerie, die werd toen betrapt op geraniumspul ofzo.Die gaat nu naar het altijd sterke Colba-Superano Ham.
Altijd leuk om in dit soort uitslagen van een paar jaar eerder te grasduinen. Leuk om het verloop te zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |