abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118123837
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Eigenlijk raar dat Vande Velde zijn beste touruitslagen heeft gereden in de periode dat hij clean zou zijn :D

Moreau was meer een gok, omdat hij het wel eens helemaal liet lopen :D Maar hij was de enige Fransman vaak, dus de druk was hoog :D Chavanel heeft het ook nooit echt waar gemaakt :D Dat was de nieuwe Virenque :D
Ja he, net zoals Leipo. Een brute held was die VDV in 2008 en 2009. Lekker in het kielzog van de Schlecks en Evans Alpe d'Huez op rijden, terwijl is al weer clean was. _O_
pi_118123840
Voeckler is wat mij betreft de enige nieuwe Virenque, in alles! _O-
Jack does it in real time...
pi_118123864
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Voeckler is ook de nieuwe Moreau. :D
pi_118123916
quote:

[..]

Eigenlijk raar dat Vande Velde zijn beste touruitslagen heeft gereden in de periode dat hij clean zou zijn :D

Moreau was meer een gok, omdat hij het wel eens helemaal liet lopen :D Maar hij was de enige Fransman vaak, dus de druk was hoog :D Chavanel heeft het ook nooit echt waar gemaakt :D Dat was de nieuwe Virenque :D
Pierre Rolland heeft trouwens ook wel potentie om een nieuwe lagere regionen van de top 15-held te worden. :D

Maar die pakt dan wel de koninginnenrit. Zo is ie dan ook wel weer, die dekselse Pierre.
pi_118123936
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef DeeBee het volgende:
Maar was toch prachtig :D Die Fransen hadden echt helemaal niks meer in het klassement op een gegeven moment, behalve eindbaas Moreau :D

Nu hebben ze weer potentie met mannen als Rolland en Pinot ;)
pi_118123938
Net ff Lotz opgezocht, waarom heeft hij 2 jaar schorsing EN 4 jaar schorsing voor de Protour gekregen? Dat is de zwaarste straf ooit voor iemand die voor het eerst gepakt wordt :?
pi_118123939
Waar zou Kirchen zijn hartproblemen eigenlijk aan te danken hebben?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_118123963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef One_of_the_few het volgende:
Waar zou Kirchen zijn hartproblemen eigenlijk aan te danken hebben?
Zwak hart.
pi_118124008
http://www.wielerupdate.n(...)a-gebruikten-doping/

Random bericht, maar wat is hier mee gebeurd :D
pi_118124014
quote:

[..]

Rolland liet die 8 t/m 15- potentie al zien in de gewraakte Ventoux-etappe in Parijs-Nice van 2008.

Die werd toen negende. _O_ Je kon het toen al zien aankomen, zeggen wij vast over een jaar of vijf. :D
pi_118124017
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb in pooltjes zo vaak Christian VandeVelde gespeeld :D En Chistophe Moreau natuurlijk :D

Ik las in een van die mailtjes dat ze zeiden dat Moreau clean reed :D In mailwisseling tussen Lance en Andreu :D Dat zou pas een onthulling zijn :P
Moreau was al een geschorst geweest na de Festina-affaire. Bij een volgende positieve test zou hij een levenslange schorsing krijgen. Al zou het wel heel knap zijn als hij tussen alle gedrogeerde renners gewoon 4e kon worden in de tour. :D
pi_118124024
Die Kirchen vertrouwde ik ook voor geen meter, serieus, even 7e worden in de Tour als zo'n type renner... _O-

Ook lekker lijstje ploegen met Fassa Bortolo, T-Mobile, Colombia en Katusha. :D Z'n CQ-graph gaat wel geleidelijk aan omhoog, dat spreekt dan misschien wel in z'n voordeel... :P
Jack does it in real time...
pi_118124088
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef DeeBee het volgende:
Die Kirchen vertrouwde ik ook voor geen meter, serieus, even 7e worden in de Tour als zo'n type renner... _O-

Ook lekker lijstje ploegen met Fassa Bortolo, T-Mobile, Colombia en Katusha. :D Z'n CQ-graph gaat wel geleidelijk aan omhoog, dat spreekt dan misschien wel in z'n voordeel... :P
Kirchen heeft wel dubieuze ploegen op zijn cv, maar maakte inderdaad nooit echt reuzensprongen. Was enigszins via de weg der geleidelijkheid.
pi_118124115
julienpretotRTR twitterde op donderdag 18-10-2012 om 13:43:53 UCI open disciplinary proceedings against Barredo on basis of biological passport reageer retweet
pi_118124126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Rolland liet die 8 t/m 15- potentie al zien in de gewraakte Ventoux-etappe in Parijs-Nice van 2008.

Die werd toen negende. _O_ Je kon het toen al zien aankomen, zeggen wij vast over een jaar of vijf. :D
Dat enorme verzet deed me denken aan een Rus die zo even de tour ging winnen, maar toen ontstoken knieen kreeg :D
pi_118124149
quote:

Ik was fan van Kirchen ja! Niet sollen met hem :P
pi_118124157
quote:

Dat heerlijke duel in de Ronde van Nederland _O_ tegen Dekker in 2004 (?) _O_
pi_118124178
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat enorme verzet deed me denken aan een Rus die zo even de tour ging winnen, maar toen ontstoken knieen kreeg :D
Zit nu de top 10 van de Ventoux-rit van Parijs-Nice vier jaar geleden te lezen. Spilak werd daar achtste.

Wat hadden die Slovenen toch veel subtoppers in die dagen. :D
pi_118124191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef baggerbaas het volgende:
julienpretotRTR twitterde op donderdag 18-10-2012 om 13:43:53 UCI open disciplinary proceedings against Barredo on basis of biological passport reageer retweet
Weer druppeltje.

Als Rabo niet binnen nu en een jaar bekend maakt te stoppen met de wielerploeg neem ik een :r Lance :r UI
pi_118124203
Marjanne Vos nog steeds niet genoemd :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_118124228
quote:
17s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dit was de top twintig van die rit. Bazen-top twintig. _O_ Eduardo Gonzalo, I beg you pardon?

quote:
Results

1 Cadel Evans (Aus) Silence-Lotto 4.32.56 (38,691 km/h)
2 Robert Gesink (Ned) Rabobank
3 Rinaldo Nocentini (Ita) Ag2r-La Mondiale 0.33
4 Davide Rebellin (Ita) Gerolsteiner
5 Fränk Schleck (Lux) Team CSC 0.34
6 Yaroslav Popovych (Ukr) Silence-Lotto 0.38
7 Juan Manuel Gárate (Spa) Quick Step 1.03
8 Simon Spilak (Slo) Lampre
9 Pierre Rolland (Fra) Crédit Agricole 1.30
10 Carlos Barredo (Spa) Quick Step 1.33
11 David Moncoutié (Fra) Cofidis 1.35
12 Christophe Moreau (Fra) Agritubel 1.40
13 Chris Anker Sørensen (Den) Team CSC 1.43
14 Damiano Cunego (Ita) Lampre 1.45
15 Jens Voigt (Ger) Team CSC 1.47
16 Clément Lhotellerie (Fra) Skil-Shimano
17 Alexander Efimkin (Rus) Quick Step 2.11
18 Eduardo Gonzalo (Spa) Agritubel 2.18
19 Rémi Pauriol (Fra) Crédit Agricole
20 Luis León Sánchez (Spa) Caisse d'Epargne
pi_118124236
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef baggerbaas het volgende:
Dan maakt hij zijn ambities met zijn hoge score die hij had in de tour wel waar :D

Je weet wel hij stond bovenaan bij mensen die extra gevolgd werden :P
pi_118124303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dit was de top twintig van die rit. Bazen-top twintig. _O_ Eduardo Gonzalo, I beg you pardon?

[..]

Lhotellerie, die werd toen betrapt op geraniumspul ofzo. :D Die gaat nu naar het altijd sterke Colba-Superano Ham. :')
pi_118124314
Hoe kan ik eindbaas Bobby Julich vergeten :D Daar had ik ook echt hoge verwachtingen van. Maar hij viel ergens een keer en is nooit meer zo goed terug gekomen toch?
pi_118124348
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Lhotellerie, die werd toen betrapt op geraniumspul ofzo. :D Die gaat nu naar het altijd sterke Colba-Superano Ham. :')
En ook Pauriol en good old Moreau in de top twintig.

Altijd leuk om in dit soort uitslagen van een paar jaar eerder te grasduinen. Leuk om het verloop te zien. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')