Gewoon altijd thuis blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
Ow ging het over littekens? Ik heb een schaafwondlitteken op mijn schouder en eentje op mijn elleboog van een scooterongeluk in Griekenland en een jaap onder mijn kin omdat ik achterstevoren in het zwembad werd geduwd in Portugal. Leuk man, vakantie!
quote:
Stuiptrekkingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
Er zit een goed tempo in de laatste...dagen?
Waarom post je niet in OUD?quote:
Als je dat zo half nederlands engels uitspreekt lijkt t net of je zegt: lelijke tietequote:
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mist haar in je standaard SC daar?
Ik ben bang voor OUDquote:
Jij niet alleen. Volgens mij staan de pek en veren daar al klaarquote:
Ik kan niet rellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zou er lekker kunnen rellen
Daarom juistquote:
Bang ben ik niet. Maar wat vermoeiend zeg.quote:
Hardop lachenquote:
Oh my... slokdarmkanker...quote:
Nouk en Spirit!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Wie is er nou eigenlijk allemaal echt zwanger?
Jezus je lijkt m'n moeder wel, die had dat vorige week ook. Zag er niet uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god ik ga dood van de pijn
ik heb een spier in mijn lies verrekt
echt elke beweging doet pijn
zelfs stilzitten doet pijn
Ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
oho...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus je lijkt m'n moeder wel, die had dat vorige week ook. Zag er niet uit.
Warm gehouden. Kruik erop, in bad, elektrisch dekentje. Het is nog niet helemaal over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oho...
Hoe ging het over? Leeft ze uberhaubt nog?
Ik wil gaan sporten verdorie! Maar dat gaat zo echt niet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god ik ga dood van de pijn
ik heb een spier in mijn lies verrekt
echt elke beweging doet pijn
zelfs stilzitten doet pijn
O, gelukkig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van chocola wordt je niet zwanger, maar gewoon dik.
hmmm verdoriequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm gehouden. Kruik erop, in bad, elektrisch dekentje. Het is nog niet helemaal over.
Ik las elekstrisch oventjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm gehouden. Kruik erop, in bad, elektrisch dekentje. Het is nog niet helemaal over.
Ikquote:
Dodelijk zaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krijg je dat van pijpen ja?Ze slikte dus wel. Wat een actrice
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krijg je dat van pijpen ja?Ze slikte dus wel. Wat een actrice
![]()
Geen schaamlip gezwel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En van neuken krijg je eikelkanker
Van chocola slippen je vaten dicht en krijg je een hartaanval. Tevens ben je in de leeftijdsgroep waarin MS zichtbaar gaat worden en anders is er nog de optie van een roofmoord.quote:
? Omdat je zwanger bent?quote:
Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen, wist ook niet van CL en MissMSX.quote:
Party pooper.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van chocola slippen je vaten dicht en krijg je een hartaanval. Tevens ben je in de leeftijdsgroep waarin MS zichtbaar gaat worden en anders is er nog de optie van een roofmoord.
Jij niet mag ik hopenquote:
Volgens mij kost elk kind je vier jaar van je leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:15 schreef rival het volgende:
[..]
overal om me heen vliegen er koters uit
De rode vlag?quote:
Ik dacht dat Angel z'n eikel je anus ook wel eens kietelde?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien een anus gezwel![]()
Zit er nogal graag in met mijn eigen vinger.
natale depressie, serves you rightquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef MissMSX het volgende:
Bah, heel de middag regen. Depressie...
He bah! Je weet nooit waar die homo's zijn geweest met hun vingers, mond en eikel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat Angel z'n eikel je anus ook wel eens kietelde?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
natale depressie, serves you right.
Ah, helder. Ik dacht echt dat jij een van zijn hetero's wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
He bah! Je weet nooit waar die homo's zijn geweest met hun vingers, mond en eikel.
Nee nee! Daar beginnen we niet aan
Nee, hij mag het lekker bij de reguliers en grindr houdenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, helder. Ik dacht echt dat jij een van zijn hetero's was
ik heb mijn flirt app al weer verwijderdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij mag het lekker bij de reguliers en grindr houden
De reguliers? Neh. Boring.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, hij mag het lekker bij de reguliers en grindr houden
Ach niks geksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien een anus gezwel![]()
Zit er nogal graag in met mijn eigen vinger.
Er zit wel een garlic queen, garlic, vampires.... get itquote:
Ja ik ken t restaurantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zit wel een garlic queen, garlic, vampires.... get it.
Een briefje van Zwarte Piet is altijd leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was trouwens vergeten deze met jullie te delen:
gedicht onder ruitenwisser; raar?
maar hij kan nog steeds
'ik wil je binnenkant leren kennen'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Een briefje van Zwarte Piet is altijd leuk.
Oh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey zeg, als het op internet staat is het waar ja
CL niet. Miss zou kunnen, echt geen idee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gelooft ook dat CL en MissMsx zwanger zijn??
Leuk, babyboom, veel beschuit met muisjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hey zeg, als het op internet staat is het waar ja
Ik weet niet waarom, maar als ik aan CL in combi met zwanger denk zie ik voor me dat haar kindje die gingerbreadman van shrek isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
CL niet. Miss zou kunnen, echt geen idee.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik was trouwens vergeten deze met jullie te delen:
gedicht onder ruitenwisser; raar?
maar hij kan nog steeds
Nou zegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als ik aan CL in combi met zwanger denk zie ik voor me dat haar kindje die gingerbreadman van shrek is
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Bijt hun hoofd eraf!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef Tally het volgende:
Zo ik ga maar eens de matennaaier uithangen op mijn werk. Dat in de zeik genomen worden ben ik nu wel zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |