Gewoon altijd thuis blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Ripley het volgende:
Ow ging het over littekens? Ik heb een schaafwondlitteken op mijn schouder en eentje op mijn elleboog van een scooterongeluk in Griekenland en een jaap onder mijn kin omdat ik achterstevoren in het zwembad werd geduwd in Portugal. Leuk man, vakantie!
quote:
Stuiptrekkingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
Er zit een goed tempo in de laatste...dagen?
Waarom post je niet in OUD?quote:
Als je dat zo half nederlands engels uitspreekt lijkt t net of je zegt: lelijke tietequote:
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Je mist haar in je standaard SC daar?
Ik ben bang voor OUDquote:
Jij niet alleen. Volgens mij staan de pek en veren daar al klaarquote:
Ik kan niet rellenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij zou er lekker kunnen rellen
Daarom juistquote:
Bang ben ik niet. Maar wat vermoeiend zeg.quote:
Hardop lachenquote:
Oh my... slokdarmkanker...quote:
Nouk en Spirit!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Wie is er nou eigenlijk allemaal echt zwanger?
Jezus je lijkt m'n moeder wel, die had dat vorige week ook. Zag er niet uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god ik ga dood van de pijn
ik heb een spier in mijn lies verrekt
echt elke beweging doet pijn
zelfs stilzitten doet pijn
Ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:56 schreef Ripley het volgende:
Wie is er nou eigenlijk allemaal echt zwanger?
oho...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus je lijkt m'n moeder wel, die had dat vorige week ook. Zag er niet uit.
Warm gehouden. Kruik erop, in bad, elektrisch dekentje. Het is nog niet helemaal over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oho...
Hoe ging het over? Leeft ze uberhaubt nog?
Ik wil gaan sporten verdorie! Maar dat gaat zo echt niet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god ik ga dood van de pijn
ik heb een spier in mijn lies verrekt
echt elke beweging doet pijn
zelfs stilzitten doet pijn
O, gelukkig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Van chocola wordt je niet zwanger, maar gewoon dik.
hmmm verdoriequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm gehouden. Kruik erop, in bad, elektrisch dekentje. Het is nog niet helemaal over.
Ik las elekstrisch oventjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm gehouden. Kruik erop, in bad, elektrisch dekentje. Het is nog niet helemaal over.
Ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |