abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:53:25 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114067

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
SPOILER: motivational plaatjes

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-10-2012 22:33:03 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_118114121
Nou 1 uur per loopdag is wel genoeg voor mij hoor :)

Maar Ultrarunners doe je ding ^O^ *O*
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:08:34 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114196
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 07:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nou 1 uur per loopdag is wel genoeg voor mij hoor :)

Maar Ultrarunners doe je ding ^O^ *O*
als je app aan laat staan word je vanzelf een ultra runner ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:23:07 #4
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114351
hill run in de stromende regen, toen ik van huis ging hoopte ik dat het zou opklaren maar het tegendeel was waar, op een gegeven moment regende het zo hard dat ik maar omgedraaid omdat ik steeds verder de vallei in liep en verder weg van de bewoonde wereld... ik had echt zo iets van "als me nu iets overkomt kan het een mooie tijd duren voordat er een auto langs komt, met alle gevolgen van dien"
in het vervolg toch maar een survivalblanket mee in mijn jas bij deze onstandigen, al was het alleen maar om niet nogmaals van Mrs.RD op mijn kop te krijgen

Buiten het barre weer een enorm tevreden gevoel, de doel was heuveltraining en dat is gelukt.
Ging echt fantastisch, het doel was geleidelijk over de heuvels en zowel heuvel op als heuvel af de zelfde cadans aan te houden... dus niet als een malle de heuvel af en dan met de tong uit de bek puffend de heuvel weer op.

opsteker voor het zelfvertrouwen wat training betreft...kortom, happy RD is happy

http://www.endomondo.com/workouts/lza75NTZCg8
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 08:26:47 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_118114399
Happy stories *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118114433
Dat is een stoer verhaal RD :7

En damn..16 kilometer in de heuvels op die snelheid! :o
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_118114480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
hill run in de stromende regen, toen ik van huis ging hoopte ik dat het zou opklaren maar het tegendeel was waar, op een gegeven moment regende het zo hard dat ik maar omgedraaid omdat ik steeds verder de vallei in liep en verder weg van de bewoonde wereld... ik had echt zo iets van "als me nu iets overkomt kan het een mooie tijd duren voordat er een auto langs komt, met alle gevolgen van dien"
in het vervolg toch maar een survivalblanket mee in mijn jas bij deze onstandigen, al was het alleen maar om niet nogmaals van Mrs.RD op mijn kop te krijgen

Buiten het barre weer een enorm tevreden gevoel, de doel was heuveltraining en dat is gelukt.
Ging echt fantastisch, het doel was geleidelijk over de heuvels en zowel heuvel op als heuvel af de zelfde cadans aan te houden... dus niet als een malle de heuvel af en dan met de tong uit de bek puffend de heuvel weer op.

opsteker voor het zelfvertrouwen wat training betreft...kortom, happy RD is happy

http://www.endomondo.com/workouts/lza75NTZCg8
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:33:38 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114488
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:29 schreef De_kluizenaar het volgende:

En damn..16 kilometer in de heuvels op die snelheid! :o
vergeet niet Kluizenaar, Isaac Newton zei het een mooie tijd terug al: "all what goes up, has to come down"
En dat is ook wat ik zo heerlijk vind aan heuvels, dat voldane gevoel als je boven bent en dan weer naar beneden kan.
Maar ik moet zeggen, het ging ook super vandaag
pi_118114526
Nou, genoeg gesnotterd nu, vanavond weer aan de bak *O* :9~
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:35:50 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118114528
Mooie verhalen rd ^O^
F means you're fucked
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:35:53 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114530
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

ik ben drie auto's tegen gekomen
pi_118114611
Yur, wat heb jij nu trouwens; ziek of blessure?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:43:22 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118114639
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:41 schreef Arquero het volgende:
Yur, wat heb jij nu trouwens; ziek of blessure?
Wat probleempjes met mn rug
F means you're fucked
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:43:44 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114641
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:43 schreef YUR het volgende:

[..]

nachtrust je goed gedaan?
pi_118114689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:43 schreef YUR het volgende:

[..]

-O-
Zo'n klein Thais vrouwtje over je rug laten lopen; schijnt een wondermiddel te zijn ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:47:25 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118114690
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nachtrust je goed gedaan?
Nee, niet echt. Behoorljik stijf nu
F means you're fucked
pi_118114704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

vergeet niet Kluizenaar, Isaac Newton zei het een mooie tijd terug al: "all what goes up, has to come down"
En dat is ook wat ik zo heerlijk vind aan heuvels, dat voldane gevoel als je boven bent en dan weer naar beneden kan.
Maar ik moet zeggen, het ging ook super vandaag
Ik zou echt bang zijn te vallen en mijzelf lelijk te verwonden eerlijk gezegd, zeker op een natte ondergrond is dat zo gebeurt. En dat in de bushbush, bikkel! :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:51:13 #18
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118114743
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Ik zou echt bang zijn te vallen en mijzelf lelijk te verwonden eerlijk gezegd, zeker op een natte ondergrond is dat zo gebeurt. En dat in de bushbush, bikkel! :D
dit was gewoon op de weg hoor, alleen de laatste kilometer voor het keerpunt was grindweg.... maar je hebt gelijk, zelfs op glad asfalt met wat losse steentjes kan je lelijk onderuit gaan.

Las laatst een goede tip voor alle trail runners hier ;)
draag wielrenhandschoenen voor als je een keer een glijer maak en je de klap opvang met je handen
pi_118115267
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ik kom ook bijna nooit iemand tegen als ik loop. Ik loop door een natuurgebied buiten de uren dat er veel gewandeld wordt. Af en toe een eekhoorn of een reiger die een beetje vreemd kijkt....
pi_118115558
Ik zou echt 3 kwartier met de auto moeten rijden om een loop door natuurgebied en zachte ondergrond te kunnen maken.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:34:24 #21
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118115604
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zou echt 3 kwartier met de auto moeten rijden om een loop door natuurgebied en zachte ondergrond te kunnen maken.
dat geloof ik niet :)
Nederland is nou ook weer niet ZO volgebouwd hoor :)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_118115667
Wacht nog even dat regengebiedje dat nu over Brabant trekt af, daarna lopen. Een vrije dag heeft zo zijn voordelen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118115733
Gisteren helaas niet gelopen, kwam toch niet goed uit. Vanavond honden training. Morgen dus lopen, en zondag ook weer 5km. Volgende week uppen naar 7.5 !
Volg mijn blog! http://my-365.com/
pi_118115902
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Misschien heeft hij een 30 km-kar.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:46:18 #25
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_118115924
Helaas al paar dagen niet gesport en deze week nog niet gelopen wegens verkoudheid!
Hopelijk gaat het morgen goed genoeg om ff een klein rondje te doen,
Van het weekend zit ik in een vakantiepark in julianadorp dus dan wil ik daar wel ff een stuk kunnen hardlopen natuurlijk! :D
pi_118115974
Het is wel heerlijk trouwens om altijd door de natuur te kunnen lopen, begint echt op 500 m lopen van huis. Maar het is wel een wetland, dus soms, zoals nu, kunnen sommige stukken behoorlijk drassig zijn. Maar ben (nog) niet op mijn bek gegaan. Wel diverse malen bijna.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:55:35 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118116197
Van prorun.nl:
quote:
Versla het najaar
Marc Gerlings - 18 oktober 2012

Regen, wind, donkere dagen; het najaar komt er aan. Weg zijn die zonovergoten duurlopen, die leuke trainingen met een lekkere temperatuur. Nu is het knokken. De elementen overwinnen. Dan kun je wel een serie tips gebruiken om die wind in tweeën te splijten. Met mentale en fysieke kracht kun je dit najaar met gemak verslaan. 8 tips voor je. Op naar die volgende regenbui.
`$title`

Ontspanning
Zoek tijdens het hardlopen de ontspanning op in je tempo. Dat betekent niet langzamer gaan lopen maar met meer ontspanning. Door de elementen kun je toch onbewust je hoofd laten hangen en gespannen hardlopen. Dit werkt tegen je. Met ontspanning in je looppas en ritme kun je veel makkelijker je training afmaken.

Weerstand en snelheid
Je kunt een voordeel halen uit dat minder ideale weer dat ook zo hoort bij het najaar. Je moet meer weerstand overwinnen. Dat is op zich goed. Je verhoogt de krachtsinspanning om die elementen te verslaan, door het harde werken verbeter je je conditie.

Periodisering
Deel de perioden in je trainingsopbouw goed op. Veel lopers kiezen voor een grote wedstrijd in het voorjaar. Het najaar is dan een mooi seizoen om de basis te leggen. Regen en wind zitten je nu in de weg maar aan de andere kant is de temperatuur goed voor een hardloper. Je kunt nu bouwen aan je conditie en als koning winter ons een paar echte ijzige en koude weken bezorgt kun je die periode gebruiken om meer rust te nemen.

Windschaduw
Waar loop jij je trainingen? In open terrein vang je veel meer wind dan bijvoorbeeld in een bos. Wil je die stormachtige tegenkracht juist niet ontmoeten, zoek dan de windschaduw op. Ook in de bebouwde kom weet je snel welke kant je van de weg moet kiezen om wind te vermijden.

Boeien
Slecht weer maakt je mentaal sterker. Ben je eenmaal gewend om ook te gaan lopen als het weer niet ideaal is dan ga je makkelijker om met elementen die tegenzitten. Boeien, denk je als je wat regen onderweg tegenkomt. Je gaat toch door. Bewaak goed je grenzen. Ziek worden na een training in de stromende regen brengt je natuurlijk niet verder in je trainingsopbouw.

Comfortabel
Koop je nieuwe kleding dit najaar? Zoek kleding die goed zit in je vooral een comfortabel gevoel geeft. Als de elementen je teisteren heb je dubbele irritatie als ook je kleding niet lekker zit. Diverse hardloopmerken leveren kleding in diverse kwaliteiten. Soms is er verschil gemaakt in drie soorten kwaliteit in de stof. Natuurlijk is het ene shirt warmer en houdt meer wind tegen dan het andere. Vraag jezelf af voordat je de speciaalzaak binnenstapt wat je wensen zijn. Wat wil je als het aankomt op ademend materiaal maar ook materiaal dat de regen tegenhoudt. Laat je informeren over de nieuwste ontwikkelingen en neem rustig de tijd om te passen.

Pet
Wil je die regendruppels uit je gezicht houden? Een petje doet dan veel. Bovendien is deze ook makkelijk mee te nemen.

Afstand en elementen
Vind je het zwaar, trainen en dat slechte weer? Volg niet zomaar de afstanden die je trainingschema aangeven. Als het weer erg tegenzit dan voelt een opgegeven duurloop veel zwaarder aan. Dat is ook zo; temperatuur, tegenwind en andere elementen maken het je veel zwaarder. Weeg dit mee in wat je kunt bereiken in je training.

Dat zijn 8 tips voor dit najaar. Het najaar heeft prachtig weer maar ook rotweer. Bij het eerste loop je makkelijk en valt er veel te genieten van je omgeving. Probeer ook bij het slechte weer de ontspanning te vinden. Dit is een goed seizoen om jezelf sterker te maken. Veel loopplezier.
F means you're fucked
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:01:50 #28
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118116386
zondag 16 graden met een voorzichtig zonnetje *O*

dat wordt kort kort :)
Ecosia
pi_118116582
Voor het eerst tips waar ik niks mee kan. Tips voor prettig lopen in de sneeuw, dat is wat ik wil!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118116609
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:01 schreef Jumparound het volgende:
zondag 16 graden met een voorzichtig zonnetje *O*

dat wordt kort kort :)
Morgen 23 Graden *O* En van het weekend 21 graden *O*

Leve in het zuiden wonen!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:11:39 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118116645
goed stukje YUR, vooral het gedeelte over kleding.
Vandaag was het hier, zoals eerder gezegd, ook behoorlijk herfstachtig en dan is het heel belangrijk om goede kleding te hebben.
Toen ik bijv. mijn waterdichte en ademde jack kocht was het een behoorlijke uitgave maar hij heeft zijn geld nu al, na zeven weken in de regen lopen, dubbel en dwars terug verdient.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:42:55 #32
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118117603
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Morgen 23 Graden *O* En van het weekend 21 graden *O*

Leve in het zuiden wonen!
ik vind 16 niet erg als ik een HM moet lopen hoor ;)
Ecosia
pi_118117677
Ah, heb je dat dit weekend! Nee, dan is 16 beter dan 21.... Veel succes! De eerste keer?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:46:05 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118117706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, heb je dat dit weekend! Nee, dan is 16 beter dan 21.... Veel succes! De eerste keer?
yup, zondag HM van amsterdam :)
Ecosia
pi_118118154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Of ik ken de looproutes niet, dat kan ook. Ik woon midden in het groene hart dus je zou denken.. maar als ik bospaden wil of duinen kom ik uit op omgeving Zeist of kust, beide is 40 minuten rijden.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:08:55 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118118433
Wij gaan vanavond naar De Marathon :s)
F means you're fucked
pi_118120895
Ja, die lijkt me ook grappig. Sowieso doet Frank Lammers mee, die is hoe dan ook altijd grappig.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_118121347
Zo les 24/Evy zit erop nog maar 1 weekje en de training zit erop.
Dan op zoek naar een volgend schema om de snelheid langzaam aan te verbeteren.

http://www.endomondo.com/workouts/kYXitRVh-iU

Goed gelopen wat moeten zoeken naar een pace die + 3 kwartier vol te houden is.

Een paar druppels gevangen maar het was niet hinderlijk..
Wel had ik me te warm gekleed ik liep kort.lang en had beter kort/kort kunnen doen.
Het was 15 Celsius en ik dacht dat het hooguit 12 zou zijn.
pi_118121389
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef YUR het volgende:
Wij gaan vanavond naar De Marathon :s)
Gaaf ik wil die eigenlijk ook in de bios zien.
pi_118121535
Ik heb deze vakantie veel meer moeite om te gaan lopen dan wanneer ik gewoon werk :').
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_118122304
Zo, ging dat even een partijtje matig zeg. Al na 4 km voelde ik dat m'n benen zwaar aanvoelden. Vervolgens tot 2x toe verkeerd gelopen (nieuwe route heeft zo zijn nadelen), mijn oordopjes begaven het en mijn veter raakte ook nog eens los. Erg jammer, volgende keer maar weer beter!

1h23m18s, 15,31km, 5:26min/km, 1098 cal.

PS: Lance Armstrong feliciteerde me nog wel met het bereiken van 250 mijl (400km). Lekker geloofwaardig mr. Armstrong ;)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:12:01 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118122648
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:00 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Of ik ken de looproutes niet, dat kan ook. Ik woon midden in het groene hart dus je zou denken.. maar als ik bospaden wil of duinen kom ik uit op omgeving Zeist of kust, beide is 40 minuten rijden.
welke stad woon je?
Ecosia
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:12:43 #43
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118122674
"mijn" soundtrack van heel wat rondjes hardlopen ;)

zag hem net op spotify voorbij komen... geweldig nummer :)

Ecosia
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:00:35 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118124531
tis rustig hier... zit iedereen franz ferdinand te luisteren?
Ecosia
pi_118125122
Ik ben een persoon die normaal erg weinig vocht tot mij neem.
Ik drink op een dag 3 a 4 kopjes koffie en vaak is dat alles. Er zijn dagen dat ik iets meer drink maar meestal niet.
Ik drink wel 1 glas water na het sporten.
:@
Nu probeer ik dat patroon te doorbreken want ik had gelezen dat het goed is om voor en na het sporten te wegen en dat verschil weer aan te vullen met drank.
Dat probeert ik dus sinds 1 week. Maar nu probeer ik ook de rest van de dag mijn gewoontes aan te pakken.
Ik wil minimaal 1,5 liter fles water drinken. Maar ik heb erg veel moeite om te drinken terwijl ik geen dorst heb.
Iemand tips voor mij?

En ja, ik weet dat mijn levensstijl ongezond is. Maar dat probeer ik nu te veranderen...

Alvast bedankt.
pi_118125752
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef streamnl het volgende:
Ik drink op een dag 3 a 4 kopjes koffie en vaak is dat alles. Er zijn dagen dat ik iets meer drink maar meestal niet.
Nu probeer ik dat patroon te doorbreken want ik had gelezen dat het goed is om voor en na het sporten te wegen en dat verschil weer aan te vullen met drank.
Dat probeert ik dus sinds 1 week. Maar nu probeer ik ook de rest van de dag mijn gewoontes aan te pakken.
Ik wil minimaal 1,5 liter fles water drinken. Maar ik heb erg veel moeite om te drinken terwijl ik geen dorst heb.
Iemand tips voor mij?

En ja, ik weet dat mijn levensstijl ongezond is. Maar dat probeer ik nu te veranderen...

Alvast bedankt.
Eet je veel groente/fruit?
Een liter sla is bijna 1 liter water ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:32:24 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118125919
Veel praten :P ik praat veel op mijn werk, daarom drink ik ook veel. Heb elke dag een grote fles water bij me en die gaat elke dag leeg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118125937
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Eet je veel groente/fruit?
Een liter sla is bijna 1 liter water ;)
Een kilo sla eten :o.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_118125945
bron;

http://www.gezonderafvallen.nl/page/605/gezond-drinken.html

Wist je bijvoorbeeld dat sla voor 95 procent uit water bestaat, broccoli voor 92 procent en een appel voor 84 procent?

;)
pi_118125985
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Een kilo sla eten :o.
Ja dat kan :)
pi_118126008
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ja dat kan :)
Ja, alles kan, maar dat lijkt me een behoorlijke opgave. En een niet zo lekkere opgave ook.
In Southern Sun
pi_118126130
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja, alles kan, maar dat lijkt me een behoorlijke opgave. En een niet zo lekkere opgave ook.
Ja maar als je de sla nou aanvult met komkommer en tomaat en een uitje een augurk :Y)

Dan is 1 kilo nog steeds veel maar een pond salade is wel weg te kauwen hoor :)
pi_118126172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ja maar als je de sla nou aanvult met komkommer en tomaat en een uitje een augurk :Y)

Dan is 1 kilo nog steeds veel maar een pond salade is wel weg te kauwen hoor :)
Of het gezond is, is maar de vraag...
pi_118126216
Ik moet er niet aan denken :{. Heb al moeite met zo'n zakje van 100 gram leeg te eten.
In Southern Sun
pi_118126236
Ik haal mijn 2 ons groenten en 2 stuks fruit ook niet. Doordeweeks eet ik om 0930 een appel. En soms voor het hardlopen een banaan.
Qua eten en drinken ben ik geen goed voorbeeld. Maar dat probeer ik te veranderen.
pi_118126252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Of het gezond is, is maar de vraag...
Het lijkt mij beter om voldoende vocht binnen te krijgen via groente/fruit dan continue te weinig vocht binnen krijgen.
pi_118126302
Ik drink van nature al vrij veel, maar ik kan dan ook nooit een vol glas laten staan. Of het nou bier,water,cola of whatever is. Het moet zo snel mogelijk op. Ik zit denk tijdens werk uren op een stuk of 5 koppen thee en een liter water. En af en toe een sapje...
pi_118126432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef streamnl het volgende:
Iemand tips voor mij?

Alvast bedankt.
Ik drink zelf gemiddeld een liter of 3 vocht denk ik op een dag. Melk, koffie, thee, water, van alles.
Op mijn werk heb ik altijd een half liter flesje op mijn bureau staan.
Zo ben ik hier ook mee begonnen; halve liter flesjes.
Als je bijvoorbeeld jezelf als doel stelt anderhalve liter te drinken, drink dan 3 flesjes leeg. Dat is psychologisch minder heftig dan een fles van anderhalve liter voor je neus ;)
pi_118126541
quote:
Zo ben ik hier ook mee begonnen; halve liter flesjes.
Als je bijvoorbeeld jezelf als doel stelt anderhalve liter te drinken, drink dan 3 flesjes leeg. Dat is psychologisch minder heftig dan een fles van anderhalve liter voor je neus ;)
Dit!
pi_118126740
Hmm dat van die halve liter flesjes vind ik goed klinken.
Dat ga ik eens proberen.

Thanks ieder.
pi_118127303
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:12 schreef Jumparound het volgende:

[..]

welke stad woon je?
Het mooie grijze Alphen aan de rijn met overal verharde voetpaden. ;)
pi_118127385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef Arquero het volgende:

Yep zo doe ik het ook, ik heb een flesje spa die ik steeds weer vul met koud water.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:17:34 #63
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118127764
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Het mooie grijze Alphen aan de rijn met overal verharde voetpaden. ;)
ahha, daar ben ik vanavond nog om mn ander favoriete sport te beoefenen! (Darten :P )
alpen a.d. rijn is idd kut om de natuur in te kunnen... Maareh, de vlietlanden bij leiden?
Ecosia
pi_118127933
Nou, Alphen of de Vlietlanden is nogal een eindje :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:34:41 #65
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118128518
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Xhermes het volgende:
Nou, Alphen of de Vlietlanden is nogal een eindje :)
maar 20 km :P
Kan je net mooi hardlopen ;-)
Ecosia
pi_118129510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ahha, daar ben ik vanavond nog om mn ander favoriete sport te beoefenen! (Darten :P )
alpen a.d. rijn is idd kut om de natuur in te kunnen... Maareh, de vlietlanden bij leiden?
Wat ik van de vlietlanden ken is verhard, maar dan rij ik toch net zo lief naar omgeving Zeist als ik toch ergens heen moet. ;)
Ga ik wel doen als ik eenmaal 5 km aan een stuk kan lopen, dan is het wel de moeite.

Ik wist niet dat Alphen zo'n dart dorp was :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:06:55 #67
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118129926
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Wat ik van de vlietlanden ken is verhard, maar dan rij ik toch net zo lief naar omgeving Zeist als ik toch ergens heen moet. ;)
Ga ik wel doen als ik eenmaal 5 km aan een stuk kan lopen, dan is het wel de moeite.

Ik wist niet dat Alphen zo'n dart dorp was :D
is het ook niet volgens mij... de enige plekken waar ik ben geweest in alphen is de ridderhof en kwattro.
Ecosia
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:19:55 #68
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118130429
Woohoo, mn SPIbelt is binnen *O* En de nieuwe Runnersworld *O*
F means you're fucked
pi_118130503
Heerlijk gelopen, wat lekker he zo'n Indian Summer, hier was het net al 21 graden.

Lekker rondje gedaan van 7 km. Nu was het trouwens wel drukker in het bos. Herfstvakantie he.
pi_118130862
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef YUR het volgende:
Woohoo, mn SPIbelt is binnen *O* En de nieuwe Runnersworld *O*
Aha zo'n ding (moest even googelen)

Handig ^O^
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:30:02 #71
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118130910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Aha zo'n ding (moest even googelen)

[ afbeelding ]

Handig ^O^
Yep. Mn achterlijk grote telefoon (HTC One X) past er moeiteloos in O+
F means you're fucked
pi_118131623
Mooi ding :Y.

Wat was het vies benauwd buiten net, zweet droop van me af.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_118131780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Yep. Mn achterlijk grote telefoon (HTC One X) past er moeiteloos in O+
Interessant :D
Dan past mijne er ook wel in, hmmm :9
pi_118132061
Hahaha, ,kom net thuis, loop onderbuurvrouw tegen het lijf, zegt ze: goh had je bijna niet herkend met gewone kleding aan _O-
pi_118133379
@TheWhiteCowboy

ik zou je nog laten weten hoe lang ik met de 610 doe wanneer ik wat meer getest heb.
Wanneer ik met workouts werk kan ik anderhalf week met een volle batterij doen. Maar dan trilt hij erg vaak (moet nog steeds wennen dat hij iets na-ijlt op de werkelijk snelheid).
En dan heb ik een middelgroot afstand (8) een korte afstand (5) en een langere afstand (11)
Wanneer ik gewoon aan het lopen ben, dus zonder een workout dan kan ik er langer mee doen want dan trilt hij alleen bij de km.

Hopelijk helpt dit je.
pi_118133628
Morgen ga ik weer lopen 8-) *O*
Ja doei.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:42:14 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118134117
Ik zaterdag :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118134185
ik zondag :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:45:00 #79
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118134217
Morgen voor het eerst lopen bij de vereniging :9
pi_118134263
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen ga ik weer lopen 8-) *O*
Jeej!! *O* weer helemaal opgeknapt?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:57:28 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118134654
Ik ehh.... morgen? zaterdag? zondag?
F means you're fucked
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:00:03 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118134759
Zaterdag & zondag :7.
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 18:01:59 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_118134823
Ik euh... Volgende week woensdag...? Hopelijk?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118134854
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef Shravani het volgende:

[..]

Jeej!! *O* weer helemaal opgeknapt?
Zo goed als! :) vind ik :@
Ja doei.
pi_118135831
Ben net geweest, mijn rondje met fysio-oefeningen van een goeie 7km. En ik was me dus tijdens het rondje aan het afvragen waar DarkElf is gebleven. Ik zag namelijk allemaal mooie herfstkleuren aan bomen en struiken en ik ben benieuwd of dat bij haar ook al is en of er weer foto's komen :)

En ik was aan het vloeken op iets van 25 auto's die over mijn route reden. Je mag daar namelijk helemaal niet autorijden als je er niet moet zijn. Normaal komen hier dus maar een of twee auto's langs als ik daar loop en nu dus dik twintig. Totdat ik zag dat er op de autoweg een ongeluk was gebeurd. Mensen waren dus aan het afsnijden. Maar goed, hoewel ik het nu begreep, mag het nog steeds niet. Stom!
pi_118136268
5/11 wordt mijn eerste loopje. 2 jaar nadat ik m'n casa gekocht heb. En dan is het 1/1/1/1/2/2/2/2/3/3 lopen (of iets in die trant - Evy les 1 dus voor de echte kenner).

[ Bericht 5% gewijzigd door slacker_nl op 18-10-2012 18:44:56 ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_118137966
3 minuten bij de eerste les al in Evy? :o
Ik ga denk ik week 2 instappen van start tot run schema, rustig opbouwen weer in ieder geval.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:26:38 #88
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_118138556
pfff, Rihanna heeft me vandaag gered. :D

Ik was veel te snel gestart voor mijn doen :|W. Toen kwam ik na 2 km bijna niet meer vooruit :'). Gelukkig kwam Man Down van Rihanna en dat was toevallig precies mijn tempo/ritme :D. Ik wilde niet uit de pas lopen. Zelfde nummer nog een keer gedaan en halverwege de 4e km zat ik wel zo in een flow dat ik de laatste km wel uit kon lopen. Het tempo was wel dramatisch gezakt en uiteindelijk was ik maar 20 seconden sneller dan mijn vorige run :')
heitieh
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 19:28:53 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_118138669
^O^ voor Rihanna
pi_118138834
Rihanna is top.
pi_118138904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
3 minuten bij de eerste les al in Evy? :o
Ik ga denk ik week 2 instappen van start tot run schema, rustig opbouwen weer in ieder geval.
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 19:35:56 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_118139086
Hoewel ik Umbrella leuker vind als the Baseballs hem doen :@
pi_118139155
I O+ S&M Superlekker nummer.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:38:46 #94
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_118139234
Ik had het album op :D
heitieh
pi_118139259
Leest de nieuwe runner's world.... een man, geboren in 1921, loopt nog 3 keer per week op texel. Respect
pi_118139323
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:38 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik had het album op :D
Sowieso is dat album heel erg vet.
pi_118139526
quote:
Verdomd ja, dat was ik al helemaal vergeten!
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 19:55:33 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_118140114
quote:
11s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Verdomd ja, dat was ik al helemaal vergeten!
Zhe memories!!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:58:14 #99
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118140278
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Zhe memories!!
the good old days, strompel de strompel
pi_118141216
Nou, 5 kilometer gedaan, weer in 1 keer. Rustig tempo gelopen, ging prima.
http://www.endomondo.com/workouts/sZDiOZBT_uU

Alleen gedeelte boven mijn rechterenkel voelt nu beetje trekkend aan. Maar ff kijken hoe dat morgenochtend is.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:18:00 #101
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118141362
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Arquero het volgende:

Alleen gedeelte boven mijn rechterenkel voelt nu beetje trekkend aan. Maar ff kijken hoe dat morgenochtend is.
alleen jammer dat niet iedereen de stats kan zien
pi_118141849
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

alleen jammer dat niet iedereen de stats kan zien
Dat is zo opgelost ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:39:33 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118142574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dat is zo opgelost ;)
^O^
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:53:00 #104
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118143299
Pure nostalgie. Alphia :')
Ecosia
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:02:29 #105
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118143863
morgen denk ik een LDL op het strand.... lekker vlak!
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 21:14:16 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_118144575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen denk ik een LDL op het strand.... lekker vlak!
Hmmm O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:17:33 #107
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118144784
Godegodegod wat ging het lopen mooi! Doordat Evy les 17 niet klopte heb ik langer gelopen dan normaal, maar dat kreeg ze kado van me. Heb dus nu al gewoon meer dan 5km gedaan :P maar nu moet ik niet overbodig worden en lekker verder gaan.

http://www.endomondo.com/workouts/uSW-5W-hX8o

Ben trots op mezelf!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:25:34 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118145330
Oh en toen ik terug rende over een rotonde stak ik mijn hand uit zodat automobilist wist dat ik af ging waar hij ook heen moest. Hij bedankte me netjes door t raampje.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 18 oktober 2012 @ 21:35:52 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118145987
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh en toen ik terug rende over een rotonde stak ik mijn hand uit zodat automobilist wist dat ik af ging waar hij ook heen moest. Hij bedankte me netjes door t raampje.
hahaha, dat doe ik ook altijd als ik af wil slaan en er komt toevallig een auto aan
pi_118146050
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Godegodegod wat ging het lopen mooi! Doordat Evy les 17 niet klopte heb ik langer gelopen dan normaal, maar dat kreeg ze kado van me. Heb dus nu al gewoon meer dan 5km gedaan :P maar nu moet ik niet overbodig worden en lekker verder gaan.

http://www.endomondo.com/workouts/uSW-5W-hX8o

Ben trots op mezelf!
Netjes hoor! ^O^
pi_118147617
Stond nog leuk stukje in de Quest van deze maand;

donderdag 18 oktober 2012 @ 22:21:03 #112
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118148687
Ik wil nu ook een marathon lopen :') O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:21:48 #113
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118148734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef GotC het volgende:
Wat houd je tegen?
pi_118149027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef GotC het volgende:
Ga je mee morgen? Doen we even.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:30:55 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118149414
Nog paar jaartjes trainen. Maar ik wil het. Ik wil de sfeer, de medaille, de training, alles. O+
  Moderator donderdag 18 oktober 2012 @ 22:34:52 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_118149678
Je bent verloren O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:35:08 #117
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118149694
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Nog paar jaartjes trainen. Maar ik wil het. Ik wil de sfeer, de medaille, de training, alles. O+
Waar een film wel niet goed voor is ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 22:58:02 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118150920
Die film is O+
F means you're fucked
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:40:54 #119
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118153066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef YUR het volgende:
Die film is O+
binnenkort maar een keertje lenen....
  donderdag 18 oktober 2012 @ 23:46:04 #120
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118153294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hmmm O+
plannen kunnen nog veranderen, ik sprak een kennis van mij en bood me aan, dat als ik wat heuvels wilde doen, dat ik zijn station kon gebruiken als trainings ground, dus van het asfalt af en weer de trail op.

probleem hier is dat er meer dan genoeg hevels zijn maar heel veel is locked up private land dus dit is een mooie gelegenheid
pi_118155193
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

plannen kunnen nog veranderen, ik sprak een kennis van mij en bood me aan, dat als ik wat heuvels wilde doen, dat ik zijn station kon gebruiken als trainings ground, dus van het asfalt af en weer de trail op.

probleem hier is dat er meer dan genoeg hevels zijn maar heel veel is locked up private land dus dit is een mooie gelegenheid
Zo dan aardig steile berg :D dat is meer alpinisme i.p.v. running.
Aardig optrekje ook :7
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:34:58 #122
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118155256
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Zo dan aardig steile berg :D dat is meer alpinisme i.p.v. running.
die link is niet van het station waar ik kan gaan lopen hoor... bij mij in de buurt zijn het heuvels in plaats van bergen.
Wel grappig als er bijv. NL'se stagaires komen, die hebben het altijd over bergen....dude, dat zijn heuvels, wacht maar toch je echte bergen zie

dit geeft een beetje een indruk van hete landschap bij mij in de buurt
pi_118155382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

die link is niet van het station waar ik kan gaan lopen hoor... bij mij in de buurt zijn het heuvels in plaats van bergen.
Wel grappig als er bijv. NL'se stagaires komen, die hebben het altijd over bergen....dude, dat zijn heuvels, wacht maar toch je echte bergen zie
Aha ik dacht al maar goed ook anders krijg je kuiten als Popeye armen heeft ;)
pi_118155445
Ziet er gaaf uit :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:41:45 #125
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118155456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Aha ik dacht al maar goed ook anders krijg je kuiten als Popeye armen heeft ;)
het zijn wel die zelfde bergen (maar dan van de andere kant) waar ik over 6 weken tegenop moet
pi_118158914
Ik voel mn voetje deze ochtend niet meer, ik loop niet meer mank, eerdaags weer lopen *O*
pi_118158917
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Prachtig daar O+
pi_118159358
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Nieuw Zeeland O+

Ik wil echt nog een keer terug daarheen, zo mooi :Y
pi_118159526
quote:

[..]

[ afbeelding ]
O+

Elke keer als ik jou foto's zie plaatsen van jouw omgeving, komt NZ steeds hoger op het lijstje van vakantielanden waar ik heen wil gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:21:04 #130
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118159574
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Arquero het volgende:

:D Hypochonder.
pi_118159607
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D Hypochonder.
Schuldig :')
Ben echt gewoon veel te bang om wat op te lopen. Voelde vanmorgen wel wat stijf aan, maar geen pijn.
Ik ga me maar niet meer bezighouden met dat soort dingen o|O
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:27:27 #132
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118159652
Op zich is het wel verfrissend... een 'starter' die voorzichtig is :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:41:17 #133
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_118159787
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi :Y
Ik kan volgende week eindelijk weer in de warmte op het strand lopen O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:45:52 #134
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118159851
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Op zich is het wel verfrissend... een 'starter' die voorzichtig is :P
We must praise him.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:47:07 #135
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118159862
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:45 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

We must praise him.
All Hail to Lex.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:10:14 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118160231
Ik denk dat ik dit weekend maar gewoon ga starten. Anders heb ik al die kriebels voor niets :P
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:10:32 #137
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118160233
er staan dit weekend weer heel wat posters aan de start..en omdat het hier al weekend is

vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:10:48 #138
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118160241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:10 schreef YUR het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend maar gewoon ga starten. Anders heb ik al die kriebels voor niets :P
*O* *O* *O*
fantastisch nieuws!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:16:45 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118160367
YUR wat K dat je last hebt van je rug. Maar ik begreep dat dat ook zo was voor je vorige HM? Tof dat je gaat starten!

Reed gister effe door A'dam Zuid en langs Olympisch Stadion en ze zijn al aan het opbouwen. IAmsterdam letters staan er al etc. Zin in! :) Intussen voel ik een keelpijntje opkomen, maar die gaat natuurlijk gewoon weer weg :{
pi_118160377
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

All Hail to Lex.
_O_
pi_118160383
Oke, Ik ben weer iets wijzer over de 610 maar daardoor ook weer minder wijzer.

Wanneer ik bijv. zoals vandaag 4,8km in 6:00min/km moet lopen dan deed ik dat zo invoeren.
SPOILER
Maar dit betekend dat hij over een afstand van 4,8km dat tempo als gemiddeld wilt zien.
En ik had graag dat hij mij tempo constant bekijkt. Want als ik nu over een langere afstand op het laatst versnel dan ga ik qua gemiddelde niet snel omhoog.

Hoe stel ik dat in met die worksout? Iemand?

BTW. die tip over 0.5 liter water lijkt inderdaad goed te werken. Ik heb nu al een klein flesje op ^O^
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:22:52 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_118160495
quote:
*O*

Nou kan ik mezelf tevreden voor de tv nestelen zondag O+
pi_118160605
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:17 schreef streamnl het volgende:
BTW. die tip over 0.5 liter water lijkt inderdaad goed te werken. Ik heb nu al een klein flesje op ^O^
^O^ *O*
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:32:55 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118160712
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*O*

Nou kan ik mezelf tevreden voor de tv nestelen zondag O+

:6
pi_118160784
Succes voor alle wedstrijd en evenementenlopers dit weekend!

Ik zit nog even na te genieten van Radiohead, gisterenavond naar toe geweest. _O_
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:54:08 #146
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118161261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:23 schreef Arquero het volgende:

[..]

Schuldig :')
Ben echt gewoon veel te bang om wat op te lopen. Voelde vanmorgen wel wat stijf aan, maar geen pijn.
Ik ga me maar niet meer bezighouden met dat soort dingen o|O
volgens google heb je kanker ;(
Ecosia
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:56:30 #147
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118161310
Ik ben echt zelden zo opgewonden geweest voor een weekend. Ik ben superbenieuwd naar de cityrun, het kledingpakket, de pastaparty, de sfeer bij de marathon, de prestaties van alle bekenden, de finish in het Olympisch Stadion... Alles gewoon!
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 09:59:30 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118161382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:56 schreef YUR het volgende:
Alles gewoon!
Helikoptertje alles.
pi_118161399
quote:
Ik ben echt zelden zo opgewonden geweest voor een weekend. Ik ben superbenieuwd naar de cityrun, het kledingpakket, de pastaparty, de sfeer bij de marathon, de prestaties van alle bekenden, de finish in het Olympisch Stadion... Alles gewoon!
Ik doe alleen maar de 8km, maar ben toch best nerveus :9
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:08:30 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118161634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:00 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik doe alleen maar de 8km, maar ben toch best nerveus :9
Da's niet "alleen maar". Das goed :Y
F means you're fucked
pi_118161934
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's niet "alleen maar". Das goed :Y
Maar 21 of 42 is meteen zoveel meer! :P
Als alles goed gaat, wil ik volgend jaar de halve doen :9 En sowieso de dam tot dam, en de meidenloop (10km), dus al 3 evenementen op de lijst :9
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:17:58 #152
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118161948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ga je nou zeggen dat seks op een bank gevaarlijk is? Damn..
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:21:59 #153
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118162084
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:17 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ga je nou zeggen dat seks op een bank gevaarlijk is? Damn..
Ligt er aan met wie en op wiens bank
F means you're fucked
pi_118162977
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Ligt er aan met wie en op wiens bank
Hahaha en een lintje voor YUR!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:09:35 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118163565
And now for something completely different... aanstaande dinsdag 2e gesprek *O*
pi_118163630
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
*G*
Daar gaat je carrière als huischman :o
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:12:41 #157
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118163671
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:11 schreef Arquero het volgende:

[..]

*G*
Daar gaat je carrière als huischman :o
Ik begon er net aan te wennen!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:04:41 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118165715
quote:
Tof! ^O^
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:06:20 #159
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118165780
niet dat ik me klaar voel...

*O*
Ecosia
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:06:37 #160
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118165795
quote:
*like*
Ecosia
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:16:30 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118166212
quote:
Ik ook *O*
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:27:45 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118166625
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:06 schreef Jumparound het volgende:

[ afbeelding ]

*O*
* Quoi heeft een aha-momentje ivm je username. Nice :D Weer iemand die ik kan aanmoedigen :)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:39:11 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118166951
quote:
Succes!
pi_118167003
Mogge!

Werk zit er weer op. Zo lunchen, wat lezen/studeren en dan..

*O* hardlopen *O*
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:40:46 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118167008
quote:

[ afbeelding ]

*O*
Tof!

Heb vanmorgen ook fijn gelopen, prachtig door natuurgebied. Best fijn
15 km in 1.24.30 uur (10.7/uur)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:41:30 #166
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118167044
quote:

[ afbeelding ]

*O*
*O*
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:42:31 #167
155227 crew  Guppy
dus
pi_118167088
quote:

[ afbeelding ]

*O*
Cool *O*
pi_118167497
quote:

[ afbeelding ]

*O*
Gaaf hoor!

Wordt volgens mij ook lekker renweer.
(je naam komt mij trouwens bekend voor)
pi_118167523
Puick Jump! :)
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:53:47 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118167562
Alvast succes voor alle lopers het weekend.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:58:55 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118167765
IAMsterdam :'(
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:00:22 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_118167820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:58 schreef YUR het volgende:
Ja, daar kon je op wachten... ;(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:01:37 #173
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118167859
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, daar kon je op wachten... ;(
Daar kan ik in Den Haag niet mee aankomen ;(
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:03:58 #174
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118167932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:01 schreef YUR het volgende:

[..]

staat alleen op je startnummer
Ecosia
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:04:23 #175
155227 crew  Guppy
dus
pi_118167946
quote:

[..]

Dat ook nog eens :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:04:29 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118167949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Jumparound het volgende:

[..]

staat alleen op je startnummer
En op de rugkant van het shirt, toch?
F means you're fucked
pi_118167986
quote:

[..]

*O*
pi_118168040
quote:
Break a leg ;)
pi_118168064
quote:
Marketing :') :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:07:22 #180
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118168068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef YUR het volgende:

[..]

En op de rugkant van het shirt, toch?
maar dan ben je ze al voorbij :')
Ecosia
pi_118168098
quote:

[ afbeelding ]

*O*
~O> het is je geraaien ~O>

vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:30:22 #182
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118168907
quote:
Ik bENschede! _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Break a leg ;)
Maar dan kan die nie meer hardlopen nie!
pi_118169668
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar dan kan die nie meer hardlopen nie!
Mind over matter!

(8>
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:23:12 #184
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_118170798
quote:

[..]

ach zolang je het maar er af haalt als je Den Haag binnenkomt :P
pi_118171086
Zo, ik heb me omgekleed :o eens bedenken wat ik ga lopen... zit te denken aan een test 5km ofzo?
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:49:36 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118171748
Wat is het warm buiten mensen! 8-) Ik ben mezelf weer een kromme rug aan het werken binnen

Een kort loopje in de duinen oid zou natuurlijk kunnen helpen.
pi_118172001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:49 schreef Quoi het volgende:
Wat is het warm buiten mensen! 8-) Ik ben mezelf weer een kromme rug aan het werken binnen

Een kort loopje in de duinen oid zou natuurlijk kunnen helpen.
Hmm, zeker wel. Liep zaterdag ook echt wel lekker.
Woon je ook dichtbij het strand?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:57:59 #188
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118172040
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, zeker wel. Liep zaterdag ook echt wel lekker.
Woon je ook dichtbij het strand?
Half uurtje met de auto :)
pi_118172077
Das wel erg verleidelijk dan ja ;)
Heb zelf op kamers gezeten in Den Haag en Rijswijk. Dat mis ik soms wel, ff met lijn 1 en kwartiertje later sta je op het strand.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:06:44 #190
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_118172349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ik heb me omgekleed :o eens bedenken wat ik ga lopen... zit te denken aan een test 5km ofzo?
11 dagen ziek met griep toch? Doe maar rustig aan....
5 km kan behoorlijk zwaar zijn (weet ik uit ervaring...)
Ecosia
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:18:38 #191
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118172836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:59 schreef Arquero het volgende:
Das wel erg verleidelijk dan ja ;)
Heb zelf op kamers gezeten in Den Haag en Rijswijk. Dat mis ik soms wel, ff met lijn 1 en kwartiertje later sta je op het strand.
Lekker he? Tram 1 stopt hier ook voor de deur, alleen dan 50 haltes eerder ;)
pi_118173478
Nee, geen 11 dagen ziek met griep :) 10 dagen niet gelopen (dit is 11e dag) maar eerst een paar dagen door tijdgebrek door omstandigheden en daarna vooral heel erg verkouden en een semi-griep. geen koorts gehad ofzo.

En het ging heerlijk! O+ Wow! Heb ook echt heel snel gelopen zonder dat ik er echt wat van merkte. Hartslag wel hoger dan voor m'n pauze, maar dat heeft verder geen invloed gehad op het loopgenot.

Spieren leken het ook wel fijn te vinden om een tijd rust gehad te hebben.

http://www.endomondo.com/workouts/m4okv8XC4ok
5.01km
5.37min/km

:o *O* O+ O+ O+
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:44:39 #193
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118174039
Jammer, mn rug doet weer meer pijn. De cityrun morgen zal de doorslag gaan geven
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:46:34 #194
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118174126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef YUR het volgende:
Jammer, mn rug doet weer meer pijn. De cityrun morgen zal de doorslag gaan geven
Waar heb je precies last van? Weet je waar het vandaan komt?
pi_118174223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef YUR het volgende:
Vervelend!
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:49:11 #196
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118174255
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

Waar heb je precies last van? Weet je waar het vandaan komt?
wat het precies is, weet ik niet. Ik ga uit van een spierenkwestie, omdat ik er vaker last van heb gehad. Het is ook altijd weer weggegaan. Ik kan ook niet echt 1 beweging die het heeft veroorzaakt aanwijzen
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:50:19 #197
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_118174302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Half uurtje met de auto :)
voor mij hardlopend een kwartiertje :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:51:24 #198
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118174348
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef YUR het volgende:

[..]

wat het precies is, weet ik niet. Ik ga uit van een spierenkwestie, omdat ik er vaker last van heb gehad. Het is ook altijd weer weggegaan. Ik kan ook niet echt 1 beweging die het heeft veroorzaakt aanwijzen
Laten we hopen dat het dan ook weer weggaat. Sauna/massage geen optie? Take care! oO<
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:51:51 #199
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118174362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vervelend!
Ja, vervelend inderdaad. Maar als ik niet fit genoeg ben om mee te kunnen doen, dan is dat nou eenmaal zo. Heb sowieso niet voor niets getraind, want ik zoek wel weer een andere halve marathon uit als dat nodig is
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:52:43 #200
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118174398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het dan ook weer weggaat. Sauna/massage geen optie? Take care! oO<
Sauna :r

Massage is altijd een optie, ook als ik nergens last van heb
F means you're fucked
pi_118174410
Nog maar 49,17km en dan heb ik m'n challenge gehaald O+ *O*
Deze zondag ga ik 8km rennen en dan kijk ik dan even met welke trainingsweek ik doorga. Hopelijk kan ik oppakken waar ik gebleven ben, maar anders doe ik volgende week 3x8km en dan ga ik de week erna verder :)
Ja doei.
pi_118174463
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, vervelend inderdaad. Maar als ik niet fit genoeg ben om mee te kunnen doen, dan is dat nou eenmaal zo. Heb sowieso niet voor niets getraind, want ik zoek wel weer een andere halve marathon uit als dat nodig is
Helemaal waar, het vervelend sloeg dan ook vooral op de pijn zelf. Hoop dat 't snel herstelt; heb er vorig jaar vanaf september ongeveer ook tot januari uitgelegen door rugpijn, nare pijn dat 't is :(
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:57:06 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118174541
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Sauna :r

Massage is altijd een optie, ook als ik nergens last van heb
Sja ik ben ook geen voorstander, maar als het helpt.... :{w

Succes, I'm off for a 5k
pi_118174554
Succes.
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:07:59 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:30:59 #206
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118175852
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Verkeerde houding? Verkeerde matras? Slappe rugspieren?

Had zelf ook wel eens last van mijn rug maar nu ik meer op mijn houding let en mijn buikspieren niet meer train heb ik minder last. Heb zelf anterior pelvic tilt. Kan een vuist in mijn rugholte doen als ik recht tegen een muur sta. Dus flink mijn hamstrings en rug trainen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pelvic_tilt
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:42:03 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118176349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:30 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Verkeerde houding? Verkeerde matras? Slappe rugspieren?

Had zelf ook wel eens last van mijn rug maar nu ik meer op mijn houding let en mijn buikspieren niet meer train heb ik minder last. Heb zelf anterior pelvic tilt. Kan een vuist in mijn rugholte doen als ik recht tegen een muur sta. Dus flink mijn hamstrings en rug trainen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pelvic_tilt
Het zou zomaar eens een combinatie van alle 3 kunnen zijn :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:44:38 #208
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118176473
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Het zou zomaar eens een combinatie van alle 3 kunnen zijn :)
Maar wel vervelend. Zou het eigenlijk ook met trainingsintensiteit te maken kunnen hebben... omdat het de vorige keer dat je last had ook dicht op de HM was.

-edit- hmm zou er dus óók mee te maken kunnen hebben.
http://www.fitklik.nl/0__artikelen_rugklachten_en_hardlopen.htm
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:48:56 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118176681
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar wel vervelend. Zou het eigenlijk ook met trainingsintensiteit te maken kunnen hebben... omdat het de vorige keer dat je last had ook dicht op de HM was.
Dat is ook een goeie ja.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:49:15 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118176695
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik had er ook al regelmatig last van voordat ik begon met hardlopen :)
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:51:29 #211
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118176787
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik had er ook al regelmatig last van voordat ik begon met hardlopen :)
Zal dus inderdaad wel gewoon een samenloop van omstandigheden zijn.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:51:47 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_118176801
Montferlandrun ben ik eens wezen kijken :) toen ik daar in de buurt woonde en nog niet hardliep :+
pi_118177608
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hobbiton O+
pi_118177689
Oh voor mensen hier die de Tubantia thuis krijgen: in de editie Reggestreek stond mijn schoonvader met groot artikel en foto en alles omdat hij een van de 3 deelnemers aan de Diepe Helloop is die alle 25 edities mee heeft gedaan (editie nr 25 is volgend weekend dus). O+ zo trots O+ Hij is 70 :o met hernia :o
pi_118177872
Ik heb even gegoogled Yur, maar ik kwam erop uit dat het niet veel anders kan dan dat je over een week of drie dood gaat.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:19:15 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118177905
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb even gegoogled Yur, maar ik kwam erop uit dat het niet veel anders kan dan dat je over een week of drie dood gaat.
Ah okee. Dan hoef ik in ieder geval geen nieuwe hardloopschoenen meer te kopen
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:19:56 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118177936
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Ah okee. Dan hoef ik in ieder geval geen nieuwe hardloopschoenen meer te kopen
:{w Nog 3 hele weken.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:21:01 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118177990
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:{w Nog 3 hele weken.
Nja, vooruit. Dan koop ik meteen nog ff die nieuwe shorts
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:22:51 #219
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118178081
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Nja, vooruit. Dan koop ik meteen nog ff die nieuwe shorts
Die garmin mag je ook wel een nieuwe voor... je leeft maar ene keer.
pi_118178106
Look, what i bought!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:23:30 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118178108
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Die garmin mag je ook wel een nieuwe voor... je leeft maar ene keer.
Das ook zo. Ff een Suunto Ambit scoren
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:23:57 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118178129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef mosselmossel het volgende:
Look, what i bought!

[ http://imageshack.us/a/img593/1589/jassie.jpg (copy/paste deze link) ]
imageshack :{

Jasje ^O^
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:25:00 #223
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118178175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef mosselmossel het volgende:
Look, what i bought!

[ http://imageshack.us/a/img593/1589/jassie.jpg (copy/paste deze link) ]
Zitten er lampjes in?
pi_118178198
Even linkje gefixt.

Nee, geen lampjes, nergens voor nodig.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:25:39 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118178206
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zitten er lampjes in?
Als ie m aan heeft wel
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:26:00 #226
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118178219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Als ie m aan heeft wel
Ja zo een helder licht?
pi_118178239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Als ie m aan heeft wel
O+

Hoewel ze altijd wel zeggen dat ik niet echt een helder licht ben.
pi_118178250
@Swets

luhuuuul!
pi_118178355
Kek jasje :)
Ja doei.
pi_118178375
Zal mezelf even snel voorstellen wie ik ben voor ik post ;).

Ik ben dus Joey, 18 jaar uit de Bollenstreek ;).
Werkzaam als beveiliger en heb weer teveel vrije tijd er naast.

Sinds kort weer meer begonnen met hardlopen, hardlopen doe ik of in de buurt of lekker in de duinen (10 mins rijden)

Verlede jaar ook als plan gehad de alpe D'HuZes op te rennen toen ik daar was voor vrijwilligers werk maar ik was door me enkel gegaan een week daarvoor dus het werd lopen :p.
Heb daar toen in totaal 4 uur over gedaan :').

Lijkt me wel leuk om ook eens met andere runs mee te doen!
pi_118178469
Alp d'Huez is ook echt wel redelijk stijl en is niet heel verstandig om ongetraind zo maar eens even te gaan doen. Met de motor vond ik 'm al zwaar :')

Maar welkom!
Ja doei.
pi_118178502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
Alp d'Huez is ook echt wel redelijk stijl en is niet heel verstandig om ongetraind zo maar eens even te gaan doen. Met de motor vond ik 'm al zwaar :')

Maar welkom!
Deed al best veel aan hardlopen toen :).
Maar dankje :P!
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:43:15 #233
18653 crew  D.
pi_118178887
Zojuist mijn eerste 'duurloop' gehad.

Voor jullie is het 'maar' 18 minuten, maar voor iemand die al 20 jaar geen conditie heeft viel het nog niet mee :')

Week 4 van 6 met Renate naar de 5km zit er op :P
pi_118178954
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:43 schreef D. het volgende:

Voor jullie is het 'maar' 18 minuten, maar voor iemand die al 20 jaar geen conditie heeft viel het nog niet mee :')

:D ^O^ Het is nog steeds het beginnerstopic hoor wat mij betreft :Y ;)
pi_118179037
quote:

Super toch! ik vond m'n eerste 5 minuten al een mijlpaal ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:48:18 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118179070
quote:

Nice, gefeliciteerd met de 18 minuten *O*
F means you're fucked
pi_118179210
Gefeliciteerd! ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:52:22 #238
123170 alors
zlata1234
pi_118179234
Zo ik heb eckte eckte schoenen gekocht, rib uit mijn lijf, maar je moet er wat voor over hebben. Door die kleine pijntjes wilde ik ook liever niet meer op die andere schoenen lopen. En heb ik inmiddels al anderhalve week niet meer gelopen.

Loopanalyse gedaan en hij was echt verbaasd dat ik nog maar zo kort liep en geen begeleiding had omdat zo liep, met voorvoetlanding, ik stond verder ook gewoon goed recht op mijn voeten. Paar verschillende paren geprobeerd maar kwam toch bij het eerste paar uit. Paarse O+ Brooks, zo wat een verschil is dat, het leek bijna of ik zweefde toen ik ermee ging proeflopen _O-

Deze dus, check de cameltoe :')

yay *O*
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:52:53 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118179251
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:29 schreef Taexon het volgende:
Zal mezelf even snel voorstellen wie ik ben voor ik post ;).

Ik ben dus Joey, 18 jaar uit de Bollenstreek ;).
Werkzaam als beveiliger en heb weer teveel vrije tijd er naast.

Sinds kort weer meer begonnen met hardlopen, hardlopen doe ik of in de buurt of lekker in de duinen (10 mins rijden)

Verlede jaar ook als plan gehad de alpe D'HuZes op te rennen toen ik daar was voor vrijwilligers werk maar ik was door me enkel gegaan een week daarvoor dus het werd lopen :p.
Heb daar toen in totaal 4 uur over gedaan :').

Lijkt me wel leuk om ook eens met andere runs mee te doen!
Wel heel vet, de Aple D'Huzes lopen. Is een van de vele dingen die ik ook ooit nog eens wil doen :Y
F means you're fucked
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:53:34 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118179278
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef alors het volgende:
Zo ik heb eckte eckte schoenen gekocht, rib uit mijn lijf, maar je moet er wat voor over hebben. Door die kleine pijntjes wilde ik ook liever niet meer op die andere schoenen lopen. En heb ik inmiddels al anderhalve week niet meer gelopen.

Loopanalyse gedaan en hij was echt verbaasd dat ik nog maar zo kort liep en geen begeleiding had omdat zo liep, met voorvoetlanding, ik stond verder ook gewoon goed recht op mijn voeten. Paar verschillende paren geprobeerd maar kwam toch bij het eerste paar uit. Paarse O+ Brooks, zo wat een verschil is dat, het leek bijna of ik zweefde toen ik ermee ging proeflopen _O-

[ afbeelding ]

yay *O*
U heeft een uitstekende smaak _O_

* YUR heeft ze in het groen
F means you're fucked
pi_118179319
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel heel vet, de Aple D'Huzes lopen. Is een van de vele dingen die ik ook ooit nog eens wil doen :Y
Zeker, was wel buiten het evenement want tijdens het evenement stond ik te beveiligen :).
Inschrijvingen voor 2013 zijn weer net begonnen maar omdat ik volop aan het solliciteren ben ga ik dit jaar niet redden. Ben wel van plan om in 2014 als runner mee te gaan! :) is echt een aanrader voor iedereen hier ;)!

- Ps. ik stop met posten voor nu, weekendje naar Belgie! succes met hardlopen allemaal ;)!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:55:24 #242
123170 alors
zlata1234
pi_118179340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:53 schreef YUR het volgende:

[..]

U heeft een uitstekende smaak _O_

* YUR heeft ze in het groen
*Boks!
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:56:21 #243
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118179382
Hahaha. RD, in de Runner's world van deze maand wordt er gesproken over ons favoriete onderwerp:
Spieren zijn zwaarder dan vet. Whooooop!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:58:44 #244
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_118179473
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:55 schreef alors het volgende:

[..]

*Boks!
*BrooksPureProjectBoks!
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:00:03 #245
18653 crew  D.
pi_118179516
quote:

[ afbeelding ]

yay *O*
Ik heb ook Brooks :P

http://video.hetloopcentr(...)D449BFB191FC732CAF33
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:02:39 #246
18653 crew  D.
pi_118179594
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D ^O^ Het is nog steeds het beginnerstopic hoor wat mij betreft :Y ;)
Ja, dat is wel zo, maar voor mijn gevoel hobbel ik er letterlijk en figuurlijk achteraan :P
pi_118179604
Goed hoor D.! :)
Ja doei.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:05:02 #248
18653 crew  D.
pi_118179660
Vraag me alleen af of het wel gezond was hoe uitgeput ik na afloop was :P

Ben afgelopen 4 weken nog niet eerder zo moe (van het lopen) geweest :N
pi_118179661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:02 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, dat is wel zo, maar voor mijn gevoel hobbel ik er letterlijk en figuurlijk achteraan :P
nja, als jij 18 minuten achter elkaar hobbelt, dan hobbel je nog altijd langer dan ik er achteraan in 1 keer :+
pi_118179709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:05 schreef D. het volgende:
Vraag me alleen af of het wel gezond was hoe uitgeput ik na afloop was :P

Ben afgelopen 4 weken nog niet eerder zo moe (van het lopen) geweest :N
Volgende keer ietsje langzamer gaan dan. :) Wel goed gedaan!
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:08:38 #251
18653 crew  D.
pi_118179748
Mijn Runkeeper lijkt trouwens ook de weg kwijt.
Er lijkt niet 1 lijntje op de weg te liggen en ik zie allemaal scherpe hoekjes die ik zeker weten niet gemaakt heb en als topsnelheid geeft ie 74 km/u aan :+
pi_118179872
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:08 schreef D. het volgende:
Mijn Runkeeper lijkt trouwens ook de weg kwijt.
Er lijkt niet 1 lijntje op de weg te liggen en ik zie allemaal scherpe hoekjes die ik zeker weten niet gemaakt heb en als topsnelheid geeft ie 74 km/u aan :+
pussy, die Usain Bolt!
pi_118179886
quote:

[ afbeelding ]

yay *O*
Kamelenteen :D

Gave schoenen ^O^ en goed dat je advies hebt ingewonnen ^O^

* Moet ik ook nog doen maar ik stel steeds uit :@
pi_118180173
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef slacker_nl het volgende:
Hahaha. RD, in de Runner's world van deze maand wordt er gesproken over ons favoriete onderwerp:
*O* *O* Ik blijf drijven *O* *O*

He wacht eens even :{ :(

}:|
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:38:32 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118182914
quote:

Goed man.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:39:09 #256
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118182940
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:26 schreef mosselmossel het volgende:
@Swets

luhuuuul!
:D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:43:33 #257
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118183110
Vanavond dus bij AV Veluwe kennis gemaakt met een van de doorstroomgroepen en gelijk ook meegetraind *O*

Het trainen in een groep is een stuk minder eentonig dan wanneer je alleen traint. Bovendien loop je toch wat makkelijker langere afstanden.
Naast deze looptraining wil ik de komende tijd ook nog op de baan gaan trainen. Hopelijk kan ik zo opbouwen naar 4x per week lopen :)
pi_118183146
quote:

[ afbeelding ]

yay *O*
Die zijn mooi!
En mijn Brooks waren ook alsof ik een jas aantrok toen ik ze kocht, heerlijk O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:24:39 #259
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118185029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef slacker_nl het volgende:
en de uitslag is....?? ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:24:55 #260
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118185041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh voor mensen hier die de Tubantia thuis krijgen: in de editie Reggestreek stond mijn schoonvader met groot artikel en foto en alles omdat hij een van de 3 deelnemers aan de Diepe Helloop is die alle 25 edities mee heeft gedaan (editie nr 25 is volgend weekend dus). O+ zo trots O+ Hij is 70 :o met hernia :o
Hmm morgen even even ergens bij familie weghalen. :D
pi_118185070
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Hmm morgen even even ergens bij familie weghalen. :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:43:11 #262
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118189029
Niet gelopen, besloten om maar even een beetje rust te pakken. Was een hectische week met veel werken. Ben dus en speciaalbiertjes voor vanavond en een coole lange tight gaan scoren :s)
pi_118189595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Quoi het volgende:
Niet gelopen, besloten om maar even een beetje rust te pakken. Was een hectische week met veel werken. Ben dus en speciaalbiertjes voor vanavond en een coole lange tight gaan scoren :s)
Ook goed (voorbereidend) bezig, toch? ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:55:56 #264
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118189734
Dacht ik! :Y Prosit.
pi_118189905
c_/
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:03:44 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118190164
Zeg, eigenlijk sinds vorige week donderdag geen pijntje meer gevoeld in mijn scheen. Ook niet na kijkduin. Niet als ik er op druk....

Ik krijg de neiging m'n schoenen mee te nemen naar de veluwe :{
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:05:18 #267
155227 crew  Guppy
dus
pi_118190244
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, eigenlijk sinds vorige week donderdag geen pijntje meer gevoeld in mijn scheen. Ook niet na kijkduin. Niet als ik er op druk....

Gewoon doen en dan daar kijken hoe of wat? En dan een klein (echt klein) stukje proberen op een zachte ondergrond?
pi_118190302
Je kan ze in ieder geval in de auto doen. Klein stukje van 2 kilometer ofzo heb je zo gedaan.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:06:39 #269
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118190332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Arquero het volgende:
Je kan ze in ieder geval in de auto doen. Klein stukje van 2 kilometer ofzo heb je zo gedaan.
Dan ben ik net van de hut naar het bosch gerend :P
pi_118190421
Nou ja, zoiets dan :)
Maar zeker als je al een week iets hebt gevoeld...
Zou ze gewoon stiekem in een hoekje van de achterbak proppen :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:08:27 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_118190430
Dan ga je van hut richting bosch en dan halverwege den bosch weer retour richting de hut. Top, ik zou het gewoon doen! :s)
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:08:43 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_118190448
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan ben ik net van de hut naar het bosch gerend :P
Jamaar ik denk serieus dat je met 2km wel kan beginnen. Je moet niet meteen 5km gaan rennen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:09:16 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118190482
Het mag niet van mijn vrouw. Maar ik kijk het ff aan. Lekker door het herfstbosch op een schijttempo O+
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:10:17 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_118190540
Stop ze bij het reservewiel *O*
pi_118190545
Anders neem je gewoon een of meerdere kids mee als dekmantel. Of gewoon tegen Elo zeggen dat je ff pakje sigaretten gaat halen :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:11:52 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118190638
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Stop ze bij het reservewiel *O*
Ik weet niet eens waar die zit :o

quote:
6s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Arquero het volgende:
Anders neem je gewoon een of meerdere kids mee als dekmantel. Of gewoon tegen Elo zeggen dat je ff pakje sigaretten gaat halen :D
Hmz, na 7 jaar niet meer roken denk ik dat ze liever heeft dat ik vanuit het niets een halve marathon loop.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:12:18 #277
155227 crew  Guppy
dus
pi_118190674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waar die zit :o

:o
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:18:58 #278
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_118191100
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:10 schreef Arquero het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:20:01 #279
155227 crew  Guppy
dus
pi_118191176
Noes!! Gesnapt :X
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:20:15 #280
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_118191186
Overigens werken die kids ook niet... "Hier Tijn, een snoepje. Niks tegen mama zeggen he!" Elo stapt koud binnen "Mama ik heb een snoepje gehad en mocht niks tegen jou zeggen!"
  Moderator vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:20:56 #281
155227 crew  Guppy
dus
pi_118191226
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Overigens werken die kids ook niet... "Hier Tijn, een snoepje. Niks tegen mama zeggen he!" Elo stapt koud binnen "Mama ik heb een snoepje gehad en mocht niks tegen jou zeggen!"
_O- :D
pi_118191252
Eerlijkheid duurt het langst O~)
pi_118191630
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Krasse Knar ^O^ _O_ ^O^
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:28:41 #284
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118191682
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Krasse Knar ^O^ _O_ ^O^
inderdaad, ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog kan lopen
pi_118191732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Krasse Knar ^O^ _O_ ^O^
Ja gaaf he! :Y :D
pi_118191838
@RD

Kan jij op 25 november 2012 -'t Is Voor Niks mij erbij zetten.
Dan loop ik de 10.
Thanks!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:33:17 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118191914
done
pi_118192783
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Het mag niet van mijn vrouw. Maar ik kijk het ff aan. Lekker door het herfstbosch op een schijttempo O+
Die ET is een slimme mevrouw.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:28:22 #289
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118194010
quote:
4s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:

Als je nu geen klachten heb is het natuurlijk het beste om zo snel mogelijk weer te gaan lopen ^O^

Neem die schoenen dus mee, je zal er geen spijt van krijgen ;)

Overigens kan je met lichte scheenbeenklachten best hardlopen, maar het is wel verstandig om het tempo laag te houden en wat meer pauzes in te bouwen. Meestal verdwijnen de klachten sneller dan wanneer je compleet rust houdt.
Pas op het moment dat de klachten toenemen en je ook tijdens gewoon wandelen / traplopen veel last hebt van je schenen is het beter om rust te nemen.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:05:44 #290
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118195653
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:28 schreef Ach3r0n het volgende:
Als je nu geen klachten heb is het natuurlijk het beste om zo snel mogelijk weer te gaan lopen ^O^
Dat is dus een beetje het verradelijke he..
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:16:45 #291
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118196182
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje het verradelijke he..
Van Swetsenegger zijn situatie weet ik niet precies hoe erg het is, maar als hij nu klachtenvrij is blijkbaar niet zeer ernstig. Waarom zou hij moeten wachten met hardlopen?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:23:24 #292
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_118196510
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

Van Swetsenegger zijn situatie weet ik niet precies hoe erg het is, maar als hij nu klachtenvrij is blijkbaar niet zeer ernstig. Waarom zou hij moeten wachten met hardlopen?
Omdat ie er al langer mee loopt.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:38:45 #293
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118197205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Omdat ie er al langer mee loopt.
Ik dacht dat hij er sinds kort last van had. Ik heb er zelf ook last van gehad en had er juist baat bij om toch te hardlopen. Misschien ben ik niet het goede voorbeeld, maar ik deel graag mijn ervaringen hier :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ach3r0n op 20-10-2012 00:54:25 ]
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 05:59:17 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118200655
vanmiddag het aanbod aangenomen om een rondje over het station te hobbelen.
ik had me voorgenomen om er een rustig en ontspannen loopje van te maken en mijzelf niet, heuvel op,op te blazen.
puur als doel om de benen te trainen voor het echte heuvelwerk.
Als je de stats bekijk lijkt het niet zo steil maar het is een behoorlijke klim tussen de 2de en 5de kilometer.
om een indruk te geven, het aantal meters hoogteverschil tijdens mijn 2de km vandaag was ongeveer 3 keer zoveel als dat tijdens de "beruchte" 10de kilometer van de zevenheuvelenloop.

Het ging behoorlijk zwaar, ik kon goed merken dat de heuvels van afgelopen donderdag nog in de benen zaten maar liep evengoed met veel plezier... de route was een grindpad dwars door native beech forest, werkelijk prachtig...alleen het geluid van de vogels om mij heen.

Ik wilde eigenlijk 10km heen en 10km terug doen maar moest opeens, op het 7,5km punt mijn tocht inkorten omdat ik wel heel dichtbij het gegil van een wild zwijn in doodangst hoorde, gevolgd door een groep achtervolgende pig dogs.... het leek mij geen goed idee om hier het pad mee te kruisen.

filmpje what pig hunting is all about, dierenvrienden en mensen met een zwakke maag raad ik aan niet te kijken.
SPOILER
Dus toch vanaf het keerpunt de eerste 1km terug maar even het gas er op gezet totdat ik "uit de gevarenzone was"

Kortom, al met al een enerverend loopje, morgen een rustdag en dan maar een paar vlakke loopjes er tussen door gooien, maar boy o' boy, I love those damn hills.

http://www.endomondo.com/workouts/tS5Z3cyWubU

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 20-10-2012 06:24:03 ]
  Moderator zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:06:53 #295
155227 crew  Guppy
dus
pi_118200788
Bergen :Y
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:14:29 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118200809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Bergen :Y
en nu pizza om te herstellen :9~
  Moderator zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:17:00 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_118200812
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en nu pizza om te herstellen :9~
Verdiend!! :9

Ik ga m'n bed eens uitkomen denk ik :)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:37:37 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118200856
is iedereen aan het :Z trainen of zo? rustig hier op de vroege morgen
pi_118200860
Het is zaterdag man! :D

Maar ik ben alweer wakker om naar 't werk te gaan. Heerlijk geslapen na de heerlijke run van gisteren O+ O+ :z had nog wel even door kunnen slapen. Maar morgen weer rennen. Het leven is fijn O+
Ja doei.
  Moderator zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:40:19 #300
155227 crew  Guppy
dus
pi_118200864
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
is iedereen aan het :Z trainen of zo? rustig hier op de vroege morgen
Het is zaterdag! En het is nog donker. Have mercy!! ;(
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 07:40:32 #301
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118200865
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:38 schreef motorbloempje het volgende:
Het is zaterdag man! :D

Maar ik ben alweer wakker om naar 't werk te gaan. Heerlijk geslapen na de heerlijke run van gisteren O+ O+ :z had nog wel even door kunnen slapen. Maar morgen weer rennen. Het leven is fijn O+
zaterdag, zondag....every day is a running day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')