SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-10-2012 22:33:03 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou 1 uur per loopdag is wel genoeg voor mij hoor![]()
Maar Ultrarunners doe je ding![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
als je app aan laat staan word je vanzelf een ultra runnerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nou 1 uur per loopdag is wel genoeg voor mij hoor![]()
Maar Ultrarunners doe je ding![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hill run in de stromende regen, toen ik van huis ging hoopte ik dat het zou opklaren maar het tegendeel was waar, op een gegeven moment regende het zo hard dat ik maar omgedraaid omdat ik steeds verder de vallei in liep en verder weg van de bewoonde wereld... ik had echt zo iets van "als me nu iets overkomt kan het een mooie tijd duren voordat er een auto langs komt, met alle gevolgen van dien"
in het vervolg toch maar een survivalblanket mee in mijn jas bij deze onstandigen, al was het alleen maar om niet nogmaals van Mrs.RD op mijn kop te krijgen
Buiten het barre weer een enorm tevreden gevoel, de doel was heuveltraining en dat is gelukt.
Ging echt fantastisch, het doel was geleidelijk over de heuvels en zowel heuvel op als heuvel af de zelfde cadans aan te houden... dus niet als een malle de heuvel af en dan met de tong uit de bek puffend de heuvel weer op.
opsteker voor het zelfvertrouwen wat training betreft...kortom, happy RD is happy
http://www.endomondo.com/workouts/lza75NTZCg8'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Happy stories
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is een stoer verhaal RD
En damn..16 kilometer in de heuvels op die snelheid!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
hill run in de stromende regen, toen ik van huis ging hoopte ik dat het zou opklaren maar het tegendeel was waar, op een gegeven moment regende het zo hard dat ik maar omgedraaid omdat ik steeds verder de vallei in liep en verder weg van de bewoonde wereld... ik had echt zo iets van "als me nu iets overkomt kan het een mooie tijd duren voordat er een auto langs komt, met alle gevolgen van dien"
in het vervolg toch maar een survivalblanket mee in mijn jas bij deze onstandigen, al was het alleen maar om niet nogmaals van Mrs.RD op mijn kop te krijgen
Buiten het barre weer een enorm tevreden gevoel, de doel was heuveltraining en dat is gelukt.
Ging echt fantastisch, het doel was geleidelijk over de heuvels en zowel heuvel op als heuvel af de zelfde cadans aan te houden... dus niet als een malle de heuvel af en dan met de tong uit de bek puffend de heuvel weer op.
opsteker voor het zelfvertrouwen wat training betreft...kortom, happy RD is happy
http://www.endomondo.com/workouts/lza75NTZCg8
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
vergeet niet Kluizenaar, Isaac Newton zei het een mooie tijd terug al: "all what goes up, has to come down"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
En damn..16 kilometer in de heuvels op die snelheid!
En dat is ook wat ik zo heerlijk vind aan heuvels, dat voldane gevoel als je boven bent en dan weer naar beneden kan.
Maar ik moet zeggen, het ging ook super vandaag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ben drie auto's tegen gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat probleempjes met mn rugquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:41 schreef Arquero het volgende:
Yur, wat heb jij nu trouwens; ziek of blessure?F means you're fucked![]()
nachtrust je goed gedaan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, niet echt. Behoorljik stijf nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nachtrust je goed gedaan?F means you're fucked![]()
Ik zou echt bang zijn te vallen en mijzelf lelijk te verwonden eerlijk gezegd, zeker op een natte ondergrond is dat zo gebeurt. En dat in de bushbush, bikkel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet Kluizenaar, Isaac Newton zei het een mooie tijd terug al: "all what goes up, has to come down"
En dat is ook wat ik zo heerlijk vind aan heuvels, dat voldane gevoel als je boven bent en dan weer naar beneden kan.
Maar ik moet zeggen, het ging ook super vandaag
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dit was gewoon op de weg hoor, alleen de laatste kilometer voor het keerpunt was grindweg.... maar je hebt gelijk, zelfs op glad asfalt met wat losse steentjes kan je lelijk onderuit gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zou echt bang zijn te vallen en mijzelf lelijk te verwonden eerlijk gezegd, zeker op een natte ondergrond is dat zo gebeurt. En dat in de bushbush, bikkel!
Las laatst een goede tip voor alle trail runners hier
draag wielrenhandschoenen voor als je een keer een glijer maak en je de klap opvang met je handen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kom ook bijna nooit iemand tegen als ik loop. Ik loop door een natuurgebied buiten de uren dat er veel gewandeld wordt. Af en toe een eekhoorn of een reiger die een beetje vreemd kijkt....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...![]()
Ik zou echt 3 kwartier met de auto moeten rijden om een loop door natuurgebied en zachte ondergrond te kunnen maken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zou echt 3 kwartier met de auto moeten rijden om een loop door natuurgebied en zachte ondergrond te kunnen maken.
Nederland is nou ook weer niet ZO volgebouwd hoor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wacht nog even dat regengebiedje dat nu over Brabant trekt af, daarna lopen. Een vrije dag heeft zo zijn voordelen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gisteren helaas niet gelopen, kwam toch niet goed uit. Vanavond honden training. Morgen dus lopen, en zondag ook weer 5km. Volgende week uppen naar 7.5 !Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Misschien heeft hij een 30 km-kar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
Nederland is nou ook weer niet ZO volgebouwd hoor![]()
Helaas al paar dagen niet gesport en deze week nog niet gelopen wegens verkoudheid!
Hopelijk gaat het morgen goed genoeg om ff een klein rondje te doen,
Van het weekend zit ik in een vakantiepark in julianadorp dus dan wil ik daar wel ff een stuk kunnen hardlopen natuurlijk!![]()
![]()
Het is wel heerlijk trouwens om altijd door de natuur te kunnen lopen, begint echt op 500 m lopen van huis. Maar het is wel een wetland, dus soms, zoals nu, kunnen sommige stukken behoorlijk drassig zijn. Maar ben (nog) niet op mijn bek gegaan. Wel diverse malen bijna.![]()
Van prorun.nl:quote:Versla het najaar
Marc Gerlings - 18 oktober 2012
Regen, wind, donkere dagen; het najaar komt er aan. Weg zijn die zonovergoten duurlopen, die leuke trainingen met een lekkere temperatuur. Nu is het knokken. De elementen overwinnen. Dan kun je wel een serie tips gebruiken om die wind in tweeën te splijten. Met mentale en fysieke kracht kun je dit najaar met gemak verslaan. 8 tips voor je. Op naar die volgende regenbui.
`$title`
Ontspanning
Zoek tijdens het hardlopen de ontspanning op in je tempo. Dat betekent niet langzamer gaan lopen maar met meer ontspanning. Door de elementen kun je toch onbewust je hoofd laten hangen en gespannen hardlopen. Dit werkt tegen je. Met ontspanning in je looppas en ritme kun je veel makkelijker je training afmaken.
Weerstand en snelheid
Je kunt een voordeel halen uit dat minder ideale weer dat ook zo hoort bij het najaar. Je moet meer weerstand overwinnen. Dat is op zich goed. Je verhoogt de krachtsinspanning om die elementen te verslaan, door het harde werken verbeter je je conditie.
Periodisering
Deel de perioden in je trainingsopbouw goed op. Veel lopers kiezen voor een grote wedstrijd in het voorjaar. Het najaar is dan een mooi seizoen om de basis te leggen. Regen en wind zitten je nu in de weg maar aan de andere kant is de temperatuur goed voor een hardloper. Je kunt nu bouwen aan je conditie en als koning winter ons een paar echte ijzige en koude weken bezorgt kun je die periode gebruiken om meer rust te nemen.
Windschaduw
Waar loop jij je trainingen? In open terrein vang je veel meer wind dan bijvoorbeeld in een bos. Wil je die stormachtige tegenkracht juist niet ontmoeten, zoek dan de windschaduw op. Ook in de bebouwde kom weet je snel welke kant je van de weg moet kiezen om wind te vermijden.
Boeien
Slecht weer maakt je mentaal sterker. Ben je eenmaal gewend om ook te gaan lopen als het weer niet ideaal is dan ga je makkelijker om met elementen die tegenzitten. Boeien, denk je als je wat regen onderweg tegenkomt. Je gaat toch door. Bewaak goed je grenzen. Ziek worden na een training in de stromende regen brengt je natuurlijk niet verder in je trainingsopbouw.
Comfortabel
Koop je nieuwe kleding dit najaar? Zoek kleding die goed zit in je vooral een comfortabel gevoel geeft. Als de elementen je teisteren heb je dubbele irritatie als ook je kleding niet lekker zit. Diverse hardloopmerken leveren kleding in diverse kwaliteiten. Soms is er verschil gemaakt in drie soorten kwaliteit in de stof. Natuurlijk is het ene shirt warmer en houdt meer wind tegen dan het andere. Vraag jezelf af voordat je de speciaalzaak binnenstapt wat je wensen zijn. Wat wil je als het aankomt op ademend materiaal maar ook materiaal dat de regen tegenhoudt. Laat je informeren over de nieuwste ontwikkelingen en neem rustig de tijd om te passen.
Pet
Wil je die regendruppels uit je gezicht houden? Een petje doet dan veel. Bovendien is deze ook makkelijk mee te nemen.
Afstand en elementen
Vind je het zwaar, trainen en dat slechte weer? Volg niet zomaar de afstanden die je trainingschema aangeven. Als het weer erg tegenzit dan voelt een opgegeven duurloop veel zwaarder aan. Dat is ook zo; temperatuur, tegenwind en andere elementen maken het je veel zwaarder. Weeg dit mee in wat je kunt bereiken in je training.
Dat zijn 8 tips voor dit najaar. Het najaar heeft prachtig weer maar ook rotweer. Bij het eerste loop je makkelijk en valt er veel te genieten van je omgeving. Probeer ook bij het slechte weer de ontspanning te vinden. Dit is een goed seizoen om jezelf sterker te maken. Veel loopplezier.F means you're fucked![]()
zondag 16 graden met een voorzichtig zonnetje
dat wordt kort kort
Ecosia
Voor het eerst tips waar ik niks mee kan. Tips voor prettig lopen in de sneeuw, dat is wat ik wil!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Morgen 23 Gradenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:01 schreef Jumparound het volgende:
zondag 16 graden met een voorzichtig zonnetje
dat wordt kort kortEn van het weekend 21 graden
![]()
Leve in het zuiden wonen!![]()
goed stukje YUR, vooral het gedeelte over kleding.
Vandaag was het hier, zoals eerder gezegd, ook behoorlijk herfstachtig en dan is het heel belangrijk om goede kleding te hebben.
Toen ik bijv. mijn waterdichte en ademde jack kocht was het een behoorlijke uitgave maar hij heeft zijn geld nu al, na zeven weken in de regen lopen, dubbel en dwars terug verdient.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik vind 16 niet erg als ik een HM moet lopen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Morgen 23 GradenEn van het weekend 21 graden
![]()
Leve in het zuiden wonen!
Ecosia
yup, zondag HM van amsterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, heb je dat dit weekend! Nee, dan is 16 beter dan 21.... Veel succes! De eerste keer?
Ecosia
Of ik ken de looproutes niet, dat kan ook. Ik woon midden in het groene hart dus je zou denken.. maar als ik bospaden wil of duinen kom ik uit op omgeving Zeist of kust, beide is 40 minuten rijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
Nederland is nou ook weer niet ZO volgebouwd hoorIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, die lijkt me ook grappig. Sowieso doet Frank Lammers mee, die is hoe dan ook altijd grappig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo les 24/Evy zit erop nog maar 1 weekje en de training zit erop.
Dan op zoek naar een volgend schema om de snelheid langzaam aan te verbeteren.
http://www.endomondo.com/workouts/kYXitRVh-iU
Goed gelopen wat moeten zoeken naar een pace die + 3 kwartier vol te houden is.
Een paar druppels gevangen maar het was niet hinderlijk..
Wel had ik me te warm gekleed ik liep kort.lang en had beter kort/kort kunnen doen.
Het was 15 Celsius en ik dacht dat het hooguit 12 zou zijn.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Gaaf ik wil die eigenlijk ook in de bios zien.quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik heb deze vakantie veel meer moeite om te gaan lopen dan wanneer ik gewoon werk.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Zo, ging dat even een partijtje matig zeg. Al na 4 km voelde ik dat m'n benen zwaar aanvoelden. Vervolgens tot 2x toe verkeerd gelopen (nieuwe route heeft zo zijn nadelen), mijn oordopjes begaven het en mijn veter raakte ook nog eens los. Erg jammer, volgende keer maar weer beter!
1h23m18s, 15,31km, 5:26min/km, 1098 cal.
PS: Lance Armstrong feliciteerde me nog wel met het bereiken van 250 mijl (400km). Lekker geloofwaardig mr. Armstrong
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
welke stad woon je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Of ik ken de looproutes niet, dat kan ook. Ik woon midden in het groene hart dus je zou denken.. maar als ik bospaden wil of duinen kom ik uit op omgeving Zeist of kust, beide is 40 minuten rijden.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
"mijn" soundtrack van heel wat rondjes hardlopen
zag hem net op spotify voorbij komen... geweldig nummer
Ecosia
tis rustig hier... zit iedereen franz ferdinand te luisteren?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ben een persoon die normaal erg weinig vocht tot mij neem.
Ik drink op een dag 3 a 4 kopjes koffie en vaak is dat alles. Er zijn dagen dat ik iets meer drink maar meestal niet.
Ik drink wel 1 glas water na het sporten.
Nu probeer ik dat patroon te doorbreken want ik had gelezen dat het goed is om voor en na het sporten te wegen en dat verschil weer aan te vullen met drank.
Dat probeert ik dus sinds 1 week. Maar nu probeer ik ook de rest van de dag mijn gewoontes aan te pakken.
Ik wil minimaal 1,5 liter fles water drinken. Maar ik heb erg veel moeite om te drinken terwijl ik geen dorst heb.
Iemand tips voor mij?
En ja, ik weet dat mijn levensstijl ongezond is. Maar dat probeer ik nu te veranderen...
Alvast bedankt.![]()
Eet je veel groente/fruit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef streamnl het volgende:
Ik drink op een dag 3 a 4 kopjes koffie en vaak is dat alles. Er zijn dagen dat ik iets meer drink maar meestal niet.
Nu probeer ik dat patroon te doorbreken want ik had gelezen dat het goed is om voor en na het sporten te wegen en dat verschil weer aan te vullen met drank.
Dat probeert ik dus sinds 1 week. Maar nu probeer ik ook de rest van de dag mijn gewoontes aan te pakken.
Ik wil minimaal 1,5 liter fles water drinken. Maar ik heb erg veel moeite om te drinken terwijl ik geen dorst heb.
Iemand tips voor mij?
En ja, ik weet dat mijn levensstijl ongezond is. Maar dat probeer ik nu te veranderen...
Alvast bedankt.
Een liter sla is bijna 1 liter water
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Veel pratenik praat veel op mijn werk, daarom drink ik ook veel. Heb elke dag een grote fles water bij me en die gaat elke dag leeg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Een kilo sla etenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Eet je veel groente/fruit?
Een liter sla is bijna 1 liter water.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
bron;
http://www.gezonderafvallen.nl/page/605/gezond-drinken.html
Wist je bijvoorbeeld dat sla voor 95 procent uit water bestaat, broccoli voor 92 procent en een appel voor 84 procent?
Ja dat kanquote:
Ja, alles kan, maar dat lijkt me een behoorlijke opgave. En een niet zo lekkere opgave ook.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ja maar als je de sla nou aanvult met komkommer en tomaat en een uitje een augurkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, alles kan, maar dat lijkt me een behoorlijke opgave. En een niet zo lekkere opgave ook.![]()
Dan is 1 kilo nog steeds veel maar een pond salade is wel weg te kauwen hoor
Of het gezond is, is maar de vraag...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar als je de sla nou aanvult met komkommer en tomaat en een uitje een augurk![]()
Dan is 1 kilo nog steeds veel maar een pond salade is wel weg te kauwen hoorZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet er niet aan denken. Heb al moeite met zo'n zakje van 100 gram leeg te eten.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik haal mijn 2 ons groenten en 2 stuks fruit ook niet. Doordeweeks eet ik om 0930 een appel. En soms voor het hardlopen een banaan.
Qua eten en drinken ben ik geen goed voorbeeld. Maar dat probeer ik te veranderen.![]()
Het lijkt mij beter om voldoende vocht binnen te krijgen via groente/fruit dan continue te weinig vocht binnen krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:39 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Of het gezond is, is maar de vraag...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik drink van nature al vrij veel, maar ik kan dan ook nooit een vol glas laten staan. Of het nou bier,water,cola of whatever is. Het moet zo snel mogelijk op. Ik zit denk tijdens werk uren op een stuk of 5 koppen thee en een liter water. En af en toe een sapje...Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Ik drink zelf gemiddeld een liter of 3 vocht denk ik op een dag. Melk, koffie, thee, water, van alles.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef streamnl het volgende:
Iemand tips voor mij?
Alvast bedankt.
Op mijn werk heb ik altijd een half liter flesje op mijn bureau staan.
Zo ben ik hier ook mee begonnen; halve liter flesjes.
Als je bijvoorbeeld jezelf als doel stelt anderhalve liter te drinken, drink dan 3 flesjes leeg. Dat is psychologisch minder heftig dan een fles van anderhalve liter voor je neus![]()
![]()
Dit!quote:Zo ben ik hier ook mee begonnen; halve liter flesjes.
Als je bijvoorbeeld jezelf als doel stelt anderhalve liter te drinken, drink dan 3 flesjes leeg. Dat is psychologisch minder heftig dan een fles van anderhalve liter voor je neusVolg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Het mooie grijze Alphen aan de rijn met overal verharde voetpaden.quote:
Yep zo doe ik het ook, ik heb een flesje spa die ik steeds weer vul met koud water.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef Arquero het volgende:
Als je bijvoorbeeld jezelf als doel stelt anderhalve liter te drinken, drink dan 3 flesjes leeg. Dat is psychologisch minder heftig dan een fles van anderhalve liter voor je neusIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ahha, daar ben ik vanavond nog om mn ander favoriete sport te beoefenen! (Dartenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het mooie grijze Alphen aan de rijn met overal verharde voetpaden.)
alpen a.d. rijn is idd kut om de natuur in te kunnen... Maareh, de vlietlanden bij leiden?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
maar 20 kmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Xhermes het volgende:
Nou, Alphen of de Vlietlanden is nogal een eindje
Kan je net mooi hardlopen ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Wat ik van de vlietlanden ken is verhard, maar dan rij ik toch net zo lief naar omgeving Zeist als ik toch ergens heen moet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ahha, daar ben ik vanavond nog om mn ander favoriete sport te beoefenen! (Darten)
alpen a.d. rijn is idd kut om de natuur in te kunnen... Maareh, de vlietlanden bij leiden?
Ga ik wel doen als ik eenmaal 5 km aan een stuk kan lopen, dan is het wel de moeite.
Ik wist niet dat Alphen zo'n dart dorp was
is het ook niet volgens mij... de enige plekken waar ik ben geweest in alphen is de ridderhof en kwattro.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wat ik van de vlietlanden ken is verhard, maar dan rij ik toch net zo lief naar omgeving Zeist als ik toch ergens heen moet.
Ga ik wel doen als ik eenmaal 5 km aan een stuk kan lopen, dan is het wel de moeite.
Ik wist niet dat Alphen zo'n dart dorp wasInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Heerlijk gelopen, wat lekker he zo'n Indian Summer, hier was het net al 21 graden.
Lekker rondje gedaan van 7 km. Nu was het trouwens wel drukker in het bos. Herfstvakantie he.![]()
Aha zo'n ding (moest even googelen)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:19 schreef YUR het volgende:
Woohoo, mn SPIbelt is binnenEn de nieuwe Runnersworld
Handig
Yep. Mn achterlijk grote telefoon (HTC One X) past er moeiteloos inquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aha zo'n ding (moest even googelen)
[ afbeelding ]
Handig
F means you're fucked![]()
Mooi ding.
Wat was het vies benauwd buiten net, zweet droop van me af.So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Interessantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep. Mn achterlijk grote telefoon (HTC One X) past er moeiteloos in
Dan past mijne er ook wel in, hmmm![]()
![]()
Hahaha, ,kom net thuis, loop onderbuurvrouw tegen het lijf, zegt ze: goh had je bijna niet herkend met gewone kleding aan![]()
![]()
@TheWhiteCowboy
ik zou je nog laten weten hoe lang ik met de 610 doe wanneer ik wat meer getest heb.
Wanneer ik met workouts werk kan ik anderhalf week met een volle batterij doen. Maar dan trilt hij erg vaak (moet nog steeds wennen dat hij iets na-ijlt op de werkelijk snelheid).
En dan heb ik een middelgroot afstand (8) een korte afstand (5) en een langere afstand (11)
Wanneer ik gewoon aan het lopen ben, dus zonder een workout dan kan ik er langer mee doen want dan trilt hij alleen bij de km.
Hopelijk helpt dit je.![]()
Ik euh... Volgende week woensdag...? Hopelijk?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo goed als!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef Shravani het volgende:
[..]
Jeej!!weer helemaal opgeknapt?
vind ik
Ja doei.![]()
Ben net geweest, mijn rondje met fysio-oefeningen van een goeie 7km. En ik was me dus tijdens het rondje aan het afvragen waar DarkElf is gebleven. Ik zag namelijk allemaal mooie herfstkleuren aan bomen en struiken en ik ben benieuwd of dat bij haar ook al is en of er weer foto's komen
En ik was aan het vloeken op iets van 25 auto's die over mijn route reden. Je mag daar namelijk helemaal niet autorijden als je er niet moet zijn. Normaal komen hier dus maar een of twee auto's langs als ik daar loop en nu dus dik twintig. Totdat ik zag dat er op de autoweg een ongeluk was gebeurd. Mensen waren dus aan het afsnijden. Maar goed, hoewel ik het nu begreep, mag het nog steeds niet. Stom!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
5/11 wordt mijn eerste loopje. 2 jaar nadat ik m'n casa gekocht heb. En dan is het 1/1/1/1/2/2/2/2/3/3 lopen (of iets in die trant - Evy les 1 dus voor de echte kenner).
[ Bericht 5% gewijzigd door slacker_nl op 18-10-2012 18:44:56 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
3 minuten bij de eerste les al in Evy?![]()
Ik ga denk ik week 2 instappen van start tot run schema, rustig opbouwen weer in ieder geval.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
pfff, Rihanna heeft me vandaag gered.
Ik was veel te snel gestart voor mijn doen. Toen kwam ik na 2 km bijna niet meer vooruit
. Gelukkig kwam Man Down van Rihanna en dat was toevallig precies mijn tempo/ritme
. Ik wilde niet uit de pas lopen. Zelfde nummer nog een keer gedaan en halverwege de 4e km zat ik wel zo in een flow dat ik de laatste km wel uit kon lopen. Het tempo was wel dramatisch gezakt en uiteindelijk was ik maar 20 seconden sneller dan mijn vorige run
heitieh![]()
![]()
voor Rihanna
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
3 minuten bij de eerste les al in Evy?![]()
Ik ga denk ik week 2 instappen van start tot run schema, rustig opbouwen weer in ieder geval.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hoewel ik Umbrella leuker vind als the Baseballs hem doen
Leest de nieuwe runner's world.... een man, geboren in 1921, loopt nog 3 keer per week op texel. Respect![]()
Verdomd ja, dat was ik al helemaal vergeten!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdfIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zhe memories!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Verdomd ja, dat was ik al helemaal vergeten![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
the good old days, strompel de strompelquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, 5 kilometer gedaan, weer in 1 keer. Rustig tempo gelopen, ging prima.
http://www.endomondo.com/workouts/sZDiOZBT_uU
Alleen gedeelte boven mijn rechterenkel voelt nu beetje trekkend aan. Maar ff kijken hoe dat morgenochtend is.![]()
alleen jammer dat niet iedereen de stats kan zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Arquero het volgende:
Nou, 5 kilometer gedaan, weer in 1 keer. Rustig tempo gelopen, ging prima.
http://www.endomondo.com/workouts/sZDiOZBT_uU
Alleen gedeelte boven mijn rechterenkel voelt nu beetje trekkend aan. Maar ff kijken hoe dat morgenochtend is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is zo opgelostquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alleen jammer dat niet iedereen de stats kan zien![]()
![]()
quote:
Pure nostalgie. Alphia
Ecosia
morgen denk ik een LDL op het strand.... lekker vlak!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hmmmquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
morgen denk ik een LDL op het strand.... lekker vlak!
Godegodegod wat ging het lopen mooi! Doordat Evy les 17 niet klopte heb ik langer gelopen dan normaal, maar dat kreeg ze kado van me. Heb dus nu al gewoon meer dan 5km gedaanmaar nu moet ik niet overbodig worden en lekker verder gaan.
http://www.endomondo.com/workouts/uSW-5W-hX8o
Ben trots op mezelf!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh en toen ik terug rende over een rotonde stak ik mijn hand uit zodat automobilist wist dat ik af ging waar hij ook heen moest. Hij bedankte me netjes door t raampje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
hahaha, dat doe ik ook altijd als ik af wil slaan en er komt toevallig een auto aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh en toen ik terug rende over een rotonde stak ik mijn hand uit zodat automobilist wist dat ik af ging waar hij ook heen moest. Hij bedankte me netjes door t raampje.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Netjes hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Godegodegod wat ging het lopen mooi! Doordat Evy les 17 niet klopte heb ik langer gelopen dan normaal, maar dat kreeg ze kado van me. Heb dus nu al gewoon meer dan 5km gedaanmaar nu moet ik niet overbodig worden en lekker verder gaan.
http://www.endomondo.com/workouts/uSW-5W-hX8o
Ben trots op mezelf!
Wat houd je tegen?quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bent verloren
Waar een film wel niet goed voor isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:30 schreef GotC het volgende:
Nog paar jaartjes trainen. Maar ik wil het. Ik wil de sfeer, de medaille, de training, alles.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
binnenkort maar een keertje lenen....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
plannen kunnen nog veranderen, ik sprak een kennis van mij en bood me aan, dat als ik wat heuvels wilde doen, dat ik zijn station kon gebruiken als trainings ground, dus van het asfalt af en weer de trail op.quote:
probleem hier is dat er meer dan genoeg hevels zijn maar heel veel is locked up private land dus dit is een mooie gelegenheid'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo dan aardig steile bergquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
plannen kunnen nog veranderen, ik sprak een kennis van mij en bood me aan, dat als ik wat heuvels wilde doen, dat ik zijn station kon gebruiken als trainings ground, dus van het asfalt af en weer de trail op.
probleem hier is dat er meer dan genoeg hevels zijn maar heel veel is locked up private land dus dit is een mooie gelegenheiddat is meer alpinisme i.p.v. running.
Aardig optrekje ook
die link is niet van het station waar ik kan gaan lopen hoor... bij mij in de buurt zijn het heuvels in plaats van bergen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo dan aardig steile bergdat is meer alpinisme i.p.v. running.
Wel grappig als er bijv. NL'se stagaires komen, die hebben het altijd over bergen....dude, dat zijn heuvels, wacht maar toch je echte bergen zie
dit geeft een beetje een indruk van hete landschap bij mij in de buurt
Aha ik dacht al maar goed ook anders krijg je kuiten als Popeye armen heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die link is niet van het station waar ik kan gaan lopen hoor... bij mij in de buurt zijn het heuvels in plaats van bergen.
Wel grappig als er bijv. NL'se stagaires komen, die hebben het altijd over bergen....dude, dat zijn heuvels, wacht maar toch je echte bergen zie
Ziet er gaaf uit
het zijn wel die zelfde bergen (maar dan van de andere kant) waar ik over 6 weken tegenop moetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Aha ik dacht al maar goed ook anders krijg je kuiten als Popeye armen heeft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: