tussen d'r borsten of benen gaat ook best joh.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt het toch ook een keertje ergens in stoppen toch?
Gadsie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je wilt het toch ook een keertje ergens in stoppen toch?
Leuk om mee te gaan slapenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu heb ik weer dat beeld in m'n hoofd.... heb ik weer
Yay! Fok! of datingsite of uit een duister straatje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gadsie.![]()
Volgende week weer eens een date!
ja top ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leuk om mee te gaan slapen
Weltrusten
Hoe zit het nou met jou en Dizorn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:05 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gadsie.![]()
Volgende week weer eens een date!
Paiqquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Yay! Fok! of datingsite of uit een duister straatje?
wil ik weten wat voor beeld dat is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja top ook
komt door jouDus nu moet jij het maar goed maken dat ik met een ander beeld om mee te slapen
Still datingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met jou en Dizorn?
is dat paiq nou een beetje succesvol? Als ik een keer een battledate doe dan kan 'ie geen kandidaten vinden. of is het dus gewoon een sausagefest daar? *forever alone*quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Paiq. Jij nog datend en een voorkeur?
Mijn leukste dates zijn tot nu toe via Paiq geweest. Ga eigenlijk nooit op een battledate, oneliners werken meer dan primaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
is dat paiq nou een beetje succesvol? Als ik een keer een battledate doe dan kan 'ie geen kandidaten vinden. of is het dus gewoon een sausagefest daar? *forever alone*
Elke site kan succesvol zijn om een date te hebben...moet je zelf wel wat voor doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
is dat paiq nou een beetje succesvol? Als ik een keer een battledate doe dan kan 'ie geen kandidaten vinden. of is het dus gewoon een sausagefest daar? *forever alone*
like what? Als ik eenmaal een gesprek heb dan loopt dat ook echt wel soepel ofzo; al heb ik vaak het gevoel dat de interesse voor 80% uit mijn kant komt, en 'zij' alleen maar antwoord, al dan niet uitgebreid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Elke site kan succesvol zijn om een date te hebben...moet je zelf wel wat voor doen.
Heb niet echt trek in een vervolgdate met diegene.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:07 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Paiq. Jij nog datend en een voorkeur?
knuz eens proberen dan. Badoo krijg ik al jaren spam van, klinkt slecht :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Elke site kan succesvol zijn om een date te hebben...moet je zelf wel wat voor doen.
FOK!, knuz en Badoo hebben mij leuke dates opgeleverd.
In een jaar tijd heb ik via Paiq één date gehad. Een mislukte date ook nogquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:10 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mijn leukste dates zijn tot nu toe via Paiq geweest. Ga eigenlijk nooit op een battledate, oneliners werken meer dan prima. Hangt er toch een beetje vanaf wat je precies wil.
Paiq kan imo vrij serieus zijn, Badoo wat minder.
Fok dan weer wel. Al weet ik niet wat de gangbare definitie van succes op dit gebied isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik had succes met Paiq, knuz, badoo, Fok! nog niet.
bij paiq kom ik nooit verder dan wat simpel gelul na een tijdje. alle 'interesse-vragen' al gesteld en t komt bijna nooit vna hun kant af.. ja dan houd t wel op..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:13 schreef Coco98 het volgende:
Ik had succes met Paiq, knuz, badoo, Fok! nog niet.
Als ze jouw tandenborstel gebruikt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok dan weer wel. Al weet ik niet wat de gangbare definitie van succes op dit gebied is
Ip is een eerste date hebben al succesvol. Leuk als het gezellig is, nog leuker als het echt helemaal goed is gegaan en er een vervolgdate komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok dan weer wel. Al weet ik niet wat de gangbare definitie van succes op dit gebied is
Jij bent bezet!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:14 schreef Pvoesss het volgende:
Tijd om wat meer te DMen dan Coco, dan hossel je zo een fokster
Badoo vond ik leuk om te gebruiken op m'n telefoon, daten doe ik er niet meer mee. Ik ben twee keer een faker tegen het lijf gelopen, dat was minder tof. Een van de heren ging van alles wat ik had gezegd tegen me gebruiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:12 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
knuz eens proberen dan. Badoo krijg ik al jaren spam van, klinkt slecht :p
Dan was het géén succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als ze jouw tandenborstel gebruikt.
Dan was het wél een succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ip is een eerste date hebben al succesvol. Leuk als het gezellig is, nog leuker als het echt helemaal goed is gegaan en er een vervolgdate komt.
tis juist dat open kletsen dat ik zoekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Badoo vond ik leuk om te gebruiken op m'n telefoon, daten doe ik er niet meer mee. Ik ben twee keer een faker tegen het lijf gelopen, dat was minder tof. Een van de heren ging van alles wat ik had gezegd tegen me gebruiken.
Speltip 1: ik moet minder open kletsen
Voel je niets vanquote:
werd in het verleden dus wel eens uitgenodigd voor badoo via 'vrienden' die ik dan totaal niet (meer) kenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Voel je niets van
Kwam op Badoo toch echt vooral vage figuren tegen.. Hosselboys die liepen te shinen of mannen met wolvenshirt-gehalte.
Oh, dat kwam ik op Badoo meer dan genoeg tegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
tis juist dat open kletsen dat ik zoekgewoon slap ouwehoeren..
Er zitten echt wel leuke mensen tussen. Bij badoo moet je alleen goed filteren. En je hebt veel meer keus dan de meeste gratis-datingsitesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
werd in het verleden dus wel eens uitgenodigd voor badoo via 'vrienden' die ik dan totaal niet (meer) kenmeestal idd wolvenshirts
via fok!, iedereen gaan lopen DM/PM'en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat kwam ik op Badoo meer dan genoeg tegen![]()
Maar zoals vaker gezegd hier, via Fok! kan je ook aardig leuk en snel contact opdoen. Heeft me meer opgeleverd dan het kleppen via datingsites
Ja, meestal is dat wel de meest handige wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
via fok!, iedereen gaan lopen DM/PM'en?
Naar verhouding is Fok voor mij ook nog het meest succesvol gebleken...al is het nu toch alweer enige tijd akelig stil op dat vlak...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat kwam ik op Badoo meer dan genoeg tegen![]()
Maar zoals vaker gezegd hier, via Fok! kan je ook aardig leuk en snel contact opdoen. Heeft me meer opgeleverd dan het kleppen via datingsites
Het werkt wel...genoeg dates die hier tussen FOK!ers hebben plaatsgevondenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
via fok!, iedereen gaan lopen DM/PM'en?
Daar kun je actie in ondernemen, gewoon eens wat mensen aanschietenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naar verhouding is Fok voor mij ook nog het meest succesvol gebleken...al is het nu toch alweer enige tijd akelig stil op dat vlak...
haha, nou dan eens rondspammenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het werkt wel...genoeg dates die hier tussen FOK!ers hebben plaatsgevonden
Maar dan niet sturen van "waarom ben jij nog wakker?!"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
haha, nou dan eens rondspammen
Wie zegt dat ik dat niet al doe?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kun je actie in ondernemen, gewoon eens wat mensen aanschieten
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
haha, nou dan eens rondspammen
"kom je hier vaker?"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar dan niet sturen van "waarom ben jij nog wakker?!"
De aanhouder wint. En wat bij de een niet werkt, kan bij de ander heel goed werken. Tot zover de doodoenersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet al doe?
Het één leidt alleen niet zó snel tot het ander
Het zullen geen dooddoeners geworden zijn als er niet ergens een kern van waarheid in zat...maar soms wil je wel weer eens herinnerd wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
De aanhouder wint. En wat bij de een niet werkt, kan bij de ander heel goed werken. Tot zover de doodoeners
Uiteindelijk denk ik dat het succesratio op FOK! net zo hoog zal zijn als op datingsites. Voor sommige mensen werkt het prima, voor anderen niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zullen geen dooddoeners geworden zijn als er niet ergens een kern van waarheid in zat...maar soms wil je wel weer eens herinnerd worden
Dan is het motto "gewoon doen!"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zullen geen dooddoeners geworden zijn als er niet ergens een kern van waarheid in zat...maar soms wil je wel weer eens herinnerd worden
via fotoboek dan of wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat het succesratio op FOK! net zo hoog zal zijn als op datingsites. Voor sommige mensen werkt het prima, voor anderen niet.
Fok! is gelukkig veel groter dan dit topicquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
Via Fok! is niks voor mij aangezien ik in dit topic zover ik weer nog geen dames van 16-18 heb gezien.
Klopt, die zitten hier ook niet zoveel in dit topic...maar PUB heeft genoeg in die leeftijdscategorie zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
Via Fok! is niks voor mij aangezien ik in dit topic zover ik weer nog geen dames van 16-18 heb gezien.
Maar buiten dit topic heb ik het gevoel dat je heel snel als creep overkomt... of het zal aan mij liggen in dit geval?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok! is gelukkig veel groter dan dit topic
pub is dan waar ik juist overheen benquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:44 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt, die zitten hier ook niet zoveel in dit topic...maar PUB heeft genoeg in die leeftijdscategorie zitten.
ab-so-luut niet! ik had het er net overquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar buiten dit topic heb ik het gevoel dat je heel snel als creep overkomt... of het zal aan mij liggen in dit geval?
>PUBquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:43 schreef Taexon het volgende:
Dan ook maar eens kijken op andere delen van Fok! ..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:45 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ab-so-luut niet! ik had het er net over
zit in t zelfde bootjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dan ook maar eens kijken op andere delen van Fok! ..
bedankt voor de tips in ieder geval!
Er zijn zat topics...als jij een interesse hebt voor computers, ga dan in dat topic kijken. Als je interesse hebt in seks, is ook een Forum voor (waar ook gedate wordt). Hou je van boten, ga dan naar een topic daarover. Zo kom je sneller iemand tegen met enigszins dezelfde interesses...en vanuit daar kan je gaan kijken naar leeftijden etc.quote:
hoeveel single vrouwen zou je tegenkomen in de DIG SC?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er zijn zat topics...als jij een interesse hebt voor computers, ga dan in dat topic kijken. Als je interesse hebt in seks, is ook een Forum voor (waar ook gedate wordt). Hou je van boten, ga dan naar een topic daarover. Zo kom je sneller iemand tegen met enigszins dezelfde interesses...en vanuit daar kan je gaan kijken naar leeftijden etc.
Vast niet veelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
hoeveel single vrouwen zou je tegenkomen in de DIG SC?
Ik heb iig wel eens in DIG gepost...misschien een leuke meid die een probleem heeft en dan kan jij mooi helpen. Misschien dat de SC idd niet de meest ideale plek is, maar ook daar zullen ze vast wel zitten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:51 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
hoeveel single vrouwen zou je tegenkomen in de DIG SC?
precies waar ik me thuisvoel. paarlemoer en kleine doodshoofdjes op je pinkietenen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast niet veel![]()
Misschien moet je het proberen in de nagellak-SC?
Maak zelf een topic aan dat de leeftijdscategorie aanspreekt wat jij zoekt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:53 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
precies waar ik me thuisvoel. paarlemoer en kleine doodshoofdjes op je pinkietenen!
hoi! dames van 20-25 doe's kleine pinkieteentjes met doodshoofdjes tonen! dat gaat een stormlooptopic worden!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Maak zelf een topic aan dat de leeftijdscategorie aanspreekt wat jij zoekt.
Als je die leeftijdscategorie zoekt dan zou ik het anders aanpakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:57 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
hoi! dames van 20-25 doe's kleine pinkieteentjes met doodshoofdjes tonen! dat gaat een stormlooptopic worden!
die laatste hang ik uiteraard al in. de SC hier en in SEX maar eens bekijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Als je die leeftijdscategorie zoekt dan zou ik het anders aanpakken.
Gewoon een algemene vraag. Weet niet wat je doet, maar bijv een vraag over studie, starters weet ik het.
En ook de SC in R&P en SEX zitten er vol mee. Niet te vergeten het topic over 18-25 jarigen die graag nieuwe contacten willen opdoen.
Garanties krijg je nooit natuurlijk, op FOK! niet en op datingsites niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:02 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
die laatste hang ik uiteraard al in. de SC hier en in SEX maar eens bekijken.
ik hoop ook op niksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:03 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Garanties krijg je nooit natuurlijk, op FOK! niet en op datingsites niet.
Op me werk loopt er 1 in een wolvenshirtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef Coco98 het volgende:
Ik dacht dat die wolvenshirts uitgestorven waren.
Een vriend van mij heeft ook een wolvenshirt. Past goed bij zijn schrijnende gebrek aan modebewustheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op me werk loopt er 1 in een wolvenshirt
Of die shirtjes van een rockband met hun schema uit 1994
Heb ik nog wat gemist?
Schuldig..maar niet op mijn werk!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op me werk loopt er 1 in een wolvenshirt
Of die shirtjes van een rockband met hun schema uit 1994
Heb ik nog wat gemist?
Ben je dan niet in overtreding? of mag tegenwoordig 16 gewoon met iemand ouder dan 18?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Als je 25 bent en een 16 jarig meisje bied zich min of meer aan je aan mag je daar dan op ingaan en het stiekem aan niemand vertellen?
Het mag, ook al ben je 52, vanaf 16 jaar. Maar het is maar wat je wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
dat is een goeie, geen idee eigenlijk...maarja..we hate the law so we break it! ^_^
Ik vraag me ook meer af...of het moreel gezien acceptabel is. Of dat ik dan "verstandig" moet zijn. Ik heb ook al een keer gezegd, we laten het hierbij want ik vind je te jong. Maar dat is vooral meer een beetje een maatschappelijk verantwoord antwoord!
Idd. Zelfs ook in Amerika...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het mag, ook al ben je 52, vanaf 16 jaar. Maar het is maar wat je wil.
Zo erg jaquote:
Seriously?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef Ballard het volgende:
[..]
is chill joh, ik heb nu vinnies penis gezien
Dwergen zijn ook mythische wezens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Schijnt van mythische proporties te zijn als ik Sekh mag gelovenHmm..nee, vraag geen toegang
Ik sla wel over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef Ballard het volgende:
[..]
Haha lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef Ballard het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel relaties uit elkaar gaan en stuk lopen kan me beter maar helemaal niet datenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik zie dat er hier onderling het nodige met elkaar gedate/geneukt/en uit elkaar gaat, denk ik niet dat ik met Fokkers zal gaan daten..... Blijkbaar weinig succes stories
Het is natuurlijk meer succes dan op je kamertje zitten fokken, denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik zie dat er hier onderling het nodige met elkaar gedate/geneukt/en uit elkaar gaat, denk ik niet dat ik met Fokkers zal gaan daten..... Blijkbaar weinig succes stories
Ik heb aan dates met fokkers alleen maar positieve ervaringen overgehouden, veel meer dan aan datingsites.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb aan dates met fokkers alleen maar positieve ervaringen overgehouden, veel meer dan aan datingsites.
Eh..ja. De ware bestaat niet. En die gaan zoeken dan kun je doorgaan tot je een ons weegt. Wat minder disneyfilms kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?
Je bent te kritisch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |