Dan was het géén succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als ze jouw tandenborstel gebruikt.
Dan was het wél een succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:15 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ip is een eerste date hebben al succesvol. Leuk als het gezellig is, nog leuker als het echt helemaal goed is gegaan en er een vervolgdate komt.
tis juist dat open kletsen dat ik zoekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Badoo vond ik leuk om te gebruiken op m'n telefoon, daten doe ik er niet meer mee. Ik ben twee keer een faker tegen het lijf gelopen, dat was minder tof. Een van de heren ging van alles wat ik had gezegd tegen me gebruiken.
Speltip 1: ik moet minder open kletsen
Voel je niets vanquote:
werd in het verleden dus wel eens uitgenodigd voor badoo via 'vrienden' die ik dan totaal niet (meer) kenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Voel je niets van
Kwam op Badoo toch echt vooral vage figuren tegen.. Hosselboys die liepen te shinen of mannen met wolvenshirt-gehalte.
Oh, dat kwam ik op Badoo meer dan genoeg tegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:17 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
tis juist dat open kletsen dat ik zoekgewoon slap ouwehoeren..
Er zitten echt wel leuke mensen tussen. Bij badoo moet je alleen goed filteren. En je hebt veel meer keus dan de meeste gratis-datingsitesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
werd in het verleden dus wel eens uitgenodigd voor badoo via 'vrienden' die ik dan totaal niet (meer) kenmeestal idd wolvenshirts
via fok!, iedereen gaan lopen DM/PM'en?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat kwam ik op Badoo meer dan genoeg tegen![]()
Maar zoals vaker gezegd hier, via Fok! kan je ook aardig leuk en snel contact opdoen. Heeft me meer opgeleverd dan het kleppen via datingsites
Ja, meestal is dat wel de meest handige wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
via fok!, iedereen gaan lopen DM/PM'en?
Naar verhouding is Fok voor mij ook nog het meest succesvol gebleken...al is het nu toch alweer enige tijd akelig stil op dat vlak...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat kwam ik op Badoo meer dan genoeg tegen![]()
Maar zoals vaker gezegd hier, via Fok! kan je ook aardig leuk en snel contact opdoen. Heeft me meer opgeleverd dan het kleppen via datingsites
Het werkt wel...genoeg dates die hier tussen FOK!ers hebben plaatsgevondenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:21 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
via fok!, iedereen gaan lopen DM/PM'en?
Daar kun je actie in ondernemen, gewoon eens wat mensen aanschietenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naar verhouding is Fok voor mij ook nog het meest succesvol gebleken...al is het nu toch alweer enige tijd akelig stil op dat vlak...
haha, nou dan eens rondspammenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het werkt wel...genoeg dates die hier tussen FOK!ers hebben plaatsgevonden
Maar dan niet sturen van "waarom ben jij nog wakker?!"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
haha, nou dan eens rondspammen
Wie zegt dat ik dat niet al doe?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kun je actie in ondernemen, gewoon eens wat mensen aanschieten
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:24 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
haha, nou dan eens rondspammen
"kom je hier vaker?"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Maar dan niet sturen van "waarom ben jij nog wakker?!"
De aanhouder wint. En wat bij de een niet werkt, kan bij de ander heel goed werken. Tot zover de doodoenersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet al doe?
Het één leidt alleen niet zó snel tot het ander
Het zullen geen dooddoeners geworden zijn als er niet ergens een kern van waarheid in zat...maar soms wil je wel weer eens herinnerd wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
De aanhouder wint. En wat bij de een niet werkt, kan bij de ander heel goed werken. Tot zover de doodoeners
Uiteindelijk denk ik dat het succesratio op FOK! net zo hoog zal zijn als op datingsites. Voor sommige mensen werkt het prima, voor anderen niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zullen geen dooddoeners geworden zijn als er niet ergens een kern van waarheid in zat...maar soms wil je wel weer eens herinnerd worden
Dan is het motto "gewoon doen!"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zullen geen dooddoeners geworden zijn als er niet ergens een kern van waarheid in zat...maar soms wil je wel weer eens herinnerd worden
via fotoboek dan of wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik dat het succesratio op FOK! net zo hoog zal zijn als op datingsites. Voor sommige mensen werkt het prima, voor anderen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |