Het mag, ook al ben je 52, vanaf 16 jaar. Maar het is maar wat je wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
dat is een goeie, geen idee eigenlijk...maarja..we hate the law so we break it! ^_^
Ik vraag me ook meer af...of het moreel gezien acceptabel is. Of dat ik dan "verstandig" moet zijn. Ik heb ook al een keer gezegd, we laten het hierbij want ik vind je te jong. Maar dat is vooral meer een beetje een maatschappelijk verantwoord antwoord!
Idd. Zelfs ook in Amerika...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het mag, ook al ben je 52, vanaf 16 jaar. Maar het is maar wat je wil.
Zo erg jaquote:
Seriously?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef Ballard het volgende:
[..]
is chill joh, ik heb nu vinnies penis gezien
Dwergen zijn ook mythische wezens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Schijnt van mythische proporties te zijn als ik Sekh mag gelovenHmm..nee, vraag geen toegang
Ik sla wel over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef Ballard het volgende:
[..]
Haha lolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:25 schreef Ballard het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel relaties uit elkaar gaan en stuk lopen kan me beter maar helemaal niet datenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik zie dat er hier onderling het nodige met elkaar gedate/geneukt/en uit elkaar gaat, denk ik niet dat ik met Fokkers zal gaan daten..... Blijkbaar weinig succes stories
Het is natuurlijk meer succes dan op je kamertje zitten fokken, denk ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik zie dat er hier onderling het nodige met elkaar gedate/geneukt/en uit elkaar gaat, denk ik niet dat ik met Fokkers zal gaan daten..... Blijkbaar weinig succes stories
Ik heb aan dates met fokkers alleen maar positieve ervaringen overgehouden, veel meer dan aan datingsites.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb aan dates met fokkers alleen maar positieve ervaringen overgehouden, veel meer dan aan datingsites.
Eh..ja. De ware bestaat niet. En die gaan zoeken dan kun je doorgaan tot je een ons weegt. Wat minder disneyfilms kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?
Je bent te kritisch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |