Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik kom vaker op eheh dan op het station, dus ik vind het wel goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef MPG het volgende:
Verkeerde locatie.
Waarom niet gewoon op EHV NS![]()
![]()
?
Gratiesj parkeren lukt me wel daar. Maar het is zo'n teringend uit de richting voor mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom vaker op eheh dan op het station, dus ik vind het wel goed. Kom bijna wekelijks wel 1 of soms meerdere keren bij mijn vliegclub
. Wel jammer dat ik voor starbucks dan alsnog daar ergens moet parkeren
.
Het jammere is dat de vliegclub op militair terrein is en vanaf de poort 7 kilometer isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratiesj parkeren lukt me wel daar. Maar het is zo'n teringend uit de richting voor mij.
Like you wantedquote:
Ah daar is Koenquote:
Bedoel je die ene aan de Oirschotsedijk vlak bij de parkeerplaats? Of staat er ook 1 echt op de spottersplek?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het jammere is dat de vliegclub op militair terrein is en vanaf de poort 7 kilometer is. Maar voor starbucks wil ik gerust even een tussenstop maken op de 15 minuten gratis parkeren plekken
. Tsja voor jou wel lastig dan
. Overigens (spam mode) op de spottersplek staat vaak (of regelmatig nu het slechter weer word) een snackwagen, die broodjes bal van hem raad ik echt iedereen aan, heerlijk!!! {/spam}.
Nee die ik bedoel staat echt op de spotters parkeerplaats en heeft geen frietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je die ene aan de Oirschotsedijk vlak bij de parkeerplaats? Of staat er ook 1 echt op de spottersplek?
Bij die ene die ik noem hebben pa en ik een tijd terug gegeten. Dat is een italiaan oid toch? Die friet was ook gewoon van prima kwaliteit
Okeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee die ik bedoel staat echt op de spotters parkeerplaats en heeft geen friet.
Die gehaktballen zijn goddelijkquote:
Okee, ik ben nog nooit wezen spotten oid. Vliegtuigen zijn voor mij niet echt iets waar ik een kick van krijgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die gehaktballen zijn goddelijk.
Het spotten voor mij opzich ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben nog nooit wezen spotten oid. Vliegtuigen zijn voor mij niet echt iets waar ik een kick van krijg
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 17-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 72 Dr_Flash
02 40 goldfinger1963
03 34 crv
03 34 RockNijntje
05 23 douche-eendje
05 23 john-frusciante
07 20 MPG
08 17 DaMook
08 17 Muck
10 12 Symphonic
11 11 wel.o.k
12 08 DaMart
12 08 Fha
14 05 JJH
14 05 KapiteinGasthof
16 04 littledrummergirl
16 04 xBubbles
16 04 Bos81
16 04 Barretje80
20 03 JJdJ1984
20 03 Pien85
22 02 Yuki
22 02 MaleDuck
24 01 Koen66
24 01 Kentekenplaat
24 01 Miniem
24 01 _F.U.B.A.R_
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
ik krijg straks op t werk ook nog koffiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai Pien![]()
koffie krijg ik straks bij de Fys wel
2 weken, beetje standaard tijd tegenwoordigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, en weer geld terug van de NS
Jep. Ach, 5 euro terug. Als ik braaf iedere keer geld terug bij vertraging doe dan is dat treinreizen ook niet echt duur te noemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken, beetje standaard tijd tegenwoordig
Nee, het loont wel de moeite. Ik heb sinds 2006 al bijna 400 euro teruggekregen op die manierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Ach, 5 euro terug. Als ik braaf iedere keer geld terug bij vertraging doe dan is dat treinreizen ook niet echt duur te noemen
Ik zit dit jaar op 9 euroquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het loont wel de moeite. Ik heb sinds 2006 al bijna 400 euro teruggekregen op die manier
handjes thuishouden hequote:
ah der komt net iemand binnen, was bang dat we een vrije dag hadden vandaagquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef crv het volgende:
[..]
ah der komt net iemand binnen, was bang dat we een vrije dag hadden vandaag
en mooi weer dus genietenquote:
Nou nee, vandaag is even een rottige, moeilijke dag, dus ik heb expres vrijgenomen.quote:
das niet fijnquote:
wel een paar Minerva's/Uffen/Whatever aan de balie maar om nou te zeggen dat je daar geil van wordt, neequote:
Kom je hier ook een bakkie brengen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ga nog maar even een pot koffie zetten ondanks die bak ochtend-asfalt die ik daar kreeg
Ja doeiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je hier ook een bakkie brengen?
ah verwcht je weer een discreet pakjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Postbodetje schiet eens op nouwwwww
Twee zelfsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:39 schreef crv het volgende:
[..]
ah verwcht je weer een discreet pakje![]()
Gewoon opetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Stroopwafels over de datumNet of dat KAN soberzo
Hier ziet het er ook bijzonder triest uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gisteren hadden ze het over zon: ik zie alleen maar een grijze lucht en een natte straat.
* ding dongquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Postbodetje schiet eens op nouwwwww
gezien het asbest verleden klopt de helft welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Muck het volgende:
Ah, ik ben een achterlijke hoer en werk voor een kankergemeente
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezien het asbest verleden klopt de helft wel
huisman flashquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de bonte was draait, ik ga pannenkoeken bakken
wie heb je nou weer zitten ziekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Muck het volgende:
Dus. Geen pannenkoeken voor crvquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Geen pannenkoeken voor crv![]()
Spruitjes voor crv. En ga maar met je bord op de trap zitten
Een mevrouw.quote:
Een kaartje waarvoor?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Een mevrouw.
Ze wilde niet naar het einde van de straat lopen om een kaartje te kopen
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja stel je toch eens voor. Ga je met de auto, moet je alsnog lopen...
dan had ze toch met haar auto erheen kunnen rijden als ze niet wilde lopenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
dan had ze toch met haar auto erheen kunnen rijden als ze niet wilde lopen
dan ga je toch stofzuigenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer een saaie dag aan het worden
Hier niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer een saaie dag aan het worden
Creatiefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Muck het volgende:
Wil ik ookquote:
ah je pakketje is er ?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, als je terug bent:
Wanneer je naar België reist met de trein, moet je dan op het laatste station in Nederland uitstappen om uit te checken met chipkaart en met een papieren kaartje weer verder?
Of is dat een stomme vraag?
http://www.nshispeed.nl/n(...)nternationaal-reizenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, als je terug bent:
Wanneer je naar België reist met de trein, moet je dan op het laatste station in Nederland uitstappen om uit te checken met chipkaart en met een papieren kaartje weer verder?
Internationaal: NOOIT inchecken ALTIJD papieren kaartje uit de automaat halenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, als je terug bent:
En dat geld dus ook voor de "normale" trein? Ik dacht daar namelijk aan ICE, Fyra en dat soort dingen. Ik heb namelijk een kortingsproduct voor een jaar lang gekocht, maar die mag ik alleen gebruiken wanneer ik op saldo reis en niet icm een papieren kaartje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.nshispeed.nl/n(...)nternationaal-reizen
Nee nog steeds niet. En het gaat om pakketjeS. Twee.quote:
Even goed lezenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat geld dus ook voor de "normale" trein? Ik dacht daar namelijk aan ICE, Fyra en dat soort dingen. Ik heb namelijk een kortingsproduct voor een jaar lang gekocht, maar die mag ik alleen gebruiken wanneer ik op saldo reis en niet icm een papieren kaartje.
Dus in mijn geval betekent dat dan meer betalen of toch voor de grens uitstappen. Toch?
Internationaal is afaik niet altijd de thalys/fyra etc, maar ook de gewone treinen.quote:Met NS-abonnement op de OV-chipkaart reizen naar het buitenland
Heeft u een NS-abonnement en wilt u naar het buitenland reizen? Ook dan heeft u een vervoerbewijs nodig voor uw gehele internationale reis. Tijdens uw boeking kiest u uit:
Korting op NS-traject
Vrij reizen op NS-traject
Wat u kiest is afhankelijk van uw abonnement. U kunt uw ticket zowel via deze website als bij de NS-kaartautomaat aanschaffen. Als u een internationaal vervoerbewijs heeft gekocht, is uw NS-abonnement geldig zonder in- en uit te checken met uw OV-chipkaart.
Ja dat had ik gelezenquote:
Ik vind het gewoon allemaal erg onduidelijkquote:
En dat is best komischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Het IS ook erg onduidelijk. Gebeurt geregeld dat conducters zelf ook niet weten wat nou precies wel enniet okee is.
Wat een kutsituatie. Ik zou eigenlijk gelijk aan mezelf gaan twijfelen en een boete accepteren, ik ben wel vaker vergeten in te checken. Best zuur als je er dan achteraf achter komt dat het niet klopt.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
hehe eindelijk is de droger klaar. Ik heb nog een enorme bult was te vouwen. Misschien maar eens aan beginnen straks.
Nein Mannquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Was vouwen
Straks ga je nog strijken ook
Ik doe 2 machines in 14 seconden he dat weet je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef douche-eendje het volgende:
Gebruik een sheldonplank @ was vouwen.
quote:
Het is 25 speed he, dus een minuut of 6 ongeveerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Slim dat die klok net buiten beeld is
Anders zeg je toch gewoon dat het een klok op atoombasis is en dat die op hol is geslagen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
de cam staat dan trouwens stijf in de vensterbank, dus ik kan totaal niet zien of die klok er bij op komt of niet
kinkyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. En het gaat om pakketjeS. Twee.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Was vouwen
Straks ga je nog strijken ook
korting waarvoor je betaalt, klinkt krom eigenlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toch wel fijn geregeld allemaal danGelukkig mag ik van Eendje mijn korting gewoon gebruiken
Wat ik trouwens niet meer dan terecht vind, ik betaal er toch 30 euro per maand voor
Het is wel een klok die radio-aangestuurd wordt door eoa atoomklok in Frankfurt trouwens ja. Het is eigenlijk zelfs een officiële klok van de Deutsche Bahnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders zeg je toch gewoon dat het een klok op atoombasis is en dat die op hol is geslagen.
Dat gebeurde bij Leo Veensmalustditniet NV regelmatig![]()
![]()
ah je hebt wat teruggepiktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel een klok die radio-aangestuurd wordt door eoa atoomklok in Frankfurt trouwens ja. Het is eigenlijk zelfs een officiële klok van de Deutsche Bahn
Nee ik heb een voordeelurenaboquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
korting waarvoor je betaalt, klinkt krom eigenlijk
quote:
Heb je de Zwitserse ook al ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nee. Ding kostte een godsvermogen eigenlijk, 52 euro zoveel geloof ik. Terwijl het ook gewoon zoeen roodchina crapding van een paar piek is maar er zit een DB logootje op
Falend faalgefaal.
Dat zijn weinig ritten!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm dat voordeelurending is wel handig als ik mn reisjes zo zie van dit jaar. Retourtje Heiloo, 2x Amsterdam CS, Uitgeest, Venlo, Zandvoort aan Zee, Amsterdam Amstel en Veenendaal de Klomp. Enkeltjes waren 2x Amersfoort CS, Zwolle, Den Bosch en Schiphol
60 euro per jaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zijn weinig ritten!Is dat ding zo goedkoop dan?
Nee. Er was wel recentelijk gezeik met Apple trouwens over die Zwitsersequote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Er was wel recentelijk gezeik met Apple trouwens over die Zwitserse
Ik betaal in Zwitserland voor een halbtax (zo heet dat hier) zo'n honderd euro en dan reis ik 24/7/365 voor half tarif, mag ook op de ferries op de meren en zelfs met enige gondels in skigebiedenquote:
quote:
Als ik het zo lees had ik misschien beter een Dal Voordeel abo kunnen nemen, ik zou eens moeten uitrekenen hoeveel ik in de spits reis. Ik heb nu altijd voordeel van 20 euro per maand en ik betaal daarnaast 10 euro voor de toevoeging OV waarmee ik altijd 20% krijg met tram, metro en bus.quote:Het Voordeelurenabonnement is niet meer verkrijgbaar. Bent u al in het bezit van een Voordeelurenabonnement dan kunt u deze nog wel blijven verlengen.
Met een Voordeelurenabonnement krijgt u 40% korting op alle treinreizen in Nederland. Het abonnementsgeld is ¤ 55 per jaar. Per 1 januari 2012 is de prijs van het Voordeelurenabonnement vanwege een inflatiecorrectie verhoogd naar ¤ 60. Meer hierover leest u hier.
Dat is pas een goede dealquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef crv het volgende:
[..]
Ik betaal in Zwitserland voor een halbtax (zo heet dat hier) zo'n honderd euro en dan reis ik 24/7/365 voor half tarif, mag ook op de ferries op de meren en zelfs met enige gondels in skigebieden
dat is 1512 km. Voor het hele JAAR??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm dat voordeelurending is wel handig als ik mn reisjes zo zie van dit jaar. Retourtje Heiloo, 2x Amsterdam CS, Uitgeest, Venlo, Zandvoort aan Zee, Amsterdam Amstel en Veenendaal de Klomp. Enkeltjes waren 2x Amersfoort CS, Zwolle, Den Bosch en Schiphol
Prima toch. Vieze vuile gore kut apple met al zijn patentrechtszaken over niks moet zich er zelf niet net zo hard schuldig aan maken natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:53 schreef crv het volgende:
[..]ja heb ik ook gelezen, dus SBB wordt nu via apple rijk van een klok die ze voor de oorlog hebben laten ontwerpen
Dal voordeel is 50 euro per jaar maar minder vaak korting dan het oude voordeelaboquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Als ik het zo lees had ik misschien beter een Dal Voordeel abo kunnen nemen, ik zou eens moeten uitrekenen hoeveel ik in de spits reis. Ik heb nu altijd voordeel van 20 euro per maand en ik betaal daarnaast 10 euro voor de toevoeging OV waarmee ik altijd 20% krijg met tram, metro en bus.
Dat is het zeker ja. Ik betaal voor een BahnCard van de DB 59 euro per jaar en dan krijg ik 25 % korting op alle treinreizen binnen Duitsland. Dat heb je er ook zo uit natuurlijk. Plus dat er al RailPlus bij in zit, wat je bij een VDU voor 15 euro bij mag/moet kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is pas een goede deal
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is pas een goede deal
Behalve de incidentele toerist, en die vindt het reizen per spoor in der Schweiz toch redelijk prijzigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:00 schreef crv het volgende:
[..]iedereen die geen jaarabbo heeft heeft een halbtax en reist dus gewoon voor half geld
ik zou nog het beste tegen mijn baas kunnen zeggen dat ik een auto heb, 19 cent per km cashen en mijn treinkaartjes zelf betalen. Kan ik 1e klas reizen hou ik NOG geld overquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb vorige maand voor 280 euro verreisdDat betekent dat het een goed idee was om de auto de deur uit te doen, ik krijg 360 euro aan reiskostenvergoeding
tis niet goedkoop idd maar niet veel duurder dan NL maar veel punktueler, schoner, veiligerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behalve de incidentele toerist, en die vindt het reizen per spoor in der Schweiz toch redelijk prijzigMaar hey, op vakantie ben je om geld uit te geven
Je maakt winstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb vorige maand voor 280 euro verreisdDat betekent dat het een goed idee was om de auto de deur uit te doen, ik krijg 360 euro aan reiskostenvergoeding
en je komt op meer plekkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
tis niet goedkoop idd maar niet veel duurder dan NL maar veel punktueler, schoner, veiliger
Dat doe ik ook dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik zou nog het beste tegen mijn baas kunnen zeggen dat ik een auto heb, 19 cent per km cashen en mijn treinkaartjes zelf betalen. Kan ik 1e klas reizen hou ik NOG geld over
ik weet wel dat er bij ons bedrijf mensen zijn die dat doen, maar het is wel fraude natuurlijk. Er zijn ook mensen die bij elkaar in de straat wonen en op hetzelfde project zitten, dus samen gaan carpoolen, en allebei de reiskosten declareren. Ook fraude.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat doe ik ook dusAnders krijg ik sowieso alleen de trein vergoed en de bus niet
![]()
Alleen dat eerste klas reizen gaat niet lukken
Het is geen fraude als je het gewoon netjes aangeeft toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik weet wel dat er bij ons bedrijf mensen zijn die dat doen, maar het is wel fraude natuurlijk. Er zijn ook mensen die bij elkaar in de straat wonen en op hetzelfde project zitten, dus samen gaan carpoolen, en allebei de reiskosten declareren. Ook fraude.
En als ik dan zie hoe ruimhartig en bereidwillig mijn werkgever met mij omgesprongen is toen ik anderhalf jaar moest revalideren, en nu weer, dan heb ik er niet eens zin in om aan die "mogelijkheid" te denken
Is je zaag weer stuk?quote:
Wokquote:
quote:
en niemand die er iets zegtquote:
Emoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
en niemand die er iets zegt![]()
zelfs als het sneeuwt, regent, warm is, de blaadjes vallenquote:
condoom vergeten ?quote:
dat doe ik altijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
EmoMoet je maar wat nuttigs zeggen
in het kader daarvan:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima toch. Vieze vuile gore kut apple met al zijn patentrechtszaken over niks moet zich er zelf niet net zo hard schuldig aan maken natuurlijk
Lekker gaan liggen danquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doe ik altijd![]()
alleen maar kwaliteitsposts van mij
Anal 14 minimaal voor applequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het kader daarvan:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)in-advertenties.html
![]()
arial 14 MINIMAAL![]()
Dat kan je maar een beperkt aantal keren doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Over "fraude" gesproken, als je met de metro van Rotterdam naar Den Haag centraal reist kan je beter helemaal niet uitchecken, scheelt een euro
dat is ongeveer wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker gaan liggen danDrankje erbij
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan je maar een beperkt aantal keren doen
Lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
dat is ongeveer wat ik aan het doen ben
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in het kader daarvan:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)in-advertenties.html
![]()
arial 14 MINIMAAL![]()
Ja, als je 12 keer je borg hebt laten terugboeken wegens "vergeten uit te checken" wordt je kaart geblokkeerd en krijg je billenkoekquote:
Die laat je dan niet terugboeken tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, als je 12 keer je borg hebt laten terugboeken wegens "vergeten uit te checken" wordt je kaart geblokkeerd en krijg je billenkoek
komt door de buitenbochtenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die laat je dan niet terugboeken tochHet valt trouwens wel mee zie ik nu. De metro van Den Haag naar Rotterdam kost 3,60, dezelfde metro van Rotterdam naar Den Haag kost 4,43...
ze willen geen Rotterdammers in Den Haag hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die laat je dan niet terugboeken tochHet valt trouwens wel mee zie ik nu. De metro van Den Haag naar Rotterdam kost 3,60, dezelfde metro van Rotterdam naar Den Haag kost 4,43...
En waarom is het een overstap als ik van Connexxion naar HTM ga en is het geen overstap en kost het meer als ik van HTM naar Connexxion ga?quote:
is begrijpelijk tochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En waarom is het een overstap als ik van Connexxion naar HTM ga en is het geen overstap en kost het meer als ik van HTM naar Connexxion ga?
En waarom kost mijn reis met de NS van Rotterdam Centraal naar Leiden 40 cent meer dan andersomquote:
Dat lijkt me niet kloppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En waarom kost mijn reis met de NS van Rotterdam Centraal naar Leiden 40 cent meer dan andersom
Ik ga even printscreenen, brbquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet kloppenBewijs?
de tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tien punten voor degene die snapt waarom ik fout zat
quote:
om te voorkomen dat rotterdammers naar Leiden gaan, andersom zijn ze wenselijkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En waarom kost mijn reis met de NS van Rotterdam Centraal naar Leiden 40 cent meer dan andersom
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
omdat het 1 euro 40 was en niet 40 cent. Piem0lquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tien punten voor degene die snapt waarom ik fout zat
quote:
Inchecken om 12 uur: 40 % kortingquote:
om het makkelijk te makenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inchecken om 12 uur: 40 % korting
Inchecken om 19:uur: 20 % korting.
tsja, dat is hoe het tegenwoordig werkt in NL, ik heb het ook niet zelf bedachtquote:
ik snap niet waarom altijd alles zo moeilijk moet met peperdurende continue falende IT systemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsja, dat is hoe het tegenwoordig werkt in NL, ik heb het ook niet zelf bedacht
Ah dan krijgen we een kwartje van Samsom zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef crv het volgende:
[..]
ik snap niet waarom altijd alles zo moeilijk moet met peperdurende continue falende IT systemen.
Geen hond begrijpt het meer.
zelfde met rekeningrijden. maak de benzine duurder en iedereen betaalt naar die rijd.
Ik ook maar de bekertjes zijn hier opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu lust ik wel een bakkie koffie.
hang je met je mond open onder de koffiepot, scheelt ook vaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ook maar de bekertjes zijn hier op
Ik heb gewoon mokken, die ik zelf kan afwassen en zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
je moet niksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
met die vieze overdedatum stroopwafels waar ik doorheen moet
Hoofd op je linker schouder leggen, paar klappen op je rechter oor geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb allemaal dingen in mijn hoofd die ik moet doen maar geen zin. Gaat morgen lekker druk worden denk ik
Lekker makkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
wij hebben nodig een win2k8 r2 sp2 server
wij krijgen een win2k3 32bit server
![]()
en dat 5 keer
handigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
wij hebben nodig een win2k8 r2 sp2 server
wij krijgen een win2k3 32bit server
![]()
en dat 5 keer
mja, volgende week (maandag) moet het operationeel zijn. anders geen gas meerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker makkelijk![]()
Terugsturen en twee weken vakantie. Laat maar horen als we verder kunnen![]()
Zo heb ik ook eens een week zitten wachten op een doos UTP-kabels
Tsja. Dan geen gasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, volgende week (maandag) moet het operationeel zijn. anders geen gas meer
nog een uurtje, dan heb ik ze voorzien van os en patchesquote:
had ik verwachtquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de bonte was draait, ik ga pannenkoeken bakken
Met je muil onder het koffiemasjien gaan liggen dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik druip van inspanning deze keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik druip van inspanning deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
En nog geen thee of bier komen drinken hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
En nog geen thee of bier komen drinken he![]()
!?
enkeltje Zwollequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
!?
en in paniek zo hard weggerend dat ze weer thuis was tegen dat de schrik een beetje was gaan liggenquote:
Neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Oh ik dacht dat ze naar jou was
iets met eierstokken enzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in paniek zo hard weggerend dat ze weer thuis was tegen dat de schrik een beetje was gaan liggen
die doen het niet bij DE hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die doen het niet bij DE hoorhalf, net als mijn klokkenspelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Als daar maar geen halve kindertjes van komen danquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muiyto Bien, Gelredome was onwijs gaaf
Wok is toch met pienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Als daar maar geen halve kindertjes van komen dan...
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Symphonic in Rosso.quote:
gheheh..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wok is toch met pienWok hosselt alles wat los en vast zit, jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ja tuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Barretje80 het volgende:
zin in Berlijn fles?
hoe laat moest ik ook al weer in dvter zijn
Ik heb je nog gesmst toen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
!?
Momenteel medicinaal helemaalquote:
Pak de IC van 8:08 van Den Haag Centraal maar, ben je goed op tijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:51 schreef Barretje80 het volgende:
hoe laat moest ik ook al weer in dvter zijn
en die moeten samen maar wat lekkers zien te worden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb aardappels, venkel, knoflook en feta in de oven gemikt. Makkelijk eten voor de werkende mensch
Jep. Nog wat olijfolie, kruiden, peper en zout erover heen. Is nu lekker aan het pruttelen in de oven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en die moeten samen maar wat lekkers zien te worden?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh..
iets met GF, symph en MI
Alzheimer?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben goed in de oude doos gegraven.. Wel jammer dat oude artiesten hun eigen liedjes niet meer kennen
geen idee, maar Frank Boeijen en Erik Mesie bakten er niet veel vanquote:
Wiedewiedewiet Nederwietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:25 schreef Symphonic het volgende:
en deze man was zooooo gaaf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joost_Belinfante
[ afbeelding ]
ohja.. op vrijdag he?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak de IC van 8:08 van Den Haag Centraal maar, ben je goed op tijd.
Ja op vrijdag jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja.. op vrijdag he?
ik ben een beetje mijn agenda kwijt
2 weken zijn zo voorbij hoor!
quote:
Je ziet maar dat je er op tijd klaar voor bentquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
morgen over 2 weken
mja daarvan ben ik nog 1 week offshore en heb nog 3 daagjes vrij waarin ik toch ook weer naar kantoor moet..
dus.. *poef* dat is zo voorbij hoor
zeg.. neem jij een tas mee of een (handbagage ) koffertjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je ziet maar dat je er op tijd klaar voor bent
Dat zal altijd in het niet vallen bij wat jij meeneemt. Had ik al verteld dat we op de terugweg de goederentrein hebben geboekt voor jouw schoenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. neem jij een tas mee of een (handbagage ) koffertje
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal altijd in het niet vallen bij wat jij meeneemt. Had ik al verteld dat we op de terugweg de goederentrein hebben geboekt voor jouw schoenen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Twee kaaspannekoeken opDe volgende wordt helemaal awesome. Maar pas over een uurtje want de braadworst moet eerst ontdooien
Heb ik geen last van hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb al wel besloten dat het wsl ugg-like schoenen worden.. hoge hakken zijn niet zo heul handig met het aanstaande weer
krijg ik niet eerst een begroeting terugquote:
Wel goed hoorquote:
preciesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet. Anders ga je eraan
Ben je weer van die laadklep af getieft?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
en anders gebeurt er weer zoiets als van morgen omdat ik dan niet op let![]()
pot..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je weer van die laadklep af getieft?
Hoiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
krijg ik niet eerst een begroeting terug![]()
Dat is mooi!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel goed hoorFysio was tevreden vanochtend iig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je weer van die laadklep af getieft?
Hoiquote:
Belgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar wel bijna mijn tenen kwijt![]()
ftw schoenen met stalen neus
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar wel bijna mijn tenen kwijt![]()
ftw schoenen met stalen neus
quote:
pallet met deuren ging niet zo helemaal als gepland op de laadklep waardoor de palletwagen iets te vroeg van de laadklep af schoot en boven op mijn voet kwamquote:
symquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |