SPOILER: BestellijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 15:50:09 ]
Kunnen er vast veel meer in die Impreza van je toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef GizartFRL het volgende:
Had ik net 143 pakken gehaald bij de plaatselijke supermarkt.
Had ik dit geweten....
Daar woon jij toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef -supergirl- het volgende:
MiddelburgIk kom er zo aan ff wachten
Ja, 286 pakken ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen er vast veel meer in die Impreza van je toch?
Neen, dat is een kleine winstmarge. Licht een supermarkt haar klanten ook op wanneer ze winst maakt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef MoneyTalks het volgende:
143 halen = 142 betalen
Anyway, een pak kost maar 1,49 euro bij Hellema, dus je licht de boel nog op ook.
Jij bent echter geen supermarkt maar een FOK!ker die volgens de OP wat voor andere FOK!kers wil doen, als jij daar winst op wil maken vind ik dat echt heel erg raar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neen, dat is een kleine winstmarge. Licht een supermarkt haar klanten ook op wanneer ze winst maakt?
Goed goed, om commotie te voorkomen zal ik de prijs verlangen naar inkoopprijs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij bent echter geen supermarkt maar een FOK!ker die volgens de OP wat voor andere FOK!kers wil doen, als jij daar winst op wil maken vind ik dat echt heel erg raar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goed goed, om commotie te voorkomen zal ik de prijs verlangen naar inkoopprijs.
Even gekeken hoe ver Middelburg is maar 309 km voor een pak koekjes gaat me toch ietwat te ver.quote:
Dan bestel je twee pakken. De gemiddelde afstand per pak is dan gelijk gehalveerd. Ook een goede actie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:52 schreef NanKing het volgende:
Even gekeken hoe ver Middelburg is maar 309 km voor een pak koekjes gaat me toch ietwat te ver.
A58
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |