Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik kom vaker op eheh dan op het station, dus ik vind het wel goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef MPG het volgende:
Verkeerde locatie.
Waarom niet gewoon op EHV NS![]()
![]()
?
Gratiesj parkeren lukt me wel daar. Maar het is zo'n teringend uit de richting voor mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kom vaker op eheh dan op het station, dus ik vind het wel goed. Kom bijna wekelijks wel 1 of soms meerdere keren bij mijn vliegclub
. Wel jammer dat ik voor starbucks dan alsnog daar ergens moet parkeren
.
Het jammere is dat de vliegclub op militair terrein is en vanaf de poort 7 kilometer isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Gratiesj parkeren lukt me wel daar. Maar het is zo'n teringend uit de richting voor mij.
Like you wantedquote:
Ah daar is Koenquote:
Bedoel je die ene aan de Oirschotsedijk vlak bij de parkeerplaats? Of staat er ook 1 echt op de spottersplek?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het jammere is dat de vliegclub op militair terrein is en vanaf de poort 7 kilometer is. Maar voor starbucks wil ik gerust even een tussenstop maken op de 15 minuten gratis parkeren plekken
. Tsja voor jou wel lastig dan
. Overigens (spam mode) op de spottersplek staat vaak (of regelmatig nu het slechter weer word) een snackwagen, die broodjes bal van hem raad ik echt iedereen aan, heerlijk!!! {/spam}.
Nee die ik bedoel staat echt op de spotters parkeerplaats en heeft geen frietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedoel je die ene aan de Oirschotsedijk vlak bij de parkeerplaats? Of staat er ook 1 echt op de spottersplek?
Bij die ene die ik noem hebben pa en ik een tijd terug gegeten. Dat is een italiaan oid toch? Die friet was ook gewoon van prima kwaliteit
Okeequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee die ik bedoel staat echt op de spotters parkeerplaats en heeft geen friet.
Die gehaktballen zijn goddelijkquote:
Okee, ik ben nog nooit wezen spotten oid. Vliegtuigen zijn voor mij niet echt iets waar ik een kick van krijgquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die gehaktballen zijn goddelijk.
Het spotten voor mij opzich ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik ben nog nooit wezen spotten oid. Vliegtuigen zijn voor mij niet echt iets waar ik een kick van krijg
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 17-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 72 Dr_Flash
02 40 goldfinger1963
03 34 crv
03 34 RockNijntje
05 23 douche-eendje
05 23 john-frusciante
07 20 MPG
08 17 DaMook
08 17 Muck
10 12 Symphonic
11 11 wel.o.k
12 08 DaMart
12 08 Fha
14 05 JJH
14 05 KapiteinGasthof
16 04 littledrummergirl
16 04 xBubbles
16 04 Bos81
16 04 Barretje80
20 03 JJdJ1984
20 03 Pien85
22 02 Yuki
22 02 MaleDuck
24 01 Koen66
24 01 Kentekenplaat
24 01 Miniem
24 01 _F.U.B.A.R_
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
ik krijg straks op t werk ook nog koffiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai Pien![]()
koffie krijg ik straks bij de Fys wel
2 weken, beetje standaard tijd tegenwoordigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:47 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, en weer geld terug van de NS
Jep. Ach, 5 euro terug. Als ik braaf iedere keer geld terug bij vertraging doe dan is dat treinreizen ook niet echt duur te noemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 weken, beetje standaard tijd tegenwoordig
Nee, het loont wel de moeite. Ik heb sinds 2006 al bijna 400 euro teruggekregen op die manierquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Ach, 5 euro terug. Als ik braaf iedere keer geld terug bij vertraging doe dan is dat treinreizen ook niet echt duur te noemen
Ik zit dit jaar op 9 euroquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het loont wel de moeite. Ik heb sinds 2006 al bijna 400 euro teruggekregen op die manier
handjes thuishouden hequote:
ah der komt net iemand binnen, was bang dat we een vrije dag hadden vandaagquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef crv het volgende:
[..]
ah der komt net iemand binnen, was bang dat we een vrije dag hadden vandaag
en mooi weer dus genietenquote:
Nou nee, vandaag is even een rottige, moeilijke dag, dus ik heb expres vrijgenomen.quote:
das niet fijnquote:
wel een paar Minerva's/Uffen/Whatever aan de balie maar om nou te zeggen dat je daar geil van wordt, neequote:
Kom je hier ook een bakkie brengen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik ga nog maar even een pot koffie zetten ondanks die bak ochtend-asfalt die ik daar kreeg
Ja doeiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je hier ook een bakkie brengen?
ah verwcht je weer een discreet pakjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Postbodetje schiet eens op nouwwwww
Twee zelfsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:39 schreef crv het volgende:
[..]
ah verwcht je weer een discreet pakje![]()
Gewoon opetenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver. Stroopwafels over de datumNet of dat KAN soberzo
Hier ziet het er ook bijzonder triest uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gisteren hadden ze het over zon: ik zie alleen maar een grijze lucht en een natte straat.
* ding dongquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Postbodetje schiet eens op nouwwwww
gezien het asbest verleden klopt de helft welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Muck het volgende:
Ah, ik ben een achterlijke hoer en werk voor een kankergemeente
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gezien het asbest verleden klopt de helft wel
huisman flashquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de bonte was draait, ik ga pannenkoeken bakken
wie heb je nou weer zitten ziekenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Muck het volgende:
Dus. Geen pannenkoeken voor crvquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus. Geen pannenkoeken voor crv![]()
Spruitjes voor crv. En ga maar met je bord op de trap zitten
Een mevrouw.quote:
Een kaartje waarvoor?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Een mevrouw.
Ze wilde niet naar het einde van de straat lopen om een kaartje te kopen
Jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja stel je toch eens voor. Ga je met de auto, moet je alsnog lopen...
dan had ze toch met haar auto erheen kunnen rijden als ze niet wilde lopenquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef crv het volgende:
[..]
dan had ze toch met haar auto erheen kunnen rijden als ze niet wilde lopen
dan ga je toch stofzuigenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer een saaie dag aan het worden
Hier niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is weer een saaie dag aan het worden
Creatiefquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef Muck het volgende:
Wil ik ookquote:
ah je pakketje is er ?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, als je terug bent:
Wanneer je naar België reist met de trein, moet je dan op het laatste station in Nederland uitstappen om uit te checken met chipkaart en met een papieren kaartje weer verder?
Of is dat een stomme vraag?
http://www.nshispeed.nl/n(...)nternationaal-reizenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, als je terug bent:
Wanneer je naar België reist met de trein, moet je dan op het laatste station in Nederland uitstappen om uit te checken met chipkaart en met een papieren kaartje weer verder?
Internationaal: NOOIT inchecken ALTIJD papieren kaartje uit de automaat halenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Fles, als je terug bent:
En dat geld dus ook voor de "normale" trein? Ik dacht daar namelijk aan ICE, Fyra en dat soort dingen. Ik heb namelijk een kortingsproduct voor een jaar lang gekocht, maar die mag ik alleen gebruiken wanneer ik op saldo reis en niet icm een papieren kaartje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.nshispeed.nl/n(...)nternationaal-reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |