Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst in jaren piepers gekookt
mn ma schrok zich rot toen ik dr belde met de vraag hoe lang die dingen ook alweer moesten
B. Maar wel een goeie danskont. En ze is liev.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die heeft maar kleine tetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou, ik heb je net de gouden tip gegevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan alles koken.. alleen piepers zijn zo verdomd kut. En ik wil ze ook niet zo vaak eten
Ik vraag er nooit geld voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Ok, het is nu oorlog met TS. TS ik vind je een kuthoer!
Daar zal ze van onder de indruk zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Ok, het is nu oorlog met TS. TS ik vind je een kuthoer!
Pas op, ik sidder op mijn stoeltje van angstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zal ze van onder de indruk zijn.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef El_Matador het volgende:
TOPTT!
[..]
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...
[..]
Ben je sneller dan ik; ik nog nooit. In 14 jaar niet meer thuiswonen...
[..]
B. Maar wel een goeie danskont. En ze is liev.Nou, ik moet zeggen, die van mn mammie zijn beter te vretenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, billen zijn belangrijk
maar tetten als neukteugels zijn ook leuk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon allemaal klappen. Maar waarom zijn ze daar arroganter?
Ja, maar ik kan moeilijk elke minuut prikken, dan hou ik geen piepers meer overquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Piepers kook je niet op tijd, oké het eerste kwartier 20 minuten laat je ze gewoon koken en dan af en toe ff met een vork prikken
En dan eindig je dus met een paar hompjes met vijftienhonderd gaatjes er in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Rafeiro het volgende:
Piepers kook je niet op tijd, oké het eerste kwartier 20 minuten laat je ze gewoon koken en dan af en toe ff met een vork prikken
Het zal niet van genot zijn nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pas op, ik sidder op mijn stoeltje van angst
Ik houd ook van wat meer curvy, maar goed. Deze meid is onweerstaanbaar (zoals je weet). Onmogelijk om niet verliefd op te worden (en toch ben ik het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, die van mn mammie zijn beter te vreten
Mja, billen zijn belangrijk
maar tetten als neukteugels zijn ook leuk
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het zal niet van genot zijn nee.
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan moeilijk elke minuut prikken, dan hou ik geen piepers meer over![]()
de rest van de zak heb ik maar gebakken
Sowieso, relatieshitquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd ook van wat meer curvy, maar goed. Deze meid is onweerstaanbaar (zoals je weet). Onmogelijk om niet verliefd op te worden (en toch ben ik het niet).
Sowieso; verliefd worden
Jij neemt het geld gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen kuthoeren. Behalve ik, want ik laat me nooit betalen.
Ik heb besloten dat de volgende keer dat ik zin heb in piepers, dat ik mn ma of oma opbel dat ik daar ga etenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjes
Ik ben altijd geld kwijtquote:
Doe dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de volgende keer dat ik zin heb in piepers, dat ik mn ma of oma opbel dat ik daar ga eten
Het is weer oktober, dus er komt weer een relatie aanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso, relatieshit
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen kuthoeren. Behalve ik, want ik laat me nooit betalen.
Grote aardappels snij je dan ook in stukkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon 20 minuten op het vuur laten staan en daarna een keertje prikken. Dan voel je zo of ze klaar zijn. Oja en grotere aardappelen moeten langer dan de kleintjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |