Nee, die moet ik eerst uitpoepen nog. En eerst kweken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je dochter bevalt de komende maand?

nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?quote:

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, die moet ik eerst uitpoepen nog. En eerst kweken.
Alleen dat mag nog wel ff duren hoor![]()
Maar het oefenen is best leuk

Nee, kleindochters kun je niet adopteren. Een dochter die al een dochter heeft wellicht wel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?

Ja, maar of dat zo snel kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik kan altijd nog een dochter en kleindochter adopteren toch?

Ik wel. Ik kan allesquote:

Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, kleindochters kun je niet adopteren. Een dochter die al een dochter heeft wellicht wel.

maar niet met jou hoorquote:

Kan niet. Je kan wel oma en moeder tegelijk wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan niet. Je kan wel oma en moeder tegelijk worden

Och knulletje.. wat heb je het toch zwaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Buuh, internet ligt eruit en geen zin om naar beneden te lopen

Dan adopteer je een tienermoeder en begraaf je haar daarna in de tuin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat flauw weer. Wat nou als ik wel oma maar geen moeder wil worden?

Herkenbaar zo af en toequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Buuh, internet ligt eruit en geen zin om naar beneden te lopen

Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och knulletje.. wat heb je het toch zwaar

Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgtquote:

ik heb geen tuinquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dan adopteer je een tienermoeder en begraaf je haar daarna in de tuin.

Ikke niet hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk ik maak het van te voren even duidelijk voor je hoop krijgt

Ik kom nooit benedenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden

Kan je gelijk even een appelsapje pakkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik van mijn zolderkamer af![]()

Ja dat zeg je nuquote:

Ik ook niet. Dat doe ik boven in mn eigen flat wel.quote:

Hai :Iquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flips
Haha ja en ik kom net van beneden

Meh dubbelfris. En mijn ijs wegzetten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan je gelijk even een appelsapje pakken

Doe dat. Neem gelijk even een biertje voor mij mee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh dubbelfris. En mijn ijs wegzetten.

quote:

Moet toch mijn ijs nog wegzettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai :I
Dan zou ik ook niet nog een keer gaan lopen

Staat niet koud. Ik heb alleen Canei koud staanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Doe dat. Neem gelijk even een biertje voor mij mee?

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Staat niet koud. Ik heb alleen Canei koud staan

Vandaag welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We moeten ook echt alle stappen voorkauwen bij jou he :'0

Smoel houwequote:

Kan best lekker zijnquote:

Die van mij met roestige spijkers. Mag jij mij 1 tik geven, doe ik dat ook bij jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij zit vol met splinters en ditdat.

Dan sla ik je slagarm kreupelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die van mij met roestige spijkers. Mag jij mij 1 tik geven, doe ik dat ook bij jou

Ik ben linksquote:

HOAXquote:

Dan sla ik haar arm in stukjes met rondvliegende bloedspetters ditdat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
HOAX
kreupel is als je je niet meer goed kan voortbewegen, en dus iets met benen of voet.

Beetje jammer wat? Dat je de verkeerde arm ''kreupel'' gaat slaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
... slagarm ergo de arm die je gebruikt ergo je linkerarm. Beetje jammer dit.

Ohja, dan gaan je benen natuurlijk ook vanzelf opeens breken enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan sla ik haar arm in stukjes met rondvliegende bloedspetters ditdat.

Weet je, ik bind je wel gewoon vast met ductape.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beetje jammer wat? Dat je de verkeerde arm ''kreupel'' gaat slaan?
Nee mallerd, ipv kreupel slaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja, dan gaan je benen natuurlijk ook vanzelf opeens breken enzo.
sorry

Een die geen bier hoeftquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Wat ben jij nou voor een ''man''?

Kan je proberenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je, ik bind je wel gewoon vast met ductape.
[..]
Nee mallerd, ipv kreupel slaan

quote:

Gewoon, ik vind het niet lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]hoe kan je nou geen bier hoeven

Hoe kan je het nou niet lekker vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het niet lekker.

Ja, jammer dat je dat nooit zult bereiken, popquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je eenmaal vast zit vind ik het wel een geslaagde poging

Weet ik veelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe kan je het nou niet lekker vinden

Ik zal er een nachtje van wakker liggen want dit houd me in mijn greepquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je dat nooit zult bereiken, pop

Snap ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal er een nachtje van wakker liggen want dit houd me in mijn greep

Bierquote:

Lust jij geen bier... Grappig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het niet lekker.

Ja, die telt net als een aai over je hoofdquote:

Neh, blijf jij maar van mijn haar afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die telt net als een aai over je hoofd

Hehequote:

Wiens fobo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand de link naar fobo plaatsen? Ik ben mobiel en zo.

En Duvelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Bier is ook gewoon niet lekker. De enige reden om het te drinken is omdat er alcohol in zit.
Uitzondering die de regel bevestigt is Murphy's Red.

quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:
Bier is ook gewoon niet lekker. De enige reden om het te drinken is omdat er alcohol in zit.

Als ik alcohol zou willen drinken pak ik wel iets sterkers. Ik drink bier omdat lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef twi het volgende:

Ik mag ook niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neh, blijf jij maar van mijn haar af

Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoopquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheHet zal me aan m'n reet roesten dat ik geen bier lust
Behalve dat bier in de meeste gevallen goedkoper is

welke fobo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
Kan iemand de link naar fobo plaatsen? Ik ben mobiel en zo.

ik heb San Miguel in mn koelkast. Mn pa en ma hebben die uit Spanje ontvoerd voor mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoop.

http://fotoboek.fok.nl/quote:

Daar ben ik vrouw voorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap hoe je mijn post zo totaal omvormt

Wat liefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb San Miguel in mn koelkast. Mn pa en ma hebben die uit Spanje ontvoerd voor mij

Heerlijk bier welquote:

Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn speciaalbiertjes zijn niet zo goedkoop.

Vrouwen zijn daar beter in dan mannenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was het even vergeten dankzij onze martelpraktijken

Speciaalbier is zo lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier op
http://fotoboek.fok.nl

graag gedaan popquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, is het zo'n makkelijke link. Merci, beiden
.

Dan kan je ook niet zeggen dat je bier niet lekker vindquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit speciaalbier op
http://fotoboek.fok.nl

Ik heb vernomen dat de pijn bij het bevallen even hoog is als het breken van al je botten in je lichaam.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar beter in dan mannen

Graag gedaan hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
Oh, is het zo'n makkelijke link. Merci, beiden
.

Vrouwen kunnen langdurige pijn beter verdragen dan mannen. Mannen kunnen korte pijn beter verdragen dan vrouwen. Nadeel is dat elke vent dan alleen net doet alsof ie doodgaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat de pijn bij het bevallen even hoog is als het breken van al je botten in je lichaam.

Beter ga ik dat een keer proeven dan.quote:
Standaard bier vind ik niet lekker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet zeggen dat je bier niet lekker vind

Er is geen standaard bier. Dat is in elke regio anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik dat een keer proeven dan.
[..]
Standaard bier vind ik niet lekker.

Grolsch/Heineken/Bavaria dat soort shit moet ik niet. Hertog Jan is dan nog het lekkerst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er is geen standaard bier. Dat is in elke regio anders.

Ik wist de link niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor
Raar dat dat via mobiel niet wil lukken?

Pijn kun je uitschakelen met discipline en wilskracht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen langdurige pijn beter verdragen dan mannen. Mannen kunnen korte pijn beter verdragen dan vrouwen. Nadeel is dat elke vent dan alleen net doet alsof ie doodgaat.

Je kan in een gewone supermarkt al wel redelijk wat vindenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter ga ik dat een keer proeven dan.
[..]
Standaard bier vind ik niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |