Dat had gisteren gemoeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar geen Sander adoratie/hoera hij is terug TT.
Pic's.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef henkde_j het volgende:
Here we go again![]()
Stond zojuist bij de supermarkt achter de Doutzen Kroes van Groningen
Imre Stiekema?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef henkde_j het volgende:
Here we go again![]()
Stond zojuist bij de supermarkt achter de Doutzen Kroes van Groningen
Jupquote:
SShhhtquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Denk dat Zoolander vriendje van d'r
Hoorde je dat niet? Die had kritiek op Gers dat Gers geen hip hop maakt oidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef alors het volgende:
lolz ik zie Raymzter in de lijst, wat is deze?
Gers, de Fransie Bauer van de rapscenequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoorde je dat niet? Die had kritiek op Gers dat Gers geen hip hop maakt oid.
Toen liet Domien een schnibbit horen van die track.
Oh zo, nee ik zap altijd weg bij Gersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gers is de K3 van de rapmuziek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
kan bijna niet unaniem volgens mij. Denk meer dat de meerderheid bepaaltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Dus Domien vindt Lana del Rey helemaal niks?
En die MH van haar dan vorig jaar, die is toch unaniem gekozen? Toch?
Dat zeggen ze in ieder geval wel elke week.
Je weet toch wel wanneer je wel of niet kan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef Evertjan het volgende:
http://www.datumprikker.n(...)key=mz223qvcku47ymii
ik durf geen datum te prikkenzielige autist dat ik ben
Ja dat zal best, maar dan moeten ze dat ook zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan bijna niet unaniem volgens mij. Denk meer dat de meerderheid bepaalt
Domien zit zeker weer teveel op fok! ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef Pino112 het volgende:
Dus Domien vindt Lana del Rey helemaal niks?
En die MH van haar dan vorig jaar, die is toch unaniem gekozen? Toch?
Dat zeggen ze in ieder geval wel elke week.
3 december Ziggodomequote:
Ik wil iedereen die naar het Ziggodome gaat de tip geven dat het podium laag is en je dus geen fuck ziet als je niet vooraan staat of 1.90+ bent.quote:
Dus ik als 2m lang persoon ziet niks?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil iedereen die naar het Ziggodome gaat de tip geven dat het podium laag is en je dus geen fuck ziet als je niet vooraan staat of 1.90+ bent.
en nee, daar moet nog niet voor staan. Jij ziet het dus welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus ik als 2m lang persoon ziet niks?
Oke, dat eerst dacht ik al ja, maar voor de zekerheid vroeg ik het maar evenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef alors het volgende:
[..]
en nee, daar moet nog niet voor staan. Jij ziet het dus wel
Ik ben er al geweestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil iedereen die naar het Ziggodome gaat de tip geven dat het podium laag is en je dus geen fuck ziet als je niet vooraan staat of 1.90+ bent.
Leven.quote:
quote:
quote:
sukk0l.quote:
Leeft die nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:26 schreef alors het volgende:
lolz ik zie Raymzter in de lijst, wat is deze?
Ik durf het niet te zeggenquote:
36. Ik ben alle schaamte voorbijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen
Whahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leeft die nog
Ik heb bij die gozer in de klas gezeten![]()
quote:
Waar is WolfRolf eigenlijk? Heb hem al een tijd niet meer gezien. Hij is ons toch niet ontvallenquote:
Is op vakantiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waar is WolfRolf eigenlijk? Heb hem al een tijd niet meer gezien. Hij is ons toch niet ontvallen
Op riviercruise?quote:
al die gekke mensen die op vakantie gaan.quote:
Neequote:
Ik ga nooit op vakantie. Hoeft ook niet, gewoon een paar weken vrij zijn vind ik al heerlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al die gekke mensen die op vakantie gaan.
ik moest op vakantiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga nooit op vakantie. Hoeft ook niet, gewoon een paar weken vrij zijn vind ik al heerlijk![]()
Dat is ook de enige reden dat ik zin heb in de kerstperiode dit jaar, 2 weken vrij
Moeten staat bij mij niet in het woordenboekjequote:
iets met studiepunten en geen vervangende opdracht mogelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Moeten staat bij mij niet in het woordenboekje![]()
Ben volgens mij voor het laatst een lang weekend naar Schiermonnikoog geweest, is al een jaar of 4 terug
Nja, dan kan je niet veel anders... Toch niet heel vervelend om te moeten, dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
iets met studiepunten en geen vervangende opdracht mogelijk.
natuurlijk niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, dan kan je niet veel anders... Toch niet heel vervelend om te moeten, dan?
Oh, gelukkig maarquote:
gelukkig zijn wij er nog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maar![]()
Wat eng rustig hier trouwens... Woensdagen
Wij!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig zijn wij er nog.
Dit nummer lijkt trouwens wel erg op How To Disappear Completely,
Is ook geen singlequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij!!![]()
![]()
Zegt me niks, al heb ik deze wel vaker gehoord
Slaap lekker, ik doe de lampen hier wel uit straksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, we gaan maar eens slapen
Bonjourno!!!quote:
Klopt! Jammer dat ik niet kan luisteren, volgens mij wordt dat hilarisch. Zeker met het terugpakken en geinen dat ze de laatste weken doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:32 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag doet Roos EW ipv Gerard?
Dat dus, en het is weer eens een ander duo, volgens mij doet ze het voor het eerst?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Jammer dat ik niet kan luisteren, volgens mij wordt dat hilarisch. Zeker met het terugpakken en geinen dat ze de laatste weken doen
Roosmarijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:32 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag doet Roos EW ipv Gerard?
Geen idee, ik heb haar nog nooit bij EW gezien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat dus, en het is weer eens een ander duo, volgens mij doet ze het voor het eerst?
oh is dat wie dat was.. wat een slappe hapquote:
Laat mij ook eens een zwijmelplaat mooi vinden, zo romantisch ben ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
Niveautje Coldplay dit....
OOOOOOOOOoooooooooooooooh![]()
![]()
Hoi!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
oh is dat wie dat was.. wat een slappe hap![]()
tevens, HOI
Romantiekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat mij ook eens een zwijmelplaat mooi vinden, zo romantisch ben ik niet
ach, hij moet een fan hebben zullen we maar zeggenquote:
sowieso. kaarsje erbij en gaan, toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
RomantiekDat is toch keihard anaal je vrouw bevredigen?
Jij en je walgelijke poeziequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
RomantiekDat is toch keihard anaal je vrouw bevredigen?
Poëziequote:
Ik ben heus niet de enige die hem tof vindtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ach, hij moet een fan hebben zullen we maar zeggen
[..]
sowieso. kaarsje erbij en gaan, toch?
Klopt. Daarvoor koop je dat blad toch ook? Diepgaande poeziequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Poëzie
Dat zijn toch de verhalen uit de playboy?
Eindelijk een vrouw die het snaptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Daarvoor koop je dat blad toch ook? Diepgaande poezie
Alles. Dan kan je niet weg...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:16 schreef IceDustbin2 het volgende:
Wat is er nou weer mis met vastbinden![]()
metertje ketting; dan kun je ook over de keukentafelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles. Dan kan je niet weg...
Sowieso sta ik vastgeketend aan het aanrecht
Tuurlijk snap ik dat soort zaken!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw die het snapt
en stuk steviger dan die slappe brandonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, duidelijk
Plug in BabyMijn kennismaking met Muse
Eensquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, duidelijk
De keukentafel staat hier een meter of 3 verderopquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
metertje ketting; dan kun je ook over de keukentafel
dan gewoon over 't aanrechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
De keukentafel staat hier een meter of 3 verderop
Eens, maar dan vanwege Huey.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1, duidelijk
Tofquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef borisz het volgende:
Poes lag boven te slapen. Ik maakte een broodje haring klaar en dat beest sprintte naar beneden in monsterstand
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles. Dan kan je niet weg...
Sowieso sta ik vastgeketend aan het aanrecht
Romantiek in zijn puurste vormquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dan gewoon over 't aanrechtspeciaal voor jou mag je playboy lezen en brandon op de achtergrond?
nee dat was nog lustquote:
Nee joh, niet doen. Gewoon zelf een ketting kopenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Hou op! Straks ga ik m'n vriendin nog inruilen voor jou
![]()
![]()
Ze heeft een stukje gehad. Als je kookt komt ze wel eens bedelen om iets, maar bij haring wordt het gewoon een monster van het ergste soort.quote:
Kan ook gewoon de gaspitten aansteken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
nee dat was nog lustKaarsje erbij maakt t romantiek
Herkenbaar, zo heb ik er tweequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze heeft een stukje gehad. Als je kookt komt ze wel eens bedelen om iets, maar bij haring wordt het gewoon een monster van het ergste soort..
doet me denken aan dat filmpje waarbij een kerel ook 'romantisch' doet. hij haalt haar pan van t fornuis en tilt haar er op.. ze weet alleen niet hoe snel ze er weer af moet omdat d'r poepertje vastsmelt..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de gaspitten aansteken?
Oh jeetje, dat klinkt slechtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:29 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
doet me denken aan dat filmpje waarbij een kerel ook 'romantisch' doet. hij haalt haar pan van t fornuis en tilt haar er op.. ze weet alleen niet hoe snel ze er weer af moet omdat d'r poepertje vastsmelt..
toffe actie; niet doordachtquote:
Niet echt, neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
toffe actie; niet doordacht
wanneer komt die lucnhbox?
mooi, ontbijttijd danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet echt, nee![]()
Volgens mij even na 13u. Eerst lunchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
en wat was t vulgair voor die tijd!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Sersjee het volgende:
Toen dit uitkwam was ik 14. Je kan wel raden dat dit toen m'n favoriete nummer was.
Behoorlijk, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:48 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
en wat was t vulgair voor die tijd!
ik was 15, ken het gevoelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Sersjee het volgende:
Toen dit uitkwam was ik 14. Je kan wel raden dat dit toen m'n favoriete nummer was.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:38 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
mooi, ontbijttijd danHier was het ook een verkapt ontbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
vanmorgen geen tijd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier was het ook een verkapt ontbijt
13 hier (well duhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:47 schreef Sersjee het volgende:
ik was net 1 denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
13 hier (well duh), vond er niks aan
Geen zin, ben een slechte ontbijterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:57 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
vanmorgen geen tijd?
en tja; als werkloze leeft je wat later dan de rest ^^
Hoiquote:
Middagquote:
gemiddelde leeftijd van mijn eigen playlist is pak 'm beet 1.5x mn eigen leeftijdquote:
Hier niet. Ik luister van alles, maar toch het liefst wat versere muziekquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
gemiddelde leeftijd van mijn eigen playlist is pak 'm beet 1.5x mn eigen leeftijd
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
"Met-abolisme doet moeilijk! prrrfftt" *klik*
goed plan!quote:
wedstrijdje doen?quote:
Wat was'ie weer fijnquote:
Maandag pas, al vraag ik me af of ze die ook echt gaan draaien. Dezelfde lunchbox is net geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:18 schreef IceDustbin2 het volgende:
oh wat hoor ik toffe dingen... sultans of swing, dire straits..
Heel herkenbaar, ook met documenten voor school... Heb je het perfecte verhaal aan elkaar gebreid, ga je met plaatjes klooien, alles verneuktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
Even mijn frustratie kwijt over mijn gemiddelde werkdag
[ afbeelding ]
werk ze!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
Ik vertrek naar m'n werk, tot vanavond
Werkze!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:25 schreef minthy het volgende:
Ik vertrek naar m'n werk, tot vanavond
blij dat ik de radio weer eens heb aangezet; dit was ik dus nooit tegengekomen anders, en klinkt wel lekker!quote:
Dit. Fijne plaat!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Againzender het volgende:
Echt, die oudjes doen het nog goed hoor
Die Coldplay invloedenquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef SilentChaos het volgende:
ROEL! Hij komt eraan
"Everybody wants to roel the world"
(vermoed ik)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemiddag! Ik ga maar eens richting de bus, vakantie!!!
Donald Duckquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week 2 donald ducks voor de prijs van 1. Ik ben verzadigd.
Hier ook 2 in de brievenbus gevondenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week 2 donald ducks voor de prijs van 1. Ik ben verzadigd.
Dat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ook 2 in de brievenbus gevonden.
rick in de morgen; ook wel tofquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Radioring top10 willekeurig
• - De Avondploeg, SlamFM
• - Effe Ekdom, 3FM
• - Het Foute Uur, Q- Music
• - Mattie en Wietze, Q- Music
• - MetMichiel, 3FM
• - Rick in de Morgen, Radio Veronica
• - Roodshow, Radio 2
• - Somertijd, Radio Veronica
• - Timur Open Radio, 3FM
• - Virus, Radio 4
TOR.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef borisz het volgende:
Radioring top10 willekeurig
• - De Avondploeg, SlamFM
• - Effe Ekdom, 3FM
• - Het Foute Uur, Q- Music
• - Mattie en Wietze, Q- Music
• - MetMichiel, 3FM
• - Rick in de Morgen, Radio Veronica
• - Roodshow, Radio 2
• - Somertijd, Radio Veronica
• - Timur Open Radio, 3FM
• - Virus, Radio 4
Eenschquote:
Iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
rick in de morgen; ook wel tof
oh brrquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef DaMook het volgende:
Wow ineens allemaal brw bij het bejaardenhuis aan de overkant. Even ramptoerist spelen aangezien mijn oma daar ook woont.
De enige rook die ik zag kwam van mijn sigaret, het zal wel meevallen dusquote:
ik heb op Timur Open Radio gestemd. en op Stenders en Roos. en Roos bedankt me:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:10 schreef Paul het volgende:
Wie denken jullie dat de radioring wint? Somertijd zou hem wel een keer verdienen vind ik. Of anders Timur open radio.
twitter:roos3fm twitterde op donderdag 18-10-2012 om 18:10:42@3rdrocknl jeeeeuuuuu dankjewel! reageer retweet
kan mijn telefoon nog steeds hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:59 schreef alors het volgende:
[..]
Nokia 3310Toen telefoons nog 5 dagen zonder lader konden
Heb ook op dezelfden gestemd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb op Timur Open Radio gestemd. en op Stenders en Roos. en Roos bedankt me:twitter:roos3fm twitterde op donderdag 18-10-2012 om 18:10:42@3rdrocknl jeeeeuuuuu dankjewel! reageer retweet
Ze is op het mediapark met nog andere fans en hij deed net alsof ze naar de studio mochten komen omdat die jongens daar waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Watwatwat, ik mistte het want ik werd gebeld
Jongens waarvan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is op het mediapark met nog andere fans en hij deed net alsof ze naar de studio mochten komen omdat die jongens daar waren.
One Direction. Dat meisje was behoorlijk fan en heeft zelfs een Twitter account met fantasieën over de herenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jongens waarvan?
Ik heb het ook niet gehoord
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is op het mediapark met nog andere fans en hij deed net alsof ze naar de studio mochten komen omdat die jongens daar waren.
Nou dan is ze niet de enige. Er zijn miljoenen van die accountsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:31 schreef alors het volgende:
[..]
One Direction. Dat meisje was behoorlijk fan en heeft zelfs een Twitter account met fantasieën over de heren
Autotune op standje 11quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef minthy het volgende:
De tering, wie is de draak die dat nr van Aerosmith van net zo vernederend verkracht heeft?!
Oooooh!twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 18-10-2012 om 19:01:34En daar gaan we weer op #radio6: muzikaal uitbuiken met 'Ekdoms after dinner trip'! Check radio6.nl reageer retweet
Wat is de deal met de hoofdletters?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waar is WolfRolf eigenlijk? Heb hem al een tijd niet meer gezien. Hij is ons toch niet ontvallen
Vakantieganger!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is de deal met de hoofdletters?
Groet uit de hemel verder, die vrachtwagen gaf niet mee
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
Inmiddels weer op vaderlandsche bodem
Liefjen!111!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:07 schreef wolfrolf het volgende:
Inmiddels weer op vaderlandsche bodem
Ja ik was al bezig met Yelle en JXL en had 'm precies gevonden, dit in de jxl mix dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Crookers ft. Yelle - Cooler Couleur dacht ik?
Niet eens de Kevin Moens-editquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik was al bezig met Yelle en JXL en had 'm precies gevonden, dit in de jxl mix dus
Hoe was de riviercruise opa?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is de deal met de hoofdletters?
Groet uit de hemel verder, die vrachtwagen gaf niet mee
quote:
Klopt, maar dit vind ik net nietsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Kraantje Pappie.
Goede muziek dit uur
Iemand die aanwaait, net als ik.quote:
Slaap lekker, jong!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Jo, ik ga slapen. Wekker gaat weer over 7u![]()
.
DAGquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Jo, ik ga slapen. Wekker gaat weer over 7u![]()
.
ah, we zijn het weer eens niet eens.quote:
Het werd wel weer eens tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, we zijn het weer eens niet eens.
de reclame?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Het werd wel weer eens tijd![]()
![]()
Deze vind ik overigens wel moddervet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |