Handige site!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:05 schreef Professor_Paljas het volgende:
Hier natuurlijk: Groot lexicon der bijna vergeten Nederlanders.
Oster nam het over van de door dronkenschap ontslagen Peter Knegjens.quote:
Waar waren de taalnazi's destijds eigenlijk? En maar MSN de schuld geven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oster nam het over van de door dronkenschap ontslagen Peter Knegjens.
[ afbeelding ]
Ook de radioverslaggever bij de gouden medailles van Fannie Blankers Koen.
Ouderwetse spelling gok ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Waar waren de taalnazi's destijds eigenlijk? En maar MSN de schuld geven..
Leeft Imca Marina nog ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:54 schreef Karina het volgende:
Offtopic weggehaald, bekende Nederlanders gaat het over, geen dode Nederlanders.
Dat is ook het antwoord dat ze krijgt bij een huwlijksvoltrekking.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is ook het antwoord dat ze krijgt bij een huwlijksvoltrekking.
Homohuwelijken meestal.
quote:
Blijkbaar boert hij nu wel goed:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank Masmeijer, wat een treurnis was dat
Montagne geniet ook bekendheid vanwege zijn karakteristieke snor. Hij werd in 1989 door de Snorrenclub Antwerpen tot "Snor van het Jaar" uitgeroepen.quote:
Elsevier vroeg zich dat een paar maanden terug ook af, echt succes met hem vinden hadden ze niet:quote:
Dreft tegen product X ?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Elsevier vroeg zich dat een paar maanden terug ook af, echt succes met hem vinden hadden ze niet:
Tegenwoordig schijnt Wouters ondernemer te zijn op het gebied van marketing, internet en design. Geen onlogische stap, want voordat Wouters op televisie verscheen, werkte hij in de reclame.
Hele artikel.
Als je had gegoogeld had je gevonden dat hij geen tweede werd. En ook geen derde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Rolf X Wouters is sowieso een geval apart.
Werd 2e in Showmasters (?) en de nummer 1 is geloof ik nooit meer iets van vernomen. Niets noemenswaardigs in ieder geval want ik zou niet eens weten wie dat was. (te lui om te goegelen).
Ik ben aardig gaar maar mijn geheugen laat mij niet zo snel in de steek.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je had gegoogeld had je gevonden dat hij geen tweede werd. En ook geen derde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rolf_Woutersquote:Zijn publieke debuut maakte hij in 1988 in het programma Showmasters (een talentenshowquiz van de NCRV). Hij werd voor de grap opgegeven voor het programma door collega's. Hij werd tweede na Jan ten Hoopen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Showmastersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik ben aardig gaar maar mijn geheugen laat mij niet zo snel in de steek..
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rolf_Wouters
Toch zelf maar even goegelen in het vervolg?.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Bol_(presentator)quote:Bol was bankier toen hij in 1989 meedeed aan Showmasters van de NCRV. Hij viel daar op met een goochelact in de stijl van Tommy Cooper. Hij werd uiteindelijk tweede achter Jan ten Hoopen en kreeg contract aangeboden bij de NCRV.
Pfft. Mijn wiki is waarder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Showmasters
Zie boven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pfft. Mijn wiki is waarder..
Kunnen Goor en Geer een puntje aan zuigen.quote:
Jij niet dan? En on topic verder graagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kunnen Goor en Geer een puntje aan zuigen.
Die hebben een sterretje.
Anton Geesink had de 10e dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij niet dan? En on topic verder graag
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer? Komt me wel bekend voor.
Nee, dat had ik niet geweten, dacht een hele andere richting op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aad Peters. Geniale poppenspeler. Is wel een beetje van het padje af lees ik net op z'n wiki..
De kinderkrant toch ? Met die haan ?quote:
Bij van het pad af denk ik aan drank, drugs en criminaliteit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aad Peters. Geniale poppenspeler. Is wel een beetje van het padje af lees ik net op z'n wiki..
Had toen al de kikker in zijn keel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Is wel een beetje van het padje af lees ik net op z'n wiki..
Oh.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij van het pad af denk ik aan drank, drugs en criminaliteit.
Tagjes vergetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef Pedroso het volgende:
http://home.hccnet.nl/w.b(...)AdeleBloemendaal.jpg
Yep, ben ook de 47 al gepasseerd he. Dan vergeet je wel is wat.quote:
Hou op, ik weet er alles vanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, ben ook de 47 al gepasseerd he. Dan vergeet je wel is wat.
Deze man heeft het ook nog gepresenteerd las ik:quote:
Dat is een regisseur. Die viel in als van Willegenburg niet kon geloof ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze man heeft het ook nog gepresenteerd las ik:
[ afbeelding ]
Bram van Erkel.
Ook nooit meer iets van gehoord.
Ik zag op Wikipedia dat hij ook gepresenteerd had, maar dan inderdaad misschien alleen als invaller, stond er niet bij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is een regisseur. Die viel in als van Willegenburg niet kon geloof ik.
Sjakie bakt nu patat in de Jaap Edenhalquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sjakie Swart zit hiero...
Ah ! wist ik niet !quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjakie bakt nu patat in de Jaap Edenhal
Als ik ging schaatsen dan zag ik hem altijd. In de hal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah ! wist ik niet !![]()
Die voetballers schnabbelen wel vaak bij in reclame's valt mij op
Hiero nog eentje .... John de Wolff![]()
2011 staat erbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik ging schaatsen dan zag ik hem altijd. In de hal.
Die is vrij recent toch? Die reclame.
Hij is opgedoken, maar het is er niet veel beter op geworden:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Frank Masmeijer, wat een treurnis was dat
Ja, ik las het. Niet te geloven gewoon.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is opgedoken, maar het is er niet veel beter op geworden:
NCRV-coryfee Frank Masmeijer in cel voor drugshandel
Ik moest ook 3 keer kijken voordat ik het geloofde. De NCRV-familieman die in de drugs gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja, ik las het. Niet te geloven gewoon.
De Boswachter postte het vanmorgen, ik dacht dat het een grap was en moest hard lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest ook 3 keer kijken voordat ik het geloofde. De NCRV-familieman die in de drugs gaat.
Die carriëreswitch had ik niet verwacht.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is opgedoken, maar het is er niet veel beter op geworden:
NCRV-coryfee Frank Masmeijer in cel voor drugshandel
Hebben de Brusses daar geen family resort..?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Ellen Brusse toen...
[ afbeelding ]
Ellen Brusse nu...
[ afbeelding ]
Tegenwoordig woont Ellen Brusse in het zuiden van Frankrijk.
weet ik niet Chuf, ik ken haar niet persoonlijk, jij wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben de Brusses daar geen family resort..?
Nee in de Brusses heb ik geen connectiesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet Chuf, ik ken haar niet persoonlijk, jij wel?
Wel jammer... mooie damequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee in de Brusses heb ik geen connecties
oe... waar zijn haar mooie krullen gebleven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Penney de Jager nu.....
[ afbeelding ]
Leuk raar Fann.quote:
Oeps....doe dan toch maar een foto van Penny de Jager toen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Penney de Jager nu.....
[ afbeelding ]
ik zie Linda de MOL...quote:
Het lijkt wel alsof hij gefotosjopt is. Dat lichaam past niet bij het hoofd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
Valt nog mee toch?![]()
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-onschuldig-is.dhtml
ah... ja zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij gefotosjopt is. Dat lichaam past niet bij het hoofd.
Waar is MM als je hem nodig hebt.quote:
Aangezien het altijd al een oplichter is geweest zou het me niks verbazenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is MM als je hem nodig hebt.![]()
Het lijkt erop alsof het hoofd van nu op het lichaam van 10 jaar geleden geplakt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |