quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is opgedoken, maar het is er niet veel beter op geworden:
NCRV-coryfee Frank Masmeijer in cel voor drugshandel
Hebben de Brusses daar geen family resort..?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
Ellen Brusse toen...
[ afbeelding ]
Ellen Brusse nu...
[ afbeelding ]
Tegenwoordig woont Ellen Brusse in het zuiden van Frankrijk.
weet ik niet Chuf, ik ken haar niet persoonlijk, jij wel?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben de Brusses daar geen family resort..?
Nee in de Brusses heb ik geen connectiesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet Chuf, ik ken haar niet persoonlijk, jij wel?
Wel jammer... mooie damequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee in de Brusses heb ik geen connecties
oe... waar zijn haar mooie krullen gebleven?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Penney de Jager nu.....
[ afbeelding ]
Leuk raar Fann.quote:
Oeps....doe dan toch maar een foto van Penny de Jager toen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Penney de Jager nu.....
[ afbeelding ]
ik zie Linda de MOL...quote:
Het lijkt wel alsof hij gefotosjopt is. Dat lichaam past niet bij het hoofd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:43 schreef FANN het volgende:
Valt nog mee toch?![]()
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-onschuldig-is.dhtml
ah... ja zou kunnen, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij gefotosjopt is. Dat lichaam past niet bij het hoofd.
Waar is MM als je hem nodig hebt.quote:
Aangezien het altijd al een oplichter is geweest zou het me niks verbazenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar is MM als je hem nodig hebt.![]()
Het lijkt erop alsof het hoofd van nu op het lichaam van 10 jaar geleden geplakt is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |