In West Philidelphia, born and raised.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ons leven is hard in die ghetto's waar wij wonen G
On the playground is where I spent most of my daysquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In West Philidelphia, born and raised.
Tsja, mijn probleem is een beetje dat ik überhaubt geen vrouwen tegen kom. Misschien moet ik maar eens een datingsite gaan proberen, want het schiet gewoon niet op zo -_-quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Laat die zoektocht naar de juiste nou al heel moeilijk zijn, dat je iemand versierd wil niet altijd zeggen dat die bij je past. Je moet soms heel wat kikkers kussen voor je de juiste vind
dat is leuk en aardig, maar hij schiet op de manier waarop hij nu doet ook niets op. Dus hoe erg kan het kwaad om zaken te proberen die anderen voorstellen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:08 schreef Murvgeslagen het volgende:
Misschien dat Benzin niet zo makkelijk advies aanneemt omdat hij het idee heeft dat mensen niet te vertrouwen zijn?
Je komt genoeg vrouwen tegen, je ziet mij toch ook in dit topic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, mijn probleem is een beetje dat ik überhaubt geen vrouwen tegen kom. Misschien moet ik maar eens een datingsite gaan proberen, want het schiet gewoon niet op zo -_-
En andersom geld dat ook natuurlijk hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je komt genoeg vrouwen tegen, je ziet mij toch ook in dit topic.
En zo zijn er wel meer, je kan ons allemaal aanspreken hoor.
Hehe, typisch.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef Pvoesss het volgende:
Gaarne, maar wat ik hier in dit topic lees is dat alle manen zelf graag vertellen dat ze lief zijn.
Dat had ik ook bij een ander vriendje, klassieke zolder autist en hij dacht dat hij zo lief was.
Nou nee, hij had een hele zwart/witte visie op wat lief is en hoe het allemaal hoort te gaan.
Ik werd knettergek van die kerel![]()
Dat is voor jou wat lastiger inderdaad. Maar ik kom veel leuke vrouwen tegen op mijn werk. En op FOK! natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, mijn probleem is een beetje dat ik überhaubt geen vrouwen tegen kom. Misschien moet ik maar eens een datingsite gaan proberen, want het schiet gewoon niet op zo -_-
Hahahah jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, typisch.Vond zichzelf zeker ook een heel slimme jongen.
Ik bedoel natuurlijk in het dagelijks levenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je komt genoeg vrouwen tegen, je ziet mij toch ook in dit topic.
En zo zijn er wel meer, je kan ons allemaal aanspreken hoor.
Wie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb gister nog een heel leuk dm gesprek anders.
Maar ik ben bezet
Dan heeft het toch geen nut dat ze je aan gaan spreken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb gister nog een heel leuk dm gesprek anders.
Maar ik ben bezet
Hoezo is dat de leukste manier?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk in het dagelijks leven
Zelf vind ik dat de leukste manier om iemand tegen te komen
Het is geen bashenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef benzin het volgende:
Hartstikke leuk dat benzin-bashen. Ik ga iets anders doen.
Er wordt hier helemaal niets gebashed Benzin...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef benzin het volgende:
Hartstikke leuk dat benzin-bashen. Ik ga iets anders doen.
Ik denk dat het voor sommige weldegelijk nut kan hebben zo wereldvreemd ze hier kunnen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft het toch geen nut dat ze je aan gaan spreken?
Hoezo is mijn visie ineens zo zwart/wit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo is dat de leukste manier?
Is dat iets dat zo hoort in je zwart/witte autisten visie?
Ja op zich wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor sommige weldegelijk nut kan hebben zo wereldvreemd ze hier kunnen zijn![]()
En zo leren ze ook nog eens een gesprek gaande te houden.
Dat zeg ik ook niet maar hoezo is dat de leukste manier als het je helemaal geen flikker (quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo is mijn visie ineens zo zwart/wit?
Niet alle mensen met autisme zijn hetzelfde hoor
Ik ben geen hoop geverquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op zich wel.
Maar denk dat je ze stiekem hoop gaat geven dat er misschien wel meer in zit.
We don't need to!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Er mag op mij gebashed worden. Kom op mensen, bash me!
Het is natuurlijk alleen maar leuk als het lukt. Nu lukt het niet bij gebrek aan potentieeltjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar hoezo is dat de leukste manier als het je helemaal geen flikker () brengt.
Als je succes had en je kwam hordes leuke gewillige en geile deernes tegen ja dan kan ik het snappen.
Maar je zoekt een relatie, een verbintenis en die kan je op het internet prima vinden.
Schenkie werd ook wel echt gebashtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Fascination het volgende:
Bashen.Dat zei Schenkie ook altijd als hem eens de waarheid werd verteld.
Schenkie verdiende het om gebasht te worden, met zijn seksistische houding.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Schenkie werd ook wel echt gebasht
Hey, goed inzicht heb je, voor een stel lekkere tieten!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Schenkie verdiende het om gebasht te worden, met zijn seksistische houding.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Core2 het volgende:
Vandaag een leuke dame aangesproken in de bus, was wel leuk gesprekje. Heel onschuldig, maar voelt toch als een overwinning voor een verlegen persoon zoals ik
Heb er geen problemen mee bij de dames in mijn omgeving (vriendinnen/zussen van vrienden), maar bij onbekenden doe ik dat niet zo snel (zeker niet in het ov). Wel leuk dat het dan zo loopt als ik het toch probeerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dat is mij inmiddels ook gelukt dankzij de leuke dames van de studentenvereniging
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, goed inzicht heb je, voor een stel lekkere tieten!
Ik ben een tijdje geplaagd door 2 mongolen. De ene een klap voor zijn kanis verkocht en de andere bij zijn strot gegrepen en gezegd dat ie moest ophouden en anders een groot probleem had.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan zoveel mogelijk doen ja en dan hopen dat het stopt. Als je pech hebt gaat het nog een tijdje door...
Stoere boiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geplaagd door 2 mongolen. De ene een klap voor zijn kanis verkocht en de andere bij zijn strot gegrepen en gezegd dat ie moest ophouden en anders een groot probleem had.
Op de basisschool een irritante gozer een trap voor zijn kloten gegeven, is het enige wat die mongolen begrijpen.
Moet je maar net sterk genoeg voor zijn en lost echt niet alles op of zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geplaagd door 2 mongolen. De ene een klap voor zijn kanis verkocht en de andere bij zijn strot gegrepen en gezegd dat ie moest ophouden en anders een groot probleem had.
Op de basisschool een irritante gozer een trap voor zijn kloten gegeven, is het enige wat die mongolen begrijpen.
Het heeft bij mij alles opgelost.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je maar net sterk genoeg voor zijn en lost echt niet alles op of zo
Tja, ik dik het niet aan het is gewoon waar gebeurd. Of je het gelooft of niet moet je zelf weten....quote:
Mwa. Soms rechtvaardigt het gevolg van deze acties de daad. Maar om er nou heel stoer over te gaan doen en zo. Voor zelfde geld was je klein mormel geweest en was je alsnog zelf in elkaar geslagen/quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik geloof het prima, vind het gewoon een beetje triest
Als kind mag datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Sorry ik vind mensen slaan gewoon triest.
Soms is het wel nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Sinosappel het volgende:
Sorry ik vind mensen slaan gewoon triest.
Ik had eigenlijk destijds de politie moeten bellen en moeten laten oppakken wegens mishandeling.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk destijds de politie moeten bellen en moeten laten oppakken wegens mishandeling.
Ik heb flauw idee eigenlijk, maar misschien werkt als een afschrik methode.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]Alsof ze er wat mee gaan doen doen...
ik heb echt het allerliefste vriendje dat er isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben liever dan veel andere jongens zouden zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |