Dat ja. Dat lijkt voor sommige mensen een ideaalbeeld, maar als je eenmaal iets hebt en je niet het idee hebt dat je er iets voor hoeft te doen om het te houden...Dan raak je het snel zat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet beter dan niets, trust me.
Top precies wat een vrouw niet wilt hebben haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.
Vrouwen hebben welzeker smaak, alleen een iets andere in het algemeen. (over smaak valt niet te twisten) De zelfverzekerde, emotioneel stabiele gast valt in het algemeen gewoon beter in de smaak. Jij vind onzeker en emotioneel onstabiel wel aantrekkelijke eigenschappen? (en dat betekent echt niet dat je niet lief kan zijn als gast)quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus geen smaak.
Daar valt niet op te reageren; ik weet het niet. Ik zou elk meisje versieren dat mij wil hebben en ik weet niet hoe en of dat lukt.
Nee zelfmoord gepleegd, hij kreeg een relatie het ging uit hij zag nog steeds met zijn gevoelens over er nooit bij horen en nu veel harder omdat hij alle hoop op haar gegooid had en toen dat niet lukte werd dat zijn zoveelste teleurstelling en kon die dat niet aan. Hij was ook zo dat die geen hulp wilde zoeken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Die is er niet meer? Een ongeluk gehad?
Dat is zo inderdaad. Ik heb het eerder gezegd en toen wilden mensen mij niet geloven, maar opleiding, inkomen, huis, auto, etc, doen er helemaal niet aan toe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top precies wat een vrouw niet wilt hebben haha.
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad. Ik heb het eerder gezegd en toen wilden mensen mij niet geloven, maar opleiding, inkomen, huis, auto, etc, doen er helemaal niet aan toe.
Hij was er toch laatst achter gekomen dat het hebben van een meisje niet alle problemen op loste?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
En dat bedoel ik dus je hebt al issues je weigert eraan te werken, en gooit alles op oeiiiiiii als ik maar een meisje had, en wat als je het nooit vind of je vind het wel maar het gaat uit . Je eigen issues gaan niet weg en je het wegstoppen alsof het er niet is helpt je ook niet
Ik geloof best dat hij slim is, alleen niet straat slim zeg maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zeg je trouwens wel, maar daar geloof ik onderhand geen fuck meer van.
Auw. Confronterende post voor Benzinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee zelfmoord gepleegd, hij kreeg een relatie het ging uit hij zag nog steeds met zijn gevoelens over er nooit bij horen en nu veel harder omdat hij alle hoop op haar gegooid had en toen dat niet lukte werd dat zijn zoveelste teleurstelling en kon die dat niet aan. Hij was ook zo dat die geen hulp wilde zoeken.
En dat bedoel ik dus je hebt al issues je weigert eraan te werken, en gooit alles op oeiiiiiii als ik maar een meisje had, en wat als je het nooit vind of je vind het wel maar het gaat uit . Je eigen issues gaan niet weg en je het wegstoppen alsof het er niet is helpt je ook niet
Inderdaad, en dat moet benzin ook gaan inzien. Zoiets gaat een te grote deuk geven, en in zijn huidige staat zou ik zijn eventuele relatie geen lang leven beschoren zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was er toch laatst achter gekomen dat het hebben van een meisje niet alle problemen op loste?
Ik heb juist geen problemen. Momenteel zijn of mijn problemen opgelost of ze worden opgelost en dat vind ik goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar je kunt al die dingen hebben, als je psychisch nog met jezelf in de knoop zit dan helpen al die dingen nog niet.
Maar het is wel gemakkelijker om een relatie/vriendin te krijgen als je de dingen gewoon goed geregeld hebt.
Je kunt nog zo leuk zijn, als je een ton schuld hebt, 2 kinderen waar je voor moet betalen en een alcoholverslaving dan wordt het alsnog heel lastig
Hij heeft dan ook niet de streetcred die wij wel hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat hij slim is, alleen niet straat slim zeg maar.
Ik bedoel dat benzin letterlijk poste dat we gelijk hadden gehad en dat het hebben van een vriendin niet al zijn problemen op had gelost.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat moet benzin ook gaan inzien. Zoiets gaat een te grote deuk geven, en in zijn huidige staat zou ik zijn eventuele relatie geen lang leven beschoren zien.
Dan moet je alleen wel de juiste tegen zien te komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar je kunt al die dingen hebben, als je psychisch nog met jezelf in de knoop zit dan helpen al die dingen nog niet.
Maar het is wel gemakkelijker om een relatie/vriendin te krijgen als je de dingen gewoon goed geregeld hebt.
Je kunt nog zo leuk zijn, als je een ton schuld hebt, 2 kinderen waar je voor moet betalen en een alcoholverslaving dan wordt het alsnog heel lastig
Ons leven is hard in die ghetto's waar wij wonen Gquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook niet de streetcred die wij wel hebben.
[..]
Ik bedoel dat benzin letterlijk poste dat we gelijk hadden gehad en dat het hebben van een vriendin niet al zijn problemen op had gelost.
Ja, maar dat zal altijd zo blijven hequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je alleen wel de juiste tegen zien te komen.
Misschien heel confronterend maar denk ook dat hij ook eens bij die realiteit stil moet gaan staan en is wat minder eigenwijs moet worden en heel hard aan zichzelf gaan werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Auw. Confronterende post voor Benzin
Klopt helemaal. Ik geloof er niet meer in dat dat mijn problemen gaat oplossen en het geeft meer problemen dan ik had. Maar ik ben in elk geval niet alleen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedoel dat benzin letterlijk poste dat we gelijk hadden gehad en dat het hebben van een vriendin niet al zijn problemen op had gelost.
Dat is wel allemaal wat ik wil, maar dan graag met ruggengraat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top precies wat een vrouw niet wilt hebben haha.
Laat die zoektocht naar de juiste nou al heel moeilijk zijn, dat je iemand versierd wil niet altijd zeggen dat die bij je past. Je moet soms heel wat kikkers kussen voor je de juiste vindquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je alleen wel de juiste tegen zien te komen.
Dikke kans dat hij jouw post gewoon gaat negeren. Dat doet hij altijd als hij met iets geconfronteerd wordt dat niet in zijn straatje past, dan zoekt hij een makkelijkere post uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien heel confronterend maar denk ook dat hij ook eens bij die realiteit stil moet gaan staan en is wat minder eigenwijs moet worden en heel hard aan zichzelf gaan werken.
Klopt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Misschien heel confronterend maar denk ook dat hij ook eens bij die realiteit stil moet gaan staan en is wat minder eigenwijs moet worden en heel hard aan zichzelf gaan werken.
Zolang die dan maar niet zo'n stom nummer er over maakt als die Gersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat is wel allemaal wat ik wil, maar dan graag met ruggengraat.
Iemand die mijn persoonlijkheid versterkt, die mij kan inspireren, en mij een beter mens maakt.
Niet die gewoon zo is omdat hij zo wanhopig is en graag een relatie wilt hebben,
Gewoon omdat hij geweldig lief is niet om zo maar een vrouw te houden.
Ik hoef geen bad boy of een eikel ik wil iemand liever dan lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |