abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118124347
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is niet beter dan niets, trust me.
Dat ja. Dat lijkt voor sommige mensen een ideaalbeeld, maar als je eenmaal iets hebt en je niet het idee hebt dat je er iets voor hoeft te doen om het te houden...Dan raak je het snel zat.

Je kunt gewoonweg geen vriendin krijgen als je niet gelukkig met jezelf bent. Ik ken niemand die dat voor elkaar krijgt.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:56:28 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118124365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.
Top precies wat een vrouw niet wilt hebben haha.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:57:05 #228
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118124384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef benzin het volgende:

[..]

Vrouwen hebben dus geen smaak.

Daar valt niet op te reageren; ik weet het niet. Ik zou elk meisje versieren dat mij wil hebben en ik weet niet hoe en of dat lukt.
Vrouwen hebben welzeker smaak, alleen een iets andere in het algemeen. (over smaak valt niet te twisten) De zelfverzekerde, emotioneel stabiele gast valt in het algemeen gewoon beter in de smaak. Jij vind onzeker en emotioneel onstabiel wel aantrekkelijke eigenschappen? (en dat betekent echt niet dat je niet lief kan zijn als gast)

Je moet niet gaan wachten tot een meisje jou wil hebben, het begint bij jezelf. Met welk aas ga je de vis vangen, en welke hengel gebruik je daarvoor?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118124424
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:52 schreef benzin het volgende:

[..]

Die is er niet meer? Een ongeluk gehad?
Nee zelfmoord gepleegd, hij kreeg een relatie het ging uit hij zag nog steeds met zijn gevoelens over er nooit bij horen en nu veel harder omdat hij alle hoop op haar gegooid had en toen dat niet lukte werd dat zijn zoveelste teleurstelling en kon die dat niet aan. Hij was ook zo dat die geen hulp wilde zoeken.

En dat bedoel ik dus je hebt al issues je weigert eraan te werken, en gooit alles op oeiiiiiii als ik maar een meisje had, en wat als je het nooit vind of je vind het wel maar het gaat uit . Je eigen issues gaan niet weg en je het wegstoppen alsof het er niet is helpt je ook niet
pi_118124430
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is zo inderdaad. Ik heb het eerder gezegd en toen wilden mensen mij niet geloven, maar opleiding, inkomen, huis, auto, etc, doen er helemaal niet aan toe.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:00:51 #231
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118124542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is zo inderdaad. Ik heb het eerder gezegd en toen wilden mensen mij niet geloven, maar opleiding, inkomen, huis, auto, etc, doen er helemaal niet aan toe.
Oh jawel hoor.
Maar je kunt al die dingen hebben, als je psychisch nog met jezelf in de knoop zit dan helpen al die dingen nog niet.
Maar het is wel gemakkelijker om een relatie/vriendin te krijgen als je de dingen gewoon goed geregeld hebt.
Je kunt nog zo leuk zijn, als je een ton schuld hebt, 2 kinderen waar je voor moet betalen en een alcoholverslaving dan wordt het alsnog heel lastig
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:00:58 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118124548
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:

En dat bedoel ik dus je hebt al issues je weigert eraan te werken, en gooit alles op oeiiiiiii als ik maar een meisje had, en wat als je het nooit vind of je vind het wel maar het gaat uit . Je eigen issues gaan niet weg en je het wegstoppen alsof het er niet is helpt je ook niet
Hij was er toch laatst achter gekomen dat het hebben van een meisje niet alle problemen op loste?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118124581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben een hele slimme jongen
Dat zeg je trouwens wel, maar daar geloof ik onderhand geen fuck meer van.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:30 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118124615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat zeg je trouwens wel, maar daar geloof ik onderhand geen fuck meer van.
Ik geloof best dat hij slim is, alleen niet straat slim zeg maar.
pi_118124627
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:58 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee zelfmoord gepleegd, hij kreeg een relatie het ging uit hij zag nog steeds met zijn gevoelens over er nooit bij horen en nu veel harder omdat hij alle hoop op haar gegooid had en toen dat niet lukte werd dat zijn zoveelste teleurstelling en kon die dat niet aan. Hij was ook zo dat die geen hulp wilde zoeken.

Auw. Confronterende post voor Benzin :P
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:56 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118124631
slim is iets anders dan wijsheid..
Of boekenkennis om kunnen zetten naar praktijk.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:02:58 #237
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_118124635
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij was er toch laatst achter gekomen dat het hebben van een meisje niet alle problemen op loste?
Inderdaad, en dat moet benzin ook gaan inzien. Zoiets gaat een te grote deuk geven, en in zijn huidige staat zou ik zijn eventuele relatie geen lang leven beschoren zien.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_118124646
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor.
Maar je kunt al die dingen hebben, als je psychisch nog met jezelf in de knoop zit dan helpen al die dingen nog niet.
Maar het is wel gemakkelijker om een relatie/vriendin te krijgen als je de dingen gewoon goed geregeld hebt.
Je kunt nog zo leuk zijn, als je een ton schuld hebt, 2 kinderen waar je voor moet betalen en een alcoholverslaving dan wordt het alsnog heel lastig
Ik heb juist geen problemen. Momenteel zijn of mijn problemen opgelost of ze worden opgelost en dat vind ik goed.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:04:04 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118124689
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik geloof best dat hij slim is, alleen niet straat slim zeg maar.
Hij heeft dan ook niet de streetcred die wij wel hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Inderdaad, en dat moet benzin ook gaan inzien. Zoiets gaat een te grote deuk geven, en in zijn huidige staat zou ik zijn eventuele relatie geen lang leven beschoren zien.
Ik bedoel dat benzin letterlijk poste dat we gelijk hadden gehad en dat het hebben van een vriendin niet al zijn problemen op had gelost.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118124711
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor.
Dan moet je alleen wel de juiste tegen zien te komen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:04:50 #241
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118124734
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij heeft dan ook niet de streetcred die wij wel hebben.

[..]

Ik bedoel dat benzin letterlijk poste dat we gelijk hadden gehad en dat het hebben van een vriendin niet al zijn problemen op had gelost.
Ons leven is hard in die ghetto's waar wij wonen G
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:05:33 #242
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118124771
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, maar dat zal altijd zo blijven he
pi_118124778
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Auw. Confronterende post voor Benzin :P
Misschien heel confronterend maar denk ook dat hij ook eens bij die realiteit stil moet gaan staan en is wat minder eigenwijs moet worden en heel hard aan zichzelf gaan werken.
pi_118124807
quote:
99s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:

Klopt helemaal. Ik geloof er niet meer in dat dat mijn problemen gaat oplossen en het geeft meer problemen dan ik had. Maar ik ben in elk geval niet alleen.
pi_118124822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat is wel allemaal wat ik wil, maar dan graag met ruggengraat.
Iemand die mijn persoonlijkheid versterkt, die mij kan inspireren, en mij een beter mens maakt.
Niet die gewoon zo is omdat hij zo wanhopig is en graag een relatie wilt hebben,

Gewoon omdat hij geweldig lief is niet om zo maar een vrouw te houden.
Ik hoef geen bad boy of een eikel ik wil iemand liever dan lief.
pi_118124858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Laat die zoektocht naar de juiste nou al heel moeilijk zijn, dat je iemand versierd wil niet altijd zeggen dat die bij je past. Je moet soms heel wat kikkers kussen voor je de juiste vind
pi_118124863
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Misschien heel confronterend maar denk ook dat hij ook eens bij die realiteit stil moet gaan staan en is wat minder eigenwijs moet worden en heel hard aan zichzelf gaan werken.
Dikke kans dat hij jouw post gewoon gaat negeren. Dat doet hij altijd als hij met iets geconfronteerd wordt dat niet in zijn straatje past, dan zoekt hij een makkelijkere post uit :')
pi_118124889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Klopt.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:08:10 #249
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_118124894
quote:
2s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is wel allemaal wat ik wil, maar dan graag met ruggengraat.
Iemand die mijn persoonlijkheid versterkt, die mij kan inspireren, en mij een beter mens maakt.
Niet die gewoon zo is omdat hij zo wanhopig is en graag een relatie wilt hebben,

Gewoon omdat hij geweldig lief is niet om zo maar een vrouw te houden.
Ik hoef geen bad boy of een eikel ik wil iemand liever dan lief.
Zolang die dan maar niet zo'n stom nummer er over maakt als die Gers
  donderdag 18 oktober 2012 @ 14:08:30 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118124909
Benzin je bent een volslagen niks wetende persoon als het gaat over het "leven"

Je denkt alles te weten maar je weet 0'0. Echter die dat blok voor je kop zo groot dat je in je eigen onwaarheden bent gaan geloven.

Zo lang jij niks veranderd aan je zelf zal je altijd een niks zeggende onwetend persoon blijven die niks te bieden heeft voor welke vrouw dan ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')