Als het goed is, zit elke relatie zo in elkaar. Dus dat is geen toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef benzin het volgende:
Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.
Ik ben liever dan veel andere jongens zouden zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is, zit elke relatie zo in elkaar. Dus dat is geen toegevoegde waarde.
Dat is niet altijd positieverquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef benzin het volgende:
Ik ben liever dan veel andere jongens zouden zijn
Vrouwen zijn niet in de eerste plaats op zoek naar een lieve man, meer naar een emotioneel stabiele man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben liever dan veel andere jongens zouden zijn
Ik vind het leuk dat je mijn antwoorden automatisch geeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik zou het goed vinden als ze af en toe met vriendinnen tijd wil doorbrengen. Ik vind het soms heel fijn om mezelf terug te kunnen trekken, dus ik snap het wel.
Ik zou haar daar heel vrij in laten.
Vrouwen hebben dus geen smaak.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet in de eerste plaats op zoek naar een lieve man, meer naar een emotioneel stabiele man.
Reageer je zo nog op bovenstaande post van mij?
Nouja blijkbaar niet toch? Anders zou je de problemen niet hebben die je nu hebt.. en zou je niet blindvliegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Wij kunnen het probleem perfect analyseren. Wij weten zeer goed van onszelf waar het fout gaat. Wij weten stiekem op onze leeftijd ook heel goed hoe wij het op moet lossen
Je moet veeeeeel meer zijn dan alleen lief. Anders ben je slechts een vriend waaraan ze haar problemen vertelt en jij haar troost.quote:
Ja en ondertussen haar overstelpen met al je eigen ellende, en daar zit niemand op te wachten , werk aan jezelf laat de verleden ook niet je toekomst worden en ga heel hard aan de slag met je eigen issues , want guess wat relatie en gevoelens versterken je issues en het komt er veel harder uit. .quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben een hele lieve en slimme jongen die goed werk doet en meer om haar zou geven dan om wie dan ook. Iemand die altijd voor haar klaar zou staan.
Als dat zo is, dan heb je dus geen wensen aan de vrouw? Ga dan op zoek naar een lelijk, verlegen meisje en als je haar aandacht, grote kans dat ze jou dan wel wilquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef benzin het volgende:
. Ik zou elk meisje versieren dat mij wil hebben
Ze hebben geen smaak omdat ze niet op 1 type vallen? Wat is dat nou weer voor rare opmerking?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dus geen smaak.
Daar valt niet op te reageren; ik weet het niet. Ik zou elk meisje versieren dat mij wil hebben en ik weet niet hoe en of dat lukt.
Dit idd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan heb je dus geen wensen aan de vrouw? Ga dan op zoek naar een lelijk, verlegen meisje en als je haar aandacht, grote kans dat ze jou dan wel wil
Ik vind dat mijn problemen opgelost zijn. Het niet hebben van een vriendin is voor mij geen probleem. Het is geen ramp. Het is meer een wens, een behoefte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja blijkbaar niet toch? Anders zou je de problemen niet hebben die je nu hebt.. en zou je niet blindvliegen.
Je weet pas wat het probleem is als anderen het je zeggen. Dat is heel wat anders dan 'ik weet wat het probleem is, maar ik vind het lastig er wat aan te doen' .
Die is er niet meer? Een ongeluk gehad?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ohh en ik kende iemand zoals jou , die is er helaas niet meer en probeer dat eens te voorkomen en ga gewoon eens heel hard aan jezelf aan het werk.
Dat is goed, maar het was puur even op je tekst gebaseerd, dat die dus niet helemaal kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:52 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn problemen opgelost zijn. Het niet hebben van een vriendin is voor mij geen probleem. Het is geen ramp. Het is meer een wens, een behoefte.
Dat is veel beter dan niets. Ik zou ervoor tekenen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil jij ook alleen maar een meisje hebben dat de hele dag een beetje lief naar je kijkt en glimlacht? Tuurlijk niet!
Maar voor mij wel, dat vind ik het belangrijkstquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is goed, maar het was puur even op je tekst gebaseerd, dat die dus niet helemaal klopt
Dat is niet beter dan niets, trust me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is veel beter dan niets. Ik zou ervoor tekenen.
Neem een hond.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Na een tijdje wordt je daar gek van. Je denkt het nu te willen, maar je wilt het echt niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef benzin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |