abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:02:22 #121
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118243662
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is één van ZIJN punten ja. Wat dat betreft sluit ik mij volledig aan bij Flow3r. Twee paspoorten, twee delicten in twee landen. Erg simpel.
Ja, dat vind ik echt.
Er is echter een uitzondering, als hij daar gemarteld gaat worden vind ik niet dat hij naar Marokko mag worden uitgezet.
Dan dus 2 paspoorten, 2 verschillende straffen, maar in eén land, in dit geval dan Belgie.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 16:11:07 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_118244037
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef polderturk het volgende:

[..]

Inderdaad! Wat een smerige huigelaar. Volgens de sharia zou hij de doodstraf gekregen hebben voor drugdelicten.
Ja, maar zijn straf wil hij het liefst in dat door hem zo gehate westerse land uitzitten.
Dan is de sharia ineens niet zo aanlokkelijk meer.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 16:12:11 #123
249559 crew  Lavenderr
pi_118244093
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik echt.
Er is echter een uitzondering, als hij daar gemarteld gaat worden vind ik niet dat hij naar Marokko mag worden uitgezet.
Dan dus 2 paspoorten, 2 verschillende straffen, maar in eén land, in dit geval dan Belgie.
Dat had hij eerder moeten bedenken toen hij zijn misdrijf in Marokko pleegde.
pi_118244852
quote:
15s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:19 schreef Boldface het volgende:

[..]

Blader fijn zelf het topic terug. Uit sommige reacties blijkt gewoon een soort medelijden met deze extremist, die alles over zichzelf heeft afgeroepen.
Done, maar vooralsnog geen posts gevonden waaruit blijkt dat men hem zielig vindt. Ergo: je post raakt kant noch wal.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:40:48 #125
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_118245197
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is het punt helemaal niet. De reactie van Flow3r is dan ook de enige logische reactie in dit topic.
Gelukkig dat een clown als jij het topic nog een beetje in leven houdt.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:11:30 #126
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118248275
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:52 schreef polderturk het volgende:

[..]

Inderdaad! Wat een smerige huigelaar. Volgens de sharia zou hij de doodstraf gekregen hebben voor drugdelicten.
Zoveel mensen zijn huichelaars, dat is mens eigen, hij zal daarin niet anders zijn.
En we zetten ook geen mensen uit naar landen waar de doodstraf geldt, hetzelfde geldt voor martelingen.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat had hij eerder moeten bedenken toen hij zijn misdrijf in Marokko pleegde.
Maar hij is nu niet in Marokko, het is nu aan Belgie.

Van mij mag hij een slechte tijd tegemoet gaan in de gevangenis , daar zijn straffen immers voor, maar om iemand nu ergens naartoe te sturen waar ie gemarteld en misschien zelfs wel gedood kan worden gaat voor mij te ver.
Ook al heeft ie de sharia zelf gepromoot, roepen en meningen verkondigen vind ik van heel andere orde dan martelen.

Maar een flinke les mag ie van mij wel leren, hij heeft zoveel verpest voor andere moslims met zijn extremisme, mensen zijn bang van moslims geworden en dat wijt ik mede aan figuren zoals hij. :Y
pi_118248761
Hij predikt zelf wetten die martelingen en de doodstraf goedkeuren!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:29:58 #128
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_118248792
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
hij wil wel de Sharia invoeren maar zelf niet geoordeeld worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:30:54 #129
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118248821
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En dan moeten 'wij ' er ook maar voor zorgen dat ie eens flink gemarteld wordt ?
Sinds wanneer prediken wij dat hier ook dan :?

Voor zover ik weet heeft ie niemand gemarteld of aangeraakt en is het bij het geven van zijn mening gebleven.

Niet mee eens :{w
pi_118249165
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:30 schreef Flow3r het volgende:

[..]

En dan moeten 'wij ' er ook maar voor zorgen dat ie eens flink gemarteld wordt ?
Sinds wanneer prediken wij dat hier ook dan :?

Voor zover ik weet heeft ie niemand gemarteld of aangeraakt en is het bij het geven van zijn mening gebleven.

Niet mee eens :{w
Practiche what you preach.

Verder is hij al vaker veroordeeld voor geweld, inbraak, drugshandel, heling, diefstal en verboden wapenbezit.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 18:43:47 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_118249213
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:29 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

hij wil wel de Sharia invoeren maar zelf niet geoordeeld worden
Hij had die stoere praat in Marokko moeten houden, maar dat durft hij niet.
Wel hier in het vrije westen, want hier mag dat allemaal.
En nu moet hij misschien op de blaren zitten in Marokko en gaat meneer huilie doen.
Zo rot is het hier dus blijkbaar niet.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:33:32 #132
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118251027
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij had die stoere praat in Marokko moeten houden, maar dat durft hij niet.
Wel hier in het vrije westen, want hier mag dat allemaal.
En nu moet hij misschien op de blaren zitten in Marokko en gaat meneer huilie doen.
Zo rot is het hier dus blijkbaar niet.
Nee, dat bedoel ik, dat durft ie blijkbaar niet.
Net zoals de meesten hier niet recht in het gezicht van hem durven zeggen wat ze daadwerkelijk van hem vinden, maar hun ongenoegen liever op een forum uiten ;)

En dat mag ook, want het is menselijk om veel te roepen en hard weg te lopen als het puntje bij het paaltje komt, dan zijn we ineens niet thuis.

Wat maakt hem daarin anders? Beetje lopen provoceren is allemaal leuk, maar het wordt minder leuk als je echt een cel in moet waar je gemarteld kan worden.Ik snap die hypocrisie wel .

Nogmaals, vind je het prima dat hij gemarteld gaat worden? Zou je hem zelf kunnen martelen of mag iemand anders dat dan doen zodat jouw handen schoon blijven?

Van mij mag ie naar de cel in Marokko, maar niet als ie gemarteld gaat worden.

Ik weet niet wat gangbaar is in Marokko , maar als het werkelijk zo is dat ie daar zijn leven niet zeker is zeg ik: niet doen :N
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:46:00 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_118251490
quote:
2s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:33 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik, dat durft ie blijkbaar niet.
Net zoals de meesten hier niet recht in het gezicht van hem durven zeggen wat ze daadwerkelijk van hem vinden, maar hun ongenoegen liever op een forum uiten ;)

En dat mag ook, want het is menselijk om veel te roepen en hard weg te lopen als het puntje bij het paaltje komt, dan zijn we ineens niet thuis.

Wat maakt hem daarin anders? Beetje lopen provoceren is allemaal leuk, maar het wordt minder leuk als je echt een cel in moet waar je gemarteld kan worden.Ik snap die hypocrisie wel .

Nogmaals, vind je het prima dat hij gemarteld gaat worden? Zou je hem zelf kunnen martelen of mag iemand anders dat dan doen zodat jouw handen schoon blijven?

Van mij mag ie naar de cel in Marokko, maar niet als ie gemarteld gaat worden.

Ik weet niet wat gangbaar is in Marokko , maar als het werkelijk zo is dat ie daar zijn leven niet zeker is zeg ik: niet doen :N
Meneer deinst niet terug voor wat geweld hoor, lees zijn strafblad maar eens,dus moet niet piepen als hij zelf een paar tikken krijgt.
Wat is dat toch, dat beschermen van iemand die de maatschappij hier ontwrichten wil, dat luid verkondigt bij elke gelegenheid die hij krijgt, en passant misdrijven pleegt maar als het dan tijd wordt om de consequenties daarvan te ondergaan alles van deze vrije en in zijn ogen verwerpelijke maatschappij aangrijpt om hier toch maar te mogen blijven. Een lafaard is het. Niet meer, niet minder.
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:50:33 #134
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_118251683
Ik wil niemand beschermen en vind dat hij zijn straf verdient. En een paar tikken is wat anders dan gemarteld worden.
En je mag hem een lafaard vinden, dat bestrijd ik toch niet?
Maar ik mag op mijn beurt toch tegen martelingen zijn ongeacht wat ie zelf ooit heeft uitgevreten?
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 19:52:00 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_118251750
quote:
18s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Ik wil niemand beschermen en vind dat hij zijn straf verdient. En een paar tikken is wat anders dan gemarteld worden.
Maar ik mag op mijn beurt toch tegen martelingen zijn ongeacht wat ie zelf ooit heeft uitgevreten?
Tuurlijk, dat is jouw mening.
pi_118256980
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
Je redenering gaat mank, een land waarvan 98.7% van de inwoners moslims is, is niet per definitie een islamitische heilstaat. En het is ook zeker niet per definitie de heilstaat die deze meneer voor ogen heeft. Je claim 'dat 98,7% van het land moslim is 'en DUS stukken beter past bij ZIJN opvattingen dan geseculariseerde westerse landen als Belgie en Nederland, is niets meer dan een kleuterredenering.
Een moslimextremist zal zich stukken beter thuisvoelen in een land waare 98,7 procent van de inwoners moslim is dan in landen waar maar 5-6 procent van de mensen moslim is.

Overigens zijn elementen van de sharia gewoon van kracht in Marokko. Sowieso zal de wetgeving in een land waar de islam de staatsgodsdienst is meer aan de wensen van meneer de extremist voldoen dan de vrijgevochten wetgeving in strek geseculariseerde landen, met "afschuwelijke" taferelen als het homohuwelijk.

quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:29 schreef Xa1pt het volgende:

Done, maar vooralsnog geen posts gevonden waaruit blijkt dat men hem zielig vindt. Ergo: je post raakt kant noch wal.
Goh, en ik nog denken dat ik hier allemaal posts lees over hoe erg het is dat hij daar in Marokko in de gevangenis komt en misschien wel gemarteld gaat worden. Het medelijden druipt eraf.
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 21:29:11 #137
249559 crew  Lavenderr
pi_118257588
quote:
15s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Boldface het volgende:

[..]

Een moslimextremist zal zich stukken beter thuisvoelen in een land waare 98,7 procent van de inwoners moslim is dan in landen waar maar 5-6 procent van de mensen moslim is.

Overigens zijn elementen van de sharia gewoon van kracht in Marokko. Sowieso zal de wetgeving in een land waar de islam de staatsgodsdienst is meer aan de wensen van meneer de extremist voldoen dan de vrijgevochten wetgeving in strek geseculariseerde landen, met "afschuwelijke" taferelen als het homohuwelijk.

[..]

Goh, en ik nog denken dat ik hier allemaal posts lees over hoe erg het is dat hij daar in Marokko in de gevangenis komt en misschien wel gemarteld gaat worden. Het medelijden druipt eraf.
Ja, die heb ik ook gelezen. Ik begrijp dat medelijden absoluut niet.
Als hij zijn gedachtengoed eerlijk toepast zou hij moeten staan trappelen om naar Marokko te gaan om zijn straf uit te zitten. Daar doen ze alles zoals hij het graag heeft.
Toch?
pi_118257840
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die heb ik ook gelezen. Ik begrijp dat medelijden absoluut niet.
Als hij zijn gedachtengoed eerlijk toepast zou hij moeten staan trappelen om naar Marokko te gaan om zijn straf uit te zitten. Daar doen ze alles zoals hij het graag heeft. Toch?
Of hij staat te trappelen, boeit me eigenlijk niet zo. Het gaat er mij vooral om dat de man terechtstaat in Marokko voor de misdrijven die hij daar heeft gepleegd. De voordelen daarvan zijn groot:

1) Pak hem de Belgische nationaliteit af en verklaar hem ongewenst vreemdeling en je bent in de EU van hem af.
2) Weer een extremist minder in het westen
3) Hij wordt in eigen land een mooi poosje opgesloten
4) Marokko betaalt de kosten voor detentie. Dus ook stukken voordeliger dan hier laten. Temeer omdat België al een groot probleem heeft met celcapaciteit.

Ik zie echt alleen maar voordelen.
pi_118258018
quote:
15s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:19 schreef Boldface het volgende:
Begrijpend lezen valt niet mee, hè? ;(
pi_118258768
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:35 schreef Xa1pt het volgende:
Begrijpend lezen valt niet mee, hè? ;(
Het zijn er inderdaad maar een paar. Maar het blijft raar dat er mensen zijn die deze extremist verdedigen. Laat hem gewoon lekker in Marokko terechtstaan. Het is niet zo dat hij maar zo daarheen wordt gestuurd. Hij moet daarheen omdat hij daar misdrijven heeft gepleegd en daarvoor berecht moet worden. Gewoon het recht laten zegevieren; niks mis mee.
pi_118261072
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Met gewetensbezwaren tegen het homohuwelijk komen gelovige ambtenaren in Nederland nog steeds weg. Ik weet niet of de situatie in België identiek is, maar ik vermoed van wel.

Juist daarom ben ik benieuwd of een ambtenaar die zich niet specifiek op religie beroept, een gewetensbezwaar mag aanvoeren als hij weigert om een moslimextremist te trouwen.
In Nederland kan een ambtenaar een schijnhuwelijk tegenhouden. Ik weet niet hoe dat in België geregeld is.
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:57:58 #142
97643 misteriks
pi_118307222
quote:
18s.gif Op zondag 21 oktober 2012 19:50 schreef Flow3r het volgende:
Koop dan een sticket van Amnestie International en ga klagen bij de Marokkaanse ambassade. Mijn part stikt dit gedrocht in zijn eigen stront. Heb het al lang gehad met dit soort sujetten. Hoe sneller hij uit BE is hoe beter, en zo denkt 99procent van de autochtone belgen erover
pi_118308050
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef misteriks het volgende:

[..]

Koop dan een sticket van Amnestie International en ga klagen bij de Marokkaanse ambassade. Mijn part stikt dit gedrocht in zijn eigen stront. Heb het al lang gehad met dit soort sujetten. Hoe sneller hij uit BE is hoe beter, en zo denkt 99procent van de autochtone belgen erover
en ook een overgrote meerderheid van de allochtonen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:26:44 #144
97643 misteriks
pi_118308874
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

en ook een overgrote meerderheid van de allochtonen.
hoopvolle tendens idd
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 03:35:57 #145
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_118315753
wat een ongelovelijke poesjes zijn het zeg :')
pi_118318681
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:57 schreef misteriks het volgende:
:Y)
En als hij dan toch in de belgische gevangenis mag blijven , geef hem dan elke dag lekkere belgische varkenskotteletjes !
Kan hij nog altijd zelf kiezen om naar marokko te verhuizen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_118321420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

:Y)
En als hij dan toch in de belgische gevangenis mag blijven , geef hem dan elke dag lekkere belgische varkenskotteletjes !
Kan hij nog altijd zelf kiezen om naar marokko te verhuizen ...
Lekkere varkenskoteletjes? Een blik Whiskas is nog te goed voor dit uitschot man...

Het enige dat België nog aan deze man moet uitgeven is een vliegticket enkele reis naar Marokko. Geef de lekkere koteletjes maar aan ouderen in verzorgingshuizen, of aan minima die nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden.
pi_118323017
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:29 schreef Boldface het volgende:

[..]

Lekkere varkenskoteletjes? Een blik Whiskas is nog te goed voor dit uitschot man...

Het enige dat België nog aan deze man moet uitgeven is een vliegticket enkele reis naar Marokko. Geef de lekkere koteletjes maar aan ouderen in verzorgingshuizen, of aan minima die nauwelijks het hoofd boven water kunnen houden.
je hebt gelijk ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')