Tuurlijk erkent meneer dat hof niet. Net zoals hij een burgerlijk huwelijk zijn reet mee afveegt. Alleen nu blijkt dat het hem uitkomt maakt hij er gebruik van. Dan zal hij tegen je zeggen "nood breekt wet" of ergens een fatwa uit zijn mouw toveren dat je tegen ongelovigen "wel van hun wetten gebruik mag maken in tijden van nood/oorlog". Die banaan wordt rechtgelult in ieder geval, hoe krom die ook is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef Specularium het volgende:
Oh, dat hof erkennen ze dan weer wel?
Hij pleit zeker niet voor wetgeving zoals die in Marokko bestaat. Marokko kent namelijk geen Sharia.. Zoals Shawn al eerder aangaf, Marokko staat voor dit soort groeperingen onder dezelfde kop als 'Westerse landen'. Het is duidelijk dat je geen kaas hebt gegeten van wat de algemene opinie is onder dit soort groeperingen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij in Marokko gemarteld gaat worden? Hij wordt daar verdacht van drugsdelicten. Bovendien pleit de man in kwestie zelf actief voor wetgeving zoals die in Marokko bestaat. Hij ageert nadrukkelijk tegen onze westerse samenleving, onze wetgeving en onze vrijheden. Prima, maar dan kun je dus ook prima in Marokko terechtstaan voor de daden die je daar hebt gepleegd.
Waarom willen mensen het hier in vredesnaam opnemen voor deze extremist die zélf niks liever wil dan de Sharia? Geef die man wat -ie graag wil: rechtspraak, in eigen land, volgens de religieuze wetten die hij zo graag ziet.
Als ze hem doodmartelen hoop ik dat ik de video kan kopen. Dan geef ik een feestje voor iedereen waarbij we dan die stoere uitspraken van hem laten zien gevolgd door zijn gehuil tijdens het martelen. Topavond wordt dat!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Shawn het volgende:
[..]
Die in Marokko gemarteld gaat worden. Je bent tegen martelen, maar hem mag je wel doodmartelen. Dan ben je dus voor martelen.
Doodmartelen doen ze niet. Je mag wel op colaflesjes zitten, of ergens onder de Sahara - ja onder de Sahara - wegrotten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als ze hem doodmartelen hoop ik dat ik de video kan kopen. Dan geef ik een feestje voor iedereen waarbij we dan die stoere uitspraken van hem laten zien gevolgd door zijn gehuil tijdens het martelen. Topavond wordt dat!
Non stop verkondigen dat je de Belgische staat niet erkent en omver wilt werpen totdat het je beter uitkomt. Hypocriet tot de macht 1000 ditquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Misschien verschaft hem dat juridisch een beter uitgangspunt of zo.
Uitstekend, dat gun ik hemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doodmartelen doen ze niet. Je mag wel op colaflesjes zitten, of ergens onder de Sahara - ja onder de Sahara - wegrotten.
U mad? Sadist.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als ze hem doodmartelen hoop ik dat ik de video kan kopen. Dan geef ik een feestje voor iedereen waarbij we dan die stoere uitspraken van hem laten zien gevolgd door zijn gehuil tijdens het martelen. Topavond wordt dat!
Maar wel lachwekkend slap.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef De_Guidance het volgende:
Andersdenkenden dood willen martelen maakt je geen haar beter dan zo een extremist vind ik.
Ik vind neo nazi's walgelijk maar ik ga op mijn feestje geen video's tonen van huilend doorgemartelde mensen. Ik ben namelijk niet geestesziek.
Mad? Geil over zijn marteldood!quote:
Doe eens normaal man. Je bent toch niet echt een sadist, of wel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mad? Geil over zijn marteldood!
Slechte dag gehad op werk en nu fantaseren over het doodmartelen van mensen waar je het niet mee eens bent?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar wel lachwekkend slap.
Leuk voor in de theorie, in de praktijk slachtoffer.
In zijn geval wel! Slingers!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef Ludd het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Je bent toch niet echt een sadist, of wel?
Ik ga er maar van uit dat je aan het trollen bent. Dat iemand die je familie iets aangedaan heeft zoiets toewenst kan ik nog enigszins inkomen. Maar alleen omdat iemand een andere mening heeft, waarschijnlijk ook een trol nota bene...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In zijn geval wel! Slingers!
Niet mee eens? Je bedoelt iemand die gewoon ronduit mijn soort tot doodsvijand had benoemd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Slechte dag gehad op werk en nu fantaseren over het doodmartelen van mensen waar je het niet mee eens bent?
Ik vind het niet slap om op mijn feestjes geen martelingen te tonen, niet iedereen is een sjonnie of een sadist.
Je voelt je persoonlijk aangevallen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet mee eens? Je bedoelt iemand die gewoon ronduit mijn soort tot doodsvijand had benoemd?
Niets andere mening, hij wil oa mij dood omdat ik mohammed de pedoprofeet zo noem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat je aan het trollen bent. Dat iemand die je familie iets aangedaan heeft zoiets toewenst kan ik nog enigszins inkomen. Maar alleen omdat iemand een andere mening heeft, waarschijnlijk ook een trol nota bene...
Wat zielig voor je, ik moet bijna huilen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niets andere mening, hij wil oa mij dood omdat ik mohammed de pedoprofeet zo noem.
Hij is bloedserieus hoor. Nou prima, dan mag hij ook deze consequenties ondergaan! Whehehe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je voelt je persoonlijk aangevallen?Je neemt dit schertsfiguur serieus?
Vraag je mama om een zakdoekje dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat zielig voor je, ik moet bijna huilen.
Til niet zo zwaar aan zijn mening man. Ik geloof best dat enkele van die figuren uit de beweging serieus zijn. Deze persoon is echter compleet ongeloofwaardig, ten aanzien van zijn zogenaamde opvattingen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niets andere mening, hij wil oa mij dood omdat ik mohammed de pedoprofeet zo noem.
Crap. Hij zegt het zelf, niet één keer, niet twee keer maar continue. Nou prima, niet zeiken dan als de mensen waar je het over hebt lachen als je koudgemarteld wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:23 schreef Ludd het volgende:
[..]
Til niet zo zwaar aan zijn mening man. Ik geloof best dat enkele van die figuren uit de beweging serieus zijn. Deze persoon is echter compleet ongeloofwaardig, ten aanzien van zijn zogenaamde opvattingen.
Hij zal het best serieus bedoelen, maar jij neemt de bedreiging vanuit dit marginaal groepje niet serieus toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Crap. Hij zegt het zelf, niet één keer, niet twee keer maar continue. Nou prima, niet zeiken dan als de mensen waar je het over hebt lachen als je koudgemarteld wordt.
Het zijn een stel nutteloze losers, maar geef mij eens aan waarom ik het 1 seconde erg zou vinden dat zo'n kneus met grote bek een koekje van eigen deeg krijgt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:27 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hij zal het best serieus bedoelen, maar jij neemt de bedreiging vanuit dit marginaal groepje niet serieus toch?
Wat voor gevaar gaat er volgens jou van dit heerschap uit?
# reality check #quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zijn een stel nutteloze losers, maar geef mij eens aan waarom ik het 1 seconde erg zou vinden dat zo'n kneus met grote bek een koekje van eigen deeg krijgt?
In zijn geval vier ik hetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:35 schreef Ludd het volgende:
[..]
# reality check #
Er is een groot verschil tussen iets 'erg' vinden, of het vieren wanneer iemand doodgemarteld wordt.
Inderdaad. Alsof je medelij moet hebben met dat uit slootwater getrokken religieuze rommel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het zijn een stel nutteloze losers, maar geef mij eens aan waarom ik het 1 seconde erg zou vinden dat zo'n kneus met grote bek een koekje van eigen deeg krijgt?
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:21 schreef Flow3r het volgende:
Ik hou zeker niet van geweld, maar vind wel dat deze man dit soort reacties zelf heeft uitgelokt.En we weten niet zeker of er geweld aan te pas zal komen in een Marokkaanse gevangenis, maar als dat wel zo zou zijn is dat klote voor hem.
Het is ook klote voor al die andere mensen die moeten leven tussen geweld , waar ter wereld dan ook en daar slapen we geen nachtje minder om.
Er is zoveel geweld en ellende op de wereld, we roepen even ach en wee en gaan over tot de orde van de dag.
Hij heeft zich ook nooit bekommerd om wat hij anderen toewenste.
Ik zal dan ook geen moment meer aan deze man denken, laat staan een traan om hem laten. Hij heeft veel verziekt voor moslims die niets van zijn gedrag moeten hebben.
Dus ja, jammer voor hem, over tot de orde van de dag maar weer.
Marokko heeft geen sharia.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:35 schreef Flow3r het volgende:
Of er nou wel of geen sharia in Marokko is kan me eigenlijk niet eens boeien. Hij heeft ook een Marokkaans paspoort en nu mag ie van mij dat andere vaderland gaan ontdekken.
Wie weet komt ie dan tot inkeer en ziet hij in dat het 'verderfelijke westen' zo slecht nog niet is
Maar waarschijnlijk voelt het als een warm bad omdat ie tussen de andere nepmoslims in de bak zit en zich daar helemaal thuis voelt
Van de Marokkaanse bevolking is 98,7 procent moslim. Deze extremist voelt zich daar vast veel beter thuis dan in het westen. Kortom: dikke doeiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij pleit zeker niet voor wetgeving zoals die in Marokko bestaat. Marokko kent namelijk geen Sharia.. Zoals Shawn al eerder aangaf, Marokko staat voor dit soort groeperingen onder dezelfde kop als 'Westerse landen'. Het is duidelijk dat je geen kaas hebt gegeten van wat de algemene opinie is onder dit soort groeperingen.
Blijkbaar voelt ie zich hier meer thuis dan daar. Anders zat hij daar allang.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:42 schreef Boldface het volgende:
[..]
Van de Marokkaanse bevolking is 98,7 procent moslim. Deze extremist voelt zich daar vast veel beter thuis dan in het westen. Kortom: dikke doei
Hij keert zich op elke denkbare wijze tegen de westerse samenleving en hangt een religie aan die in Marokko beduidend breder wordt gedeeld dan in België en die ook nog eens zijn drijfveer vormt. Kortom: veel plezier in Marokko.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Blijkbaar voelt ie zich hier meer thuis dan daar. Anders zat hij daar allang.
Kortom, je manier van redeneren stinkt.
Haha wat een lulverhaal! Het gaat hem puur om de uitkering en lage straffen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Blijkbaar voelt ie zich hier meer thuis dan daar. Anders zat hij daar allang.
Kortom, je manier van redeneren stinkt.
Mwah, hij wordt in Marokko evengoed uitgekotst.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hij keert zich op elke denkbare wijze tegen de westerse samenleving en hangt een religie aan die in Marokko beduidend breder wordt gedeeld dan in België en die ook nog eens zijn drijfveer vormt. Kortom: veel plezier in Marokko.
en dat terwijl die aandacht precies is wat ze willen. zonder die aandacht wist niemand wie shalalalalie4belgium was.Het is zo lekker om ff je energie te legen op dit soort lui, maar het resultaat is eigenlijk precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:36 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Waarom alweer aandacht geven?
ps hebben ze maar 1 ambtenaar in België?
Dat heeft -ie dan toch aan z'n eigen kutgedrag te danken? Eigen keuze; dan ook ervoor boeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, hij wordt in Marokko evengoed uitgekotst.
Misschien dat je het niet wist, maar Marokko heeft ook een anit-haatbaardenpolicy die zeer is versterkt is na twee aanslagen in respectievelijk Casablanca en Marrakech die gepleegd en opgeëist zijn door Al-Qaeda. Zodra hij daar komt en zich zo profileert in het openbaar als in België zal hij opgepakt worden en in de cel worden gesmeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hij keert zich op elke denkbare wijze tegen de westerse samenleving en hangt een religie aan die in Marokko beduidend breder wordt gedeeld dan in België en die ook nog eens zijn drijfveer vormt. Kortom: veel plezier in Marokko.
Doe even een quote waarin dat ontkend wordt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat heeft -ie dan toch aan z'n eigen kutgedrag te danken? Eigen keuze; dan ook ervoor boeten.
Lolwut? Stel je niet aan.quote:Waarom willen mensen deze geschifte extremist toch ineens zo graag zielig vinden?
Een soort stockholmsyndroom, maar dan net even anders...
Zijn ideologie wordt helemaal niet breedgedragen. Au contraire. Laat de fabeltjes voor wat het zijn.. Er zijn inmiddels talloze users in dit topic die je erop gewezen hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:58 schreef Boldface het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt religie en niet ideologie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn ideologie wordt helemaal niet breedgedragen. Au contraire. Laat de fabeltjes voor wat het zijn.. Er zijn inmiddels talloze users in dit topic die je erop gewezen hebben.
Meneer heeft een uitgesproken politieke ideologie, die niet strookt met de religieuze waarden in Marokko. De claim van Boldface is, hoe je zijn zin ook interpreteert, onzinnig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij staat er toch echt religie en niet ideologie.
En aanzetten tot haat strookt niet met de waarden van Belgie waarvoor hij dan ook in Belgie veroordeeld is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meneer heeft een uitgesproken politieke ideologie, die niet strookt met de religieuze waarden in Marokko. De claim van Boldface is, hoe je zijn zin ook interpreteert, onzinnig.
Ten eerste wordt hij niet pas opgepakt als hij zich profileert. Hij wordt meteen bij binnenkomst al aangehouden omdat hij moet terechtstaan voor gepleegde delicten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
Zodra hij daar komt en zich zo profileert in het openbaar als in België zal hij opgepakt worden en in de cel worden gesmeten. Anders wordt hij wel door de locals in elkaar geramd, er zijn maar heel weinig mensen die eens met hem zijn in Marokko.
Blader fijn zelf het topic terug. Uit sommige reacties blijkt gewoon een soort medelijden met deze extremist, die alles over zichzelf heeft afgeroepen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 03:08 schreef Xa1pt het volgende:
Doe even een quote waarin dat ontkend wordt?
Kennelijk is er iets aan de woorden "een soort" wat je niet snapt. Jouw probleem....quote:
De extremist baseert zich op de islam en pleit voor de invoering van islamitische wetgeving. Dat mag misschien ver af staan van de algemene opvatting in Marokko, het staat hoe dan ook nog verder af van de opvattingen in westerse samenlevingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meneer heeft een uitgesproken politieke ideologie, die niet strookt met de religieuze waarden in Marokko. De claim van Boldface is, hoe je zijn zin ook interpreteert, onzinnig.
Je redenering gaat mank, een land waarvan 98.7% van de inwoners moslims is, is niet per definitie een islamitische heilstaat. En het is ook zeker niet per definitie de heilstaat die deze meneer voor ogen heeft. Je claim 'dat 98,7% van het land moslim is 'en DUS stukken beter past bij ZIJN opvattingen dan geseculariseerde westerse landen als Belgie en Nederland, is niets meer dan een kleuterredenering.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:23 schreef Boldface het volgende:
[..]
De extremist baseert zich op de islam en pleit voor de invoering van islamitische wetgeving. Dat mag misschien ver af staan van de algemene opvatting in Marokko, het staat hoe dan ook nog verder af van de opvattingen in westerse samenlevingen.
Deze extremist wil graag een islamitische heilstaat. Het land waarvan hij de nationaliteit heeft, Marokko, is een land waar 98,7 procent van de inwoners moslim is. Dat past stukken beter bij zijn opvattingen dan geseculariseerde westerse landen als België en Nederland.
Kortom: er wordt een probleem gemaakt van iets dat zo simpel as wat kan zijn. Uitleveren die handel. Liever gisteren dan vandaag.
Hoe kun je nu ontkennen dat een land wat voor 98.7% islamitisch is een moslimland is? Dat ís toch gewoon zo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je redenering gaat mank, een land waarvan 98.7% van de inwoners moslims is, is niet per definitie een islamitische heilstaat. En het is ook zeker niet per definitie de heilstaat die deze meneer voor ogen heeft. Je claim 'dat 98,7% van het land moslim is 'en DUS stukken beter past bij ZIJN opvattingen dan geseculariseerde westerse landen als Belgie en Nederland, is niets meer dan een kleuterredenering.
Waar heb jij het over? Als je het verschil niet weet tussen een Islamitische HEILSTAAT zoals deze meneer voor ogen heeft, of überhaupt een Islamitische staat en een land waarbij de meerderheid moslim is, dan is een discussie bij voorbaat nutteloos. Het is net zoiets als stellen dat een persoon als Kony dichter bij een land als Amerika staat, omdat daar de meerderheid ook Christelijk is.. Immers, Kony beroept zich op de Bijbel, dus ja...quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kun je nu ontkennen dat een land wat voor 98.7% islamitisch is een moslimland is? Dat ís toch gewoon zo?
Als Nederland voor 98% uit christenen zou bestaan wordt het toch ook ook een christelijk land genoemd?
Dat is het punt helemaal niet. De reactie van Flow3r is dan ook de enige logische reactie in dit topic.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kony komt niet uit Amerika noch heeft hij er een paspoort van geloof ik
Dat is één vd punten. Kony past trouwens beter bij Amerika dan bij SA.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. De reactie van Flow3r is dan ook de enige logische reactie in dit topic.
Dat is één van ZIJN punten ja. Wat dat betreft sluit ik mij volledig aan bij Flow3r. Twee paspoorten, twee delicten in twee landen. Erg simpel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is één vd punten. Kony past trouwens beter bij Amerika dan bij SA.
Dat denk ik ook, dat zijn smerige cellen met hele smerige mensen en smerige bewakersquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:26 schreef Vaatwastablet het volgende:
In Marokko weten ze wel hoe zij zulke haatbaarden moeten aanpakken.
Inderdaad! Wat een smerige huigelaar. Volgens de sharia zou hij de doodstraf gekregen hebben voor drugdelicten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:19 schreef HardMetal het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)m-wil-trouwen-in-cel
[..]
Meneer Belkacem loopt de kans uitgeleverd aan Marocco, omdat hij daar de gevangenis in moet vanwege drugsdelicten. Een huwelijk met een Belgische redt hem hiervan.
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20120607_149
Tevens heeft Belkacem dus een buitenechtelijk kind en is veroordeeld voor drugdelicten.
Wat zou deze crimineel onder de Sahria moeten ondergaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |