abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118174359
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aangezien hij mij rechts passeerde was er dus plaats, ik wilde echter zelf nog een aantal autos inhalen en ik reed al de maximum snelheid.
Als er plaats is om rechts ingehaald te worden, dan was er ook plaats om naar rechts te gaan om iemand die harder wilt rijden langs te laten.

Het zal mij een zorg zijn of die te hard rijdt, ik ben geen moraalridder die persé mensen wil laten afremmen.
En als er geen plaats is, dan hebben ze maar langzamer te rijden. Je hoeft zelf namelijk geen wetten te overtreden voor zo iemand.
pi_118174648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:50 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Leg mij aub eens uit waarom ik ogenblikkelijk naar rechts moet gaan omdat hij veel te hard rijdt op de snelweg? Stel je eens voor dat ik voor elke mafketel naar rechts ga, dan zou ikzelf nooit 120 kunnen rijden omdat ze op de middenbaan vaak toch langzamer dan 120 gaan. Dus ofwel moet ik 140 of zo gaan rijden of wel zit ik op de middenbaan vast.
Omdat je zoveel mogelijk rechts moet aanhouden?
Dat staat los van de gereden snelheid.

Maar doordat mensen hier geen zin in hebben ontstaan er treintjes. En jij bent dus blijkbaar zo iemand die graag mee doet aan treintjes vorming (het liefste vooraan ook nog). ;)
pi_118174664
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Als er plaats is om rechts ingehaald te worden, dan was er ook plaats om naar rechts te gaan om iemand die harder wilt rijden langs te laten.

Het zal mij een zorg zijn of die te hard rijdt, ik ben geen moraalridder die persé mensen wil laten afremmen.
En als er geen plaats is, dan hebben ze maar langzamer te rijden. Je hoeft zelf namelijk geen wetten te overtreden voor zo iemand.
Ik ook niet, maar dit alles gebeurde zo snel, ene moment was de auto nog heel ver, de andere moment is ie al bij je en voor je u kon zeggen scheurt hij rechts langs je heen en maakt ie je uit voor slaapkop. De tyfus kunnen zulke mensen van mij krijgen.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_118174703
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Omdat je zoveel mogelijk rechts moet aanhouden?

Maar doordat mensen hier geen zin in hebben ontstaan er treintjes. En jij bent dus blijkbaar zo iemand die graag mee doet aan treintjes vorming (het liefste vooraan ook nog). ;)
Als ik dat zou doen zou ik altijd en eeuwig 80-90 rijden omdat dat de gemiddelde snelheid op de rechtse baan is. En niks treinen, ik rij zelf ook treintje tussen alle autos als ik me moet aanpassen aan hun snelheid op welke baan dan ook ongeacht de snelheidslimiet.

En nee, ik ben niet iemand die altijd vooraan wilt zijn. Ik rits op tijd en niet zoals de meesten van jullie op de allerlaatste moment omdat dat mag of zo. Ik hou me aan de snelheidslimiet. Ik ga niet plots opzij omdat een snelheidsduivel wil doorracen.
pi_118174775
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:01 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Als ik dat zou doen zou ik altijd en eeuwig 80-90 rijden omdat dat de gemiddelde snelheid op de rechtse baan is. En niks treinen, ik rij zelf ook treintje tussen alle autos als ik me moet aanpassen aan hun snelheid op welke baan dan ook.
En door dat mensen dat denken, krijg je net dat probleem. Ik heb eigenlijk nooit het probleem dat ik onder de 110 uit kom als ik overal direct naar rechts terug ga. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Gelukkig heb ik dan ook een auto waarmee ik snel tussen een rij in kan duiken zonder dat daar iemand last van heeft. :)
pi_118174812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En door dat mensen dat denken, krijg je net dat probleem. Ik heb eigenlijk nooit het probleem dat ik onder de 110 uit kom als ik overal direct naar rechts terug ga. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk. Gelukkig heb ik dan ook een auto waarmee ik snel tussen een rij in kan duiken zonder dat daar iemand last van heeft. :)
112 pk meer dan ik... :'(
pi_118174929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:04 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

112 pk meer dan ik... :'(
En DSG waardoor ik geen kostbare tijd kwijtraak aan terugschakelen. Dat wordt voor me gedaan. :)

Maar we dwalen nu echt af. Ik ga eens kijken hoeveel irritante mensen ik tegenkom op mijn 50 km lange thuisreis. :)
pi_118176885
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

En DSG waardoor ik geen kostbare tijd kwijtraak aan terugschakelen. Dat wordt voor me gedaan. :)

Maar we dwalen nu echt af. Ik ga eens kijken hoeveel irritante mensen ik tegenkom op mijn 50 km lange thuisreis. :)
Het is niet zozeer dat ie te hard rijdt, heel veel mensen rijden sowieso te hard, zo ook door een tunnel. Zo lang ze mij met rust laten en doorscheuren op een andere baan (iig links van mij) vind ik het prima. Rij ik echter zelf op de linkerbaan met de maximale toegestane snelheid, dan mag iedereen doodvallen van mij die mij met grootlicht of bumper op bumper opzij dwingt.
pi_118177141
Goed. Vandaag had ik dus iemand voor me rijden die wel het knipperlicht in de bocht aan deed, maar niet toen doe daadwerkelijk afsloeg... :')

Oh ja, een algemene. Mensen die 110 rijden als 100 de max is, en 110 rijden als 120 de max is...
pi_118177331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het is niet zozeer dat ie te hard rijdt, heel veel mensen rijden sowieso te hard, zo ook door een tunnel. Zo lang ze mij met rust laten en doorscheuren op een andere baan (iig links van mij) vind ik het prima. Rij ik echter zelf op de linkerbaan met de maximale toegestane snelheid, dan mag iedereen doodvallen van mij die mij met grootlicht of bumper op bumper opzij dwingt.
Als er echter rechts van jou nog een baan vrij is heb je gewoon op te rotten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_118182612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar dit alles gebeurde zo snel, ene moment was de auto nog heel ver, de andere moment is ie al bij je en voor je u kon zeggen scheurt hij rechts langs je heen en maakt ie je uit voor slaapkop. De tyfus kunnen zulke mensen van mij krijgen.
Jij bent gewoon degene die fout zit met dat onnodig linkshangen. En met 120km/u op de teller ligt de werkelijke snelheid rond de 110km/u dus je houdt het overige verkeer onnodig op. Ik had je ook rechts ingehaald ^O^
pi_118188015
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jij bent gewoon degene die fout zit met dat onnodig linkshangen. En met 120km/u op de teller ligt de werkelijke snelheid rond de 110km/u dus je houdt het overige verkeer onnodig op. Ik had je ook rechts ingehaald ^O^
Ah dat gelul weer over werkelijke snelheid. Dat heb ik poosje geleden nog ontkracht. Ik heb geen sportvelgen maar standaarvelgen en ben geflitst toen ik net iets onder de 60 reed en op de boete stond ook keurig 58km/u.

En hoezo het overige verkeer? 1 raceduivel maakt nog geen overige verkeer. En mooi dat je me rechts inhaalt, nu is het maar hopen dat er een keer toevallig een politiewagen dit ziet want de boete voor rechts inhalen is niet mis. Ik rij daartegenin niet onnodig links, ja voor de racertjes onder jullie wel ja. Ik ga vanzelf weer naar rechts, en niet in jullie opdracht :)
pi_118188174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
Goed. Vandaag had ik dus iemand voor me rijden die wel het knipperlicht in de bocht aan deed, maar niet toen doe daadwerkelijk afsloeg... :')

Oh ja, een algemene. Mensen die 110 rijden als 100 de max is, en 110 rijden als 120 de max is...
Ik rij zelf ook wel vaker onder de limiet hoor, gewoon benzinebesparing, maar altijd op de rechtse of de middelste baan waar het overige verkeer die snelheid ook heeft.
pi_118188613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:23 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ah dat gelul weer over werkelijke snelheid. Dat heb ik poosje geleden nog ontkracht. Ik heb geen sportvelgen maar standaarvelgen en ben geflitst toen ik net iets onder de 60 reed en op de boete stond ook keurig 58km/u.

En hoezo het overige verkeer? 1 raceduivel maakt nog geen overige verkeer. En mooi dat je me rechts inhaalt, nu is het maar hopen dat er een keer toevallig een politiewagen dit ziet want de boete voor rechts inhalen is niet mis. Ik rij daartegenin niet onnodig links, ja voor de racertjes onder jullie wel ja. Ik ga vanzelf weer naar rechts, en niet in jullie opdracht :)
Als iemand jou rechts in kan halen rij je echt wel onnodig links. :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_118189106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Is dat de uitkomst? Ik heb net 1 auto gepasseerd toen ik die raceduivel achter mij zag met groot licht dichterbij komen en nog voor ik iets kan doen heeft hij mij al rechts ingehaald. Stel dat ik wel meteen naar rechts was gegaan, dan waren we tegen elkaar gebotst. Snap je dat? Jullie hebben het beeld van een traag rijdende auto, dat is best vreemd als ik het overige verkeer wel kon passeren.

Nog iets anders, in de tunnel bij mij thuis rijdt zo ongeveer iedereen te hard. Maar zodra er politie meerijdt heeft ineens iedereen dezelfde snelheid als ik op beide banen. Rarara... hoe kan dit?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:05:46 #166
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_118193201
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Jij bent natuurlijk zo'n figuur die koste wat het kost pas ritst bij de verdrijvingsvlakken. Ritsen hoort gewoon zodra je voorbij het bord bent er ruimte is. Maar het aantal figuren die pas helemaal op het laatst ritsen - terwijl er terug gewoon ruimte is - zie ik veel vaker dan zo'n treuzelaar.
Ritsen doe je op het eind of vanaf het bord "vanaf hier ritsen". Ritsen moet vanaf één punt gebeuren, als mensen eerder beginnen met ritsen zullen andere mensen doorrijden tot het punt waar je wél moet gaan ritsen. Het gevolg is dan dat de linkerbaan vooral stil blijft staan en dat diegenen die doorrijden tot het ritspunt flink opschieten.

Wat je wel al eerder moet gaan doen is positie kiezen en gaan rijden ter hoogte van het gat tussen twee andere auto's. Vaak zijn daar ook paupers die niet meewerken maar dan zou mijn advies zijn: gewoon doordrukken (mits die ander een niet te oud en goedkoop autootje heeft).

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ritsen
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_118200611
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ik kan iedereen rechts inhalen zelfs diegenen die op de rechter baan rijden (via de vluchtstrook). En zeg nou niet dat dat dan weer niet mag want rechts inhalen mag ook niet, te hard rijden ook niet, dus dan is iemand over de vluchtstrook inhalen ook valide.

De persoon die rechts inhaalde was zelf a) te hard aan het rijden b) ook onnodig links aan het rijden c) groot licht gebruiken en als toetje d) iemand rechst in aan het halen, ik tel dus 4 overtredingen en dan zitten mensen hier zo'n persoon nog te verdedigen ook :|W
pi_118200740
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 05:12 schreef D0808 het volgende:

[..]

Ik kan iedereen rechts inhalen zelfs diegenen die op de rechter baan rijden (via de vluchtstrook). En zeg nou niet dat dat dan weer niet mag want rechts inhalen mag ook niet, te hard rijden ook niet, dus dan is iemand over de vluchtstrook inhalen ook valide.

De persoon die rechts inhaalde was zelf a) te hard aan het rijden b) ook onnodig links aan het rijden c) groot licht gebruiken en als toetje d) iemand rechst in aan het halen, ik tel dus 4 overtredingen en dan zitten mensen hier zo'n persoon nog te verdedigen ook :|W
Al had hij nog 300 overtredingen begaan, dat valt in het niets bij mensen die voor eigen rechter willen spelen.
pi_118200771
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 06:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Al had hij nog 300 overtredingen begaan, dat valt in het niets bij mensen die voor eigen rechter willen spelen.
Ik kan nergens uit opmaken dat Kloonhommel voor eigen rechter speelde. Trouwens, die persoon speelde zelf voor eigen rechter want iedereen moet maar oplazeren omdat hij zijn eigen regels er op na houdt. Maar vooral blijven verdedigen, komt waarschijnlijk omdat je zelf ook zo'n type bent die denkt dat de weg van jouw is en iedereen zich maar moet schikken aan jouw (wan)gedrag.
pi_118200876
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 06:55 schreef D0808 het volgende:

[..]

Ik kan nergens uit opmaken dat Kloonhommel voor eigen rechter speelde. Trouwens, die persoon speelde zelf voor eigen rechter want iedereen moet maar oplazeren omdat hij zijn eigen regels er op na houdt. Maar vooral blijven verdedigen, komt waarschijnlijk omdat je zelf ook zo'n type bent die denkt dat de weg van jouw is en iedereen zich maar moet schikken aan jouw (wan)gedrag.
Het overtreden van regels heeft niets met eigen rechter te maken. Een rechter mag de regels namelijk niet breken. Dit is een overtreder, en degene die hem probeert te wijzen daarop is de rechter.

Als je dat verschil niet eens weet, hoor je eigenlijk niet eens een discussie te voeren daarover.

Daar zijn mensen voor die dat doen, en als iemand anders geen zin heeft om zich daar aan te houden, dat betekent dit niet automatisch dat jij dat ook maar moet gaan doen. Dan ben je geen haar beter dan de overtreder.

En ja, ik maak ook overtredingen. Ik ben heus geen moraalridder, maar dat betekent echt niet dat jij degene bent die me daarop mag terecht wijzen.

Ik kan me nog altijd goed het verhaal voor de geest halen waar de remmer een poging tot doodslag aan zijn broek heeft gekregen omdat hij een bumperklever even wilde waarschuwen. Het voor eigen rechter spelen weegt nog altijd zwaarder in Nederland dan de overtreding. Kloonhommel is dus fouter bezig als hij mensen laat doodvallen als ze achter hem zitten en hij de max snelheid rijdt en opschuift wanneer hij daar zin in heeft.
pi_118200907
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 07:49 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Kloonhommel is dus fouter bezig als hij mensen laat doodvallen als ze achter hem zitten en hij de max snelheid rijdt en opschuift wanneer hij daar zin in heeft.
En de onnodig links/te hard rijdende grootlichtpiloot mag wel lekker doen waar hij zin in heeft, dat is tenslotte de strekking van je verhaal maar dan mag je me meteen uit gaan leggen waar de "zin" van de grootlichtpiloot meer recht van gelden heeft dan de "zin" van Kloonhommel want ja, daar zit dus een conflict en jij stelt dat Kloonhommel de grootlichtpiloot altijd zijn zin moet geven waarmee je dus aangeeft dat de grootlichtpiloot meer waarde heeft als mens dan Kloonhommel.
pi_118200924
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 08:03 schreef D0808 het volgende:

[..]

En de onnodig links/te hard rijdende grootlichtpiloot mag wel lekker doen waar hij zin in heeft, dat is tenslotte de strekking van je verhaal maar dan mag je me meteen uit gaan leggen waar de "zin" van de grootlichtpiloot meer recht van gelden heeft dan de "zin" van Kloonhommel want ja, daar zit dus een conflict en jij stelt dat Kloonhommel de grootlichtpiloot altijd zijn zin moet geven waarmee je dus aangeeft dat de grootlichtpiloot meer waarde heeft als mens dan Kloonhommel.
Ja. Als iemand de regels bewust wilt overtreden dan mag je daar als burger niets tegen doen. Dat is wettelijk zo geregeld. Het enige wat je kunt doen is plaats maken en hem zijn gang laten gaan.
pi_118201271
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja. Als iemand de regels bewust wilt overtreden dan mag je daar als burger niets tegen doen. Dat is wettelijk zo geregeld. Het enige wat je kunt doen is plaats maken en hem zijn gang laten gaan.
Sorry maar zo werkt het niet. Als ik in de rij sta bij de appie en er komt iemand die zich naar voren begint te duwen en trekken dan ga ik echt niet uit de weg. Jij wel begrijp ik, of je bent de duwer/trekker dan snap ik wel dat je graag wil zien dat iedereen maar voor je uit de weg gaat.

Feit blijft dat Kloonhommel alle recht heeft om zich op de linkerbaan te begeven om een vrachtwagen in te halen, dat er vervolgens een mongool met hoge snelheid zich op zijn achterbumper vervoegt neemt zijn recht om daar ook aanwezig te zijn niet weg, tenzij we gaan vastleggen dat alleen verkeersovertreders zich op de linkerbaan mogen ophouden. Want puntje bij paaltje is het wel zo dat wanneer die grootlichtpiloot zich gewoon aan de snelheid had gehouden hij Kloonhommel helemaal niet was tegengekomen.
pi_118201415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wacht, dus dat hele verhaal van plaats op de weg is rechts etc geldt niet meer omdat jij geen hebt om naar rechts te gaan omdat je iemand anders die te hard dwars wilt zetten? :')
pi_118204159
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 06:55 schreef D0808 het volgende:

[..]

Onzin want hij was onnodig lang aan het linkshangen en dat lokt rechts inhalen uit. Als hij zich gewoon aan de regels had gehouden en meteen naar rechts gegaan was er niks aan de hand.
Je ziet ook dat de politie steeds vaker optreed tegen onnodig linkshangers omdat het een van de grootste wegirritaties is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')