quote:Op donderdag 13 december 2012 17:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHA!![]()
![]()
![]()
'Dát ding!?Uhm... vooruit dan maar, ik neem hem wel mee. Maar alleen als er een plastic zakje omheen mag.'
Als dat jouw liefde is dan uit je het op een heel bijzondere manier. Arme meneer Ingetje.
Er werd niet echt van de stok gehouden nee.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Omdat Tombo zei dat er mss wel een hond overheen had geplast.
En MissBliss keek er ook naar alsof ie rechtstreeks uit jouw niet nader te noemen uitgang was gefabriceerd
Ik zal m speciaal voor jou op het drie provincieënpunt leggen oké?quote:Op donderdag 13 december 2012 17:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Als Groninger ben ik van mening dat ik niet vergeleken wil worden met stok-weigerende Friezen
Daar ligt nu al ongeveerquote:Op donderdag 13 december 2012 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zal m speciaal voor jou op het drie provincieënpunt leggen oké?
Zég!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik als friesch heb de stok met veel liefde onder mijn hoede genomen, mijn collega Frieschen laten het echter afweten
Alhoewel de Drenthen en Overijssellers hier ook binnen 5 en 15 km kunnen zijn....dussss....
Groningen Friesland Drenthe.quote:
Pas wel op, want aan weerszijden loopt een slootjequote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zég!ik bied zelfs aan om in mijn kerstsjiek die stok op te halen. Kerst is haske bijna man! En ik ben niet eens een echte fries.
(goddank)
Nog verder noordelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Groningen Friesland Drenthe.
ja, graag of niet hč.quote:
moet ik mijn paspoort ook nog meequote:
Verkeerde punt.quote:
Is het tegenwoordig al zo erg? Je paspoort mee moeten nemen omdat je Friesland uit wilquote:Op donderdag 13 december 2012 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet ik mijn paspoort ook nog mee
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:56 schreef boertie het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig al zo erg? Je paspoort mee moeten nemen omdat je Friesland uit wil
Och, ietwat in de richting van Twente zou leuk zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 19:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]![]()
Nog niet. Maar ik voorzie opstanden wanneer landsdeel Noord tot stand moet komen.
Hoeveel meer oostelijk moet ik volgens jou? ik wil dat ding best meenemen, en zélfs op een drukke plek neerleggen, maar ik ga er geen uren voor rijden.
Hij ligt in het eerste gehucht over de grens van Overijssel naar Friesland, is dat niet dichtbij genoeg?quote:Op donderdag 13 december 2012 19:02 schreef boertie het volgende:
[..]
Och, ietwat in de richting van Twente zou leuk zijn
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Broertie het volgende:
Als iemand kan bevestigen dat 'ie nog steeds op mijn pinpoint ligt, haal ik hem dit weekend op!
Mini FOK! meet.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal zaterdagochtend ff kijken...
Dat was wel epic geweest.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:08 schreef Barretje80 het volgende:
hmm.. hadden we hem gister ook mee kunnen nemen.. ik HEB er nog aan gedacht..
ik dacht eigenlijk dat ie ergens in utrecht lag
dan was ik helemaal laat thuis geweest
Ja. Doe er wat aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:55 schreef GizartFRL het volgende:
Hoi.
De stok ligt ligt weer in Fryslân had ik begrepen?
Mooi.
Tis wel 47 minuten rijden volgens de routeplanner.quote:
Dus je bent nu zowat halverwege?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:08 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Tis wel 47 minuten rijden volgens de routeplanner.
Ofwel, ik kan er pas om 18.42 zijn als ik ten tijde van mijn post weggereden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |