en wie is de gelukkigequote:Op zondag 2 december 2012 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Men onderhandelt nu over de richting waarheen de stok gaat verhuizen.
sorryquote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hem. Kon met mijn 1.70m net aan de sleutel.
Ik vond het aardig snel gaan in ZH dit jaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef boertie het volgende:
* boertie leest topics van 2 jaar terug weer eens door.
Ik mis nog wel eens de turboverplaatsingen
Kon je hem zelf niet verplaatsen?quote:Op zondag 2 december 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaat hij richting Friesland!
Het ging net goed.quote:
Kon ook, maar nu is er een nieuwe speler in het spel.quote:Op zondag 2 december 2012 21:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Kon je hem zelf niet verplaatsen?
Niet dat het erg is dat 'ie naar Fryslân gaat
Ik zit toevallig vandaag in Fryslân; als 'ie op de route terug komt te liggen, gaat 'ie meteen weer naar centraal NLquote:Op zondag 2 december 2012 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Friesland heeft al een mogelijke nieuwe verblijfslocatie op het oog
in brabantquote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef BELASTING het volgende:
Dus, waar is de stok op het moment?
Niet voorzeggenquote:
Is dat belangrijk voor de wegenbelasting?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:32 schreef BELASTING het volgende:
Dus, waar is de stok op het moment?
Best wel ja. Evenals de belastingen bij de NS.quote:Op donderdag 13 december 2012 07:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat belangrijk voor de wegenbelasting?
Ah ja, dan is het een volledig terechte reactie!quote:Op donderdag 13 december 2012 07:55 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Best wel ja. Evenals de belastingen bij de NS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |