Ah, je had niet door dat daar twee waren? OK, dat had ik direct duidelijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"Nog eentje" = nog een begin/einde BBK-bord..
Ach, en nu wil je zeker een stickertje?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, je had niet door dat daar twee waren? OK, dat had ik direct duidelijk.
quote:Anyway, bork, mooi verplaatst weer. Leuk plekje ook
Wiki's zijn weer bijgewerkt
Neen, er was spraakverwarring die ik niet begreep en me nu wel duidelijk werdquote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ach, en nu wil je zeker een stickertje?
[..]
Goed plan!quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht dat ik hem deze week een flinke schop naar het oosten kan geven (zit daar momenteel 3 dagen p/w)..
quote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef NoBody122 het volgende:
Wellicht dat ik hem deze week een flinke schop naar het oosten kan geven (zit daar momenteel 3 dagen p/w)..
Over het algemeen is het dan ook verstandig erbij te vermelden welke regio dat dan wél is.quote:Op maandag 19 november 2012 12:36 schreef nijnja het volgende:
Leg hem in de buurt (ik ben verhuisd, dus niet meer Deventer) en wie weet verfiets ik hem ook nog wel weer een keer!
Klopt. Het is handig om te weten in welke gemeente de Stok nu vier/vijf/zes keer komt te liggenquote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Over het algemeen is het dan ook verstandig erbij te vermelden welke regio dat dan wél is.
Dat ligt voor mij aardig op de route (Neede, Borculo, Ruurlo, zelfs Beltrum wil ik nog wel meepikken).quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:03 schreef nijnja het volgende:
Haha opzich... Hebben jullie daar een punt. Ik ben verhuisd naar de gemeente Berkelland.
(En babybel naar gemeente Olst-Wijhe, haha)
eensch!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, naar het noorden mag ook hoor. Ik stem voor een gemeente die nog niet is geweest.
Gelderland en Friesland hebben beiden nog maar weinig te gaan
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Haha, naar het noorden mag ook hoor. Ik stem voor een gemeente die nog niet is geweest.
Gelderland en Friesland hebben beiden nog maar weinig te gaan
Ik ookquote:
Dat word flink opschieten dan. Het gaat niet zo hard dit jaar in Overijssel..quote:Op zondag 25 november 2012 21:11 schreef Broertie het volgende:
Ik stem er voor om Overijssel de eerste provincie te maken waar de stok in elke gemeente 2 keer geweest is.......
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:02 schreef m1st1g het volgende:
Stokje heeft tijdelijk een warm onderkomen op de bijrijdersstoel.
en koud ook nog zo te zien.quote:Op donderdag 29 november 2012 00:40 schreef m1st1g het volgende:
Helaas veel te snel weer afscheid moeten nemen van Stokje en hem in de kou moeten achter laten![]()
het stokbord
[ afbeelding ]
Het sleutelbord
[ afbeelding ]
De omgeving
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 november 2012 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatjes doen het prima
En weer een gemeente minder!
Nice
Wiki's geupdate
En een pinpoint
Is goed te fietsen maar ik mag nietquote:
Oh! Woon je tegenwoordig ook in Zuid-Holland?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:18 schreef boertie het volgende:
Kommaar stokkie, kommaar hier. Je gaat de goede kant opLaat de Stok maar eens een keertje bij mij komen in plaats van dat ik het halve land afcros achter de stok aan
![]()
Voor zover ik weet is Nieuwegein provincie Utrecht. En das al weer een stukkie dichterbij Overijssel dan Zuid-hollandquote:Op donderdag 29 november 2012 12:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh! Woon je tegenwoordig ook in Zuid-Holland?
Hiervoor lag ie in Bosch en Duin, dat is gemeente Zeist. Hij is juist verder weg van Overijssel geplaatst met de laatste verplaatsing.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Nieuwegein provincie Utrecht. En das al weer een stukkie dichterbij Overijssel dan Zuid-holland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hiervoor lag ie in Bosch en Duin, dat is gemeente Zeist. Hij is juist verder weg van Overijssel geplaatst met de laatste verplaatsing.Dafuq. Zit ik niet op te lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zowat de verplaatsing naar Bosch en Duin gemist
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
en wie is de gelukkigequote:Op zondag 2 december 2012 15:21 schreef Cat22 het volgende:
Men onderhandelt nu over de richting waarheen de stok gaat verhuizen.
sorryquote:Op zondag 2 december 2012 13:22 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hem. Kon met mijn 1.70m net aan de sleutel.
Ik vond het aardig snel gaan in ZH dit jaar.quote:Op zondag 2 december 2012 20:41 schreef boertie het volgende:
* boertie leest topics van 2 jaar terug weer eens door.
Ik mis nog wel eens de turboverplaatsingen
Kon je hem zelf niet verplaatsen?quote:Op zondag 2 december 2012 18:53 schreef Cat22 het volgende:
Zoals het er nu uitziet gaat hij richting Friesland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |