Eurosport 2.quote:
Uruguay die na 60 minuten met 4-0 achterstaat tegen de nummer laatst in Zuid-Amerikaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Bombvis het volgende:
Gekke voetbalavond dit: Duitsland die faalt, Frankrijk die op z'n Duits terugkomt tegen Spanje (volledig terecht overigens), Portugal wat achterstaat tegen Noord-Ierland en een Belgische commentator die volledig uit z'n dak ging naar de 1-0 tegen Schotland
Die 'bijna' assist van Ozil op 50 min.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Stiggie het volgende:
Samenvatting! Nederlands van Duitsland Zweden
http://eredivisielive.nl/(...)uitsland-zweden.html
Sowieso, wat wordt er geweldig getikt door die moffen zeg. 4-4 is natuurlijk beschamend na een 4-0, maar toch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die 'bijna' assist van Ozil op 50 min.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:24 schreef TLC het volgende:
[..]
Uruguay die na 60 minuten met 4-0 achterstaat tegen de nummer laatst in Zuid-Amerika
kan je een topic maken lach spanje uit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef Nober het volgende:
Frankrijk maakt ook gewoon de 1-1 in en tegen Spanje, Lloris stopte penalty Fabregas.
Die was inderdaad geniaal.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Die 2-0 echter, daar kunnen wij in Nederland enkel van dromen zo'n goal. De tering.
Zolang ze er maar een bewegende elleboog bij maken,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:55 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Zonder Zlatan was het 8-0 voor de Duitsers.
Wanneer gaat Zweden het 300m hoge standbeeld van Zlatan onthullen?
Jezus, Sanaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef Stiggie het volgende:
Samenvatting! Nederlands van Duitsland Zweden
http://eredivisielive.nl/(...)uitsland-zweden.html
Prachtige goal iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Die 2-0 echter, daar kunnen wij in Nederland enkel van dromen zo'n goal. De tering.
Die tweede goal zelf was niet zo bijzonder (Klose in de rebound) maar wél de combinatie eraan voorafgaand: tikkie-takka midden door de zweedse verdediging: een hoop duitse balcontacten zonder dat er ook maar één zweed aankwam: was trouwens de eerste twintig (zelfs zestig) minuten de hele tijd het geval: duitsland combineerde dat het een lust en leven was en zweden kregen zelfs de bal niet uit hun helft en kwamen geen enkele keer gevaarlijk voor de duitse goal.quote:
En daar hebben we de eigenwijze troll van FOK! weer, ja dat is Kekster. Word je nooit eens moe van jezelf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Kekster het volgende:
Vorig jaar was het ook lachen toen Duitsland gelijk speelde tegen Polen. We weten allemaal hoe de wedstrijd daarna tegen Nederland verlopen is. Ik voorspel een herhaling volgende maand.
Maar goed, als je zelf niet van een land kan winnen dan moet je inderdaad hier je plezier uit halen
Volgens mij heeft het leedvermaak hier vooral te maken met het feit dat een land (in dit geval toevallig Duitsland) een voorsprong van 4-0 weggeeft en niet zozeer met het feit dat Duitsland puntverlies lijdt. Als het Frankrijk was geweest, dan was het ook grappig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Kekster het volgende:
Vorig jaar was het ook lachen toen Duitsland gelijk speelde tegen Polen. We weten allemaal hoe de wedstrijd daarna tegen Nederland verlopen is. Ik voorspel een herhaling volgende maand.
Maar goed, als je zelf niet van een land kan winnen dan moet je inderdaad hier je plezier uit halen
We lachen ook hartelijk om Portugalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Kekster het volgende:
Uiteraard. Maar zoals op het EK ook al pijnlijk duidelijk werd, wie het laatst lacht...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We lachen ook hartelijk om Portugal
Ondanks Ronaldo, wéér geen kampioenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zoals op het EK ook al pijnlijk duidelijk werd, wie het laatst lacht...
Sjeezus, zuurpruimquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar zoals op het EK ook al pijnlijk duidelijk werd, wie het laatst lacht...
Ah, je zuurgraad is weer verhoogd met dank aan de Noord-Ieren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef Kekster het volgende:
Dat krijg je als Portugeesjequote:
Precies, zeker als je zelf geen schijn van kans maakt tegen Duitsland. Net zoals tegen Portugal en ook België.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Hathor het volgende:
Nederlanders zijn eigenlijk wel de laatsten die het recht hebben om Duitsland uit te lachen.
Dan mag je niet lachen om een ander land dat een voorsprong van 4-0 binnen een klein half uur weggeeft? Hypocriet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:18 schreef Kekster het volgende:
[..]
Precies, zeker als je zelf geen schijn van kans maakt tegen Duitsland. Net zoals tegen Portugal en ook België.
Ik denk niet dat Nederland in de sterkste opstelling zo zwaar onderdoet voor die laatste 2.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:18 schreef Kekster het volgende:
[..]
Precies, zeker als je zelf geen schijn van kans maakt tegen Duitsland. Net zoals tegen Portugal en ook België.
Daar gaat het toch niet om. Al had het Turkije gebeurt tegen Hongarije, dan had ik ook gelachen. Het gaat om het feit dat er een 4-0 voorsprong verspeeld wordt na een uur lang heer en meester te zijn. Verder alle respect voor Duitsland. Zij zijn op dit moment een klasse beter dan Nederland en ook Portugal staat hoger op mijn lijstje. Maar ik kan er nog steeds smakelijk om lachenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
Vanaf 2006 speelt Duitsland een stuk leuker en beter voetbal dan Nederland, dus er valt weinig uit te lachen eerlijk gezegd.
Gisteren hadden ze even een dipje in de 2de helft, maar goed, jonge ploeg, kan gebeuren. Niets mis mee.
Angela Merkel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bedank ze liever, pracht toch dit. Al is die gemiste kans van Sana wel het hoogtepunt, waar mikt hij op ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |