Idd, zijn er iig 2 teams om te supportenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi toch voor de Belgen. Zou het echt leuk vinden als ze weer eens op een groot toernooi zijn.
Ik op z n minst als 2equote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat Servie bakt er inderdaad weinig meer van. Had die eigenlijk wel bij de 1e 2 verwacht met Belgie
Spannond.quote:
Hij wil niet dat de verwachtingen te hoog worden denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sana er inde Zweedse bondscoach vindt het blijkbaar genoeg zo.
Ligt niet aan jou. Ligt aan je TV.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ARD geen geluid of ligt dat aan mij?
Ze staan met 0-1 achter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk zitten die Portugezen te doen tegen dat cafe elftal ?
Swag.twitter:Hoesen23 twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 22:24:27Teammate Tobias Sana to score 4-4 reageer retweet
mist voor open doelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Swag.twitter:Hoesen23 twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 22:24:27Teammate Tobias Sana to score 4-4 reageer retweet
goudquote:
Hier ook niet. Digitale kanaal weer wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ARD geen geluid of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
Op de tribune bij België-Schotland:
[ afbeelding ]
omfgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die goal was het geluid ook weer even uitgevallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hier ook niet. Digitale kanaal weer wel.
Bedankt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht teruggekomen inderdaad.quote:
Als ze niet in de laatste minuut winnen is het wel de schuld van de scheids, het veld of van half 1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Geeft 'ie nou de schuld aan de scheids?![]()
![]()
4-0 zelfsquote:
Stel je voor dat je zelfs 4-0 voorstaatquote:
Fixedquote:
4-0 zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Knaller het volgende:
Mooi, het Duitse team is dus toch niet zo goed als ze leken te zijn.Bij ons stortte het ook in na die rare pot tegen HongarijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat zal wel, ze spelen immers een keer gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef beantherio het volgende:
Is de "gouden generatie" van Duitsland nu al over the hill?
Na zweden uit begon het drama...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons stortte het ook in na die rare pot tegen Hongarije
Zolang Mertesacker meedoet geven ze altijd wel wat wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef beantherio het volgende:
Is de "gouden generatie" van Duitsland nu al over the hill?
Nederland - Hongarije 5-3 was een aankondiging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Na zweden uit begon het drama...
Ok, het is misschien een beetje voorbarig. Ik probeer hoop te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel, ze spelen immers een keer gelijk.
Een beetje erg voorbarig, maar ik hoop moeiteloos met je mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, het is misschien een beetje voorbarig. Ik probeer hoop te houden.
1-1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef chufi het volgende:
Spanje loopt ook te stuntelen.... Maar staan nog steeds met 1-0 voor
VOlgens mij zette hij de tijd stil toen de Spanjaarden in de extra tijd zeer langzaam deden bij een uitbal. Daarom zal hij nog even door hebben laten spelen denk ik.quote:
Klopt, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.quote:
En zeer zeker terecht dat hij nog ff door liet spelen. Zijn er maar weinig die dat dan ook nog doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
VOlgens mij zette hij de tijd stil toen de Spanjaarden in de extra tijd zeer langzaam deden bij een uitbal. Daarom zal hij nog even door hebben laten spelen denk ik.
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.
Dat iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.
streampie?quote:
Ook op ES2 normaal gesproken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
Op ARD zo de samenvattingen denk ik.
Genieten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Knaller het volgende:
Hehe die Duitsers analyseren zich suf op de ARD.
Nu inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook op ES2 normaal gesproken.
allemaal ego mannetjes die panikeren als ze een goal tegenkrijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef vluggejapie99 het volgende:
Te wenig smeerlappen in die Mannschaft. Dan krijg je dit
klasse hoor.quote:
Vind het wel jammer dat SBS/NOS niet zo'n programma heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu inderdaad.
Ik vind alleen het Duitse commentaar wel geinig
Jammer dat hij van Mancini niet mag opkomen bij City.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
klasse hoor.
Heerlijke speler, verdedigend en aanvallend lekker
ja straalt altijd positivisme vanuit, dat kan je van dat nederlandse gezemel niet zeggen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu inderdaad.
Ik vind alleen het Duitse commentaar wel geinig
Nja, daar hebben ze genoeg mensen die het kunnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef sausagin het volgende:
[..]
Jammer dat hij van Mancini niet mag opkomen bij City.
tja ik denk dus niet dat van Kroatie gewonnen wordt helaas, ze hebben thuis echt een steek laten vallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, daar hebben ze genoeg mensen die het kunnen![]()
Als Belgie wint van Kroatië en het zit een beetje mee met die andere ploegies wordt het eerste, zou mooi zijn
Winnen moet niet eens als het zo blijft als nu , dan is een gelijkspel voor ons genoeg dankzij doelpuntensaldo. En Kroatië moet nog naar servië , hopen dat ze daar iets laten vallen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, daar hebben ze genoeg mensen die het kunnen![]()
Als Belgie wint van Kroatië en het zit een beetje mee met die andere ploegies wordt het eerste, zou mooi zijn
2003 aangesloten bij UEFA als ik het goed hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
sinds wanneer hoort Kazachstan eigenlijk bij europa... .
faalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
godverdomme het staat ook nog op de kaart
Heb net de groep en punten bekeken, enkel nog oppassen voor Macedonië en hopen dat Bale geen goed dagje heeft als Wales op het programma staatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef sausagin het volgende:
[..]
Winnen moet niet eens als het zo blijft als nu , dan is een gelijkspel voor ons genoeg dankzij doelpuntensaldo. En Kroatië moet nog naar servië , hopen dat ze daar iets laten vallen.
En daarbij denk dat sowieso België als Kroatië niet maximum gaan halen , zal af hangen worden wie het meest laat liggen.
Maar het is wel vrij duidelijk wie eerste 2 gaan eindigen , Servië staat al 6 punten achter , gaan ze niet goed maken
Maar van Kazachstan ligt er een deel in Europaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Saoedi Arabie staat ook op de kaart.
In maart moeten we twee keer tegen Macedonië , 6/6 halen , dan ziet het er goed uit. Kroatië moet dan tegen Servië en tegen Schotland denk ik , hopen dat zij hier dan geen 6/6 halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Heb net de groep en punten bekeken, enkel nog oppassen voor Macedonië en hopen dat Bale geen goed dagje heeft als Wales op het programma staat
Iran hoort zelfs voor een klein gedeelte bij Europa als ik het goed ziequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar van Kazachstan ligt er een deel in Europa
are you suprised?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen offside dit, fransen genaaid
terecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
are you suprised?
de tegenstanders van spanje worden altijd genaaid
en israel dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
sinds wanneer hoort Kazachstan eigenlijk bij europa... .
Uruguay is tegenwoordig zo ongeveer de slechtste ploeg van Zuid-Amerika hoor, de nummer 4 van WK 2010 is in een vrije val geraakt sindsdien. Bovendien, de halve finale haalden ze alleen maar dankzij de handsbal van Suarez.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef TLC het volgende:
Na Colombia, Argentinie is Uruguay weer knap bezig om een uitwedstrijd te verliezen ;
momenteel 4-0 achter (!) tegen Bolivia (!) na 62 (!) minuten
Dat is een politiek ding toch? Als ze in Azie worden ingedeeld worden ze gelyncht door al die Islamitische landjes.quote:
Waar is Kekster?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef sausagin het volgende:
Portugal zich toch elke campagne wat te kloten
Hopelijk ontmoeten ze België bij de play-offs, dan is tenminste één kutland er niet bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef sausagin het volgende:
Portugal zich toch elke campagne wat te kloten
België wordt 1ste , niet 2dequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk ontmoeten ze België bij de play-offs, dan is tenminste één kutland er niet bij
Ja, want België wint dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk ontmoeten ze België bij de play-offs, dan is tenminste één kutland er niet bij
Nee Kroatië zie ik wel eerste wordenquote:
Momenteel staat België 1ste op doelpuntensaldo , dus virtueel nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee Kroatië zie ik wel eerste worden
Lees mijn eerste post pik, ik zei 'hopelijk'quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef sausagin het volgende:
[..]
Momenteel staat België 1ste op doelpuntensaldo , dus virtueel niet
preciesquote:
in portugalquote:
Je moet niet nijdig worden omdat belgie momenteel tegen jouw zin eerste staat hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post pik, ik zei 'hopelijk'
Triestig persoontje, elke normale Nederlander ziet België daar liever gezien hoe ze nu spelen... die spelertjes horen gewoon bij de top mee te draaien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post pik, ik zei 'hopelijk'
Nou om eerlijk te zijn ben ik van geen van de landen in die poule gecharmeerd. Ook Kroatië zie ik liever niet naar het WK gaan. Maar alles (behalve Turkije) is beter dan België.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Je moet niet nijdig worden omdat belgie momenteel tegen jouw zin eerste staat hoor
Remise.quote:
Wat vind je dan wel leuke europese landen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn ben ik van geen van de landen in die poule gecharmeerd. Ook Kroatië zie ik liever niet naar het WK gaan. Maar alles (behalve Turkije) is beter dan België.
De Belgen laten leuk voetbal zien momenteelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn ben ik van geen van de landen in die poule gecharmeerd. Ook Kroatië zie ik liever niet naar het WK gaan. Maar alles (behalve Turkije) is beter dan België.
Engeland en Spanje (vanwege het voetbal) en Polen & Zweden (vanwege de vrouwelijke supportersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel leuke europese landen?
Die Portugezen mogen van mij echt een jaar of tien verdwijnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jammer dat die Portugezen in zo'n ontzettende schijtpoule zitten, anders hadden ze nog wel eens uitgeschakeld kunnen worden. Nu worden ze toch wel 2e
Denk niet dat jij België zag spelen, ze spelen erg aantrekkelijk voetbal nu en geen verdedigend countervoetbal wat ze zo vaak deden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat voor posters heb jij op je zolderkamertje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Engeland en Spanje (vanwege het voetbal) en Polen & Zweden (vanwege de vrouwelijke supporters).
Als je mijn forumposts hebt gechecked de laatste paar uur dan zou je weten dat ik de gehele tweede helft gewoon gezien heb op Canvas. En het gaat me niet om het Belgisch voetbal, het gaat me erom dat het België is. Een land dat over 12-15 jaar wellicht niet eens meer bestaat. Ik heb liever echte landen op het WK.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Denk niet dat jij België zag spelen, ze spelen erg aantrekkelijk voetbal nu en geen verdedigend countervoetbal wat ze zo vaak deden.
Duitsland gevaarlijk bezigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Samenvatting van Duitsland - Zweden komt trouwens op eredivisielive.nl voor geinteresseerden.
Dan kan ik je wel begrijpen, er hangt nu een gemaakt sfeertje van ''we zijn allemaal 1'' terwijl dat gewoon niet zo isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je mijn forumposts hebt gechecked de laatste paar uur dan zou je weten dat ik de gehele tweede helft gewoon gezien heb op Canvas. En het gaat me niet om het Belgisch voetbal, het gaat me erom dat het België is. Een land dat over 12-15 jaar wellicht niet eens meer bestaat. Ik heb liever echte landen op het WK.
ken de uitslag maar goals niet gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)uitsland-zweden.html
Voor geinteresseerden.
Dus jullie zeggen dat het niet zo is. Wel, ik kan zeggen dat het wel zo is. Het is wellicht van in de jaren 80 of 90 geleden dat de nationale ploeg nog zo heeft geleefd als op dit moment. Dat is te zien aan het aantal toeschouwers ih stadion, aan de kijkcijfers, aan de mensen die erover praten , ... Ben zelf geweest tegen Kroatië, Walen en Vlamingen stonden vrolijk door en met elkaar en naar Wembley had belgie maar liefst 10 000 fans mee voor een vriendschappelijke match.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dan kan ik je wel begrijpen, er hangt nu een gemaakt sfeertje van ''we zijn allemaal 1'' terwijl dat gewoon niet zo is![]()
Ik heb eerlijk gezegd wel liever Kroatië op het WK
Tsja, bij gebrek aan een eindronde moet je toch wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:02 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dus jullie zeggen dat het niet zo is. Wel, ik kan zeggen dat het wel zo is. Het is wellicht van in de jaren 80 of 90 geleden dat de nationale ploeg nog zo heeft geleefd als op dit moment. Dat is te zien aan het aantal toeschouwers ih stadion, aan de kijkcijfers, aan de mensen die erover praten , ... Ben zelf geweest tegen Kroatië, Walen en Vlamingen stonden vrolijk door en met elkaar en naar Wembley had belgie maar liefst 10 000 fans mee voor een vriendschappelijke match.
Als er 0 man was mee geweest, kon je zeggen dat het niet leeft. Als er 10000 man mee is, kun je jouw argument aanhalen. Zo heb je natuurlijk altijd gelijk. Nu ja, we weten al van jouw aversie tov belgie hè, net als vriendje van poppel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, bij gebrek aan een eindronde moet je toch wat.
Voor Duitsland voelt dit echt als een nederlaagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)uitsland-zweden.html
Voor geinteresseerden.
stream linkje?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:31 schreef Nober het volgende:
Polen 0-1 Engeland
Rooney schoudert net de 0-1 binnen bij de corner.
Jones is ook geen optie, ik ben voor Richards.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:42 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Johnson![]()
vind dat dus echt geen goede RB maar goed
Vind ik ook de beste optie. Walker kan er ook wel mee door maar zal meer iets voor in de toekomst zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones is ook geen optie, ik ben voor Richards.
Is het een beetje wedstrijd qua niveau?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:25 schreef Nober het volgende:
Glik 1-1, wederom een corner dit keer met het hoofd.
Tuurlijk wel niets mis mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het een beetje wedstrijd qua niveau?
Zeg dat, helemaal niksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:36 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wat is die Milner toch een matige speler zeg
Wat een treurig minderwaardigheidscomplex hebben die Belgen toch zeg.quote:‘Ik wil onze supporters wel eens vergelijken met die van Oranje’
Zaterdag, 8 juni 2013 om 00:02
België is hard op weg naar een plaatsbewijs voor het WK 2014 en gezien de talentvolle lichting waarover men beschikt is dat een bonus voor het toernooi in Brazilië. De Rode Duivels zetten vrijdagavond Servië met 2-1 aan de kant en blijven koploper in de groep. Het vertrouwen is groot en dat komt mede door de uitzinnige supporters die de nationale ploeg in hun hart meedragen.
Ook vrijdag liet het Belgische legioen zich duidelijk horen in het Koning Boudewijnstadion. Vincent Kompany deelde de achterban een compliment uit voor hun support. “Als je dit vanavond ziet, dan heb ik daar maar één woord voor: uniek. De sfeer die vanavond in het stadion heerste, viel met niks te vergelijken”, aldus Kompany, die vervolgens toch de fans langs de meetlat legde.
“Ik wil onze supporters wel eens vergelijken met die van Oranje”, tekende De Standaard op uit de mond van de verdediger. “Ik denk dat onze fans de kroon van beste supporters ter wereld mogen gaan opeisen.”
Ook doelman Thibaut Courtois werd lof toegezwaaid door Kompany. “Thibaut is fantastisch. Met hem, Mignolet en Gillet hebben we de drie beste keepers ter wereld in onze rangen.”
Een echt vlekkeloze wedstrijd speelde Courtois echter niet. Dat Aleksandar Kolarov vlak voor tijd nog de spanning terugbracht met de 2-1, rekende de keeper van Chelsea, die de voorbije twee jaar werd verhuurd aan Atlético Madrid, zichzelf aan. Mede daardoor was hij opgelucht dat België de zege over de streep trok. “We hebben de wedstrijd professioneel gewonnen. Ik geef ook graag een pluim aan mijn medemaats die een hele week op stage in de VS hebben gezeten.”
De prijs van de meest idiote successupporters mogen ze van mij winnen hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat een treurig minderwaardigheidscomplex hebben die Belgen toch zeg.
Dat heeft Nederland nu al 40 jaar, vanaf 1974.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Wat een treurig minderwaardigheidscomplex hebben die Belgen toch zeg.
Een trauma is iets anders dan een minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:36 schreef BenGepeept het volgende:
[..]
Dat heeft Nederland nu al 40 jaar, vanaf 1974.
Mooi, dat Paraguay heeft 4x achter elkaar deelgenomen en werkelijk elke wedstrijd was slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 05:39 schreef TLC het volgende:
Paraguay, vorig WK nog verliezend kwartfinalist tegen Spanje (een wedstrijd die ze hadden kunnen winnen trouwens als die penalty erin was gegaan) gaat dit komend WK niet meemaken, 1-2 thuis verloren tegen Chili en nog steviger onderaan in Zuid-Amerika.
Ik zou eerder mijn vraagtekens bij Denemarken zetten in dit geval. 0-3 inmiddels zag ik netquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef TLC het volgende:
Armenie, thuis verloren van Malta maar in Denemarken staan ze voor met 0-2![]()
Waarom vertrouw ik ineens Armenie-Malta niet
Het is in ieder geval geen zuivere koffie in die poulequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef hvan het volgende:
[..]
Ik zou eerder mijn vraagtekens bij Denemarken zetten in dit geval. 0-3 inmiddels zag ik net
Raaarrrrrquote:Denemarken kan deelname aan het WK van 2014 zo goed als vergeten. Het land ging dinsdag voor eigen publiek af als een gieter tegen Armenië. De Denen, een jaar geleden op het EK nog te sterk voor Nederland, verloren met maar liefst 0-4.
De nederlaag is funest voor de Deense kansen op WK-deelname, want de ploeg moest winnen om zicht te houden op de tweede plaats. Door de nederlaag blijft het gat naar nummer twee Bulgarije vier punten. De Denen staan met slechts zes punten nu zelfs gedeeld voorlaatste in de groep en hebben alleen Malta nog onder zich.
Voormalig Ajacied Aras Özbiliz was één van de beulen van Denemarken. Hij gaf na één minuut de assist voor de 0-1 van Yura Movsisyan en maakte even later zelf de tweede Armeense goal. Na de pauze maakte Armenië het leed van Denemarken groter door nog twee keer te scoren, waarvan één keer na een assist van Özbiliz.
Bij Denemarken stonden Ajax-spelmaker Christian Eriksen en FC Twente-verdediger Andreas Bjelland in de basis. Ook de nieuwe RKC-aanwinst Dennis Rommedahl maakte deel uit van de ploeg, evenals oud-eredivisiespelers Michael Krohn-Dehli, Simon Poulsen en Niki Zimling. Lasse Schöne en Victor Fischer zaten op de bank.
In Groep B, de poule van Denemarken en Armenië, is Italië de koploper. De nummer twee van het afgelopen EK heeft vier punten voorsprong op nummer twee Bulgarije.
Oh, ik vond Andorra-Nederland wel interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Een heel interessante wedstrijd vanavond is Oekraïne - Engeland.
Nee, tegen nr. 5 uit Zuid-Amerika, zou nu Uruguay zijn. NZ moet tegen nr. 4 uit Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:32 schreef rajknier het volgende:
Nee ze moeten nog playoff hierna tegen NZ
Gaat tussen de nummer 2 achter Nederland en de nummer 2 achter Italië.quote:Op woensdag 11 september 2013 07:24 schreef Fred_B het volgende:
Merk op dat de slechtste nummer 2 in Europa niet naar de play-offs mag. Momenteel is dat Bulgarije, maar de verschillen zijn erg klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |