Bedankt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
Op de tribune bij België-Schotland:
[ afbeelding ]
Terecht teruggekomen inderdaad.quote:
Als ze niet in de laatste minuut winnen is het wel de schuld van de scheids, het veld of van half 1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Geeft 'ie nou de schuld aan de scheids?![]()
![]()
4-0 zelfsquote:
Stel je voor dat je zelfs 4-0 voorstaatquote:
Fixedquote:
4-0 zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Knaller het volgende:
Mooi, het Duitse team is dus toch niet zo goed als ze leken te zijn.Bij ons stortte het ook in na die rare pot tegen HongarijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat zal wel, ze spelen immers een keer gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef beantherio het volgende:
Is de "gouden generatie" van Duitsland nu al over the hill?
Na zweden uit begon het drama...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons stortte het ook in na die rare pot tegen Hongarije
Zolang Mertesacker meedoet geven ze altijd wel wat wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef beantherio het volgende:
Is de "gouden generatie" van Duitsland nu al over the hill?
Nederland - Hongarije 5-3 was een aankondiging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Na zweden uit begon het drama...
Ok, het is misschien een beetje voorbarig. Ik probeer hoop te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel, ze spelen immers een keer gelijk.
Een beetje erg voorbarig, maar ik hoop moeiteloos met je mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok, het is misschien een beetje voorbarig. Ik probeer hoop te houden.
1-1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef chufi het volgende:
Spanje loopt ook te stuntelen.... Maar staan nog steeds met 1-0 voor
VOlgens mij zette hij de tijd stil toen de Spanjaarden in de extra tijd zeer langzaam deden bij een uitbal. Daarom zal hij nog even door hebben laten spelen denk ik.quote:
Klopt, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.quote:
En zeer zeker terecht dat hij nog ff door liet spelen. Zijn er maar weinig die dat dan ook nog doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
VOlgens mij zette hij de tijd stil toen de Spanjaarden in de extra tijd zeer langzaam deden bij een uitbal. Daarom zal hij nog even door hebben laten spelen denk ik.
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.
Dat iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering.
streampie?quote:
Ook op ES2 normaal gesproken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
Op ARD zo de samenvattingen denk ik.
Genieten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Knaller het volgende:
Hehe die Duitsers analyseren zich suf op de ARD.
Nu inderdaad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook op ES2 normaal gesproken.
allemaal ego mannetjes die panikeren als ze een goal tegenkrijgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef vluggejapie99 het volgende:
Te wenig smeerlappen in die Mannschaft. Dan krijg je dit
klasse hoor.quote:
Vind het wel jammer dat SBS/NOS niet zo'n programma heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu inderdaad.
Ik vind alleen het Duitse commentaar wel geinig
Jammer dat hij van Mancini niet mag opkomen bij City.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
klasse hoor.
Heerlijke speler, verdedigend en aanvallend lekker
ja straalt altijd positivisme vanuit, dat kan je van dat nederlandse gezemel niet zeggen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nu inderdaad.
Ik vind alleen het Duitse commentaar wel geinig
Nja, daar hebben ze genoeg mensen die het kunnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:06 schreef sausagin het volgende:
[..]
Jammer dat hij van Mancini niet mag opkomen bij City.
tja ik denk dus niet dat van Kroatie gewonnen wordt helaas, ze hebben thuis echt een steek laten vallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, daar hebben ze genoeg mensen die het kunnen![]()
Als Belgie wint van Kroatië en het zit een beetje mee met die andere ploegies wordt het eerste, zou mooi zijn
Winnen moet niet eens als het zo blijft als nu , dan is een gelijkspel voor ons genoeg dankzij doelpuntensaldo. En Kroatië moet nog naar servië , hopen dat ze daar iets laten vallen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:08 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nja, daar hebben ze genoeg mensen die het kunnen![]()
Als Belgie wint van Kroatië en het zit een beetje mee met die andere ploegies wordt het eerste, zou mooi zijn
2003 aangesloten bij UEFA als ik het goed hebquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
sinds wanneer hoort Kazachstan eigenlijk bij europa... .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |