Idd, zijn er iig 2 teams om te supportenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:18 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi toch voor de Belgen. Zou het echt leuk vinden als ze weer eens op een groot toernooi zijn.
Ik op z n minst als 2equote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat Servie bakt er inderdaad weinig meer van. Had die eigenlijk wel bij de 1e 2 verwacht met Belgie
Spannond.quote:
Hij wil niet dat de verwachtingen te hoog worden denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sana er inde Zweedse bondscoach vindt het blijkbaar genoeg zo.
Ligt niet aan jou. Ligt aan je TV.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ARD geen geluid of ligt dat aan mij?
Ze staan met 0-1 achter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef TLC het volgende:
Wat de neuk zitten die Portugezen te doen tegen dat cafe elftal ?
Swag.twitter:Hoesen23 twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 22:24:27Teammate Tobias Sana to score 4-4 reageer retweet
mist voor open doelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Swag.twitter:Hoesen23 twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 22:24:27Teammate Tobias Sana to score 4-4 reageer retweet
goudquote:
Hier ook niet. Digitale kanaal weer wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ARD geen geluid of ligt dat aan mij?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
Op de tribune bij België-Schotland:
[ afbeelding ]
omfgquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Bij die goal was het geluid ook weer even uitgevallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hier ook niet. Digitale kanaal weer wel.
Bedankt..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:39 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht teruggekomen inderdaad.quote:
Als ze niet in de laatste minuut winnen is het wel de schuld van de scheids, het veld of van half 1.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
Geeft 'ie nou de schuld aan de scheids?![]()
![]()
4-0 zelfsquote:
Stel je voor dat je zelfs 4-0 voorstaatquote:
Fixedquote:
4-0 zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Knaller het volgende:
Mooi, het Duitse team is dus toch niet zo goed als ze leken te zijn.Bij ons stortte het ook in na die rare pot tegen HongarijeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat zal wel, ze spelen immers een keer gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef beantherio het volgende:
Is de "gouden generatie" van Duitsland nu al over the hill?
Na zweden uit begon het drama...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij ons stortte het ook in na die rare pot tegen Hongarije
Zolang Mertesacker meedoet geven ze altijd wel wat wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef beantherio het volgende:
Is de "gouden generatie" van Duitsland nu al over the hill?
Nederland - Hongarije 5-3 was een aankondiging.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Na zweden uit begon het drama...
Ok, het is misschien een beetje voorbarig. Ik probeer hoop te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel, ze spelen immers een keer gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |