are you suprised?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
geen offside dit, fransen genaaid
terecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
are you suprised?
de tegenstanders van spanje worden altijd genaaid
en israel dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
sinds wanneer hoort Kazachstan eigenlijk bij europa... .
Uruguay is tegenwoordig zo ongeveer de slechtste ploeg van Zuid-Amerika hoor, de nummer 4 van WK 2010 is in een vrije val geraakt sindsdien. Bovendien, de halve finale haalden ze alleen maar dankzij de handsbal van Suarez.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef TLC het volgende:
Na Colombia, Argentinie is Uruguay weer knap bezig om een uitwedstrijd te verliezen ;
momenteel 4-0 achter (!) tegen Bolivia (!) na 62 (!) minuten
Dat is een politiek ding toch? Als ze in Azie worden ingedeeld worden ze gelyncht door al die Islamitische landjes.quote:
Waar is Kekster?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef sausagin het volgende:
Portugal zich toch elke campagne wat te kloten
Hopelijk ontmoeten ze België bij de play-offs, dan is tenminste één kutland er niet bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef sausagin het volgende:
Portugal zich toch elke campagne wat te kloten
België wordt 1ste , niet 2dequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk ontmoeten ze België bij de play-offs, dan is tenminste één kutland er niet bij
Ja, want België wint dan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hopelijk ontmoeten ze België bij de play-offs, dan is tenminste één kutland er niet bij
Nee Kroatië zie ik wel eerste wordenquote:
Momenteel staat België 1ste op doelpuntensaldo , dus virtueel nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee Kroatië zie ik wel eerste worden
Lees mijn eerste post pik, ik zei 'hopelijk'quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef sausagin het volgende:
[..]
Momenteel staat België 1ste op doelpuntensaldo , dus virtueel niet
preciesquote:
in portugalquote:
Je moet niet nijdig worden omdat belgie momenteel tegen jouw zin eerste staat hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post pik, ik zei 'hopelijk'
Triestig persoontje, elke normale Nederlander ziet België daar liever gezien hoe ze nu spelen... die spelertjes horen gewoon bij de top mee te draaien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post pik, ik zei 'hopelijk'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |