SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat het je lukt en het weer mee zit. Hier geen kans ivm tentamens over 2 weken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Maar we hebben dus 3 weekenden en 1 extra zaterdag met 15 werkdagen?
Elk weekend 10 uur op de fiets, die zaterdag 5 en dan doordeweeks nog een paar uurtjes. Moet goedkomen toch?![]()
Ik denk er iets te licht over denk ik
Ik hoop hetzelfde eigenlijk. Vooral dat het weer meezit. Ik heb er iig zin in. Al zie ik het ook wel gebeuren dat het kutweer wordt en ik misschien 10 uur fiets in die 3 wekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik hoop dat het je lukt en het weer mee zit. Hier geen kans ivm tentamens over 2 weken.
Ja, goede tip, alleen kan ik het nu even niet missen. Misschien volgende maand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:27 schreef Holenbeer het volgende:
Als iemand nog interesse heeft in een Garmin Forerunner, is deze 405 wellicht een interessante aanbieding:
http://www.ibood.com/nl/n(...)HRM_met_HRM_functie/
(in het vorige deel ging het toch over horloges met gps/hartslag?)
http://www.nusport.nl/thi(...)k-you-too-lance.htmlquote:....Jij bent er mede voor verantwoordelijk dat wielrenners, van elke leeftijd, van elk niveau, zich op elk verjaardagsfeestje aan hun tantes, hun schoonouders en de overburen moeten verantwoorden voor dopinggebruik in hun sport.
Jij bent er mede voor verantwoordelijk dat ik nog steeds elke week de vraag krijg of ik ook wel eens een spuit epo heb gezet - en dat niemand me gelooft als ik ontken. Jij bent er mede voor verantwoordelijk dat wielrenners nog jááááááren worden aangezien voor junkies....
Dat is wel het nadeel van die sites met dag aanbiedingen, je kan er niet even rustig over nadenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, goede tip, alleen kan ik het nu even niet missen. Misschien volgende maand.
Dat moesten we bij elk dopingschandaal toch alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijke een goed stuk van Thijs, precies waarom het ook in het recreatieve topic thuis hoort:
[..]
http://www.nusport.nl/thi(...)k-you-too-lance.html
Helaas, kan m hier op de i poon niet bekijken. Waar gaat ie over, dronken klimmer? Gisteren wel een mooi klimtochtje gedaan hier, zoek maar eens op: aiguillette de lauzet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Oksel het volgende:
Waarom moet ik bij dit filmpje aan Grip denken?
http://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_een_idee.html
Leuk! Hoe ga je dat met navigatie doen?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Helaas, kan m hier op de i poon niet bekijken. Waar gaat ie over, dronken klimmer? Gisteren wel een mooi klimtochtje gedaan hier, zoek maar eens op: aiguillette de lauzet.
Vandaag klein stukje fietsen om soepel te blijven, want morgen.... Ga ik in m'n eentje de marmotte proberen, als de galibier sneeuwvrij is tenminste. M'n broertje kan dat niet, maar komt me tegemoet naar de lautaret en dan fietsen we het laatste stuk samen.
Zin in, maar ook wel spannend
Vet, Marmotte in je eentje! Respect als je het haaltquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Helaas, kan m hier op de i poon niet bekijken. Waar gaat ie over, dronken klimmer? Gisteren wel een mooi klimtochtje gedaan hier, zoek maar eens op: aiguillette de lauzet.
Vandaag klein stukje fietsen om soepel te blijven, want morgen.... Ga ik in m'n eentje de marmotte proberen, als de galibier sneeuwvrij is tenminste. M'n broertje kan dat niet, maar komt me tegemoet naar de lautaret en dan fietsen we het laatste stuk samen.
Kan je niet nog even wachten tot zaterdag trouwens, dan tellen de uurtjes mee in de strava oktoberfest challengequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je niet nog even wachten tot zaterdag trouwens, dan tellen de uurtjes mee in de strava oktoberfest challenge
Treffend ja.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijke een goed stuk van Thijs, precies waarom het ook in het recreatieve topic thuis hoort:
[..]
Zonder de Alpe neem ik aan? Dan moet het goed te doen zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was gister bij een klant en daar vroegen ze al ouwehoerend of de fietskoeriers ook aan de doping zittenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oe, daar kon je wel een stuk of 40 mooie comebacks maken jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik was gister bij een klant en daar vroegen ze al ouwehoerend of de fietskoeriers ook aan de doping zitten
Mijn reactie wasomdat die klant de Rabo is hèhè
Vanmorgen had ik ook al zo'n vraag van iemand in de lift, buitegewoon aardige man verder. Hij vroeg me eerst of ik verwonderd was over het Dopingschandaal. Ik antwoordde nee. Toen vroeg hij of ik wel eens doping gebruikt had.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef Tommeke het volgende:
Ik was gister bij een klant en daar vroegen ze al ouwehoerend of de fietskoeriers ook aan de doping zitten
Mijn reactie wasomdat die klant de Rabo is hèhè
Epo = meer rode bloedcellen = een grotere leuter in aktie, dacht ze misschien? Misschien wilde ze gewoon even haar vriend op een kuurtje zetten...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:12 schreef Tommeke het volgende:
Overigens heb ik die vraag ook wel eens serieus gehad van een vriendin van m'n chick
quote:Due to the seemingly insurmountable evidence that Lance Armstrong participated in doping and misled Nike for more than a decade, it is with great sadness that we have terminated our contract with him. Nike does not condone the use of illegal performance enhancing drugs in any manner.
Nike plans to continue support of the Livestrong initiatives created to unite, inspire and empower people affected by cancer.
Over wat hebben jullie het eigenlijk? Fietsweekend?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
Maar we hebben dus 3 weekenden en 1 extra zaterdag met 15 werkdagen?
Elk weekend 10 uur op de fiets, die zaterdag 5 en dan doordeweeks nog een paar uurtjes. Moet goedkomen toch?![]()
Ik denk er iets te licht over denk ik
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:06 schreef boom4 het volgende:
[..]
Over wat hebben jullie het eigenlijk? Fietsweekend?
Weer een doel in je levenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef Holenbeer het volgende:
die 60 uur tussen 20 okt en 10 nov moet voor mij in principe wel te doen zijn, zit toch werkloos thuis momenteel
ik heb geen cyclocrosser en ben te lui om zoveel te fietsenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer een doel in je levenEn zo'n custom bierglas komt natuurlijk ook van pas als werkloze luiwammes
Ik ook niet. Is niet verplicht hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ik heb geen cyclocrosser en ben te lui om zoveel te fietsen
had ik ook niet verwacht, maar kon het mooi als excuus gebruikenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Is niet verplicht hoor
Ik heb ook geen cyclocrosser, ik ga gewoon op de MTB.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
ik heb geen cyclocrosser en ben te lui om zoveel te fietsen
Voor mij wordt het wel een goede training om in D1 te blijven fietsen, dan haal ik die 3 uur iig op weg naar het werkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:07 schreef Holenbeer het volgende:
als ik zo reken heb ik dit jaar zo'n 3000km op de racefiets gemaakt. Vanuitgaande dat ik zo'n 29/30 gemiddeld fiets zit ik op iets meer dan 100 uur. Dat is niet veel meer dan de challenge, in heeeel veel meer tijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:18 schreef Holenbeer het volgende:
die 29/30 van mij was niet in D1.
Ik fiets uberhaupt te weinig in D1.
Als ik 60 uur in 3 weken moeten fietsen lijkt het me wel verstandig het voornamelijk in D1 te doen, anders breekt het aardig op naar paar dagen.
Gaat het je dan om het behalen van die challenge en trots zijn op je prestatie of wil je gewoon graag die bierpul?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik denk trouwens dat ik op de fiets naar de voetbal enzo ook gewoon ga strava-en
De bierpul uiteraardquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:21 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Gaat het je dan om het behalen van die challenge en trots zijn op je prestatie of wil je gewoon graag die bierpul?
Leuk! ga zeker doenquote:
Overigens wel een misleidend plaatje. Was beter geweest als ze het andersom gedaan hadden, herstel onderaan en weerstand bovenaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzones
[ afbeelding ]
klopt, en dan ook in een vorm van een piramide om aan te geven hoeveel tijd je in normaliter in een bepaalde zone traint om goed op te bouwen. (hoe breder hoe langer)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:29 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Overigens wel een misleidend plaatje. Was beter geweest als ze het andersom gedaan hadden, herstel onderaan en weerstand bovenaan
Ook een goede suggestie inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:31 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
klopt, en dan ook in een vorm van een piramide om aan te geven hoeveel tijd je in normaliter in een bepaalde zone traint om goed op te bouwen. (hoe breder hoe langer)
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:32 schreef Holenbeer het volgende:
overigens denk ik wel dat Patroon trots op ons is dat we zonder hem hierover spreken
Hoewel het voor iemand met een slechte conditie (zoals ik) héél erg lastig is om in D1 te rijden/blijven. Afgelopen weken een aantal keer geprobeerd, maar hier langs zee of in de polder staat de laatste tijd een windje 4/5. Dan is het schier onmogelijk om in D1 te rijden zonder om te donderen. Zeker als de duinen ook nog op en neer gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:24 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
een lage hartslag zone, ideaal voor opbouwen basisconditie.
Als je alleen fietst zou ik iets anders kiezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:36 schreef baaart het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)HRM_met_HRM_functie/
Is dat wat?
Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je alleen fietst zou ik iets anders kiezen.
quote:Next time plan it in the European summer please. The weather will suck here in Holland :
Gok, geen gecodeerde hartslagbanden. Dan krijg je dus de hartslag van dgene naast je als je pech hebt.quote:
zou best kunnen inderdaad. Ik heb er eigenlijk niet zoveel ervaring mee. Ik ben nooit met hele slechte conditie begonnen met fietsen. Ook weet ik niet precies waar mijn omslagpunten liggen. Ik fiets meestal tussen de 135/145 slagen per minuut. Dat kan ik makkelijk 3 uur volhouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoewel het voor iemand met een slechte conditie (zoals ik) héél erg lastig is om in D1 te rijden/blijven. Afgelopen weken een aantal keer geprobeerd, maar hier langs zee of in de polder staat de laatste tijd een windje 4/5. Dan is het schier onmogelijk om in D1 te rijden zonder om te donderen. Zeker als de duinen ook nog op en neer gaan.
Waren bij zo'n winterse challenge allerlei Noren die meededen. Gewoon op de mtb door een halve meter sneeuw ploeteren iedere dag.quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Omdat een fietscomputer om je pols niet werkt.
Het is een voor jou en mij bekende nl-erquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waren bij zo'n winterse challenge allerlei Noren die meededen. Gewoon op de mtb door een halve meter sneeuw ploeteren iedere dag.maar een nl-er moet natuurlijk weer ff zeiken dat het hier maar 10 graden is
Je wil toch gewoon ff vluchtig een blik werpen op snelheid hartslag whatever? Dat kan dan niet. Bovendien minder veilig als je behalve ogen van de weg af ook nog 1 hand los hebt.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je alleen fietst zou ik iets anders kiezen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gok, geen gecodeerde hartslagbanden. Dan krijg je dus de hartslag van dgene naast je als je pech hebt.
bij mijn sigma zat een bikemount. Kan je het horloge op je stuur bevestigenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je wil toch gewoon ff vluchtig een blik werpen op snelheid hartslag whatever? Dat kan dan niet. Bovendien minder veilig als je behalve ogen van de weg af ook nog 1 hand los hebt.
Ben ik het wel mee eens. Voor een hapje of een slokje drinken is het wel acceptabel om je handen even van je stuur te laten, maar voor de rest moet je het stuur zo veel mogelijk met beide handen vasthouden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je wil toch gewoon ff vluchtig een blik werpen op snelheid hartslag whatever? Dat kan dan niet. Bovendien minder veilig als je behalve ogen van de weg af ook nog 1 hand los hebt.
Kijkt. Is Duitser.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een voor jou en mij bekende nl-er
Vet ziet er nog helemaal schoon uit. Zoals verwacht, goed spul die Campa naven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe smeer je een Campagnolo voornaaf:
Klik op de link voor de fotostrip.
http://imgur.com/a/WZu0X
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, heeft m'n vriendin ook. Maar vind daarvoor de beeldschermpjes + letters te klein en te weinig datavelden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:03 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
bij mijn sigma zat een bikemount. Kan je het horloge op je stuur bevestigen
niet dat ik het ooit gebruikt heb overigens, ik fiets gewoon een stukje met 1 hand om even op mijn pols te kijken. Ik kan dat
Alleen vanwege die reden? Ik vind een polshorloge praktischer, anders staat mijn fiets buiten op slot met een duur apparaat er op.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ja, ik had verwacht dat het erger zou zijn, vet in de kogelbanen was wel zwartig, maar geen putjes in de cups en cones. Wat ik ook makkelijk vind is dat je het met 3 simpele tooltjes demonteert.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:06 schreef eentwee het volgende:
Vet ziet er nog helemaal schoon uit. Zoals verwacht, goed spul die Campa naven.
stiekem gebruik ik het horloge ook alleen voor hartslag en tijd. Voor fietsgegevens gebruik ik een normale fietscomputer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, heeft m'n vriendin ook. Maar vind daarvoor de beeldschermpjes + letters te klein en te weinig datavelden.
Kan je er ook afhalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alleen vanwege die reden? Ik vind een polshorloge praktischer, anders staat mijn fiets buiten op slot met een duur apparaat er op.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Oksel het volgende:
Alles, alles gestolen. Zoektocht sierraad.
Je mag het weten, ik kom er eerlijk voor uit. Ik heb een hekel aan lowlife achterbuurt Marokkanen en Turken en overige kutzwarten. Alles wat opgeleid is en werkt, top. Alles wat dat niet is, moet oppleuren. Ik haat ze, allemaal. Al mijn hele leven, sinds ik als jochie van 8 in elkaar werd getrapt door een groep kutmarokkanen. Sue me.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je mag het weten, ik kom er eerlijk voor uit. Ik heb een hekel aan lowlife achterbuurt Marokkanen en Turken en overige kutzwarten. Alles wat opgeleid is en werkt, top. Alles wat dat niet is, moet oppleuren. Ik haat ze, allemaal. Al mijn hele leven, sinds ik als jochie van 8 in elkaar werd getrapt door een groep kutmarokkanen. Sue me. Sterven mogen ze. Ze zijn de kogel niet waard.
Ja, ik ben het wel met je eens, het was ook vanuit eigen retoriek, ws. heb ik meer aan een polsklokje. Ik zit toch niet de hele tijd op de speedo te turen, het gaat me meer om de data voor thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je er ook afhalen.
En dan weet ik dat jij dat dan wel de hele dag kan doen maar jij bent niet de gemiddelde gebruikerals het praktisch was fietste iedereen wel met de computer om de pols.
Daarom dat ik jou ook nog horloge (of losse tracker) heb aangeradenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, ik ben het wel met je eens, het was ook vanuit eigen retoriek, ws. heb ik meer aan een polsklokje. Ik zit toch niet de hele tijd op de speedo te turen, het gaat me meer om de data voor thuis.
geen idee hoe de kwaliteit is. Die van Ibood is ook nog eens een refurbished model (al hoewel dat niet veel hoeft te zeggen).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef eentwee het volgende:
Maar is die forerunner een goede aanbieding? Zal vast niet zo'n goede GPS chip in zitten als in de edge 800..?
Beetje kort door de bocht, ben het in grote lijnen met je eens, al ben ik meer tegen de algehele lowlifeachterbuurt mensen, zowel zwart, blank, Nederlands, Turks, Marokkaans als Oosteuropees.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Je mag het weten, ik kom er eerlijk voor uit. Ik heb een hekel aan lowlife achterbuurt Marokkanen en Turken en overige kutzwarten. Alles wat opgeleid is en werkt, top. Alles wat dat niet is, moet oppleuren. Ik haat ze, allemaal. Al mijn hele leven, sinds ik als jochie van 8 in elkaar werd getrapt door een groep kutmarokkanen. Sue me. Sterven mogen ze. Ze zijn de kogel niet waard.
Welke is dat voor welke prijs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:18 schreef eentwee het volgende:
Maar is die forerunner een goede aanbieding? Zal vast niet zo'n goede GPS chip in zitten als in de edge 800..?
Dat vind ik wel een goed idee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oksel, neem eens een grote hont met tanden enzo om je vriendin te bewaken
Kan de edge 200 navigeren?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:40 schreef No-P het volgende:
Ah de 405. Alleen als hs horloge met gpstrack-functie. Interval kan ook, maar navigeren zoals de edge200 kan niet. Ik zou voor fietsen een andere kiezen, deze is meer loopgericht.
Dit dus, hoewel ik ooit is een paar klappen heb gehad van een paar rot marokkanen na een avondje stappen (0,0 aanleiding ervoor ik had alleen geen zin om m'n spullen aan hun te gevenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, ben het in grote lijnen met je eens, al ben ik meer tegen de algehele lowlifeachterbuurt mensen, zowel zwart, blank, Nederlands, Turks, Marokkaans als Oosteuropees.
Al kan ik me ook voorstellen, dat wanneer er steeds van dit soort dingen aan de hand zijn, je zo'n mening krijgt.
Je hebt geen map, of stratenkaart zoals de hogere modellen, wel kan je een "lijntje"/course volgen.quote:
Deze zijn goed trainbaarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed idee.
Zo eentje:
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn bang voor honden. Alle honden. Serieus, al loop je met een poedel. Als ik de maltezer van m'n schoonmoeder uitlaat gaan ze allemaal aan de kantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze zijn goed trainbaar
[ afbeelding ]
Oksel lukt het vast wel om te trainen dat ze alleen Marokkanen bijten.
Och, voor 't zelfdegeld waren het een stel Nederlanders die dat deden, dat heb ik namelijk gehad. Kreeg het verwijt dat ik iemand in de sloot had gegooid, kwam opeens een brommer aan met 2 gasten erop die stoer gingen doen en dreigend tegen de meisjes die meewaren, dus ik ging er tussen staan *bam* vuist mijn oog voor ik doorhad wat er gebeurde (was dan ook zo dronken als een toeter, was net geslaagd voor mijn middelbare school).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dit dus, hoewel ik ooit is een paar klappen heb gehad van een paar rot marokkanen na een avondje stappen (0,0 aanleiding ervoor ik had alleen geen zin om m'n spullen aan hun te geven) de politie heeft die zaak uitermate goed afgehandeld en ik heb er geen nachtmerries van gehad. Ook geen hekel aan groepen mensen, wel aan hoe sommige mensen zich gedragen.
Klote man. Ben het voor een groot deel met je eens. Ben zelf ook talloze keren bespuugd en getrapt door groepjes van die ratten, want alleen doen ze 't nooit. Dit was in hartje Amsterdam. Mijn vrienden zullen het nooit worden en mijn vertrouwen zullen ze nooit krijgen. Ruggenprikkers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:12 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb flink wat allochtone vrienden. Hangt echt van de personen af, ik denk dat je de relmarokaantjes van nu goed kan vergelijken met de lonsdalejeugd van vroegah.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Klote man. Ben het voor een groot deel met je eens. Ben zelf ook talloze keren bespuugd en getrapt door groepjes van die ratten, want alleen doen ze 't nooit. Dit was in hartje Amsterdam. Mijn vrienden zullen het nooit worden en mijn vertrouwen zullen ze nooit krijgen. Ruggenprikkers.
Wat is dat tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Klote man. Ben het voor een groot deel met je eens. Ben zelf ook talloze keren bespuugd en getrapt door groepjes van die ratten, want alleen doen ze 't nooit. Dit was in hartje Amsterdam. Mijn vrienden zullen het nooit worden en mijn vertrouwen zullen ze nooit krijgen. Ruggenprikkers.
Hoop dat je al je spullen terugkrijgt en ze de maximale straf krijgen (half jaar schoffelen en daarna voorrang op een woning, uitkering en hulpverlening om ze zo snel mogelijk te laten re-integreren)
---
Over fietsen, rondje van iets meer dan 80km gemaakt. Hongerklop gekregen en met rubberen poten m'n huis gehaald. Nu uitrusten.
Ik was een altojochie van 16 in de metro/tram die naar school ging en nu metal luisterde terwijl ik zo stil mogelijk bleef zitten in de hoop dat ik niet de lul was. Die angst en vernedering van de keren dat ik recht in m'n gezicht gespuugd werd vergeet ik nooit meer. Gothic klasgenootje is een keer zwaar mishandeld het ziekenhuis in getrapt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is dat tochIk loop al 10 jaar door Brussel, Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en ik heb NOOIT problemen met marokanen.
![]()
Misschien is het omdat ik mn benen niet scheer.
Een kapper werkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
Tja, ik heb al 15 jaar een mocro kapper. Echt een toffe peer. Ook veel Turkse en Marokkaanse collega's gehad toen ik nog op de kwekerij werkte.
Juist als alto zou je toch mensen accepteren die anders zijn dan de norm? Dat je niet vriendschappelijk met de mensen kan omgaan die je toen in je gezicht spuugde kan ik goed begrijpen, maar probeer eens door het imago te prikken wat je zelf geschept hebt over die marrokanen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ik was een altojochie van 16 in de metro/tram die naar school ging en nu metal luisterde terwijl ik zo stil mogelijk bleef zitten in de hoop dat ik niet de lul was. Die angst en vernedering van de keren dat ik recht in m'n gezicht gespuugd werd vergeet ik nooit meer. Gothic klasgenootje is een keer zwaar mishandeld het ziekenhuis in getrapt.
Mensen die er altijd vanuit gaan dat je het dan wel uitgelokt zal hebben... Als je alleen maar slechte ervaringen hebt word je nou eenmaal zo. Je koopt toch ook geen fietsspullen meer bij de fietsenmaker die je slecht helpt? Ik zie dit net zo. Van mij hebben ze geen last, bemoei me gewoon niet met ze en zoek het zo min mogelijk op.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Komop Oksel, teringventjes en tuig komen van alle volken. Kijk maar in Haren.
Uiteraard. Maar na wat uitzendingen opsporing verzocht vraag ik me af of de verhouding niet wat scheef ligt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef kaasplankje het volgende:
Komop Oksel, teringventjes en tuig komen van alle volken. Kijk maar in Haren.
Kunnen ook criminelen van de hoogste plank zijn. Witte boorden gevulde zakken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
Gelukkig wonen hier alleen maar nette mensen.
Het opvallende is dat PVV de meeste stemmen krijgt uit dorpen waar ze nog nooit een neger in het echt hebben gezienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Provinciaaltjes waar amper Marokkanen wonen weten hoe het zit
Ja, daarom heb ik ze nooit zo maar lastig gevallen, uitgescholden, bespuugd of fysiek geweld gebruikt naar ze. Doe ik nog steeds niet. Ze moeten doen wat ze willen, maar elke parasiet die zich zo gedraagt mag van mij zwaar gestraft worden. Mensen die daar hun ogen voor sluiten en opmerkingen als 'het komt in elke groep van de samenleving voor' of 'ze zijn niet allemaal zo' als dooddoenertje gebruiken moeten ze een keer open doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Juist als alto zou je toch mensen accepteren die anders zijn dan de norm? Dat je niet vriendschappelijk met de mensen kan omgaan die je toen in je gezicht spuugde kan ik goed begrijpen, maar probeer eens door het imago te prikken wat je zelf geschept hebt over die marrokanen.
Ik had 1 buitenlandse collega op mijn vorige werk, drie maal raden wie er constant met eten van thuis kwam aanzetten
Wat de boer niet kent vreet ie niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het opvallende is dat PVV de meeste stemmen krijgt uit dorpen waar ze nog nooit een neger in het echt hebben gezien
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oksel, neem eens een grote hont met tanden enzo om je vriendin te bewaken
Mooi beest!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef baaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag de mijne wel een weekje lenen?
Ja, zeker ! Bedankt nog daarvoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi beest!
Bedenk me nu opeens, heb je de schroefjes wel binnen gekregen?
Mooi! En ze pasten goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja, zeker ! Bedankt nog daarvoor..helemaal vergeten een berichtje te sturen.
Schroefjes is codewoord voor doping?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja, zeker ! Bedankt nog daarvoor..helemaal vergeten een berichtje te sturen.
Wat, suggereer je hier dat jij wordt uitgescholden voor homo door marrokanen? Waren ooit 2 jongens die mij uitscholden voor homo omdat ik tussen ze door fietste (1 ging uiterst links fietsen, 1 uiterst rechts op een 2 meter breed fietspad, dan piep ik er tussendoor als ik al 2 keer pardon geroepen heb). Even remmen en ernaast rijden was genoeg voor een excuus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef boom4 het volgende:
KUT-MARROKANEN ,, als je ze voorbij fiets heb je het zitte:
-nadeel geschoren,benen en tijdritpakje
Niet zo heel lang geleden fietste ik langs een groepje van een jaar of 13, ze waren bezig leeftijdsgenootjes te intimideren en volgens mij van plan te beroven. Aanspreken met hey, alles goed? Ik ken jou ergens van.. bla bla.. en een groepje bleef op afstand zo staan. Toen ik langs fietste zei iemand uit dat groepje; kom kom, we pakken deze fiets.. Ik stopte en zei; jullie mogen het proberen. "Meneer! Meneer! Was grapje!"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:34 schreef boom4 het volgende:
KUT-MARROKANEN ,, als je ze voorbij fiets heb je het zitte:
-nadeel geschoren,benen en tijdritpakje
Marrokanen of andere die er niets van afweten, moeten wat meer rescpect hebben, was ook een op de bus lastig gevallen, door een bende allochtonen, als het nog niet genoeg was kreeg ik een shop tegen de gevoelige delen als ik uitstapte..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat, suggereer je hier dat jij wordt uitgescholden voor homo door marrokanen? Waren ooit 2 jongens die mij uitscholden voor homo omdat ik tussen ze door fietste (1 ging uiterst links fietsen, 1 uiterst rechts op een 2 meter breed fietspad, dan piep ik er tussendoor als ik al 2 keer pardon geroepen heb). Even remmen en ernaast rijden was genoeg voor een excuus.
Voor de kenners, was het fietspad van de neckerweg vanaf de drie zwanen naar de snelweg
Over het laatst kwam ik twee jongens tegen, en al scheldend riepen ze, moet ik je uitkleden? We kunnen toch al alles zienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:39 schreef Auti het volgende:
[..]
Niet zo heel lang geleden fietste ik langs een groepje van een jaar of 13, ze waren bezig leeftijdsgenootjes te intimideren en volgens mij van plan te beroven. Aanspreken met hey, alles goed? Ik ken jou ergens van.. bla bla.. en een groepje bleef op afstand zo staan. Toen ik langs fietste zei iemand uit dat groepje; kom kom, we pakken deze fiets.. Ik stopte en zei; jullie mogen het proberen. "Meneer! Meneer! Was grapje!"
Precies, meestal hebben ze een heel grote bek en groepsdruk.. Maar als je in je eentje even hard blaft dan zijn het stuk voor stuk mietjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef boom4 het volgende:
[..]
Over het laatst kwam ik twee jongens tegen, en al scheldend riepen ze, moet ik je uitkleden? We kunnen toch al alles zien, ik stopte en zij doe maar, plotseling, waren ze snel weg
Bus of 60 km te voet na lekke band...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Patroon het volgende:
Je moet ook niet je snelpak in de bus aan hebben he
RVS of gegalvaniseerd?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een doos M12x50mm te koop![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand intresse?
Wat hebben jullie trouwens ALLEMAAL tegen aerodynamisch wielerpak?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:44 schreef Patroon het volgende:
Je moet ook niet je snelpak in de bus aan hebben he
Als ik me topfit voel probeer ik die ook, maar in eerste instantie de "marmotton" ja. Moet maar zien hoeveel tijd (daglicht vooral) ik over heb als ik in Bourg aankom. Vooral eten&drinken onderweg wordt leuk, want geen bevoorrading en alle eettentjes langs de weg zijn dicht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zonder de Alpe neem ik aan? Dan moet het goed te doen zijn.
Succes, heldenactie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als ik me topfit voel probeer ik die ook, maar in eerste instantie de "marmotton" ja. Moet maar zien hoeveel tijd (daglicht vooral) ik over heb als ik in Bourg aankom. Vooral eten&drinken onderweg wordt leuk, want geen bevoorrading en alle eettentjes langs de weg zijn dicht.
Knut: alle delen van de route afzonderlijk heb ik al eens gefietst, dus het is niet moeilijk te vinden.
Nu lekker slapen, 7 uur op
Cool.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als ik me topfit voel probeer ik die ook, maar in eerste instantie de "marmotton" ja. Moet maar zien hoeveel tijd (daglicht vooral) ik over heb als ik in Bourg aankom. Vooral eten&drinken onderweg wordt leuk, want geen bevoorrading en alle eettentjes langs de weg zijn dicht.
Knut: alle delen van de route afzonderlijk heb ik al eens gefietst, dus het is niet moeilijk te vinden.
Nu lekker slapen, 7 uur op
AISI 316Lquote:
Ach, je kan altijd nog naar een supermarché of benzinestation voor bevoorrading.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:26 schreef Patroon het volgende:
Zoals ik al zei op fb Grip. Respect dat je dit in je eentje doet. Kan je broer niet achter je aan voor bevoorrading?
Zijn volgens mij wel goeie helmen. Wiggo en Co. rijden er ook mee rond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:14 schreef No-P het volgende:
Iemand bekend met het merk Kask als helm? Beetje betrouwbaar merk? De pneumo was helaas op.
Ik ben het met je eens, alleen kijk ik eerst naar gedrag/kleding ed en dan pas naar huidskleur, ben nog nooit echt lastig gevallen door Marokanen ed. Jij wel, dus dan ga je anders kijken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
Een kapper werkt.
Op de kwekerij werken ze ook.
Mensen met de juiste instelling dus.
Dat tuig op straat is de kanker van de maatschappij.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef buzz1291 het volgende:
Zullen we het weer eens over LA en Nike gaan hebben ipv over die licht gebronsde afstammelingen van GASTarbeiders? Want generaliseren is natuurlijk wel leuk, maar ook dat hoort niet hier in dit topic thuis.
Pot, ketel............... wat een gezeik zeg. Ben een halfuur bezig om door dit topic te graven en het is geeneens KLB
quote:In order to avoid shipping goods outside the U.S., Sponsor reserves the right to ship the Approximate Retail Value of the item via check or alternate payment as a substitute for the merchandise prize
quote:
Krijg je 5 euro van zequote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:52 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Dus iedereen buiten de US kan gewoon de pot op wat betreft die bierpul
Moet je nu je adres aanpassen in Stravaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik laat die pul wel versturen naar een vriendin van me in Amerika, om daarna doorgestuurd te worden hierheen
Alsof ze dat gaan controleren, je moet de nieuwsbrief volgen om zo je adres door te geven waar die pul heen moet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar ze zien toch wel dat je in NL fietst?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alsof ze dat gaan controleren, je moet de nieuwsbrief volgen om zo je adres door te geven waar die pul heen moet.
quote:Prizes will be sent to the address on file with Sponsor at the time Your prize is won. Please be certain to keep Your address up to date.
Misschien toch maar een poging wagen, al denk ik eerder dat ik op de helft van het aantal uren uit ga komen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oktoberchallenge begint met goed weer.
[ afbeelding ]
Ik ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Misschien toch maar een poging wagen, al denk ik eerder dat ik op de helft van het aantal uren uit ga komen.
Ok vooruit, ik doe mee! Goede motivatie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook hoorGewoon kijken hoe ver je komt
Inderdaad, buitenlanders hebben hier net zo'n slechte naam als wielrenners in sommige kringen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na de Coming out bij de voetballers is het misschien wel eens tijd dat de KNWU eens iets gaat doen met vreemdelingenhaat geloof ik
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrennersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ok vooruit, ik doe mee! Goede motivatie.
Wie zitten er hier op Strava trouwens, overzichtje?
Die "haat" ontstaat echt niet zomaar hoor. Ik weet dat dit als een grap bedoelt was maar om er toch even op te reageren. Die haat verdwijnt vanzelf als dat tuig zich eens wat beter gaat gedragen. En met tuig bedoel ik hier niet alle turken en/of marokkanen of wat voor allochtoon dan ook want er zitten ook wel goeie tussen. Met tuig bedoel ik die gozertjes die denken dat ze heel wat zijn, die patsertjes. En ja, daar zijn ook Nederlanders bijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Na de Coming out bij de voetballers is het misschien wel eens tijd dat de KNWU eens iets gaat doen met vreemdelingenhaat geloof ik
Oh ja, ik denk dat iedereen een hekel heeft aan tuig hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die "haat" ontstaat echt niet zomaar hoor. Ik weet dat dit als een grap bedoelt was maar om er toch even op te reageren. Die haat verdwijnt vanzelf als dat tuig zich eens wat beter gaat gedragen. En met tuig bedoel ik hier niet alle turken en/of marokkanen of wat voor allochtoon dan ook want er zitten ook wel goeie tussen. Met tuig bedoel ik die gozertjes die denken dat ze heel wat zijn, die patsertjes. En ja, daar zijn ook Nederlanders bij.
Je bent trouwens de laatste tijd wel in een rel-mode Knut. Wat is er, te weinig gefietst om je af te reageren?
Merci, sta erbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrenners
Mja? Die jochies die ik stenen zie gooien naar de politie bij het stadion zijn bijna allemaal roomblank hoor. Ik voetbal vaak liever tegen Kanaleneiland dan van die dikke kutboeren uit Werkhoven die stadsen willen schoppen. Allemaal tuigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Narcotical het volgende:
Dan zijn we het verder iig eens.
Overigens is het wel zo dat het overgrote deel van dat "tuig" allochtoon is. Maar dat is idd nog geen reden om ze als hele bevolkingsgroep maar gewoon over een kam te scheren
Jammer Gripper!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:14 schreef Gripper het volgende:
Zo, dat viel tegen vanochtend. Kop vol snot en niet echt topfit, schijterij erbij... Dus ik heb de wekker van half 7 naar half 10 gezet
Na het ontbijt lekker met m'n broertje de Croix de fer op, en dat ging kut in het begin. Geen adem, dus ik kon m zelfs niet op reserve rijden ( waar iedereen die de marmotte kent zo op hamert: sparen op de eerste col, en je energie voor de galibier bewaren)
Na het stuwmeer ging het wel beter, en uiteindelijk in precies 2 uur boven, redelijk op marmotte schema. Als ik me morgen wel weer fit voel doe ik dan m'n ultieme poging!
Dat is het nieuwe soort epo. Wordt er een foto van haar voor de renners hun neus gehoudenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
Fraai radioshack pakje
Er staart trouwens een kerel naar de kont van je vriendin.
handig afstellen op deze manier. Ik moet steeds naast haar fietsen... ff stoppen, verzetten, weer stukje verder fietsen... hahaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef Patroon het volgende:
Zo even de boel goed afgesteld.
[ afbeelding ]
Ook niet duur, maar ik heb inmiddels de Kask K10 besteld en de Giro Advantage II voor de wedstrijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
No-P
http://www.cyclestore.co.(...)8952&categoryID=1096
?
Die klep kan er af
Stond daar die Alpennogwatnaam? Zo'n apparaat van 14.000 euro?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef the_critic het volgende:
[..]
handig afstellen op deze manier. Ik moet steeds naast haar fietsen... ff stoppen, verzetten, weer stukje verder fietsen... haha
Iemand trouwens die opgevoerde loopband op bikemotion gezien die ze gebruikte om op te fietsen?! daammnnnnn wat een super gaaf aparaat. Ging zelfs mee omhoog als de klimpercentages op de computer/tv opliepen..![]()
![]()
![]()
ja inderdaad.. zo een ding.. echt damn wat een machine. Als ik de loterij win, weet ik wel wat er op het verlanglijstje komt te staan!! ppffffffquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:42 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Stond daar die Alpennogwatnaam? Zo'n apparaat van 14.000 euro?
(ik ga ff googlen om mijn verhaal wat duidelijker te maken)
Alpinista was de naam die ik zocht
dit ding http://www.i-c-c.nl/index(...)d=18:-tacx&Itemid=96
Tja, van de Amsterdamse onderwereld heeft de gewone man nauwelijk tot geen last. Juist kleine (straat)- en importcriminaliteit is zo gericht op onschuldige burgers. Zinloos geweld, gewelddadige berovingen, pinpasfraude etc. Een cafébaas die overhoop wordt geschoten vanwege een "zakelijk conflict" (:') ) voelt minder bedreigend dan een man die het ziekenhuis in geslagen wordt omdat hij het lef had om te kijken wie toch "hoer" naar zijn vriendin riep.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En het grootste tuig van Nederland is zo Nederlands als het maar kan, maar die geven we dan een column en tv-tijd bij collegetour
een vakantiehuisje ergens in de bergenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef the_critic het volgende:
[..]
ja inderdaad.. zo een ding.. echt damn wat een machine. Als ik de loterij win, weet ik wel wat er op het verlanglijstje komt te staan!! ppffffff
Niet in Malaga ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef the_critic het volgende:
nee maar met ijzel op de weg of sneeuw kun je het wel vergeten. 2 uur in de garage red ik wel op zo een ding.
Huisje in de bergen ligt ook sneeuw in de winter
Ja, ik zie wel waar de ogen van die Saxo renner op gericht zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef Patroon het volgende:
Zo even de boel goed afgesteld.
[ afbeelding ]
jup raar verhaal.. ook een 56cm, valt als 58?! tis geen shirtje... :S En 50% korting voor een nieuw frame?! ben erg benieuwd wat je treft als je kijken gaat...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Chique frameset op MP gezien, ik ga er naar kijken. Het is niet ver van hier.
http://link.marktplaats.nl/606871925
Het vreemde is alleen dat de foto van een Diablo comp is, wat een ander model is dan de Raw pro
Zal wel what you see is what you get zijn hoor..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef kaasplankje het volgende:
Chique frameset op MP gezien, ik ga er naar kijken. Het is niet ver van hier.
http://link.marktplaats.nl/606871925
Het vreemde is alleen dat de foto van een Diablo comp is, wat een ander model is dan de Raw pro
Door de lengte bovenbuis en hoogte zitbuus kan een frame groter of kleiner uitvallen dan de maat zitbuis doet suggereren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef the_critic het volgende:
[..]
jup raar verhaal.. ook een 56cm, valt als 58?! tis geen shirtje... :S En 50% korting voor een nieuw frame?! ben erg benieuwd wat je treft als je kijken gaat...
Made in China, dan weet je het wel. Mag je blij zijn met een Dime, na aftrek van de handling, shipping etc kosten. Jongens, veul succes want jullie gingen toch alleen voor de eeuwige roem en een digitale vet lederen medaille?quote:
Ik zou ze uitdagen, eerst tot op het bot vernederen en dan kijken wie er het hardste kan fietsen. Win jij altijd CC!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
553,03 Euro, meer moet ik er dus eigenlijk niet voor geven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef eentwee het volgende:
Ohja die Raw framepjes. Waren een tijdje terug 450 pond bij CRC.
Wat is de koers van toen dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:57 schreef eentwee het volgende:
Met de koers van toen...Ik kwam hem destijds tegen in dit topic (dat sowieso niet moet ontbreken in een vast rondje langs de velden), zijn er toen wel een aantal op dat forum beland en opgebouwd. Die groene is wel mooi vind ik
Boom4 is weg voor altijd. Meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:26 schreef kaasplankje het volgende:
Boom4 had toch een Raw pro? Die weet vast wel wat de adviesprijs is en van een Diablo comp?
Als het een Raw is, wellicht interessant want dat lijkt me wel een topframe.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Boom4 is weg voor altijd. Meer kan ik er niet over zeggen.
Strak! Alleen jammer van die rode lettersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat is de koers van toen dan?
Als ik mocht kiezen zou ik de witte nemen.
[ afbeelding ]
Waarom wil je een nieuw frame? Schaam je je dat je het zelfde merk hebt als Oksel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:10 schreef kaasplankje het volgende:
Antwoord van de verkoper van de frameset op MP.
750.- is de vaste prijs nu ineens zegt hij.
Doei.
Ja, dat kan eigenlijk niet hé?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:25 schreef No-P het volgende:
Waarom wil je een nieuw frame? Schaam je je dat je het zelfde merk hebt als Oksel?
Dat had je ook voor je kunnen houden, nu ben ik juist nieuwsgierig geworden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weer druppeltje.
Als Rabo niet binnen nu en een jaar bekend maakt te stoppen met de wielerploeg neem ik eenLance
UI
Zou best kunnen, aangezien ze wel doorgaan met de continentals en veldrijden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:29 schreef Tommeke het volgende:
Ja lekker is dat. Die profploet boeit me niet, ze sponsoren mijn vereniging ook voor een lekker bedrag. Hopelijk blijft dat doorgaan...
Tsjah. En studenten zijn ook een speerpunt. Anyway, ik hoop dat ze ook door blijven gaan met het sponsoren van alle rondjes om de kerk in het land.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou best kunnen, aangezien ze wel doorgaan met de continentals en veldrijden.
Waarom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de dikke banden racequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah. En studenten zijn ook een speerpunt. Anyway, ik hoop dat ze ook door blijven gaan met het sponsoren van alle rondjes om de kerk in het land.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah. En studenten zijn ook een speerpunt. Anyway, ik hoop dat ze ook door blijven gaan met het sponsoren van alle rondjes om de kerk in het land.
Wel grappig dit hier te lezen. Dit omdat jullie (wij) wielrenners zelf ook door veel Nederlanders gehaat worden. Hoeveel van de gebruikers hier voelen zich van dat wielren tuig, van dat tuig dat mensen in de auto met groepjes van de weg af fietst (nogeenmaarten). Ik denk vrij weinig, ik niet in ieder geval. Toch zijn jullie onderdeel van deze sub cultuur. Niet vrijwillig, nee zeker niet, maar door eigen keuze. De turken en marokanen in Nederland hebben deze keuze niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Die "haat" ontstaat echt niet zomaar hoor. Ik weet dat dit als een grap bedoelt was maar om er toch even op te reageren. Die haat verdwijnt vanzelf als dat tuig zich eens wat beter gaat gedragen. En met tuig bedoel ik hier niet alle turken en/of marokkanen of wat voor allochtoon dan ook want er zitten ook wel goeie tussen. Met tuig bedoel ik die gozertjes die denken dat ze heel wat zijn, die patsertjes. En ja, daar zijn ook Nederlanders bij.
Beverstraatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
Recreatief Wielrennen #188 Spinnen in D1
Neem ook ff PVV truitje. En Limburg. Oranjeboom bier. Ajax.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:55 schreef Pritt het volgende:
Ik curse alle pro teams van wie ik shirtjes heb.
Liquigas dood. Rabo dood.
Tijd om een shirtje van de NS te regelen.
Alles leuk en aardig, maar nu ga je te ver ijsbeertjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Neem ook ff PVV truitje. En Limburg. Oranjeboom bier. Ajax.
Dat was al in de aanbieding, ze hadden ook net een paar dagen geleden bekend gemaakt dat ze met etxeondo als nieuw kleding merk verder te gaan dat zal ook wel niet doorgaanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:01 schreef Ooku het volgende:
Rabokleding zal ook wel in de aanbieding gaan
Zou niet goed zijn voor het wielrennen als Rabo stopt als sponsor. Ze sponsoren ook veel KNWU criteriums.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:02 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hmm. Ze hebben gezegd dat ze stoppen met ons als ze stoppen met de profs.
Als je mijn bericht goed gelezen had dan kun je zien dat ik juist aangeef dan niet alleen turken en marokkanen tuig zijn en dat daar zeker ook nederlanders bij zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel grappig dit hier te lezen. Dit omdat jullie (wij) wielrenners zelf ook door veel Nederlanders gehaat worden. Hoeveel van de gebruikers hier voelen zich van dat wielren tuig, van dat tuig dat mensen in de auto met groepjes van de weg af fietst (nogeenmaarten). Ik denk vrij weinig, ik niet in ieder geval. Toch zijn jullie onderdeel van deze sub cultuur. Niet vrijwillig, nee zeker niet, maar door eigen keuze. De turken en marokanen in Nederland hebben deze keuze niet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Agu site maar Eentwee in de gaten houden voor de aanbieding inderdaad...
Verschillende aardige heuveltjes, veel vrije fietspaden. Hoog Soeren is mooi, Assel, (Radio) Kootwijk, Hoenderloo. Je kunt ook over de droefakkers naar Loenen en dan de Posbank meepakken via de Lange juffer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:38 schreef nogeenmaarten het volgende:
Morgen voor lang weekendje naar de Veluwe, omgeving Apeldoorn, wat is daar in de omgeving de mooiste heuvel (met fietspad)?
Ik wil eigenlijk nog een keer een bierbuik kweken en er dan zo bij gaan lopen in mijn Radioshack tenuequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:42 schreef Tommeke het volgende:
Ik word door m'n pakje en de tekst Rabo wel eens voor een prof of een wannabe aangezien
Dat is pas toffe trainingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk nog een keer een bierbuik kweken en er dan zo bij gaan lopen in mijn Radioshack tenue
[ afbeelding ]
Wel vaag btw, op de rabosportsite verkopen ze Agu...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Oh nee, Craft site. Die iedereen hier nu wel kent lol
Rabo's waren bij het wk ook aan het zeuren over de broekjes, misschien heeft het daarmee te makenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wel vaag btw, op de rabosportsite verkopen ze Agu...
En ik zag een foto (2012) waarin ze weer Craft dragen... Wat is het nu...
Voor zover ik weet is Agu al jarenlang de kleermaker van de voormalige Rabo ploeg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:23 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wel vaag btw, op de rabosportsite verkopen ze Agu...
En ik zag een foto (2012) waarin ze weer Craft dragen... Wat is het nu...
Daar gaan ze mee door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Agu al jarenlang de kleermaker van de voormalige Rabo ploeg.
Het is officieel btw, ze stoppen alleen met de profploeg en de dames, of daar ook het continetale team bij zit weet ik eigenlijk niet.
inderdaad, maarja, zij pakt nu eenmaal prijzen en is dus het sponsorgeld waardquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar gaan ze mee door.
Wel zeer triest om je hele vrouwenploeg behalve 1 naar huis te sturen
Rabo's pakken ook prijzen. Ergens hoop ik nu stiekem een klein klein beetje dat Marianne Vos volgend jaar gepakt wordt op doping en Boom PR, Mollema LBL en Gesink de tour wint.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
inderdaad, maarja, zij pakt nu eenmaal prijzen en is dus het sponsorgeld waard
Als Gesink de tour wint dan eet ik mn fietsschoenen opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rabo's pakken ook prijzen. Ergens hoop ik nu stiekem een klein klein beetje dat Marianne Vos volgend jaar gepakt wordt op doping en Boom PR, Mollema LBL en Gesink de tour wint.
Tegen die tijd is de rest al gepakt op doping johquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:41 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Als Gesink de tour wint dan eet ik mn fietsschoenen op
Strava octoberfest challange?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:11 schreef SuperWeber het volgende:
Volgende week wordt het mooi weer en ik mag niet naar het werk (ivm met mensen die zich willen voorbereiden op mijn promotie) Dat wordt dus een weekje trainingskamp
Held!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Gripper het volgende:
Aloha jongens,
Ik ben er weer. Wat een tocht! http://app.strava.com/rides/25467579
Nu ben ik een "marmotton"![]()
Toen ik terug kwam in Bourg d' had ik echt geen benen meer voor de Alpe. ook niet genoeg tijd: 8uur weg van de camping, 16.10 terug in de stad. Dan moet je dus in een half uur naar boven![]()
Onderweg veel tegenwind, zowel in het dal voor de telegraphe heuse storm en tijdens die hele klim. Ook nog pasta gegeten in valloire, kost ook een half uur. Met betere weercondities (en eigen conditie) en uiteraard geen pastapauze moet de hele boel incl. Alpe de volgende keer best te doen zijn in 8.49
Was een lekker dagje afzien in het hooggebergte. Nu bier
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Gripper het volgende:
Aloha jongens,
Toen ik terug kwam in Bourg d' had ik echt geen benen meer voor de Alpe. ook niet genoeg tijd: 8uur weg van de camping, 16.10 terug in de stad. Dan moet je dus in een half uur naar boven![]()
Onderweg veel tegenwind, zowel in het dal voor de telegraphe heuse storm en tijdens die hele klim. Ook nog pasta gegeten in valloire, kost ook een half uur. Met betere weercondities (en eigen conditie) en uiteraard geen pastapauze moet de hele boel incl. Alpe de volgende keer best te doen zijn in 8.49
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Gripper het volgende:
Aloha jongens,
Volgens mij heeft Gijs van Tuijl uit Bruchem al een deal gesloten om ook dit jaar weer alle Rabo fietsen en het kleding overschot in de ramsh te gooien. Maar er zullen zoals gewoonlijk wel eerst weer kijkdagen voor Rabo medewerkers georganiseerd worden. Die fiets van Gesink staat er trouwens nog steeds. Beetje te veel mee gevallen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Agu site maar in de gaten houden voor de aanbieding inderdaad...
Super bedankt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef eentwee het volgende:
[..]
Verschillende aardige heuveltjes, veel vrije fietspaden. Hoog Soeren is mooi, Assel, (Radio) Kootwijk, Hoenderloo. Je kunt ook over de droefakkers naar Loenen en dan de Posbank meepakken via de Lange juffer.
Wat zei je tegen hem? "knijp me ff"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef nodisch18 het volgende:
Kom ik vanavond thuis.., staat een marokkaan mijn stoep te vegen!![]()
Blijkt ie aan mijn vriendin de groen bak te leen te hebben gevraagd om het stoepje van de buren schoon te vegen en toen ie eenmaal bezig was dacht ie dat ie net zo goed meteen ons stoeppie kon doenal die bladeren geven namelijk alleen maar vlekken op de klinkers
Een promotie als deze:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Strava octoberfest challange?![]()
Wat voor promotie heb je?
Ook afzien, al dat gerammelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:36 schreef Tommeke het volgende:
Lekker bezig Grip.
Ik heb ff een rondje over de klinkers van Drenthe gemaakt.
Correct. Twee weken lang. Echt heerlijk. De hele dag fietsen en na de tijd lekker vretenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ook afzien, al dat gerammel
Jij hebt toch afgelopen zomer ook aardig wat hoogtemetertjes gemaakt in deze omgeving?
Net een welverdiende pizza op en alvast deels ingepakt, morgen weer naar huis...
Respect, heel netjes!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:19 schreef Gripper het volgende:
Aloha jongens,
Tsja, zo begint het altijd, op een gegeven moment vinden ze het nog gewoon worden om zo de achterdeur bij je binnen te lopen als jij je vriendin even op het aanrecht aan het verwennen bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef nodisch18 het volgende:
Kom ik vanavond thuis.., staat een marokkaan mijn stoep te vegen!![]()
Blijkt ie aan mijn vriendin de groen bak te leen te hebben gevraagd om het stoepje van de buren schoon te vegen en toen ie eenmaal bezig was dacht ie dat ie net zo goed meteen ons stoeppie kon doenal die bladeren geven namelijk alleen maar vlekken op de klinkers
Optimist!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, zo begint het altijd, op een gegeven moment vinden ze het nog gewoon worden om zo de achterdeur bij je binnen te lopen als jij je vriendin even op het aanrecht aan het verwennen bent.
Even voor de duidelijkheid, over welke achterdeur gaat het hier?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, zo begint het altijd, op een gegeven moment vinden ze het nog gewoon worden om zo de achterdeur bij je binnen te lopen als jij je vriendin even op het aanrecht aan het verwennen bent.
Tof! Waar promoveer je op?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:07 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Een promotie als deze:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschappelijke_promotie
En dan van mijn eigen proefschrift...
Volgens mij vanaf 12 uur 's nachts in je eigen tijdzonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ben benieuwd hoe laat ik op de fiets kan stappen:
[ afbeelding ]
Dan zou t moeten werkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof! Waar promoveer je op?
[..]
Volgens mij vanaf 12 uur 's nachts in je eigen tijdzone
Hebben jullie een kantine bij de kanopolo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil over een uur of 2 weg, eerst nog ff naar een bezichtiging van een huis en bijkomen van de kantinedienst
Tuulijk, waar moet ik anders bier drinken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben jullie een kantine bij de kanopolo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |