SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?
Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.
Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.
Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;
Wil je het zelf proberen?
League of Legends EU
Vids
Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.
Cinematic trailer
Dominion trailer (nieuwe gamemode)
Meer uitleg over minions/creatures
Community site links
Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.
CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.
Solomid Community site met handige info, tournaments etc
Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.
Championselect Site met counterpicks
Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
Ingame name van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:31 schreef Keselo het volgende:
Xin Zhao nerf incoming denk je ja? Is toch niet zo sterk man..
Omdat de halve LoL populatie nog nooit van Crowd Control en kiten heeft gehoord..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.
GODVERDOMME NEEquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:31 schreef Keselo het volgende:
Xin Zhao nerf incoming denk je ja? Is toch niet zo sterk man..
Niemand?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel honor heb ik trouwens nodig voor zo'n kek lintje op mijn profiel? Heb nu bijvoorbeeld 15 teamwork-honor...
Vooral low elo heeft moeite met hem. Hij is lastig om van weg te komen en heeft ook nog vrji veel damage waardoor hij je al dood heeft voordat je teammates bij je zijn. Vooral low elo en low level waar iemand gewoon ongestraft rond kan roamen en overal kills kan oppakken kun je dan hard carryen. Maarja, pech voor hun. Xin is namelijk vrij squishy en erg gevoelig voor zo'n beetje alle vormen van CC en dus prima in toom te houden als je een beetje weet wat je doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:36 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.
Daarom. Ik main hem en zie inderdaad dat als ik in premade's met beginnende spelers speel, dat ik dan een bijzonder makkelijke game heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:51 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vooral low elo heeft moeite met hem. Hij is lastig om van weg te komen en heeft ook nog vrji veel damage waardoor hij je al dood heeft voordat je teammates bij je zijn. Vooral low elo en low level waar iemand gewoon ongestraft rond kan roamen en overal kills kan oppakken kun je dan hard carryen. Maarja, pech voor hun. Xin is namelijk vrij squishy en erg gevoelig voor zo'n beetje alle vormen van CC en dus prima in toom te houden als je een beetje weet wat je doet.
Zefls dan is hij nog wel goed:quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Daarom. Ik main hem en zie inderdaad dat als ik in premade's met beginnende spelers speel, dat ik dan een bijzonder makkelijke game heb.
Als ik speel tegen mensen die weten wat ze doen, dan is het ineens een heel ander verhaal.
Top vind ik hem ook waardeloos, ik jungle alleen met hemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:06 schreef Keselo het volgende:
Groot nadeel is dat hij voor geen zak kan pushen. Als je hem top speelt en je zit tegen bijvoorbeeld een Nidalee ben je gegarandeerd je eerste 2 turrets kwijt in 20 minuten als je jungler niet camped. Verder vind ik ook dat hij bar weinig brengt in een team tijdens de lategame (uitzonderlijk goede Xin spelers als Diamond daargelaten).
Dat zie ik dan weer anders, ik heb een positieve winrate met Xin op top op alle accounts en toch al wel 50+ games mee gespeeld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Top vind ik hem ook waardeloos, ik jungle alleen met hemTop wordt hij door de meeste pushing tops hard geowned, maar ook sterke bruisers als Jayce, Irelia en Jax winnen gewoon hard van hem. Er zijn maar weinig lanes die je als Xin echt wint, ik zou hem echt alleen top nemen als ik bijv. tegen Mordekaiser ofzo moet.
kleine FYI, de Q strikes tellen wel mee inclusief knockup ookal ben je geblind. Als je attackspeed dus snel genoeg is pak je teemo ook gewoon nadat je knockup komt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat zie ik dan weer anders, ik heb een positieve winrate met Xin op top op alle accounts en toch al wel 50+ games mee gespeeld.
Je hebt het vanzelf lastig tegen verschillende champs (Teemo: E->Q? Nop, E->BLINDBLINDBLIND), maar tegen andere champs is het vrij makkelijk/goed te doen.
Zal wel met je build samenhangen, maar de problemen die je aangeeft herken ik niet in die mate.
De knockup krijg je, maar Three Talon Strikes telt niet als ability maar als autoattack modifier. Je doet met die drie aanvallen dus geen basisschade en de bonusdamage bovenop de autoattacks telt ook niet mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
kleine FYI, de Q strikes tellen wel mee inclusief knockup ookal ben je geblind. Als je attackspeed dus snel genoeg is pak je teemo ook gewoon nadat je knockup komt.
Je moet dan ook niet Noc's ulti gebruiken als initiate maar juist gebruiken als mensen wegrennen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Grootste nadeel vind ik dat het met hem (net als met Noct overigens) lastig is om een goede balans te vinden tussen AS/AD items en tanky items omdat als je eenmaal de fight in jumpt, je er in principe niet meer uit kan komen. Full tank gaat niet want dan negeren ze je en kun je niks en met full damage word je heel snel opgeblazen.
denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. proquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Djurres het volgende:
Mijn ingame is Djurres
dunnanickname heb ik uitgenodigd
Mensen die willen spelen en me willen leren, graaaaag
oftewel thinking in de englesh.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. pro
ik initiate er ook niet mee in teamfights, dat heb ik gauw genoeg afgeleerd. Doe ik nu alleen nog maar bij ganks. Meestal wacht ik tot de teamfight start en ga ik er dan in met DARKNESSS om ook de tegenstanders gedesorienteerd te krijgen. Dan nog blijft over dat je puur melee bent zonder escapes en al teveel tankyness en je na je ultimate ook niet erg mobiel bent. Tja, gewoon niet mijn ding. Ik jungle inderdaad erg graag met Skarner momenteel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet Noc's ulti gebruiken als initiate maar juist gebruiken als mensen wegrennen.
Als je met de ulti initiate kom je eigenlijk altijd in een 1 vs 1 terrecht, iedergeval voor een tijdje. En daar is noc nu niet zo heel geweldig in. Zeker aan het begin niet.
Skarner is denk een betere keus als je een tanky jungler wil spelen, die is vanaf level 1 al erg tanky.
*Wat is dat half Engels half Nederlands schrijven toch waardeloos
Dan gaat dat vast goeikomennnnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oftewel thinking in de englesh.
Altijd al, maar ik moet altijd jungle of support spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sinds wanneer ben jij goed met nasusoude feeder
xin all the way!
Tsja, da's een waarheid als een koe. Mijn punt is dan ook niet dat de champ bijzonder goed of bijzonder slecht is, maar gewoon normaal vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
@Aldi: dat jij er +50% mee wint zegt me niet zoveel. Dat is gewoon omdat het je main is en omdat jij je er vertrouwd mee voelt. Ik win met Nasus ook meestal mn lane (zelfs van counters voor mij, behalve teemo, fucking little shit), maar dat maakt Nasus nog geen goede top. Dat is gewoon puur omdat ik al zowat sinds versie 1.0 Nasus speel en die champ dus door en door ken.
als je geen ad carry gaat is je team wel een stuk beter af iig. support misschien wel goed ideequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon support ga mainen ofzo, dat is echt zo'n rol die niemand kan en bijna altijd faalt @ mijn elo trololo
Erg goed idee, je kunt enorm hard carrien als support (ook al beseft niemand dit). En bijna niemand kan het inderdaad. Dus als je een beetje oefent win je 4/5 games je lane.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon support ga mainen ofzo, dat is echt zo'n rol die niemand kan en bijna altijd faalt @ mijn elo trololo
Even geprobeerd en eerste potje inderdaad gecarried, 1-0-11 Sona tegen een Blitz wat ik zou moeten verliezen,, toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Erg goed idee, je kunt enorm hard carrien als support (ook al beseft niemand dit). En bijna niemand kan het inderdaad. Dus als je een beetje oefent win je 4/5 games je lane.
slim indd, wachten tot de vijand gepositioneerd is en denkt de tf aan te kunnen, ze locken je en hun adc spaced, en dan bam darkness erop en op de adc afvliegen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ik initiate er ook niet mee in teamfights, dat heb ik gauw genoeg afgeleerd. Doe ik nu alleen nog maar bij ganks. Meestal wacht ik tot de teamfight start en ga ik er dan in met DARKNESSS om ook de tegenstanders gedesorienteerd te krijgen.
ik speel ook al een maandje zyra support als concept en indd, je kunt de enemy adc in 2 seconden al naar laag hp bursten, -in jezelf- en - zonder ap items-quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Erg goed idee, je kunt enorm hard carrien als support (ook al beseft niemand dit). En bijna niemand kan het inderdaad. Dus als je een beetje oefent win je 4/5 games je lane.
Als je goed positioneert niet. Jij hebt sustain, blitz niet. Jij hebt poke, blitz heeft alleen zijn all-in engage. Als je niet gegrabbed wordt in de eerste 4/5 levels win je die lane matchup. Ideale picks tegen blitz zijn Alistar en Taric. Als je gegrabbed wordt heb je gratis engage op zijn adc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Even geprobeerd en eerste potje inderdaad gecarried, 1-0-11 Sona tegen een Blitz wat ik zou moeten verliezen,, toch?
Das nou precies waar mijn hekel aan premades vandaan komt. Zijn vaak van die onbeschofte figuurtjes die vinden dat ze voorrang hebben op lane en rolkeuze (zelfs als je al eerder de lane hebt gecalled) en het dan vervolgens gewoon verknallen. Of ze lopen gelijk gigantisch te kankeren als het eventjes niet gaat zoals ze willen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Ik zo: I support.
Kutnewbie nummer 1: Me & Kutnewb 2 botlane premade please.
Ik: I dno man premades usually fail.
Kutnewbies: Us bot or we troll.
Zij bot..
Zij 0-10000.
gg.
Callen is geen magische wet die je het recht op die lane geeft. Overleg dat gewoon.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:36 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Das nou precies waar mijn hekel aan premades vandaan komt. Zijn vaak van die onbeschofte figuurtjes die vinden dat ze voorrang hebben op lane en rolkeuze (zelfs als je al eerder de lane hebt gecalled) en het dan vervolgens gewoon verknallen. Of ze lopen gelijk gigantisch te kankeren als het eventjes niet gaat zoals ze willen.
Mooie woorden maar van overleggen in de LoL-community is vaak geen sprake. Als je niet doet wat de anderen zeggen dan word je de huid volgescholden. Als men mij iets vriendelijk vraagt dan zijn er altijd mogelijkheden, doet men dat niet dan is en dan blijft de lane van mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Callen is geen magische wet die je het recht op die lane geeft. Overleg dat gewoon.
Tja noem mij maar eigenwijs, maar ik speel nog liever dubbel adc (ben toch veelal de betere van de twee, /ego) dan dat ik me op de kop laat zitten/weg laat jagen door zo'n ongemanierd rotblaagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan zit je met twee adc's op bot. Maar hé: jij hebt je punt gemaakt.
veel plezier met het supporten van autoattackers en door top verrot gescholden worden omdat je top niet voor ze ward en overal de schuld van krijgen vooral als je doodgaat omdat je geen items hebt behalve gper10 en wards.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:16 schreef Jajong het volgende:
Dat is dus ook een reden waarom ik support ga spelen, daar voorkom je zoveel fucking drama mee. En flamen/drama is in 90% van mijn losses de reden voor de loss. (vaak door mezelf helaas)
top warden als support?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
veel plezier met het supporten van autoattackers en door top verrot gescholden worden omdat je top niet voor ze ward en overal de schuld van krijgen vooral als je doodgaat omdat je geen items hebt behalve gper10 en wards.
jammer genoeg is dat wel wat meeste mensen op wonderlijke wijze verwachten. En zelf wards kopen ho maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef Adames het volgende:
[..]
top warden als support?
oh, was een grap
Vlad wriggles opquote:
Met die solo lane xp en gold halen ze zelf maar lekker eens in de 3 minuten die kutward van 75g. Fuck that shit.quote:
pro player pick scarra: katarina.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef Salamando het volgende:
Iedereen pickt ook Katarina tegenwoordig, omdat er een of andere aziaat op die frontpage van LoL staat volgens mij.
Gewoon wat jij deed. Snelle gank op top om Vlad eventjes een health voordeel te geven. Zijn fout dat hij gegankt wordt en doodgaat, je kunt moeilijk top gaan babysitten als level 2 terwijl de rest lvl 4+ is, dan ga je toch alleen maar dood. Misschien alleen even communiceren dat je na de gank je jungle gaat clearen en daarna weer terugkomt (minuutje of 3 later ofzo).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef jespertje het volgende:
Hoe gaan jullie om met de volgende situatie?
Voordat de minions waren gespawned invade enemy team ons, gevolg: 2 van ons dood. 1 kill naar Irelia, 1 naar Kog'Maw. Onze top (vlad) zegt, ik heb babysit nodig, want anders gaat Irelia snowballen. Dus ik(Amumu) ga op lvl 2 langs om te ganken, niet succesvol, maar Irelia kon een tijd niks doen. Ik vervolg mijn weg door de jungle, gank bot en ga terug om te shoppen. Kijk je weer naar top, zie je dat Vlad de lane pushed en wordt geganked door Maokai en vervolgens krijg ik de schuld omdat ik niet top babysit.
Hoe gaan jullie om met deze situatie? Gaan jullie dan top babysitten of ga je gewoon op de normale manier door, oftewel jungle clearen en ganken waar de mogelijkheid is? Die Irelia zat trouwens alleen maar te flamen, dus dat heeft vast wel bijgedragen aan het feit dat ik top niet campte, maar anders zou ik gewoon ook achter raken op Maokai en de rest.
Klopt, was Vlad die zat te flamen ^^.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Gewoon wat jij deed. Snelle gank op top om Vlad eventjes een health voordeel te geven. Zijn fout dat hij gegankt wordt en doodgaat, je kunt moeilijk top gaan babysitten als level 2 terwijl de rest lvl 4+ is, dan ga je toch alleen maar dood. Misschien alleen even communiceren dat je na de gank je jungle gaat clearen en daarna weer terugkomt (minuutje of 3 later ofzo).
Bedoel je btw niet dat Vlad zat te flamen?
Jij doet altijd of je probeert te helpen en vervolgens pak je de kill en de jungle, onafhankelijk van welke rol je speelt ^^quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik doe dan alsof ik help en dan pak ik de kill en jungletax
Stiekem doet hij het puur voor jullie verontwaardigde reacties op TS.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef jespertje het volgende:
[..]
Jij doet altijd of je probeert te helpen en vervolgens pak je de kill en de jungle, onafhankelijk van welke rol je speelt ^^
9/0 tegen AI wat knap man!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
krijgen jullie ook altijd zo'n knetterharde plasser van dit soort potjes?
[ afbeelding ]
fwotd vs ai intermediate he, just hanging with the pro's etc. :/
Haten op ihaveapotionquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
9/0 tegen AI wat knap man!
je bent zeker nog geen lvl 30?
niks hatenquote:
Voel absoluut niets wanneer ik een botgame win nee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
krijgen jullie ook altijd zo'n knetterharde plasser van dit soort potjes?
[ afbeelding ]
fwotd vs ai intermediate he, just hanging with the pro's etc. :/
jij bent een beetje een langzame denker he. het gaat niet om mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
9/0 tegen AI wat knap man!
je bent zeker nog geen lvl 30?
Nieuw is die niet, nee. Heb hem alleen weer een hele poos niet gezien.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef GlenSpey het volgende:
Nieuwe bug? Wil net een nieuw potje starten laadt het champ selection screen niet waardoor ik dus geen champ etc. kan kiezen. Bij de anderen gebeurde dit niet want ik hoorde dat pingeltje van de chatberichten wel. Heb moeten dodgen
Is dat zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. pro
Natuurlijk niet, want als je zelf 2 deaths had gehad had je deze pic ook gepost?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij bent een beetje een langzame denker he. het gaat niet om mij.
ja nee, 30 minuten verspillen door een feedje te moeten zettenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die leavers bij ARAM omdat ze een kutchamp krijgen_________________!
Als je zo'n mietje bent dat je niet kan winnen speel dan geen ARAM. Het is RANDOM voor een reden... niet RANDOM mijn favo champ en anders leave.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
ja nee, 30 minuten verspillen door een feedje te moeten zetten
het punt was dat ik zelfs in vs ai mensen die 12 deaths krijgen tegen bots moet zitten carryen, terwijl ik toch verwacht dat mensen in vs ai intermediate in iedergeval basis kennis hebben, maar nee het waren 4 (niet gerelateerde) duitsers van lvl 6-20 die allemaal top wilden en daarna ging rengar intentionally feeden en de rest probeerde solo 1v2 en focussde dan nieteens annie maar de enemy amumuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef eMazing het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want als je zelf 2 deaths had gehad had je deze pic ook gepost?
fwotd (en een tijdje mn broertje het spel leren)quote:Verder, 500+ bot games![]()
Wat doe je toch met je tijd man?
nooit onder gezeten, en verder ben ik ook nooit stuck in elo hell geweest maar speelde ik gewoon geen ranked waardoor ik lange tijd op 1350 zat oid, als ik zou willen zat ik volgende week op 2k en dat is geen arrogantie maar simpele zelfkennis, ik speel op dat niveau, met en tegen mensen van dat niveau zonder enig probleem, ik vind ranked alleen een waste of time zolang er niks uit te halen valt, wat ook de enige reden was dat ik het ff deed voor de gold reward.quote:Ook vind ik het naar velen ronduit beledigend hoe jij 1200 ELO de absolute basis durft te noemen. Ik weet dat jij hier net boven zit en waarschijnlijk zelf een tijd onder hebt gezeten?
dat is uit de lucht gegrepen gezien mensen niet in 1600 maar in 1200 beginnen als ze ranked gaan spelen.quote:Wat vind je van deze mening? Want als ik jou zou zeggen dat ik 1600 de absolute basis vind, wat zou je van die mening vinden?
Waarom posten mensen als BG dan steeds die achterlijke screens om te pronken dat ze een goede game spelen? Aha, juistem.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Als je zo'n mietje bent dat je niet kan winnen speel dan geen ARAM. Het is RANDOM voor een reden... niet RANDOM mijn favo champ en anders leave.
Net als dat ik bijv nidalee heb en ik niet wil ruilen, dan leaven ze maar..
Die bescheidenheid siert je, BG.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
nooit onder gezeten, en verder ben ik ook nooit stuck in elo hell geweest maar speelde ik gewoon geen ranked waardoor ik lange tijd op 1350 zat oid, als ik zou willen zat ik volgende week op 2k en dat is geen arrogantie maar simpele zelfkennis, ik speel op dat niveau, met en tegen mensen van dat niveau zonder enig probleem, ik vind ranked alleen een waste of time zolang er niks uit te halen valt, wat ook de enige reden was dat ik het ff deed voor de gold reward.
Met alle respect, maar waar baseer jij deze zelfkennis van 2000 ELO op? Met jouw winratio lijkt dit me toch redelijk arrogant en naiefquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het punt was dat ik zelfs in vs ai mensen die 12 deaths krijgen tegen bots moet zitten carryen, terwijl ik toch verwacht dat mensen in vs ai intermediate in iedergeval basis kennis hebben, maar nee het waren 4 (niet gerelateerde) duitsers van lvl 6-20 die allemaal top wilden en daarna ging rengar intentionally feeden en de rest probeerde solo 1v2 en focussde dan nieteens annie maar de enemy amumuik verzin het niet. Ik had ze overigens na 5 min al op mute en heb in het hele potje geen woord gezegd, behalve in het eindscherm dan.
[..]
fwotd (en een tijdje mn broertje het spel leren)
[..]
nooit onder gezeten, en verder ben ik ook nooit stuck in elo hell geweest maar speelde ik gewoon geen ranked waardoor ik lange tijd op 1350 zat oid, als ik zou willen zat ik volgende week op 2k en dat is geen arrogantie maar simpele zelfkennis, ik speel op dat niveau, met en tegen mensen van dat niveau zonder enig probleem, ik vind ranked alleen een waste of time zolang er niks uit te halen valt, wat ook de enige reden was dat ik het ff deed voor de gold reward.
[..]
dat is uit de lucht gegrepen gezien mensen niet in 1600 maar in 1200 beginnen als ze ranked gaan spelen.
real, ben jij werkelijk gehandicapped oid? Ik zit net (dat het UBERHAUPT nog nodig is ffs) uit te leggen dat die screen niet gepost is om te zeggen hoe 'goed' ik wel niet ben (tegen vs ai right) met mn 0 deaths (die ik in 9/10 van mn vs ai games heb dus nee dat is echt niks om over op te scheppen nee) maar over de lamlullen die ik weer in mn vs ai moest zitten carryen met over de 10 deaths tegen fucking bots die geeneens skillshots juken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Xetran het volgende:
[..]
Waarom posten mensen als BG dan steeds die achterlijke screens om te pronken dat ze een goede game spelen? Aha, juistem.
Maar behalve dat, op zich wel ja. Maar het is natuurlijk wel logisch dat niet iedereen daar zin in gaat hebben.
welke winratio?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:28 schreef eMazing het volgende:
[..]
Met alle respect, maar waar baseer jij deze zelfkennis van 2000 ELO op? Met jouw winratio lijkt dit me toch redelijk arrogant en naief
Alleen al door je eerste woord kan ik je héle post niet meer serieus nemen. Het is wel een kunst.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
real, ben jij werkelijk gehandicapped oid? Ik zit net (dat het UBERHAUPT nog nodig is ffs) uit te leggen dat die screen niet gepost is om te zeggen hoe 'goed' ik wel niet ben (tegen vs ai right) met mn 0 deaths (die ik in 9/10 van mn vs ai games heb dus nee dat is echt niks om over op te scheppen nee) maar over de lamlullen die ik weer in mn vs ai moest zitten carryen met over de 10 deaths tegen fucking bots die geeneens skillshots juken.
Een screen posten om te laten zien dat je een stel mafkezen hebt gecarryed is hetzelfde als een screen posten om te laten zien hoe goed je bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
real, ben jij werkelijk gehandicapped oid? Ik zit net (dat het UBERHAUPT nog nodig is ffs) uit te leggen dat die screen niet gepost is om te zeggen hoe 'goed' ik wel niet ben (tegen vs ai right) met mn 0 deaths (die ik in 9/10 van mn vs ai games heb dus nee dat is echt niks om over op te scheppen nee) maar over de lamlullen die ik weer in mn vs ai moest zitten carryen met over de 10 deaths tegen fucking bots die geeneens skillshots juken.
wat is er mis met arams, enige wat aram niet is is het laning/gank/farmetc gedeelte, maar er komt echt wel strategie bij kijken, ja zelfs als het enemy team op is. (mits je teammaten verstand hebben that is)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Xetran het volgende:
[..]
Alleen al door je eerste woord kan ik je héle post niet meer serieus nemen. Het is wel een kunst.
En als je nadenkt had je kunnen bedenken dat ik niet doelde op die laatste screen (immers, dat is tegen AI) maar tegen die ontelbare pics/replays van aram's die je destijds postte.
ik poste niet om 'te laten zien dat ik heb gecarried' maar om te laten zien wat voor malloten ik weer in mn team heb, dat jullie dat zo serieus nemen alsof ik er een medaille voor wil dat is niet mijn uitgangspunt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Een screen posten om te laten zien dat je een stel mafkezen hebt gecarryed is hetzelfde als een screen posten om te laten zien hoe goed je bent.
Had je dan verwacht dat sterke spelers vs AI gaan spelen? Dat is iets waar beginners het spel leren en zo min mogelijk de games van andere mensen beïnvloeden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik poste niet om 'te laten zien dat ik heb gecarried' maar om te laten zien wat voor malloten ik weer in mn team heb, dat jullie dat zo serieus nemen alsof ik er een medaille voor wil dat is niet mijn uitgangspunt.
Ik heb mijn huisgenoten die net met het spel waren begonnen aangeraden 10 games tegen easy bots te doen, 15-20 games tegen intermediate bots en daarna Normal games in te duiken. Wel gek dat je dan mensen die net zijn begonnen met het spel in je games krijgt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Das nog niks, paar dagen geleden kwam ik iemand tegen die meer dan 1500 botgames hadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef eMazing het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want als je zelf 2 deaths had gehad had je deze pic ook gepost?
Verder, 500+ bot games![]()
Wat doe je toch met je tijd man?
Ook vind ik het naar velen ronduit beledigend hoe jij 1200 ELO de absolute basis durft te noemen. Ik weet dat jij hier net boven zit en waarschijnlijk zelf een tijd onder hebt gezeten? Wat vind je van deze mening? Want als ik jou zou zeggen dat ik 1600 de absolute basis vind, wat zou je van die mening vinden?
Gratsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Paar potjes Corki uitgeprobeerd. Heerlijke champ, spijtig alleen dat ik er nog geen enkele keer mee heb weten te winnensta nu op 0/6 ofzo met hem.
Inmiddels ook eindelijk lvl 30 gehaald trouwens
'wilde claims'quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat sterke spelers vs AI gaan spelen? Dat is iets waar beginners het spel leren en zo min mogelijk de games van andere mensen beïnvloeden.
Stap van je gouden troon af, onderzoek het concept 'bescheidenheid' en zorg dat je ook daadwerkelijk iets bereikt hebt in het spel voor je wilde claims over je niveau in het rond gooit.
Het lijkt me logisch dat je dit kon verwachten. Het is niet slim om jezelf een 2k speler te noemen als je geen bewijs hebt en hier ver onder blijkt te zitten. Zelfs al zou je toevallig elke dag custom games doen tegen en met 2k spelers, dan zou dat alsnog niks betekenen, zeker als support, omdat dit de minste mogelijkheid heeft tot het verneuken van een game als je je best doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
'wilde claims'
real.
overigens moeten jullie zelf eens niet doen alsof het hier een politieke discussie is, meteen alles zo serieus nemen, moest iedereen hier huilen omdat ik een screenshotje poste? goed even de traantjes weggedoekt wel he? geen natte spatters op het tapijt.
echt, doe eens niet zo godvergeten infantiel meteen overal op in te springen.
anywyas:
http://www.surrenderat20.net/2012/10/the-shadow-isles.html
ESTATIC!!! die maokai
aaaa!!!
Lieve schat wat weet jij er van, ik heb het niet over mn arams wanneer ik dat zeg, ik speelde lange tijd normals met en tegen 2k's en speelde gewoon op dat niveau en doe dat nogsteeds.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:38 schreef eMazing het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat je dit kon verwachten. Het is niet slim om jezelf een 2k speler te noemen als je geen bewijs hebt en hier ver onder blijkt te zitten. Zelfs al zou je toevallig elke dag custom games doen tegen en met 2k spelers, dan zou dat alsnog niks betekenen, zeker als support, omdat dit de minste mogelijkheid heeft tot het verneuken van een game als je je best doet.
Het interreseert me niet of mensen me serieus nemen, ik speel simpelweg geen rankeds omdat het vol zit met trolls en omhoog gecarryde mongolen waar ik geen behoefte bij voel ze te carryen. Genoeg ervaring mee, verder ben jij niet 'mensen' en is dit topic bedoeld om je ervaringen in league of legends te delen, of dat nu positief, negatief, lollig of neutraal is en daar vallen screens ook onder, als mensen in die screens iets lezen, of in iemands post iets lezen wat er eigenlijk niet inzit dan hoeft dat echt niet in een onnodige discussie te ontaarden zoals nu weer het geval is.quote:Als je wilt dat mensen je serieus nemen moet je verder queuen in rankeds of je attitude bijschaven. Mensen hebben geen zin om posts over bots te lezen, of replays van aram. Als je dit leuker vindt dan v5, fine, maar ik zou geen 'wilde claims' doen als je niet (terecht) wilt worden uitgelachen. Overschatting van je eigen capaciteiten komt erg dom over.
Ik snap niet dat riot van een goed concept weer zo'n generieke anorexiasnol weet te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elise gaat dus Priscilla worden, maar dan met andere skills omdat Nidalee die al heeft gekregen.
Zeg dan gewoon dat je een nieuwe spinnenchamp maaktHeeft toch niks met elkaar te maken
Ach, dat weet je toch vantevoren als ze een vrouwelijke champion maken. Ze hebben het ook al voor elkaar gekregen met een draak (Shyvana) en een plant (Zyra), dus waarom niet met een spin moeten ze gedacht hebben. Een dun sprietje met een E cup verkoopt nu eenmaal. Ben al lang blij dat de spider form er awesome uit ziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik snap niet dat riot van een goed concept weer zo'n generieke anorexiasnol weet te maken.
Het is wel goed dat ze in een spin kan veranderen overigens maar haar human form is weer 'typisch' een zyra lichaamsmodel kloon.
[ afbeelding ]
tevens
[ afbeelding ]
dat sapling so angry
Het punt is met name dat Zyra, Syndra, Diana en nu dus Elise enorm op elkaar lijken qua human form. Ach, het eindigt iig niet met een a.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:13 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exacte cijfers van die Rengar nerf. Ik hoop niet dat ze 'm de Evelynn treatment geven omdat iedereen het vertikt om uit de buurt van de bosjes te blijven.
[..]
Ach, dat weet je toch vantevoren als ze een vrouwelijke champion maken. Ze hebben het ook al voor elkaar gekregen met een draak (Shyvana) en een plant (Zyra), dus waarom niet met een spin moeten ze gedacht hebben. Een dun sprietje met een E cup verkoopt nu eenmaal. Ben al lang blij dat de spider form er awesome uit ziet.
Wel erg interessante gameplay, ga d'r zeker kopen.
Kerstlichtjes hadden hem idd veel leuker gemaakt, maar toch is het wel een van de leukere Maokai skins (vind ik dan). Ben benieuwd hoe de haunted versie er ingame uit gaat zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
mja zn kerstskin is zelfs regelrechte oplichting die ik al meerdere malen heb aangekaart maar riot heeft er nooit op gereageed.
ze advertiseden em zo:
[ afbeelding ]
(zie hoe hij een volledige boom is, en ook kerstlichtjes heeft.
en zo krijg je em ingame:
[ afbeelding ]
2 plastic stukken groene troep op een default maokai en geen kerstlichtjes.
Als jij denkt dat iemand op tournament niveau mee kan spelen terwijl hij nog nooit een balanced game tegen een goede speler heeft gespeeld, ben je niet goed snik. Een 1600 speler (en hoger is zo een unranked speler zeker niet, dit zou al uitzonderlijk zijn) zal absoluut vernietigd worden in een tournament game. Er zijn zoveel mechanics en game inzicht waar deze speler (waaronder jij dus) niet over beschikt dat de game alleen met mazzel gewonnen had kunnen worden. Ook zeggen normals geen bal: een vriend van me die al een tijdje op 1750 zwerft speelde maanden geleden al met Froggen, Alex Ich en nog wat andere bekenden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Lieve schat wat weet jij er van, ik heb het niet over mn arams wanneer ik dat zeg, ik speelde lange tijd normals met en tegen 2k's en speelde gewoon op dat niveau en doe dat nogsteeds.
[..]
Het interreseert me niet of mensen me serieus nemen, ik speel simpelweg geen rankeds omdat het vol zit met trolls en omhoog gecarryde mongolen waar ik geen behoefte bij voel ze te carryen. Genoeg ervaring mee, verder ben jij niet 'mensen' en is dit topic bedoeld om je ervaringen in league of legends te delen, of dat nu positief, negatief, lollig of neutraal is en daar vallen screens ook onder, als mensen in die screens iets lezen, of in iemands post iets lezen wat er eigenlijk niet inzit dan hoeft dat echt niet in een onnodige discussie te ontaarden zoals nu weer het geval is.
Verder op 'jouw' claim van serieus nemen en ranked; ik ken wel meer spelers die zelfs volledig unranked zijn maar behoorlijke skill hebben van het kaliber dat ze met gemak in een tournament kunnen meespelen, sommigen van hun spelen ipv SR ranked nu dominion bijv. En winnen daar stelselmatig toernooien in. Dus je insinuatie dat iemand niet serieus genomen kan worden tot hij/zij zn 'ranked rating' heeft bewezen gaat niet op, en als jij daar wel naar leeft dan vind ik dat simpelweg kortzichtig.
Mensen zijn ook bang voor clownsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Skillstorm het volgende:
Maar die nieuwe champion he...
Is dat niet een vreselijk nadeel voor mensen die bang zijn voor spinnen?
Nee, het verschil in ELO is vaak genoeg zo groot dat je er alleen maar bent om gecarried te worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus niet ranked games zijn niet balanced volgens jou ?
Dat kan helemaal niet, je zit altijd wel bij mensen die in ELO aan het "zakken" of "stijgen" zijn. Dat iemand bij wijze van spreken 1.4k ELO is wil niet zeggen dat hij daar ook hoort, voor hetzelfde geld is het een 2.5k speler met een slechte start in de eersta paar games of juist een 900 ELO speler die (te) goed begon.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus niet ranked games zijn niet balanced volgens jou ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef eMazing het volgende:
[..]
Als jij denkt dat iemand op tournament niveau mee kan spelen terwijl hij nog nooit een balanced game tegen een goede speler heeft gespeeld, ben je niet goed snik. Een 1600 speler (en hoger is zo een unranked speler zeker niet, dit zou al uitzonderlijk zijn) zal absoluut vernietigd worden in een tournament game. Er zijn zoveel mechanics en game inzicht waar deze speler (waaronder jij dus) niet over beschikt dat de game alleen met mazzel gewonnen had kunnen worden. Ook zeggen normals geen bal: een vriend van me die al een tijdje op 1750 zwerft speelde maanden geleden al met Froggen, Alex Ich en nog wat andere bekenden.
Ik snap niet hoe jij het mogelijk in je koppie kunt halen dat je als een speler onder de 2200 ELO uberhaubt mee zou kunnen draaien in een tournament environment. Ranked ELO maakt wel degelijk erg veel uit omdat het individuele carry skills betreft (de games zijn balanced, als in gemiddeld ongeveer dezelfde ELO) en je ervaring opdoet tegen betere spelers te spelen, zonder gecarried te worden. In een normal game is die kans om gecareied te worden veel meer aanwezig, of dacht je serieus zo goed te zijn (of uberhaubt in de buurt te zitten qua skillniveau) als Alex Ich en Froggen?
Hij mag dan een botte lul zijn maar hij a) is vele malen beter & b) heeft veel meer kennis over league.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet meer op hem in, teveel insinuaties en van begrijpend lezen is ook geen sprake.
hij gelooft maar wat hij wilt, ik weet hoe goed ik ben en hoe goed ik niet ben, en dat is alles wat nodig is.
Retorische vraag, much? Laat 'm in die waan. Nu is dat zo ongeveer ieder topic een terugkerend item.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef eMazing het volgende:
In een normal game is die kans om gecareied te worden veel meer aanwezig, of dacht je serieus zo goed te zijn (of uberhaubt in de buurt te zitten qua skillniveau) als Alex Ich en Froggen?
provocerend om niks, maar dat heb je in veel online games.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen dat de reeks door alle drama de afgelopen maanden een stuk vermakelijker is geworden. Af en toe flink bitchfighten, er niet uitkomen en het volgende deeltje gewoon weer opnieuw beginnen. Het is infantiel maar heeft wel iets.
Wat vinden jullie van het zeggen van 'easy' als je een game wint?
En dat heb je net zo goed in ranked, snap het punt ff niet wat je wil maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, je zit altijd bij mensen die in ELO aan het "zakken" of "stijgen" zijn. Dat iemand bij wijze van spreken 1.4k ELO is wil niet zeggen dat hij daar ook hoort, voor hetzelfde geld is het een 2.5k speler met een slechte start in de eersta paar games of juist een 900 ELO speler die (te) goed begon.
Gemiddeld zul je regelmatig met spelers van je ELO spelen, maar waarschijnlijk met evenveel mensen wiens ELO behoorlijk zal veranderen.
Snap ik, mijn punt is dus dat het bijlange na niet waterdicht is vanwege de aard van het matchmakingssysteem. Doe je helemaal niks aan, de ene keer gaat het goed, de volgende keer is het weer niet eerlijk. Kan gebeuren, maar jij hebt evenveel kans dat het jou overkomt als de tegenstander.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dat heb je net zo goed in ranked, snap het punt ff niet wat je wil maken.
Het gaat voor de matchmaking niet om of de individuele speler nu precies op een dergelijk ELO niveau hoort maar of er een match uitkomt waarbij de uitslag zo dicht mogelijk bij elkaar komt.
Daarbij bepalen de teamleden ook nog eens hoe effectief jij kan spelen. Zeg ik heb 2600 elo en ben de beste jungler in het spel. Als de rest 900 is en alles onder de toren pushed kan je niets voor het team betekenen.
Ik ben er van overtuigt dat communicatie binnen een team belangrijker is dan wat nu je ELO precies mag zijn. Een team op TS met 1000 elo per persoon zal het waarschijnlijk beter doen dan een team niet op TS met 1500 per persoon. Wat dan bij mij de vraag oproept, hoe zinnig zijn überhaupt discussies over ELO.
Ja het biedt een basis niveau maar ga je er niet zo op blindstaren
Laf van je. Je maakt het me wel erg gemakkelijk. Had nog wel een paar extra replies gevuld met drogredeneringen verwacht van je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet meer op hem in, teveel insinuaties en van begrijpend lezen is ook geen sprake.
hij gelooft maar wat hij wilt, ik weet hoe goed ik ben en hoe goed ik niet ben, en dat is alles wat nodig is.
Ehm nope. Voor zover ik het doorheb is dit niet het volk dat veertig keer een toren in gaat rennen omdat hij geen top mag spelen of het hele spel door spelers voor mongolen en autisten zou uitschelden omdat ze niet doen wat hij wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:14 schreef Skillstorm het volgende:
Deze topicreeks.![]()
De LoL community zelf is nog beter dan dit.
M'n vriendin heeft een flinke fobie voor spinnen, in de zin van, als ze er een ziet, zal ze het liefst uit het huis rennen. Ik weet niet hoe de champion haar gaat beinvloeden, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. Ze zit er meer over in dat de naam van de champion enorm lijkt op haar naam die ze online gebruikt, en dat ze de champion zelfs zou kopen als het een dansende Zebra zou zijn (exacte quote), maar een spinvrouw? Nope.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Skillstorm het volgende:
Maar die nieuwe champion he...
Is dat niet een vreselijk nadeel voor mensen die bang zijn voor spinnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
x + 1 = 20quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Jajong het volgende:
5v4 in jouw voordeel? Loss
Triforce & GA na 18 minuten op Ezreal? Loss
350cs op Singed na 35 minuten? Loss.
NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
Twisted treeline helaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fuck die pussiesGeef mij maar een Summoners Rift met een spinnenland skin.
welkom in leauge of legends, leaguebrah.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Jajong het volgende:
NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
hij pakt dan ook meteen een extreem, hoezo de discussie smoren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Retorische vraag, much? Laat 'm in die waan. Nu is dat zo ongeveer ieder topic een terugkerend item.
Hij heeft het over jou, slimpie. Ik heb het al eerder gevraagd en het lijkt me gepast om het nu opnieuw te vragen: wat voor onderwijs heb je nou gevolgd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hij pakt dan ook meteen een extreem, hoezo de discussie smoren.
daarom ga ik ook niet meer op hem in.
Het fascineert me hoe een blijkbaar volwassen man op geestelijk gebied gelijk staat aan een jongen van 14. Maar je hebt gelijk, ik had natuurlijk beter een DM kunnen sturen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk wat minder gepast van je om dat te vragen. Ik mis even hoe relevant zijn onderwijs is in dezen.
Of wat deze discussie eigenlijk in dit topic doet.
Ik vind het soms best jammer dat er geen ignore functie op fok aanwezig is, die jongen is al eens gebanned geweest daar niet van, het gaat hem duidelijk boven het hoofd dat als ik zeg dat ik op 2k niveau speel (vaak letterlijk, in arranged matches met en tegen) wat overigens nieteens zo fantastisch is daar season 2's 2k het season 1's 1700 is, en het season 1 2k tegenwoordig in de 2.8k + - zit maar goed.. ik daar echt niet mee bedoel dat ik 'zo goed als alexich/froggen ben'. Maar ok logical fallacies enzo he. Sommige mensen kunnen niet converseren zonder die boven te halen en daar nog wat labels en vakjes bovenop.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk wat minder gepast van je om dat te vragen. Ik mis even hoe relevant zijn onderwijs is in dezen.
Of wat deze discussie eigenlijk in dit topic doet.
Je denkt te veel van jezelf. Ongelooflijk wat voor nietrelevante onzin jij toch weer weet te posten. Voel je je een beetje in het nauw gedreven? Je bent wel hopeloos op zoek naar mensen die me tegenspreken, aldan lichtelijk. Heel schattig, groetjesquote:
Que?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Sinds ik als pro Morgana speler ingemaakt werd door een LeBlanc heb ik haar eens gekocht.
Het is wat lastiger om met haar te farmen (vergeleken met morg soil is natuurlijk alles lastig) maar in team fights doet ze echt veel dmg.
Vooral leuk om de eerste 6 levels heel erg terughoudend te spelen en dan opeens katerina te 2 shotten
Moeilijke woordjes maar weinig notie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef eMazing het volgende:
[..]
Je denkt te veel van jezelf. Ongelooflijk wat voor nietrelevante onzin jij toch weer weet te posten. Voel je je een beetje in het nauw gedreven? Je bent wel hopeloos op zoek naar mensen die me tegenspreken, aldan lichtelijk. Heel schattig, groetjes
Moeilijke woorden? Ik denk dat je de verkeerde persoon quote. Ik zie er het nut niet van in om dit via DM te doen. Mijn DM vervuilt hij niet, deze reeks wel. Ik betaal later genoeg aan dit soort parasiete uitkeringstrekkers, ik vind dat ik genoeg recht heb om hem hier op zijn verschrikkelijk naieve en ronduit domme denkwijze te wijzen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moeilijke woordjes maar weinig notie.
Echt waar, als je elkaar wilt afbranden weet je elkaars fobo/dm/pm wel te vinden.
Lukt het niet? Hier directe links:
BG
eMazing
nietrelevante -> irrelevantequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef eMazing het volgende:
[..]
Moeilijke woorden? Ik denk dat je de verkeerde persoon quote. Ik zie er het nut niet van in om dit via DM te doen. Mijn DM vervuilt hij niet, deze reeks wel. Ik betaal later genoeg aan dit soort parasiete uitkeringstrekkers, ik vind dat ik genoeg recht heb om hem hier op zijn verschrikkelijk naieve en ronduit domme denkwijze te wijzen.
Grappig dat je die DM links geeft. Humor, echt waar.
Daar is geen sprake van moeilijke woorden, maar gemakzuchtigheid/stommiteit van mijn kant.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
nietrelevante -> irrelevante
aldan -> ??
parasiete -> parasiterende
Gevalletje klok -> klepel wat de moeilijke woordjes aangaat
Wat hij al dan niet zegt zijn we onderhand wel gewend, daar is onenigheid over maar dat begint niet meteen met beschuldigingen a la "kader, kankerautist, nerd, kneus, uitkeringstrekker" e.d.
Daar begin jij toch echt mee.
a: dat verzin je ter plekke.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Hij mag dan een botte lul zijn maar hij a) is vele malen beter & b) heeft veel meer kennis over league.
Ik hoop dat dat sarcasme is anders is jouw humor gelijk aan een zak stront.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef eMazing het volgende:
[..]
Moeilijke woorden? Ik denk dat je de verkeerde persoon quote. Ik zie er het nut niet van in om dit via DM te doen. Mijn DM vervuilt hij niet, deze reeks wel. Ik betaal later genoeg aan dit soort parasiete uitkeringstrekkers, ik vind dat ik genoeg recht heb om hem hier op zijn verschrikkelijk naieve en ronduit domme denkwijze te wijzen.
Grappig dat je die DM links geeft. Humor, echt waar.
Haha wie is dit nou weer, iemand uit de Furry-circle van BG?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef denia het volgende:
[..]
a: dat verzin je ter plekke.
b: dat verzin je ter plekke.
c: geen wonder dat jij fantasiespelletjes speelt.
[..]
Ik hoop dat dat sarcasme is anders is jouw humor gelijk aan een zak stront.
Verder hoop ik voor je dat je ouder dan 35 kan worden, gezien die enorme haat op mensen die minder dan jou zijn (gezien je GOD complex) vermoed ik dat je vroeg een hartaanval zal krijgen, maarja je bent dan ook niet de eerste geestelijk ouwe lul in nederland die dat zal overkomen.
Wat dacht je van 80% van afrika, dat zijn ook uitkeringstrekkers. Als zon geestelijk kansloze aap als jou het voor het zeggen had waren alle atoom bommen allang daarop afgevuurd.
Excuseer mijn insinuaties, echter zie ik dat jullie niets anders doen dan onzin insinueren over BG zonder dat jullie uberhaupt met hem samen spelen. Dus ik zou zeggen, stop dat jaloerse gekanker en zoek een echte uitlaatklep, iets waar je geestelijk wel wat aan hebt. Want dit helpt jullie niet, dit persoonlijke gekanker hier waar heel fok mee volstaat is een typische voorbeeld van degeneratie.
De reden waarom mensen uberhaupt een constructieve houding aan nemen, zal jullie waarschijnlijk geheel ontgaan zijn tijdens het neuspeuteren op school.
Duurde even voor ik door had dat dit niet door BG werd geschrevenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef eMazing het volgende:
[..]
Vandaag fucking goede game vs ai intermediate gehad. Nu voor het eerst in 6 dagen weer een een match history met alleen maar wins. Hecarim moet je echt builden met 6x PD, geloof mij maar dat is het beste. En als je me niet gelooft ben je gewoon een mongool, infantiel jong! En ja joh heimy kk overpowered op dominion had net 20 kill 1 death (quadra kill enemy fountain dus zeker worth it) probeer nu zelf uitgevonden build heb replays. vandaag weer ranked gespeeld maar die kk noobs altijd feeden kk elo hell en altijd dat gescheld met kk mijn moede..
gr gr
Jij ook al? Heb de laatste tijd ook echt weer de puurste kanker onder de potjes. Supports die iedere champ en creep ks'en, dubbele adc's, 4-man-premades waarvan 2 beginnelingen worden meegenomen, supports die niet warden waardoor ik ineens door 4 man wordt besprongen, kutblagen die zich constant laten grabben door Blitzcrank en dan mij gaan beschuldigen vanwege hun eigen falen etc.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Jajong het volgende:
NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
Nieuwe support / healer zou wel eens mogenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef dustbrain het volgende:
Die nieuwe champ. Weer een mage of assassin, alleen deze keer beide.
Die goede oude tijd van bot en top gelijk de bushes rushen en daar al first blood pakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Jajong het volgende:
Ik speel op mn lvl15 smurf dat is veel leuker.
Een leuke support ja. Een beetje afwisseling daarin zou leuk zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nieuwe support / healer zou wel eens mogen
Als level 0-20 werd ik helemaal leip van master-yi's die fed waren en de map crossten in 2 secs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die goede oude tijd van bot en top gelijk de bushes rushen en daar al first blood pakken.Na 30 minuten nog steeds roaming inplaats van teamfights. AD Yi 23-1-1
Door naar de 2200 Elo!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Net mijn eerste ranked potje gespeeld. Gecarries als Jax 17/6/11 en gewonnen (Terwijl we slecht begonnen met 3/11 ofzo..)
Geen leavers / trolls etc. etc.
Gratz! S3 maar eens serieus wat vaker ranked spelen. Weet nu wel zo'n beetje welke champs het beste bij me passen, dus daarop focussen en kijken of ik silver kan halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Net mijn eerste ranked potje gespeeld. Gecarries als Jax 17/6/11 en gewonnen (Terwijl we slecht begonnen met 3/11 ofzo..)
komt dit jaar sowieso nog 1 supportchamp aldus riotquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een leuke support ja. Een beetje afwisseling daarin zou leuk zijn.
klopt, wordt ook wel weer tijd. Hopelijk een offensieve support a la leona/blitz trouwens, dat blijft toch leuker om mee te spelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
komt dit jaar sowieso nog 1 supportchamp aldus riot
Ik dus ook 2 potjes net. Eerste potje een spanjaard die niet wilde junglen en er vantussen ging. 2e potje 2 met falend internet die allebei ook regelmatig reconnecten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Denk dat je malzahar wat verkeerd bekijkt, malz ensured 100% een kill met zn ult (zolang je niet een dombo bent en zn ult gebruikt voordat de support zn cc heeft gebruikt)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
malz support en nasus support zijn veels te situational imo, zou ik eerder een assasintype als support nemen, dan heb je er qua damage tenminste nog wat aan.
Die nasusslow is ok, de malzult is redelijk useless aangezien je zelf ook vast staat.
Zyra, lux, morg zijn vele malen beter
Ashe is een van de zwakkere AD carries op het moment. Ik zou aanraden Corki of Graves te oefenen voor de AD rol. Sona als support. Ryze mid. Udyr jungle.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan iemand mij nog wat champions aanraden om mee te starten?
Geen Ashe iig, die ken ik al redelijk.
Graag andere rollen ook zodat ik alle rollen een beetje kan gaan oefenen. (en Ashe is een AD Carry toch?)
Ik vind Ashe wel lekker spelen eigenlijk, zeker na wat AD, crit en AS upgrades gaat 't best hard, en die R skill blijft handig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ashe is een van de zwakkere AD carries op het moment. Ik zou aanraden Corki of Graves te oefenen voor de AD rol. Sona als support. Ryze mid. Udyr jungle.
Was jij niet degene die laatst hoog en laag beweerde dat soort dingen altijd te overleggen en braaf een andere rol aannam indien je met zo iemand te maken had?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gister een kleuter gehad die meteen zijn Draven instalockte. Zelf maar Soraka gepakt, aangegeven dat ik AP ging en gewoon zou farmen en pakte bij de eerste gank botlane meteen een triple kill. Boem. Mooi assists snaaien met de ult en de ene kill na de andere binnenharken. Draven maar klagen en klagen en om reports brullen bij de tegenstanders, walgelijk pisventje dat het was
Serieus, dat instalocken is wel één van de meest kansloze acties die ik ken, dan doe ik lekker ook zo hoor. Veertienjarigen die LoL spelenIk kan me daar zo aan ergeren, donderstraal een eind op rotjoch. Als je niet goed kunt spelen a la, maar stel je dan constructief op
Normaal wel natuurlijk, maar ik was gister de hele avond premade met drie anderen, dus dat kon gewoon. Top, mid en jungle ware capabele spelers die hadden kunnen bijspringen en zoals ik al aangaf carriede ik met AP Soraka prima, dus dat liep goed af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Was jij niet degene die laatst hoog en laag beweerde dat soort dingen altijd te overleggen en braaf een andere rol aannam indien je met zo iemand te maken had?![]()
GG overigens, gezien ik hetzelfde had gedaan
Udyr is een verdomd lastige om te spelen. Omdat hij puur melee is zonder fatsoenlijke gapcloser is het voor beginners heel lastig om met hem om te gaan. Ik zou eerder voor bijvoorbeeld Maokai of Nunu gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ashe is een van de zwakkere AD carries op het moment. Ik zou aanraden Corki of Graves te oefenen voor de AD rol. Sona als support. Ryze mid. Udyr jungle.
Wie raadt jij verder aan dan als support?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Udyr is een verdomd lastige om te spelen. Omdat hij puur melee is zonder fatsoenlijke gapcloser is het voor beginners heel lastig om met hem om te gaan. Ik zou eerder voor bijvoorbeeld Maokai of Nunu gaan.
Ohja: Malz support
Sonaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie raadt jij verder aan dan als support?
Morgana is veilig en Ryze is heel goedkoopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, nu ik lvl 30 ben en mijn rol in het spel toch eens wat wil verbreden zit ik eraan te denken om een midlaner aan te schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op Morgana. Is dit een goeie keuze?
De champ mag in ieder geval niet te veel IP kosten, want ik moet er ook nog (in het geval het een AP is) een complete runepage voor bekostigen. Heb namelijk enkel nog runes voor een AD carrier en een support
Ehm de grote 5 zijn al tijden Sona, Alistar, Taric, Janna en Soraka maar het hangt van je speelstijl af. Als je passief wilt spelen zou ik voor een healer als Soraka gaan, als je hard voor kills wilt gaan zijn Alistar en Taric vanwege hun harde stuns weer beter. Sona en Janna zijn weer goed in poken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie raadt jij verder aan dan als support?
Veilig? Veilig als in het is een makkelijke champ die niet veel skill vereist of?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Morgana is veilig en Ryze is heel goedkoop
Als je ze met IP wil gaan aanschaffen wel ja, de duurste champs (6300 IP) zal je ongeveer 60 potjes voor nodig hebben, tenzij je pech hebt... dan worden het er nog veel meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo te lezen moet ik nog een heleboel potjes spelen.
Niet al die heroes zijn 6300 IP gelukkigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo te lezen moet ik nog een heleboel potjes spelen.
Ach, tijd zat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
Als je ze met IP wil gaan aanschaffen wel ja, de duurste champs (6300 IP) zal je ongeveer 60 potjes voor nodig hebben, tenzij je pech hebt... dan worden het er nog veel meerWat dat betreft zijn ze er wel achter bij Riot
Morgana is een van de makkelijkste champs om creeps te farmen, ze heeft een goede sustain door ingebouwde lifesteal, heeft een ingebouwde 'oeps' spell door haar black shield waardoor ganken veel moeilijker is en ze heeft weinig counters terwijl ze best een vervelende champ is voor veel andere mids.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Veilig? Veilig als in het is een makkelijke champ die niet veel skill vereist of?
Surpisingly tanky. Malph E en Ez W en hij attacked ongeveer achteruitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef Keselo het volgende:
Malzahar kan zijn AD carry alleen voor geen reet beschermen, en dat is toch uiteindelijk wat de support moet doen (zeker end-game). Nasus kan dit al helemaal niet.
Edit: Malphite support heeft totaal geen lane presence de eerste 5 levels. Geen goed idee.
Ik ben zelf op lvl 10 ongeveer begonnen met kassadin te spelen mid. Over veilig gesproken. Vanaf lvl 6 praktisch niet meer te ganken. Vooral tussen (summoner) lvl 10 en 20 een heerlijke champ wanneer CS nog niet zo enorm belangrijk is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Morgana is een van de makkelijkste champs om creeps te farmen, ze heeft een goede sustain door ingebouwde lifesteal, heeft een ingebouwde 'oeps' spell door haar black shield waardoor ganken veel moeilijker is en ze heeft weinig counters terwijl ze best een vervelende champ is voor veel andere mids.
Tot lvl6 geen cs te pakken echter. Tis maar waar je prio ligtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:19 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ik ben zelf op lvl 10 ongeveer begonnen met kassadin te spelen mid. Over veilig gesproken. Vanaf lvl 6 praktisch niet meer te ganken. Vooral tussen lvl 10 en 20 (summoner level) een heerlijke champ wanneer CS nog niet zo enorm belangrijk is.
Nu speel ik hem ook nog wel eens maar early game bijna niet meer te doen omdat je altijd makkelijk gezoned word
Klopt, dat bedoel ik ook met gezoned worden. Een beetje ranged AP houd je verre van een normale CS. Daarom speel ik hem ook minder.. Wel jammer want tot nu toe de enigste champ waar ik een skin voor hebquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Tot lvl6 geen cs te pakken echter. Tis maar waar je prio ligt
Wachten op een sale... Laats waren er runepages in de aanbiedingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef GlenSpey het volgende:
Lolwhut... 15 euro voor een paar extra runepagina's?
W gebruiken idd. Beginnen met een punt in Q voor de invade in jungle.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe farm ik effectief met Morgana? Het gaat zo traag... heb het idee dat de vijand dat veel sneller voorelkaar krijgt. Of moet ik er mijn W voor inzetten (met het grote risico dat vijanden dat als kans zien om mij aan te vallen)?
En moet ik als midlaner ook warden? Wat ward ik dan precies? De struikjes aan beide kanten precies in het midden of de stukjes daarvoor? Ik heb de lane nog maar 1 of 2 keer eerder gedaan dus weet er zo goed als niks van
Eerste potje is 6/13 voor me geworden met slechts 104 cs (potje duurde ruim 40 min), dus er is nogal wat ruimte voor verbetering
W inderdaad. Vooral als je wat AP hebt kan je zo vrij gemakkelijk de lane doorpushen en lasthitten. Verder gewoon blijven oefenen om elke lasthit die je redelijkerwijs kan halen te pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe farm ik effectief met Morgana? Het gaat zo traag... heb het idee dat de vijand dat veel sneller voorelkaar krijgt. Of moet ik er mijn W voor inzetten (met het grote risico dat vijanden dat als kans zien om mij aan te vallen)?
Je moet niets. Maar ja, het is wel handig om te warden. Als midlaner heb je een groot aantal keuzes om te warden, maar in de regel is het handig om één van die sidebushes in ieder geval geward te hebben. Dan kan je tijdens het lanen een beetje die kant op hangen en eventueel wegvluchten als je van de andere kant wordt geganked.quote:En moet ik als midlaner ook warden? Wat ward ik dan precies? De struikjes aan beide kanten precies in het midden of de stukjes daarvoor? Ik heb de lane nog maar 1 of 2 keer eerder gedaan dus weet er zo goed als niks van
Of juist wel. Als Morgana push je nou eenmaal hard met de W. Als de lane dan in het voordeel is van de tegenstander is het vaak makkelijker om even nog een W te droppen om de lane te resetten naar het midden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja dus, zolang je maar niet té ver pushed.
Da's zeker waar als je al een poos speelt, maar hij is nog maar net level dertig, speelt nog maar een paar games mid en heeft Morgana nog niet eerder gedaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Of juist wel. Als Morgana push je nou eenmaal hard met de W. Als de lane dan in het voordeel is van de tegenstander is het vaak makkelijker om even nog een W te droppen om de lane te resetten naar het midden.
Als je wat moeilijkere AP-mids wilt spelen moet je Orianna of Cassiopeia spelen, maar die kosten wel 4800 en 6300 ip.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, nu ik lvl 30 ben en mijn rol in het spel toch eens wat wil verbreden zit ik eraan te denken om een midlaner aan te schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op Morgana. Is dit een goeie keuze?
De champ mag in ieder geval niet te veel IP kosten, want ik moet er ook nog (in het geval het een AP is) een complete runepage voor bekostigen. Heb namelijk enkel nog runes voor een AD carrier en een support
Als je W rank 3 is killed het caster minions zonder dat je deze hoeft te auto attacken. Dan kun je dus de melee minions auto attacken (safer). Ook doen de melee minions minder damage dan caster minions, dus je zult alleen maar sneller pushen dan je opponent in de meeste gevallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
En moet ik als midlaner ook warden? Wat ward ik dan precies? De struikjes aan beide kanten precies in het midden of de stukjes daarvoor? Ik heb de lane nog maar 1 of 2 keer eerder gedaan dus weet er zo goed als niks van
Eerste potje is 6/13 voor me geworden met slechts 104 cs (potje duurde ruim 40 min), dus er is nogal wat ruimte voor verbetering
Ik zou voor Orianna kiezen: niet gecountered en sterk in elke fase van de game. Je leert alles (farmen, harassen, van waarde zijn in teamfights, etc) en dat is alleen maar waardevol. Cassiopeia mist iets. Alhoewel ze redelijke lane dominance kan hebben, ben je door je low range E's erg vatbaar voor ganks. Constant 2-3 wards naast je lanes hebben is moeilijk, omdat warden alleen veilig is als je 100% zeker weet dat de jungler daar niet is of je een 2v2 met je eigen jungler die in de buurt is zou winnen. Daar komt ook nog eens de oracle-jungler meta bij: junglers kopen vaak een early oracle waardoor je erg passief moet spelen, omdat je dus geen wards meer hebt. Je wordt overklast door andere mids, koop Orianna.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:00 schreef Culture het volgende:
[..]
Als je wat moeilijkere AP-mids wilt spelen moet je Orianna of Cassiopeia spelen, maar die kosten wel 4800 en 6300 ip.
Je moet trouwens niet vergeten dat je passive spellvamp geeft. Elke wave of camp die je cleared met W bijvoorbeeld geeft je een beetje health terug, dus als je early geharassed wordt met auto attacks krijgt diegene minion damage van jou, kun je misschien terug auto attacken en jij krijgt je health makkelijk(er) terug.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:20 schreef GlenSpey het volgende:
Voorlopig ga ik helemaal geen andere mids meer aanschaffen. De kosten voor Morgana en de bijbehorende runes hebben al mijn IP al weggevretenen dan moet ik de helft van de runes nog...
Anyway, nu ik met W farm gaat het een stuk beterik heb weer cs dominance en ik ben inderdaad veiliger voor ganks. Zojuist heb ik 7-0 gehaald met dr (en dat had meer kunnen worden als de vijand de handdoek niet in de ring had gegooid). Nou zat daar ook wel een stukje geluk bij maar toch
lekker hupsen met wardsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ging Lee Sin jungle proberen.
Wel leuk maar soms...doe ik dingen...Die echt fail zijn.
amen to that, brotherquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
daar verder:
twitter.com
facebook.com
Speelt toch een stuk fijner vind ik zelf, een groter scherm. Speel doordeweeks altijd op mijn laptop scherm van 15" en in het weekend op een 23" widescreen, wat dan plots toch wel erg groot is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb nieuwe lcd widescreen monitor nu ^^
lol has never been teh same!
indd, kan nu eens van de toren de river intersection zien, dat kon ik voorheen niet (:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:32 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speelt toch een stuk fijner vind ik zelf, een groter scherm. Speel doordeweeks altijd op mijn laptop scherm van 15" en in het weekend op een 23" widescreen, wat dan plots toch wel erg groot is.Dan is gelijk mijn mapawareness beter, ik last hit beter, ik raak meer skillshots.
Je hebt ook nog een skin voor ryze en fioraquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef Skillstorm het volgende:
Geniaal.
Ook mooi, die death animation is ook mooi.
Meh.
Lekker, en wanneer eindigt het weekend bij Riot?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef Culture het volgende:
't Is dubbel IP-weekend als vergoeding voor de vertraging die is opgelopen tijdens de S2 Semi-finals.
Als je tussen die twee zit is meestal RoA wel handiger om eerder te kopen, omdat het 10-15 minuten (?) duurt voordat ie op volle kracht zit. Pin me er niet op vast, want ik heb pas 2 keer Morgana mid gespeeld, en voor de rest speel ik nooit mid. Ik had er toen een guide naast liggen om een goede itembuild te pakkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Lekker, en wanneer eindigt het weekend bij Riot?
Trouwens wat is een betere volgorde bij Morgana? Eerst Rabadon's deathcap of eerst de Rod of ages? Beide items duren stiklang om te kopen dus...
Ik zou beginnen met roa.. Die geeft je via dat crystal goede sustain en daarnaast wat meer survivability.. Daarnaast inderdaad pas vanaf 10 min na aankoop op volle kracht en die desthcap geeft 30% Ap. Extra - dat is prettIg als je al wat Ap hebtquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Trouwens wat is een betere volgorde bij Morgana? Eerst Rabadon's deathcap of eerst de Rod of ages? Beide items duren stiklang om te kopen dus...
Ja sowieso altijd eerst 2 Dorans en paar pots bijkopen.. Zhonyas doe ik ook altijd maar wanneer ligt een beetje aan het potje zelf. 9/10 keer is mijn eerste (dure) item een roaquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef tdrone het volgende:
Ik ga met morgana meestal voor 2 dorans en dan zhonyas, zo sterk in teamfights
Tot maandag ochtend 8 uur. Daarnaast zou ik zoals velen al zeggen niet voor Rod of ages gaan omdat Morgana genoeg survivability met haar black shield, stun/snares en zhonya's.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik vind zelf de extra hp en mana wel prettig, maar goed dat is kwestie van speelstijl. Speel ook nooit met Dorans vind ik jammer van mijn gold, dan maar niet te agressief spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef Culture het volgende:
[..]
Tot maandag ochtend 8 uur. Daarnaast zou ik zoals velen al zeggen niet voor Rod of ages gaan omdat Morgana genoeg survivability met haar black shield, stun/snares en zhonya's.
Je hebt early gewoon te weinig team fight presence met een RoA. De Hourglass koop je zodat je vanaf minuut 20 al in een teamfight midden in het gevecht kan staan met je ult aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik vind zelf de extra hp en mana wel prettig, maar goed dat is kwestie van speelstijl. Speel ook nooit met Dorans vind ik jammer van mijn gold, dan maar niet te agressief spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hourglass is een leuke one trick pony in teamfights ja, maar in laning fase, wat dus de eerste 20 minuten meestal is, heb je geen zak aan die 100 armor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je hebt early gewoon te weinig team fight presence met een RoA. De Hourglass koop je zodat je vanaf minuut 20 al in een teamfight midden in het gevecht kan staan met je ult aan.
Je mist het niet? Zonder hourglass land je geen enkele ulti.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hourglass is een leuke one trick pony in teamfights ja, maar in laning fase, wat dus de eerste 20 minuten meestal is, heb je geen zak aan die 100 armor.
Dus nee ik rush eigenlijk nooit hourglass en mis het ook niet.
als je als morgana niet kan overleven in lane dan doe je echt iets goed fout.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hourglass is een leuke one trick pony in teamfights ja, maar in laning fase, wat dus de eerste 20 minuten meestal is, heb je geen zak aan die 100 armor.
Dus nee ik rush eigenlijk nooit hourglass en mis het ook niet.
wat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Je mist het niet? Zonder hourglass land je geen enkele ulti.
Enemys blijven naast je stil staan als jij je ult popped als morgana?quote:
Evelynn kan en is op zich 'beter' op mid. Darius kan ook jungle en tankish.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef yamiown het volgende:
Heb nu voor de verschillende rollen:
Top: Darius / Nidalee
Jungler: Evelynn
Carry: Graves / Fortune
Mid: Veigar
Tank: /
Support: Soraka / Sona
Heb Evelynn nu 3 games gehad, eerste game was slecht, maar toen gingen we ook hard de boot in, heb toen andere guide gepakt waarna mijn tweede game echt goed was en derde games was redelijk goed (weer verloor ons team heel hard en ik had de helft van de kills). Dus ik houd het bij jungle, bij een mid wil ik echt een ranged mid, niet een mid waar ik die spikes steeds goed moet richten zeg maar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Evelynn kan en is op zich 'beter' op mid. Darius kan ook jungle en tankish.
Kan je beetje variëren
Zelf kan je ook wel coulant zijn, als mensen premade zijn dan ga ik daar meestal niet over lopen bitchen en laat ze lekker bot en ga dan zelf wel een andere role.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef GlenSpey het volgende:
Lol net de grootste trollgame ever gehad. Het begon al tijdens character selection. Ik pick MF voor de botlane en ben -as usual- de snelste die de lane called. Een buitengewoon kinderachtige Graves en Leona premade begint vervolgens gelijk te miepen, over dat zij bot gaan en alleen elkaar zullen helpen. Ik moest maar oprotten.
Nou prima jongens, als jullie het niet op een normale manier kunnen vragen dan gaan we lekker met zn drietjes op botlane
Vervolgens ingame krijg ik Swain mee die ook op botlane gaatultimate troll roll. Onze vijfde man, Shen, gaat direct afk. Dus daar stonden we dan met 4 man op botlane... gaat die premade vervolgens de boel opzettelijk lopen feeden. Geluk bij een ongeluk, want nu krijgen ze een ban en leeft iedereen nog lang en gelukkig. Behalve hun, dus
Eindscore 9 - 42 na 17 minuten gametijd
Ik ben heel coulant als mensen het me vriendelijk vragenquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef yamiown het volgende:
[..]
Zelf kan je ook wel coulant zijn, als mensen premade zijn dan ga ik daar meestal niet over lopen bitchen en laat ze lekker bot en ga dan zelf wel een andere role.
Verder ben ik meestal wel de eerste die een lane callt.
Weet niet waardoor het komt, maar iedereen heeft zo zijn of haar champions, dus speel gewoon lekker verder met MF.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:39 schreef GlenSpey het volgende:
Van alle ADC's die ik tot nog toe heb geprobeerd (MF, Graves, Corki, Ashe) vind ik MF nog altijd het prettigst. Met de andere carriers loop ik om de een of andere reden altijd achter de feiten aan terwijl ik met MF echt het spel maak. Zou het soms komen door die earlygame Wriggles die ik altijd aanschaf met haar? Heerlijk gewoon
Waarom wriggles op een ADC?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:39 schreef GlenSpey het volgende:
Van alle ADC's die ik tot nog toe heb geprobeerd (MF, Graves, Corki, Ashe) vind ik MF nog altijd het prettigst. Met de andere carriers loop ik om de een of andere reden altijd achter de feiten aan terwijl ik met MF echt het spel maak. Zou het soms komen door die earlygame Wriggles die ik altijd aanschaf met haar? Heerlijk gewoon
Ze heeft niet echt echt een escape he strut helpt niet als je wordt aangevallen. Maargoed mijn favo ADC is varus ook zonder echte escape.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:39 schreef GlenSpey het volgende:
Je kunt Taric of Alistar eens gaan spelen als support. Niet zo heel ingewikkeld en enorm effectief. Als je echt een leuke Support zoekt en je bent niet bang een game of 20 te spelen voor je de champion een beetje doorkrijgt zou ik je Lulu aanraden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef yamiown het volgende:
[..]
Heb Evelynn nu 3 games gehad, eerste game was slecht, maar toen gingen we ook hard de boot in, heb toen andere guide gepakt waarna mijn tweede game echt goed was en derde games was redelijk goed (weer verloor ons team heel hard en ik had de helft van de kills). Dus ik houd het bij jungle, bij een mid wil ik echt een ranged mid, niet een mid waar ik die spikes steeds goed moet richten zeg maar.
Karthus is btw ook best fijn, pas geprobeerd maar weet nog niet of ik die ga kopen.
Darius hoort natuurlijk bij tanky te staan en ik bouw hem meestal ook met een hoop hp, maar als ik echt een tank wil, zoek ik Alistair/Cho/Malphite oid.
Grootste probleem is support, Soraka is leuk begin game, maar op het einde echt waardeloos.
+Attack damage, +armor, +lifesteal (quote:
nee die krijgen een Q tegen hun bakkes zodat ze stil staan nadat ik mn ult heb gepopped als morgana.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef znarch het volgende:
[..]
Enemys blijven naast je stil staan als jij je ult popped als morgana?
Je hebt midgame in principe minder damage in teamfights. Voor in je lane zelf is het wel ok, maar als je in een (kleine) teamfight terecht komt zal de andere carry meer damage doen met gewoon een BF sword ipv de wriggles. Er was een tijd dat alle pro's ook Wriggles haalden als AD carry (omdat het ook goed was voor dragon), maar men heeft al vrij snel ingezien dat het niet efficient is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
+Attack damage, +armor, +lifesteal (![]()
), een ability waarmee je elke 2 minuten een gratis ward (kan je samen met je support precies alle gankpoints afsluiten) krijgt én een passive die enorm helpt met farmen waardoor ik meer lane dominance krijg (ik hoef minder te lasthitten zodat ik me meer op de vijand kan focussen). Dat ding is mijn eerste doel na doran's blade als het potje begint... ik heb het idee dat ik er erg sterk mee ben en als ik mijn gameplay van MF met andere ADC's vergelijk waarbij ik dat item niet koop dan wordt dat enkel bevestigd...
Voor mij is het een super handige alles-in-1snap niet wat iedereen er altijd tegen heeft...
Met name dit, ja. Als jungler is het (voor sommige junglers dan) ideaal, voor sommige toplaners ook, maar als AD zou ik het inderdaad ook overslaan en van hetzelfde geld + 250 een BF halen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je hebt midgame in principe minder damage in teamfights. Voor in je lane zelf is het wel ok, maar als je in een (kleine) teamfight terecht komt zal de andere carry meer damage doen met gewoon een BF sword ipv de wriggles. Er was een tijd dat alle pro's ook Wriggles haalden als AD carry (omdat het ook goed was voor dragon), maar men heeft al vrij snel ingezien dat het niet efficient is.
Wriggles is wel leuk voor het pushen van de lane door het on-hit effect, verder mweh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je hebt midgame in principe minder damage in teamfights. Voor in je lane zelf is het wel ok, maar als je in een (kleine) teamfight terecht komt zal de andere carry meer damage doen met gewoon een BF sword ipv de wriggles. Er was een tijd dat alle pro's ook Wriggles haalden als AD carry (omdat het ook goed was voor dragon), maar men heeft al vrij snel ingezien dat het niet efficient is.
DFG nerfquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:30 schreef Physics het volgende:
Eve mid leren nu is nutteloos, wordt generfed volgende patch (ult + DFG).
zoals ik al zei: in lane is hij best goed. Je krijgt lifesteal en dat helpt in trades. Bovendien krijg je armor en dat is zeker omdat je tegen een AD carry speelt erg lekker. Die proc is eigenlijk doelloos, meestal wil je toch niet pushen en als AD carry kun je als je echt wil toch wel hard pushen met je autoattacks en je skills.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:30 schreef Physics het volgende:
[..]
Wriggles is wel leuk voor het pushen van de lane door het on-hit effect, verder mweh.
Ja, dat is er 1, dan komt de volgende die alsnog je ult interrupt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee die krijgen een Q tegen hun bakkes zodat ze stil staan nadat ik mn ult heb gepopped als morgana.
..dus? Er zijn zoveel mids met de tijd generfed, ik zie niet waarom dat meteen een reden is om eve mid helemaal opzij te zettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:30 schreef Physics het volgende:
Dat dus. Wat een tering-item. Bijna een extra ult en ik heb er geen kut aan aangezien ik vrijwel nooit AP mid speelquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef ems. het volgende:
[..]
En DFG verlaat wat mij betreft zsm de game.
gebruik je E? zoja dan word je niet interrupt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef znarch het volgende:
[..]
Ja, dat is er 1, dan komt de volgende die alsnog je ult interrupt.
Sure, waarom denk je dat het core is op Morgana?quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
gebruik je E? zoja dan word je niet interrupt.
zonee dan moet je een andere champ gaan spelen geloof ik.
:/quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef znarch het volgende:
[..]
Sure, waarom denk je dat het core is op Morgana?
Als je geen zhonyas hebt en je staat niet mijlenver voor, dan ga je direct neer geburst worden van zodra je er in springt met je ult.quote:
BG is er ook een waarbij het geen nut heeft. Geef het maar op, dat heb ik zojuist ook gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Als je geen zhonyas hebt en je staat niet mijlenver voor, dan ga je direct neer geburst worden van zodra je er in springt met je ult.
orly.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Als je geen zhonyas hebt en je staat niet mijlenver voor, dan ga je direct neer geburst worden van zodra je er in springt met je ult.
Het zijn zo ongeveer de twee meest tegenovergestelde champs die je kan bedenken, dus je moet zelf kijken wat je lekkerder vind spelen, maar ik zou altijd voor Skarner gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef CyberJesus het volgende:
Is Skarner een beetje ok? Ik twijfel namelijk tussen hem en LB..
Ye I know..quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn zo ongeveer de twee meest tegenovergestelde champs die je kan bedenken, dus je moet zelf kijken wat je lekkerder vind spelen, maar ik zou altijd voor Skarner gaan.
Als je hem niet koopt in lane ben je er te laat mee als teamfights beginnen. 3K farm je ook niet binnen 2 minuten bij elkaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
orly.
dit gaat niet om wel of niet zhonyas kopen, maar of je zhonyas al in early lane koopt of niet, en ik vind van niet.
Je hebt ongeveer de tijd om 1 groot item te kopen vooraleer je je op dragon (en dus teamfights) moet focussen. Of dacht je dragon even 10 minuten uit te stellen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
orly.
dit gaat niet om wel of niet zhonyas kopen, maar of je zhonyas al in early lane koopt of niet, en ik vind van niet.
als je morgana niet zonder zhonyas kunt spelen tot lategame ben je imo een kut morgana speler.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer de tijd om 1 groot item te kopen vooraleer je je op dragon (en dus teamfights) moet focussen. Of dacht je dragon even 10 minuten uit te stellen?
Nope, jij speelt gewoon op een niveau waar spelers niet op hun maximaal potentieel moeten spelen om te kunnen winnen. Gezellig voor jou, maar ga niet doen alsof alles wat bij jou werkt ook werkt op een niveau dat wat van belang is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je morgana niet zonder zhonyas kunt spelen tot lategame ben je imo een kut morgana speler.
Leuk van je dat je weer illustreert hoe weinig je van het spelletje snapt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je morgana niet zonder zhonyas kunt spelen tot lategame ben je imo een kut morgana speler.
Haha, wat vind jij een goede Morgana build? Misschien moet je het spelletje eerst even wat beter door hebben voordat je een slechte mening creeert.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is vooral de mechanic die me irriteert. "klik hierop en je doet een shitload aan damage op waar je daarna op klikt". Maak het dan iig een skillshot oidquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Dat dus. Wat een tering-item. Bijna een extra ult en ik heb er geen kut aan aangezien ik vrijwel nooit AP mid speel
Ik heb het iig even gehad over dit onderwerp met wat van mn friendlist en ik had over het dragon gedeelte heengelezen, als de emphasis op het controleren van dragon ligt dan kan ik me inderdaad voorstellen dat een early hourglass voorrang krijgt, het ging mij iig meer om de discussie hoe nuttig is hourglass nu werkelijk in een 1v2/2v2 of gankphase en daar was ik dus van mening bij dat het onnodig is en een fatsoenlijke combo je altijd de kills opleverd. Maar als het om een teamfight gaat is een hourglass (vandaar normaal gesproken lategame>teamfightphase) inderdaad verplicht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Speedzor het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer de tijd om 1 groot item te kopen vooraleer je je op dragon (en dus teamfights) moet focussen. Of dacht je dragon even 10 minuten uit te stellen?
rot dan op met je ge-easy.quote:
Proestquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je hoeft overigens niet zo laagdunkend te reageren, ik speel zelf ook op hoog niveau.
De posts van anderen ga ik verder ook niet op in.
Als ik die cases zo zie ben je ook niet bepaald een aanwinst voor de community. Terechte warning imoquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb een warning voor dit.![]()
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/334712/#nogo
Het vervelende is dat ik in geen van de reports de gene was die begon met schelden.
Maar ik moest wel facking hard lachen toen ik mijn eigen flames terug las.![]()
\
Ja ok die nummer 3 van veigar was ik wel begonnen. DAT easy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |