abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:12:15 #1
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_118026227

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (16-07-2012) 100 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

Het officiele youtubekanaal van Riot Games. Hier vind je alle Champion spotlights en Patch Previews terug.

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

Own3d Site met streams.
Twitch Site met streams.

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Lolking Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden. Op het moment de beste site om snel iemand's summoner profiel op te vragen zonder dit via de in-game client te doen.

Championselect Site met counterpicks

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:12:50 #2
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_118026233
Ja ik weet het, kut TT, maar ik moet toch wat :D Ik ben zo slecht in dit soort dingen :')
pi_118026277
Balance van LoL is op het moment best aardig, lijkt mij dat het wel steeds lastiger wordt met de enorme hoeveelheid aan champs. Benieuwd of er ooit champs gedelete gaan worden om ruimte te maken voor anderen. Ze kunnen toch niet blijven door gaan (nja het kan wel :P )
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_118026424
Xin Zhao nerf incoming denk je ja? Is toch niet zo sterk man..
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:36:59 #5
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_118026467
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:31 schreef Keselo het volgende:
Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.
pi_118026764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:36 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Ik heb ook helemaal geen probleem met 'm (sterker nog, is een van m'n mains), maar hij is wel het lijdend voorwerp van een hoop QQ threads.
Omdat de halve LoL populatie nog nooit van Crowd Control en kiten heeft gehoord..
pi_118027512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:31 schreef Keselo het volgende:
GODVERDOMME NEE

Beter van niet, hij is prima zoals hij is.
pi_118027523
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:37 schreef GlenSpey het volgende:
Hoeveel honor heb ik trouwens nodig voor zo'n kek lintje op mijn profiel? Heb nu bijvoorbeeld 15 teamwork-honor...
Niemand? ;)
pi_118027945
Verschilt. Niet alle gegeven honor weegt even zwaar, zo zou je bijvoorbeeld heel veel honor van premades kunnen krijgen wat dus eigenlijk niks waard is.

Honor van mensen die daar heel scheutig mee zijn telt dacht ik ook wat minder zwaar, uiteindelijk zal het dus per geval verschillen hoeveel je nodig hebt.
pi_118028152
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 01:36 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Vooral low elo heeft moeite met hem. Hij is lastig om van weg te komen en heeft ook nog vrji veel damage waardoor hij je al dood heeft voordat je teammates bij je zijn. Vooral low elo en low level waar iemand gewoon ongestraft rond kan roamen en overal kills kan oppakken kun je dan hard carryen. Maarja, pech voor hun. Xin is namelijk vrij squishy en erg gevoelig voor zo'n beetje alle vormen van CC en dus prima in toom te houden als je een beetje weet wat je doet.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_118028506
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 08:51 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Vooral low elo heeft moeite met hem. Hij is lastig om van weg te komen en heeft ook nog vrji veel damage waardoor hij je al dood heeft voordat je teammates bij je zijn. Vooral low elo en low level waar iemand gewoon ongestraft rond kan roamen en overal kills kan oppakken kun je dan hard carryen. Maarja, pech voor hun. Xin is namelijk vrij squishy en erg gevoelig voor zo'n beetje alle vormen van CC en dus prima in toom te houden als je een beetje weet wat je doet.
Daarom. Ik main hem en zie inderdaad dat als ik in premade's met beginnende spelers speel, dat ik dan een bijzonder makkelijke game heb.

Als ik speel tegen mensen die weten wat ze doen, dan is het ineens een heel ander verhaal.
pi_118030286
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 09:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Daarom. Ik main hem en zie inderdaad dat als ik in premade's met beginnende spelers speel, dat ik dan een bijzonder makkelijke game heb.

Als ik speel tegen mensen die weten wat ze doen, dan is het ineens een heel ander verhaal.
Zefls dan is hij nog wel goed:
1. Snelle clear. Hij heeft een AoE skill (E) en een single target skill (Q, 3 snelle strikes)
2. CC. Je begint met een slow waardoor je je 3 Q-hits best vaak gewoon raakt (tenzij flash of blink)
3. Veel damage. Zeker als je support junglers gewend bent is het af en toe een verademing om lekker met Xin even rond te raggen en carries op te blazen.

Grootste nadeel vind ik dat het met hem (net als met Noct overigens) lastig is om een goede balans te vinden tussen AS/AD items en tanky items omdat als je eenmaal de fight in jumpt, je er in principe niet meer uit kan komen. Full tank gaat niet want dan negeren ze je en kun je niks en met full damage word je heel snel opgeblazen.
pi_118030778
Groot nadeel is dat hij voor geen zak kan pushen. Als je hem top speelt en je zit tegen bijvoorbeeld een Nidalee ben je gegarandeerd je eerste 2 turrets kwijt in 20 minuten als je jungler niet camped. Verder vind ik ook dat hij bar weinig brengt in een team tijdens de lategame (uitzonderlijk goede Xin spelers als Diamond daargelaten).
pi_118031237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:06 schreef Keselo het volgende:
Groot nadeel is dat hij voor geen zak kan pushen. Als je hem top speelt en je zit tegen bijvoorbeeld een Nidalee ben je gegarandeerd je eerste 2 turrets kwijt in 20 minuten als je jungler niet camped. Verder vind ik ook dat hij bar weinig brengt in een team tijdens de lategame (uitzonderlijk goede Xin spelers als Diamond daargelaten).
Top vind ik hem ook waardeloos, ik jungle alleen met hem :P Top wordt hij door de meeste pushing tops hard geowned, maar ook sterke bruisers als Jayce, Irelia en Jax winnen gewoon hard van hem. Er zijn maar weinig lanes die je als Xin echt wint, ik zou hem echt alleen top nemen als ik bijv. tegen Mordekaiser ofzo moet.
pi_118031421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Top vind ik hem ook waardeloos, ik jungle alleen met hem :P Top wordt hij door de meeste pushing tops hard geowned, maar ook sterke bruisers als Jayce, Irelia en Jax winnen gewoon hard van hem. Er zijn maar weinig lanes die je als Xin echt wint, ik zou hem echt alleen top nemen als ik bijv. tegen Mordekaiser ofzo moet.
Dat zie ik dan weer anders, ik heb een positieve winrate met Xin op top op alle accounts en toch al wel 50+ games mee gespeeld.

Je hebt het vanzelf lastig tegen verschillende champs (Teemo: E->Q? Nop, E->BLINDBLINDBLIND), maar tegen andere champs is het vrij makkelijk/goed te doen.

Zal wel met je build samenhangen, maar de problemen die je aangeeft herken ik niet in die mate.
pi_118031793
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat zie ik dan weer anders, ik heb een positieve winrate met Xin op top op alle accounts en toch al wel 50+ games mee gespeeld.

Je hebt het vanzelf lastig tegen verschillende champs (Teemo: E->Q? Nop, E->BLINDBLINDBLIND), maar tegen andere champs is het vrij makkelijk/goed te doen.

Zal wel met je build samenhangen, maar de problemen die je aangeeft herken ik niet in die mate.
kleine FYI, de Q strikes tellen wel mee inclusief knockup ookal ben je geblind. Als je attackspeed dus snel genoeg is pak je teemo ook gewoon nadat je knockup komt.
pi_118032337
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

kleine FYI, de Q strikes tellen wel mee inclusief knockup ookal ben je geblind. Als je attackspeed dus snel genoeg is pak je teemo ook gewoon nadat je knockup komt.
De knockup krijg je, maar Three Talon Strikes telt niet als ability maar als autoattack modifier. Je doet met die drie aanvallen dus geen basisschade en de bonusdamage bovenop de autoattacks telt ook niet mee.

Dan krijg je natuurlijk bonus attack speed van je W, maar het missen van de schade van je Strikes voel je wel.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar de eerste levels is het wel irritant om tegen hem te spelen.
pi_118032432
Tuurlijk maar dan is het ook gewoon een lastige lane. Lategame poep je op teemo tho, meeste Teemos doen direct Q als panicbutton na jouw E, blijf hitten en zodra die blind weg is gooi je je Q aan.
pi_118036317
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:44 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Grootste nadeel vind ik dat het met hem (net als met Noct overigens) lastig is om een goede balans te vinden tussen AS/AD items en tanky items omdat als je eenmaal de fight in jumpt, je er in principe niet meer uit kan komen. Full tank gaat niet want dan negeren ze je en kun je niks en met full damage word je heel snel opgeblazen.
Je moet dan ook niet Noc's ulti gebruiken als initiate maar juist gebruiken als mensen wegrennen.
Als je met de ulti initiate kom je eigenlijk altijd in een 1 vs 1 terrecht, iedergeval voor een tijdje. En daar is noc nu niet zo heel geweldig in. Zeker aan het begin niet.

Skarner is denk een betere keus als je een tanky jungler wil spelen, die is vanaf level 1 al erg tanky.

*Wat is dat half Engels half Nederlands schrijven toch waardeloos :')
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:57:40 #20
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_118036631
Mijn ingame is Djurres

dunnanickname heb ik uitgenodigd :)
Mensen die willen spelen en me willen leren, graaaaag :)
Tadumtiedum.
pi_118036803
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Djurres het volgende:
Mijn ingame is Djurres

dunnanickname heb ik uitgenodigd :)
Mensen die willen spelen en me willen leren, graaaaag :)
denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. pro
pi_118037034
Inb4 last hitguide
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:10:06 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118037203
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

denk dat je aan dunna wel genoeg hebt eerst, die gast leert je nog denken in het engels. pro
oftewel thinking in de englesh.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_118037749
Echt de mafste game ooit gewonnen :D

Ons team: Vayne Alistar (ik) Yi Nidalee Maokai
Hun team: Varus Janna Fizz Jax Shen

Begon al goed, Maokai was vergeten zijn smite te selecteren en moest junglen met Ignite Flash. We pakken FB bot en krijgen een double kill op ons dak omdat shen komt opruimen. Na 15 minuten was vayne level 7 met een 0/5 score, maokai level 5 met een 0/3 score. Nidalee 0/2, Yi 1/0 en ik 1/1.

Na 20 minuten besluiten Maokai en ik de rollen om te draaien, ik ga roamen en hij gaat supporten. Zorg ervoor dat Yi en Nidalee super fed raken. Vayne staat ondertussen 0/7 en varus 6/1. We blijven over de hele map constant kills pakken en dat snowballed uiteindelijk zo hard dat yi 7/1 staat en nidalee 9/2. Vayne eindigde de game met 3/9 (pakt 3 kills in de laatste 30 seconde) en +13 elo, joepie :D
pi_118038122
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 13:50 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Je moet dan ook niet Noc's ulti gebruiken als initiate maar juist gebruiken als mensen wegrennen.
Als je met de ulti initiate kom je eigenlijk altijd in een 1 vs 1 terrecht, iedergeval voor een tijdje. En daar is noc nu niet zo heel geweldig in. Zeker aan het begin niet.

Skarner is denk een betere keus als je een tanky jungler wil spelen, die is vanaf level 1 al erg tanky.

*Wat is dat half Engels half Nederlands schrijven toch waardeloos :')
ik initiate er ook niet mee in teamfights, dat heb ik gauw genoeg afgeleerd. Doe ik nu alleen nog maar bij ganks. Meestal wacht ik tot de teamfight start en ga ik er dan in met DARKNESSS om ook de tegenstanders gedesorienteerd te krijgen. Dan nog blijft over dat je puur melee bent zonder escapes en al teveel tankyness en je na je ultimate ook niet erg mobiel bent. Tja, gewoon niet mijn ding. Ik jungle inderdaad erg graag met Skarner momenteel.

@Aldi: dat jij er +50% mee wint zegt me niet zoveel. Dat is gewoon omdat het je main is en omdat jij je er vertrouwd mee voelt. Ik win met Nasus ook meestal mn lane (zelfs van counters voor mij, behalve teemo, fucking little shit :( ), maar dat maakt Nasus nog geen goede top. Dat is gewoon puur omdat ik al zowat sinds versie 1.0 Nasus speel en die champ dus door en door ken.
pi_118038205
Sinds wanneer ben jij goed met nasus :) oude feeder :)

xin all the way!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:33:33 #27
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_118038241
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

oftewel thinking in de englesh.
Dan gaat dat vast goeikomennnn :)
Tadumtiedum.
pi_118038421
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sinds wanneer ben jij goed met nasus :) oude feeder :)

xin all the way!
Altijd al, maar ik moet altijd jungle of support spelen.

edit: voordat ik mezelf voor lul zet: ik heb inmiddels al ruim een maand geen Nasus meer gespeeld overigens, dus zal nu vast wel wat rusty zijn. Maar zodra ik er weer mee speel ben ik er in no-time weer goed in (relatief dan vergeleken met mijn andere champs, want echt goed ben ik natuurlijk niet)

[ Bericht 17% gewijzigd door nyny83 op 16-10-2012 14:42:46 ]
pi_118038491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef nyny83 het volgende:

[..]

@Aldi: dat jij er +50% mee wint zegt me niet zoveel. Dat is gewoon omdat het je main is en omdat jij je er vertrouwd mee voelt. Ik win met Nasus ook meestal mn lane (zelfs van counters voor mij, behalve teemo, fucking little shit :( ), maar dat maakt Nasus nog geen goede top. Dat is gewoon puur omdat ik al zowat sinds versie 1.0 Nasus speel en die champ dus door en door ken.
Tsja, da's een waarheid als een koe. Mijn punt is dan ook niet dat de champ bijzonder goed of bijzonder slecht is, maar gewoon normaal vergeleken met de rest.
pi_118039761
Ik denk dat ik maar gewoon support ga mainen ofzo, dat is echt zo'n rol die niemand kan en bijna altijd faalt @ mijn elo trololo
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_118040519
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Jajong het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon support ga mainen ofzo, dat is echt zo'n rol die niemand kan en bijna altijd faalt @ mijn elo trololo
als je geen ad carry gaat is je team wel een stuk beter af iig. support misschien wel goed idee
pi_118040548
Zyra support is leuk :D Hoog no idea what I'm doing gehalte (zeker de eerste 10 minuten, mijn eerste Zyra game ooit) maar als je alles een beetje doorkrijgt is ie echt super vet :D
pi_118040561
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Jajong het volgende:
Erg goed idee, je kunt enorm hard carrien als support (ook al beseft niemand dit). En bijna niemand kan het inderdaad. Dus als je een beetje oefent win je 4/5 games je lane.
pi_118042925
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Erg goed idee, je kunt enorm hard carrien als support (ook al beseft niemand dit). En bijna niemand kan het inderdaad. Dus als je een beetje oefent win je 4/5 games je lane.
Even geprobeerd en eerste potje inderdaad gecarried, 1-0-11 Sona tegen een Blitz wat ik zou moeten verliezen,, toch? :D
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:37:26 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118043010
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef nyny83 het volgende:

[..]

ik initiate er ook niet mee in teamfights, dat heb ik gauw genoeg afgeleerd. Doe ik nu alleen nog maar bij ganks. Meestal wacht ik tot de teamfight start en ga ik er dan in met DARKNESSS om ook de tegenstanders gedesorienteerd te krijgen.
slim indd, wachten tot de vijand gepositioneerd is en denkt de tf aan te kunnen, ze locken je en hun adc spaced, en dan bam darkness erop en op de adc afvliegen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:38:50 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118043083
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

ik speel ook al een maandje zyra support als concept en indd, je kunt de enemy adc in 2 seconden al naar laag hp bursten, -in jezelf- en - zonder ap items-

daarnaast kun je met het grooste gemak de brush claimen en alle harass op je direct ongedaan maken met een counter harass dmv melee plantje.
pi_118043419
De cc en inderdaad brushcontrol maken Zyra sterk als support, tegen een pokelane legt ze 't af though
pi_118043511
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Jajong het volgende:

[..]

Even geprobeerd en eerste potje inderdaad gecarried, 1-0-11 Sona tegen een Blitz wat ik zou moeten verliezen,, toch? :D
Als je goed positioneert niet. Jij hebt sustain, blitz niet. Jij hebt poke, blitz heeft alleen zijn all-in engage. Als je niet gegrabbed wordt in de eerste 4/5 levels win je die lane matchup. Ideale picks tegen blitz zijn Alistar en Taric. Als je gegrabbed wordt heb je gratis engage op zijn adc.
pi_118045413
Relaxte rotation deze week. Corki en Ezreal allebei aanwezig, precies de 2 champs die op mijn verlanglijstje stonden :)
pi_118045439
Ik zo: I support.

Kutnewbie nummer 1: Me & Kutnewb 2 botlane premade please.
Ik: I dno man premades usually fail.
Kutnewbies: Us bot or we troll.

Zij bot..

Zij 0-10000.

gg.
pi_118045635
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:30 schreef Jajong het volgende:
Ik zo: I support.

Kutnewbie nummer 1: Me & Kutnewb 2 botlane premade please.
Ik: I dno man premades usually fail.
Kutnewbies: Us bot or we troll.

Zij bot..

Zij 0-10000.

gg.
Das nou precies waar mijn hekel aan premades vandaan komt. Zijn vaak van die onbeschofte figuurtjes die vinden dat ze voorrang hebben op lane en rolkeuze (zelfs als je al eerder de lane hebt gecalled) en het dan vervolgens gewoon verknallen. Of ze lopen gelijk gigantisch te kankeren als het eventjes niet gaat zoals ze willen.
pi_118045686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Das nou precies waar mijn hekel aan premades vandaan komt. Zijn vaak van die onbeschofte figuurtjes die vinden dat ze voorrang hebben op lane en rolkeuze (zelfs als je al eerder de lane hebt gecalled) en het dan vervolgens gewoon verknallen. Of ze lopen gelijk gigantisch te kankeren als het eventjes niet gaat zoals ze willen.
Callen is geen magische wet die je het recht op die lane geeft. Overleg dat gewoon.
pi_118045882
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Callen is geen magische wet die je het recht op die lane geeft. Overleg dat gewoon.
Mooie woorden maar van overleggen in de LoL-community is vaak geen sprake. Als je niet doet wat de anderen zeggen dan word je de huid volgescholden. Als men mij iets vriendelijk vraagt dan zijn er altijd mogelijkheden, doet men dat niet dan is en dan blijft de lane van mij :)
pi_118046002
En dan zit je met twee adc's op bot. Maar hé: jij hebt je punt gemaakt.
pi_118046347
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan zit je met twee adc's op bot. Maar hé: jij hebt je punt gemaakt.
Tja noem mij maar eigenwijs, maar ik speel nog liever dubbel adc (ben toch veelal de betere van de twee, /ego) dan dat ik me op de kop laat zitten/weg laat jagen door zo'n ongemanierd rotblaag :')
pi_118047072
Dat is dus ook een reden waarom ik support ga spelen, daar voorkom je zoveel fucking drama mee. En flamen/drama is in 90% van mijn losses de reden voor de loss. (vaak door mezelf helaas)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:32:41 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118047537
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:16 schreef Jajong het volgende:
Dat is dus ook een reden waarom ik support ga spelen, daar voorkom je zoveel fucking drama mee. En flamen/drama is in 90% van mijn losses de reden voor de loss. (vaak door mezelf helaas)
veel plezier met het supporten van autoattackers en door top verrot gescholden worden omdat je top niet voor ze ward en overal de schuld van krijgen vooral als je doodgaat omdat je geen items hebt behalve gper10 en wards.
pi_118047578
Pls report this fucking sona nevver ward top never gank call late ss
pi_118047738
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

veel plezier met het supporten van autoattackers en door top verrot gescholden worden omdat je top niet voor ze ward en overal de schuld van krijgen vooral als je doodgaat omdat je geen items hebt behalve gper10 en wards.
top warden als support?

oh, was een grap
pi_118048801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:39 schreef Adames het volgende:

[..]

top warden als support?

oh, was een grap
jammer genoeg is dat wel wat meeste mensen op wonderlijke wijze verwachten. En zelf wards kopen ho maar :')
pi_118048839
haal lekker wriggles op top
pi_118049932
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef Adames het volgende:
Vlad wriggles op
pi_118055288
Damn Sona doet nog best veel dmg in lane. Als je Q een beetje lvlt en je hebt net je passive aan kan je hun ADC al op 50% krijgen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_118065745
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:05 schreef Adames het volgende:
Met die solo lane xp en gold halen ze zelf maar lekker eens in de 3 minuten die kutward van 75g. Fuck that shit.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 00:55:11 #55
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_118067452
Iedereen pickt ook Katarina tegenwoordig, omdat er een of andere aziaat op die frontpage van LoL staat volgens mij :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 17 oktober 2012 @ 07:52:17 #56
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_118070185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:55 schreef Salamando het volgende:
Iedereen pickt ook Katarina tegenwoordig, omdat er een of andere aziaat op die frontpage van LoL staat volgens mij :').
pro player pick scarra: katarina.

Met zn "cleanup potential" :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_118070499
Hoe gaan jullie om met de volgende situatie?

Voordat de minions waren gespawned invade enemy team ons, gevolg: 2 van ons dood. 1 kill naar Irelia, 1 naar Kog'Maw. Onze top (vlad) zegt, ik heb babysit nodig, want anders gaat Irelia snowballen. Dus ik(Amumu) ga op lvl 2 langs om te ganken, niet succesvol, maar Irelia kon een tijd niks doen. Ik vervolg mijn weg door de jungle, gank bot en ga terug om te shoppen. Kijk je weer naar top, zie je dat Vlad de lane pushed en wordt geganked door Maokai en vervolgens krijg ik de schuld omdat ik niet top babysit.

Hoe gaan jullie om met deze situatie? Gaan jullie dan top babysitten of ga je gewoon op de normale manier door, oftewel jungle clearen en ganken waar de mogelijkheid is? Die Irelia zat trouwens alleen maar te flamen, dus dat heeft vast wel bijgedragen aan het feit dat ik top niet campte, maar anders zou ik gewoon ook achter raken op Maokai en de rest.
pi_118070643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef jespertje het volgende:
Hoe gaan jullie om met de volgende situatie?

Voordat de minions waren gespawned invade enemy team ons, gevolg: 2 van ons dood. 1 kill naar Irelia, 1 naar Kog'Maw. Onze top (vlad) zegt, ik heb babysit nodig, want anders gaat Irelia snowballen. Dus ik(Amumu) ga op lvl 2 langs om te ganken, niet succesvol, maar Irelia kon een tijd niks doen. Ik vervolg mijn weg door de jungle, gank bot en ga terug om te shoppen. Kijk je weer naar top, zie je dat Vlad de lane pushed en wordt geganked door Maokai en vervolgens krijg ik de schuld omdat ik niet top babysit.

Hoe gaan jullie om met deze situatie? Gaan jullie dan top babysitten of ga je gewoon op de normale manier door, oftewel jungle clearen en ganken waar de mogelijkheid is? Die Irelia zat trouwens alleen maar te flamen, dus dat heeft vast wel bijgedragen aan het feit dat ik top niet campte, maar anders zou ik gewoon ook achter raken op Maokai en de rest.
Gewoon wat jij deed. Snelle gank op top om Vlad eventjes een health voordeel te geven. Zijn fout dat hij gegankt wordt en doodgaat, je kunt moeilijk top gaan babysitten als level 2 terwijl de rest lvl 4+ is, dan ga je toch alleen maar dood. Misschien alleen even communiceren dat je na de gank je jungle gaat clearen en daarna weer terugkomt (minuutje of 3 later ofzo).

Bedoel je btw niet dat Vlad zat te flamen?
pi_118070743
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Gewoon wat jij deed. Snelle gank op top om Vlad eventjes een health voordeel te geven. Zijn fout dat hij gegankt wordt en doodgaat, je kunt moeilijk top gaan babysitten als level 2 terwijl de rest lvl 4+ is, dan ga je toch alleen maar dood. Misschien alleen even communiceren dat je na de gank je jungle gaat clearen en daarna weer terugkomt (minuutje of 3 later ofzo).

Bedoel je btw niet dat Vlad zat te flamen?
Klopt, was Vlad die zat te flamen ^^.

Ik had ook wel aangegeven dat ik niet steeds kan babysitten, want dan blijf ik gewoon achter, maar Vlad zat steeds te zeuren om babysit top en gaf mij de schuld dat we aan het verliezen waren. Ik gaf daarom ook maar aan dat wij late game waarschijnlijk toch wel zouden winnen, omdat we gigantische aoe cc hebben en aoe damage(Amumu, Vladimir, Graves, Orianna en Blitzcrank). Maar het blijft toch irritant als 1 iemand constant zit te flamen, ondanks het feit dat je er zelf weinig aan kunt doen en omdat hij 2 x wordt gepakt door verkeerde positionering(lvl 1 kill bij enemy invade en overextend op top rond lvl 4)
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 09:27:27 #60
230491 Zith
pls tip
pi_118071530
Ik doe dan altijd zo:

V: ffs mumu gank top more i need babysite
Ik: sorry will try to do better

en dan gewoon doen wat je al van plan was (of top meer helpen, of andere lanes help, whatever)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_118072009
Ik doe dan alsof ik help en dan pak ik de kill en jungletax
pi_118072308
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik doe dan alsof ik help en dan pak ik de kill en jungletax
Jij doet altijd of je probeert te helpen en vervolgens pak je de kill en de jungle, onafhankelijk van welke rol je speelt ^^
pi_118073224
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:03 schreef jespertje het volgende:

[..]

Jij doet altijd of je probeert te helpen en vervolgens pak je de kill en de jungle, onafhankelijk van welke rol je speelt ^^
Stiekem doet hij het puur voor jullie verontwaardigde reacties op TS.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:25:39 #64
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_118074544
Mensen die Blitz / Ez niet bannen en vervolgens janken dat ze hun lane niet kunnen winnen :').
pi_118077786
Update 17-10-2012

Twisted Fate
•Twisted Fate has received a visual upgrade. Click here for more details.

Fiddlesticks
•Fixed a bug where Fiddlestick's autoattack could be interrupted by Dark Wind

Hecarim
•Fixed a bug where using Devastating Charge on an enemy Tower causes it to redirect aggro onto Hecarim

Katarina
•Updated Katarina's Lore

Lulu
•Fixed a bug where Lulu's autoattack could be interrupted by Pix

Malzahar
•Fixed a bug where voidlings could get stuck in walls when using abilities in impassible terrain

Rengar
•Fixed a bug where Rengar could double jump

Ryze
•Fixed a bug where Ryze's autoattack could be interrupted by Spell Flux

Syndra
•Fixed a bug where Syndra could force Monsters to attack each other
•Fixed a tooltip error for Force of Will
•Fixed a bug where stunning an opponent on Dominion could cause a graphical error with the scoreboard

Co-op vs. AI
•Intermediate bots now have a chance to use a random skin

General
•Attack speed buffs / debuffs will now immediately take effect instead of having to wait for the next autoattack
•Fears will no longer reset jungle minions
•Fixed a bug where Baron Nashor remained "out of combat" when an enemy stealth unit is nearby
•Fixed a bug where in rare instances Champions would not be able to autoattack
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:16:14 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118080961
krijgen jullie ook altijd zo'n knetterharde plasser van dit soort potjes?

fwotd vs ai intermediate he, just hanging with the pro's etc. :/
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:53:29 #67
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118082401
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[ afbeelding ]

9/0 tegen AI wat knap man!

je bent zeker nog geen lvl 30?
Wat doe ik hier?
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2012 @ 14:56:09 #68
230491 Zith
pls tip
pi_118082510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef tdrone het volgende:

[..]

Haten op ihaveapotion :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:57:19 #69
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118082566
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Haten op ihaveapotion :')
niks haten

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zo blij word van een Coop vs AI potje, tenzij hij geen lvl 30 is.
Wat doe ik hier?
pi_118082662
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[ afbeelding ]

Voel absoluut niets wanneer ik een botgame win nee.
pi_118082753
huh, er stond dat ik een honorable dinges had gewonnen omdat ik zoveel van die +'jes heb gekregen, maar ik zie nergens iets staan bij mijn naam?

Ik weet niet of er wat veranderd is ofzo, ik kom net terug van vakantie..
pi_118083335
Nieuwe bug? Wil net een nieuw potje starten laadt het champ selection screen niet waardoor ik dus geen champ etc. kan kiezen. Bij de anderen gebeurde dit niet want ik hoorde dat pingeltje van de chatberichten wel. Heb moeten dodgen -O-
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:17:50 #73
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118083372
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef tdrone het volgende:

[..]

jij bent een beetje een langzame denker he. het gaat niet om mij.
pi_118083795
quote:
15s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef GlenSpey het volgende:
Nieuwe bug? Wil net een nieuw potje starten laadt het champ selection screen niet waardoor ik dus geen champ etc. kan kiezen. Bij de anderen gebeurde dit niet want ik hoorde dat pingeltje van de chatberichten wel. Heb moeten dodgen -O-
Nieuw is die niet, nee. Heb hem alleen weer een hele poos niet gezien.
pi_118084880
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Is dat zo :P?
Engels is sowieso handiger om te gebruiken aangezien alle termen in het Engels zijn.

Maarja, ik zag inderdaad dat iemand me had toegevoegd. Als ik online ben op LoL kan ik meestal wel een spelletje doen :)
pi_118088406
AD Lulu _O_ :D
pi_118090370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

jij bent een beetje een langzame denker he. het gaat niet om mij.
Natuurlijk niet, want als je zelf 2 deaths had gehad had je deze pic ook gepost?

Verder, 500+ bot games :') :') Wat doe je toch met je tijd man?

Ook vind ik het naar velen ronduit beledigend hoe jij 1200 ELO de absolute basis durft te noemen. Ik weet dat jij hier net boven zit en waarschijnlijk zelf een tijd onder hebt gezeten? Wat vind je van deze mening? Want als ik jou zou zeggen dat ik 1600 de absolute basis vind, wat zou je van die mening vinden?
pi_118090405
Die leavers bij ARAM omdat ze een kutchamp krijgen :')_________________!
pi_118090459
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:08 schreef Snorrenbaard het volgende:
Die leavers bij ARAM omdat ze een kutchamp krijgen :')_________________!
ja nee, 30 minuten verspillen door een feedje te moeten zetten :')
pi_118090794
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:10 schreef Xetran het volgende:

[..]

ja nee, 30 minuten verspillen door een feedje te moeten zetten :')
Als je zo'n mietje bent dat je niet kan winnen speel dan geen ARAM. Het is RANDOM voor een reden... niet RANDOM mijn favo champ en anders leave.

Net als dat ik bijv nidalee heb en ik niet wil ruilen, dan leaven ze maar..
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:20:28 #81
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118090798
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef eMazing het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, want als je zelf 2 deaths had gehad had je deze pic ook gepost?
het punt was dat ik zelfs in vs ai mensen die 12 deaths krijgen tegen bots moet zitten carryen, terwijl ik toch verwacht dat mensen in vs ai intermediate in iedergeval basis kennis hebben, maar nee het waren 4 (niet gerelateerde) duitsers van lvl 6-20 die allemaal top wilden en daarna ging rengar intentionally feeden en de rest probeerde solo 1v2 en focussde dan nieteens annie maar de enemy amumu :') ik verzin het niet. Ik had ze overigens na 5 min al op mute en heb in het hele potje geen woord gezegd, behalve in het eindscherm dan.
quote:
fwotd (en een tijdje mn broertje het spel leren)
quote:
Ook vind ik het naar velen ronduit beledigend hoe jij 1200 ELO de absolute basis durft te noemen. Ik weet dat jij hier net boven zit en waarschijnlijk zelf een tijd onder hebt gezeten?
nooit onder gezeten, en verder ben ik ook nooit stuck in elo hell geweest maar speelde ik gewoon geen ranked waardoor ik lange tijd op 1350 zat oid, als ik zou willen zat ik volgende week op 2k en dat is geen arrogantie maar simpele zelfkennis, ik speel op dat niveau, met en tegen mensen van dat niveau zonder enig probleem, ik vind ranked alleen een waste of time zolang er niks uit te halen valt, wat ook de enige reden was dat ik het ff deed voor de gold reward.
quote:
Wat vind je van deze mening? Want als ik jou zou zeggen dat ik 1600 de absolute basis vind, wat zou je van die mening vinden?
dat is uit de lucht gegrepen gezien mensen niet in 1600 maar in 1200 beginnen als ze ranked gaan spelen.
pi_118090992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Als je zo'n mietje bent dat je niet kan winnen speel dan geen ARAM. Het is RANDOM voor een reden... niet RANDOM mijn favo champ en anders leave.

Net als dat ik bijv nidalee heb en ik niet wil ruilen, dan leaven ze maar..
Waarom posten mensen als BG dan steeds die achterlijke screens om te pronken dat ze een goede game spelen? Aha, juistem. :D

Maar behalve dat, op zich wel ja. Maar het is natuurlijk wel logisch dat niet iedereen daar zin in gaat hebben.
pi_118091006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:
nooit onder gezeten, en verder ben ik ook nooit stuck in elo hell geweest maar speelde ik gewoon geen ranked waardoor ik lange tijd op 1350 zat oid, als ik zou willen zat ik volgende week op 2k en dat is geen arrogantie maar simpele zelfkennis, ik speel op dat niveau, met en tegen mensen van dat niveau zonder enig probleem, ik vind ranked alleen een waste of time zolang er niks uit te halen valt, wat ook de enige reden was dat ik het ff deed voor de gold reward.
Die bescheidenheid siert je, BG. _O_
pi_118091068
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

het punt was dat ik zelfs in vs ai mensen die 12 deaths krijgen tegen bots moet zitten carryen, terwijl ik toch verwacht dat mensen in vs ai intermediate in iedergeval basis kennis hebben, maar nee het waren 4 (niet gerelateerde) duitsers van lvl 6-20 die allemaal top wilden en daarna ging rengar intentionally feeden en de rest probeerde solo 1v2 en focussde dan nieteens annie maar de enemy amumu :') ik verzin het niet. Ik had ze overigens na 5 min al op mute en heb in het hele potje geen woord gezegd, behalve in het eindscherm dan.

[..]

fwotd (en een tijdje mn broertje het spel leren)

[..]

[..]

dat is uit de lucht gegrepen gezien mensen niet in 1600 maar in 1200 beginnen als ze ranked gaan spelen.
Met alle respect, maar waar baseer jij deze zelfkennis van 2000 ELO op? Met jouw winratio lijkt dit me toch redelijk arrogant en naief
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:29:09 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118091109
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:26 schreef Xetran het volgende:

[..]

Waarom posten mensen als BG dan steeds die achterlijke screens om te pronken dat ze een goede game spelen? Aha, juistem. :D

Maar behalve dat, op zich wel ja. Maar het is natuurlijk wel logisch dat niet iedereen daar zin in gaat hebben.
real, ben jij werkelijk gehandicapped oid? Ik zit net (dat het UBERHAUPT nog nodig is ffs) uit te leggen dat die screen niet gepost is om te zeggen hoe 'goed' ik wel niet ben (tegen vs ai right) met mn 0 deaths (die ik in 9/10 van mn vs ai games heb dus nee dat is echt niks om over op te scheppen nee) maar over de lamlullen die ik weer in mn vs ai moest zitten carryen met over de 10 deaths tegen fucking bots die geeneens skillshots juken.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:29:27 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118091119
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:28 schreef eMazing het volgende:

[..]

Met alle respect, maar waar baseer jij deze zelfkennis van 2000 ELO op? Met jouw winratio lijkt dit me toch redelijk arrogant en naief
welke winratio?
Mn taric winratio is wel goed vind ik.
pi_118091193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

real, ben jij werkelijk gehandicapped oid? Ik zit net (dat het UBERHAUPT nog nodig is ffs) uit te leggen dat die screen niet gepost is om te zeggen hoe 'goed' ik wel niet ben (tegen vs ai right) met mn 0 deaths (die ik in 9/10 van mn vs ai games heb dus nee dat is echt niks om over op te scheppen nee) maar over de lamlullen die ik weer in mn vs ai moest zitten carryen met over de 10 deaths tegen fucking bots die geeneens skillshots juken.
Alleen al door je eerste woord kan ik je héle post niet meer serieus nemen. Het is wel een kunst.

En als je nadenkt had je kunnen bedenken dat ik niet doelde op die laatste screen (immers, dat is tegen AI) maar tegen die ontelbare pics/replays van aram's die je destijds postte.

:'(
pi_118091256
quote:

[..]

Een screen posten om te laten zien dat je een stel mafkezen hebt gecarryed is hetzelfde als een screen posten om te laten zien hoe goed je bent.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:40:44 #89
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118091593
quote:
7s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Xetran het volgende:

[..]

Alleen al door je eerste woord kan ik je héle post niet meer serieus nemen. Het is wel een kunst.

En als je nadenkt had je kunnen bedenken dat ik niet doelde op die laatste screen (immers, dat is tegen AI) maar tegen die ontelbare pics/replays van aram's die je destijds postte.

:'(
wat is er mis met arams, enige wat aram niet is is het laning/gank/farmetc gedeelte, maar er komt echt wel strategie bij kijken, ja zelfs als het enemy team op is. (mits je teammaten verstand hebben that is)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 18:41:29 #90
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118091635
quote:
14s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een screen posten om te laten zien dat je een stel mafkezen hebt gecarryed is hetzelfde als een screen posten om te laten zien hoe goed je bent.
ik poste niet om 'te laten zien dat ik heb gecarried' maar om te laten zien wat voor malloten ik weer in mn team heb, dat jullie dat zo serieus nemen alsof ik er een medaille voor wil dat is niet mijn uitgangspunt.
pi_118092387
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik poste niet om 'te laten zien dat ik heb gecarried' maar om te laten zien wat voor malloten ik weer in mn team heb, dat jullie dat zo serieus nemen alsof ik er een medaille voor wil dat is niet mijn uitgangspunt.
Had je dan verwacht dat sterke spelers vs AI gaan spelen? Dat is iets waar beginners het spel leren en zo min mogelijk de games van andere mensen beïnvloeden.

Stap van je gouden troon af, onderzoek het concept 'bescheidenheid' en zorg dat je ook daadwerkelijk iets bereikt hebt in het spel voor je wilde claims over je niveau in het rond gooit.
pi_118094057
quote:

[..]

Ik heb mijn huisgenoten die net met het spel waren begonnen aangeraden 10 games tegen easy bots te doen, 15-20 games tegen intermediate bots en daarna Normal games in te duiken. Wel gek dat je dan mensen die net zijn begonnen met het spel in je games krijgt.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:59:17 #93
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_118095083
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:07 schreef eMazing het volgende:

[..]

Ook vind ik het naar velen ronduit beledigend hoe jij 1200 ELO de absolute basis durft te noemen. Ik weet dat jij hier net boven zit en waarschijnlijk zelf een tijd onder hebt gezeten? Wat vind je van deze mening? Want als ik jou zou zeggen dat ik 1600 de absolute basis vind, wat zou je van die mening vinden?
Das nog niks, paar dagen geleden kwam ik iemand tegen die meer dan 1500 botgames had :P Snap er de lol ook niet van maar ieder z'n eigen ding.
pi_118095473
Orianna <3, oh wat een te gekke champion. Die Q met een Athene's al, goddelijke skillset.
pi_118105497
Paar potjes Corki uitgeprobeerd. Heerlijke champ, spijtig alleen dat ik er nog geen enkele keer mee heb weten te winnen :') sta nu op 0/6 ofzo met hem.

Inmiddels ook eindelijk lvl 30 gehaald trouwens *O*
pi_118107188
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef GlenSpey het volgende:
Paar potjes Corki uitgeprobeerd. Heerlijke champ, spijtig alleen dat ik er nog geen enkele keer mee heb weten te winnen :') sta nu op 0/6 ofzo met hem.

Inmiddels ook eindelijk lvl 30 gehaald trouwens *O*
Grats
  donderdag 18 oktober 2012 @ 00:00:12 #97
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118108391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:59 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Had je dan verwacht dat sterke spelers vs AI gaan spelen? Dat is iets waar beginners het spel leren en zo min mogelijk de games van andere mensen beïnvloeden.

Stap van je gouden troon af, onderzoek het concept 'bescheidenheid' en zorg dat je ook daadwerkelijk iets bereikt hebt in het spel voor je wilde claims over je niveau in het rond gooit.
'wilde claims'

real.

overigens moeten jullie zelf eens niet doen alsof het hier een politieke discussie is, meteen alles zo serieus nemen, moest iedereen hier huilen omdat ik een screenshotje poste? goed even de traantjes weggedoekt wel he? geen natte spatters op het tapijt.

echt, doe eens niet zo godvergeten infantiel meteen overal op in te springen.

anywyas:

http://www.surrenderat20.net/2012/10/the-shadow-isles.html

ESTATIC!!! die maokai :D

aaaa!!!

[ Bericht 12% gewijzigd door BaajGuardian op 18-10-2012 00:09:38 ]
pi_118113255
die mensen die een lane roepen en denken het heilige recht hebben om er in te spelen :') bovendien klopt er niks meer van die chat tegenwoordig.
pi_118114568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

'wilde claims'

real.

overigens moeten jullie zelf eens niet doen alsof het hier een politieke discussie is, meteen alles zo serieus nemen, moest iedereen hier huilen omdat ik een screenshotje poste? goed even de traantjes weggedoekt wel he? geen natte spatters op het tapijt.

echt, doe eens niet zo godvergeten infantiel meteen overal op in te springen.

anywyas:

http://www.surrenderat20.net/2012/10/the-shadow-isles.html

ESTATIC!!! die maokai :D

aaaa!!!
Het lijkt me logisch dat je dit kon verwachten. Het is niet slim om jezelf een 2k speler te noemen als je geen bewijs hebt en hier ver onder blijkt te zitten. Zelfs al zou je toevallig elke dag custom games doen tegen en met 2k spelers, dan zou dat alsnog niks betekenen, zeker als support, omdat dit de minste mogelijkheid heeft tot het verneuken van een game als je je best doet.

Als je wilt dat mensen je serieus nemen moet je verder queuen in rankeds of je attitude bijschaven. Mensen hebben geen zin om posts over bots te lezen, of replays van aram. Als je dit leuker vindt dan v5, fine, maar ik zou geen 'wilde claims' doen als je niet (terecht) wilt worden uitgelachen. Overschatting van je eigen capaciteiten komt erg dom over.
pi_118114580
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2692224
Wijzigingen PBE.

Crosspost van mij van Tweakers:
Dit betekent dat vooral Ezreal en Rengar minder gespeeld zullen gaan worden lijkt me. Zonder die attack speed debuff is Ez gewoon een carry met redelijke poke, een escape en middelmatige damage. Rengar wordt vooral low elo denk ik minder gespeeld doordat zijn stealth en laneburst zijn aangepakt. Ik verwacht dat hij nog steeds goed viable blijft, maar moeilijker om goed te spelen doordat je alles wat beter moet plannen/timen.
pi_118114723
Elise gaat dus Priscilla worden, maar dan met andere skills omdat Nidalee die al heeft gekregen.

Zeg dan gewoon dat je een nieuwe spinnenchamp maakt :') Heeft toch niks met elkaar te maken
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:03:22 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118116422
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:38 schreef eMazing het volgende:

[..]

Het lijkt me logisch dat je dit kon verwachten. Het is niet slim om jezelf een 2k speler te noemen als je geen bewijs hebt en hier ver onder blijkt te zitten. Zelfs al zou je toevallig elke dag custom games doen tegen en met 2k spelers, dan zou dat alsnog niks betekenen, zeker als support, omdat dit de minste mogelijkheid heeft tot het verneuken van een game als je je best doet.
Lieve schat wat weet jij er van, ik heb het niet over mn arams wanneer ik dat zeg, ik speelde lange tijd normals met en tegen 2k's en speelde gewoon op dat niveau en doe dat nogsteeds.
quote:
Als je wilt dat mensen je serieus nemen moet je verder queuen in rankeds of je attitude bijschaven. Mensen hebben geen zin om posts over bots te lezen, of replays van aram. Als je dit leuker vindt dan v5, fine, maar ik zou geen 'wilde claims' doen als je niet (terecht) wilt worden uitgelachen. Overschatting van je eigen capaciteiten komt erg dom over.
Het interreseert me niet of mensen me serieus nemen, ik speel simpelweg geen rankeds omdat het vol zit met trolls en omhoog gecarryde mongolen waar ik geen behoefte bij voel ze te carryen. Genoeg ervaring mee, verder ben jij niet 'mensen' en is dit topic bedoeld om je ervaringen in league of legends te delen, of dat nu positief, negatief, lollig of neutraal is en daar vallen screens ook onder, als mensen in die screens iets lezen, of in iemands post iets lezen wat er eigenlijk niet inzit dan hoeft dat echt niet in een onnodige discussie te ontaarden zoals nu weer het geval is.

Verder op 'jouw' claim van serieus nemen en ranked; ik ken wel meer spelers die zelfs volledig unranked zijn maar behoorlijke skill hebben van het kaliber dat ze met gemak in een tournament kunnen meespelen, sommigen van hun spelen ipv SR ranked nu dominion bijv. En winnen daar stelselmatig toernooien in. Dus je insinuatie dat iemand niet serieus genomen kan worden tot hij/zij zn 'ranked rating' heeft bewezen gaat niet op, en als jij daar wel naar leeft dan vind ik dat simpelweg kortzichtig.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:05:31 #103
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118116494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elise gaat dus Priscilla worden, maar dan met andere skills omdat Nidalee die al heeft gekregen.

Zeg dan gewoon dat je een nieuwe spinnenchamp maakt :') Heeft toch niks met elkaar te maken
Ik snap niet dat riot van een goed concept weer zo'n generieke anorexiasnol weet te maken.

Het is wel goed dat ze in een spin kan veranderen overigens maar haar human form is weer 'typisch' een zyra lichaamsmodel kloon.

tevens

dat sapling so angry :D

[ Bericht 15% gewijzigd door BaajGuardian op 18-10-2012 10:11:40 ]
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:13:31 #104
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_118116696
Ik ben wel benieuwd naar de exacte cijfers van die Rengar nerf. Ik hoop niet dat ze 'm de Evelynn treatment geven omdat iedereen het vertikt om uit de buurt van de bosjes te blijven.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik snap niet dat riot van een goed concept weer zo'n generieke anorexiasnol weet te maken.

Het is wel goed dat ze in een spin kan veranderen overigens maar haar human form is weer 'typisch' een zyra lichaamsmodel kloon.

[ afbeelding ]

tevens
[ afbeelding ]

dat sapling so angry :D

Ach, dat weet je toch vantevoren als ze een vrouwelijke champion maken. Ze hebben het ook al voor elkaar gekregen met een draak (Shyvana) en een plant (Zyra), dus waarom niet met een spin moeten ze gedacht hebben. Een dun sprietje met een E cup verkoopt nu eenmaal. Ben al lang blij dat de spider form er awesome uit ziet.

Wel erg interessante gameplay, ga d'r zeker kopen.

[ Bericht 41% gewijzigd door Thanatos45 op 18-10-2012 10:21:13 ]
pi_118117010
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:13 schreef Thanatos45 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de exacte cijfers van die Rengar nerf. Ik hoop niet dat ze 'm de Evelynn treatment geven omdat iedereen het vertikt om uit de buurt van de bosjes te blijven.

[..]

Ach, dat weet je toch vantevoren als ze een vrouwelijke champion maken. Ze hebben het ook al voor elkaar gekregen met een draak (Shyvana) en een plant (Zyra), dus waarom niet met een spin moeten ze gedacht hebben. Een dun sprietje met een E cup verkoopt nu eenmaal. Ben al lang blij dat de spider form er awesome uit ziet.

Wel erg interessante gameplay, ga d'r zeker kopen.
Het punt is met name dat Zyra, Syndra, Diana en nu dus Elise enorm op elkaar lijken qua human form. Ach, het eindigt iig niet met een a.

Die Maokai lijkt me wel gaaf, vind zijn skins een beetje meh, behalve de kerst skin, maar toen speelde ik nog niet :P
pi_118117996
Sinds ik als pro Morgana speler ingemaakt werd door een LeBlanc heb ik haar eens gekocht.
Het is wat lastiger om met haar te farmen (vergeleken met morg soil is natuurlijk alles lastig) maar in team fights doet ze echt veel dmg.

Vooral leuk om de eerste 6 levels heel erg terughoudend te spelen en dan opeens katerina te 2 shotten :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:57:52 #107
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118118052
mja zn kerstskin is zelfs regelrechte oplichting die ik al meerdere malen heb aangekaart maar riot heeft er nooit op gereageed.

ze advertiseden em zo:

(zie hoe hij een volledige boom is, en ook kerstlichtjes heeft.

en zo krijg je em ingame:

2 plastic stukken groene troep op een default maokai en geen kerstlichtjes.
pi_118118328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:57 schreef BaajGuardian het volgende:
mja zn kerstskin is zelfs regelrechte oplichting die ik al meerdere malen heb aangekaart maar riot heeft er nooit op gereageed.

ze advertiseden em zo:
[ afbeelding ]
(zie hoe hij een volledige boom is, en ook kerstlichtjes heeft.

en zo krijg je em ingame:
[ afbeelding ]

2 plastic stukken groene troep op een default maokai en geen kerstlichtjes.
Kerstlichtjes hadden hem idd veel leuker gemaakt, maar toch is het wel een van de leukere Maokai skins (vind ik dan). Ben benieuwd hoe de haunted versie er ingame uit gaat zien.
pi_118118528
Maar die nieuwe champion he...

Is dat niet een vreselijk nadeel voor mensen die bang zijn voor spinnen?
pi_118118668
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Lieve schat wat weet jij er van, ik heb het niet over mn arams wanneer ik dat zeg, ik speelde lange tijd normals met en tegen 2k's en speelde gewoon op dat niveau en doe dat nogsteeds.

[..]

Het interreseert me niet of mensen me serieus nemen, ik speel simpelweg geen rankeds omdat het vol zit met trolls en omhoog gecarryde mongolen waar ik geen behoefte bij voel ze te carryen. Genoeg ervaring mee, verder ben jij niet 'mensen' en is dit topic bedoeld om je ervaringen in league of legends te delen, of dat nu positief, negatief, lollig of neutraal is en daar vallen screens ook onder, als mensen in die screens iets lezen, of in iemands post iets lezen wat er eigenlijk niet inzit dan hoeft dat echt niet in een onnodige discussie te ontaarden zoals nu weer het geval is.

Verder op 'jouw' claim van serieus nemen en ranked; ik ken wel meer spelers die zelfs volledig unranked zijn maar behoorlijke skill hebben van het kaliber dat ze met gemak in een tournament kunnen meespelen, sommigen van hun spelen ipv SR ranked nu dominion bijv. En winnen daar stelselmatig toernooien in. Dus je insinuatie dat iemand niet serieus genomen kan worden tot hij/zij zn 'ranked rating' heeft bewezen gaat niet op, en als jij daar wel naar leeft dan vind ik dat simpelweg kortzichtig.
Als jij denkt dat iemand op tournament niveau mee kan spelen terwijl hij nog nooit een balanced game tegen een goede speler heeft gespeeld, ben je niet goed snik. Een 1600 speler (en hoger is zo een unranked speler zeker niet, dit zou al uitzonderlijk zijn) zal absoluut vernietigd worden in een tournament game. Er zijn zoveel mechanics en game inzicht waar deze speler (waaronder jij dus) niet over beschikt dat de game alleen met mazzel gewonnen had kunnen worden. Ook zeggen normals geen bal: een vriend van me die al een tijdje op 1750 zwerft speelde maanden geleden al met Froggen, Alex Ich en nog wat andere bekenden.

Ik snap niet hoe jij het mogelijk in je koppie kunt halen dat je als een speler onder de 2200 ELO uberhaubt mee zou kunnen draaien in een tournament environment. Ranked ELO maakt wel degelijk erg veel uit omdat het individuele carry skills betreft (de games zijn balanced, als in gemiddeld ongeveer dezelfde ELO) en je ervaring opdoet tegen betere spelers te spelen, zonder gecarried te worden. In een normal game is die kans om gecareied te worden veel meer aanwezig, of dacht je serieus zo goed te zijn (of uberhaubt in de buurt te zitten qua skillniveau) als Alex Ich en Froggen?
pi_118118707
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Skillstorm het volgende:

Mensen zijn ook bang voor clowns
pi_118119153
Dus niet ranked games zijn niet balanced volgens jou ?
pi_118119233
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Nee, het verschil in ELO is vaak genoeg zo groot dat je er alleen maar bent om gecarried te worden.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:34:53 #114
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118119288
ik ga niet meer op hem in, teveel insinuaties en van begrijpend lezen is ook geen sprake.

hij gelooft maar wat hij wilt, ik weet hoe goed ik ben en hoe goed ik niet ben, en dat is alles wat nodig is.
pi_118119323
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Dat kan helemaal niet, je zit altijd wel bij mensen die in ELO aan het "zakken" of "stijgen" zijn. Dat iemand bij wijze van spreken 1.4k ELO is wil niet zeggen dat hij daar ook hoort, voor hetzelfde geld is het een 2.5k speler met een slechte start in de eersta paar games of juist een 900 ELO speler die (te) goed begon.

Gemiddeld zul je regelmatig met spelers van je ELO spelen, maar waarschijnlijk met evenveel mensen wiens ELO behoorlijk zal veranderen.
pi_118119330
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef eMazing het volgende:

[..]

Als jij denkt dat iemand op tournament niveau mee kan spelen terwijl hij nog nooit een balanced game tegen een goede speler heeft gespeeld, ben je niet goed snik. Een 1600 speler (en hoger is zo een unranked speler zeker niet, dit zou al uitzonderlijk zijn) zal absoluut vernietigd worden in een tournament game. Er zijn zoveel mechanics en game inzicht waar deze speler (waaronder jij dus) niet over beschikt dat de game alleen met mazzel gewonnen had kunnen worden. Ook zeggen normals geen bal: een vriend van me die al een tijdje op 1750 zwerft speelde maanden geleden al met Froggen, Alex Ich en nog wat andere bekenden.

Ik snap niet hoe jij het mogelijk in je koppie kunt halen dat je als een speler onder de 2200 ELO uberhaubt mee zou kunnen draaien in een tournament environment. Ranked ELO maakt wel degelijk erg veel uit omdat het individuele carry skills betreft (de games zijn balanced, als in gemiddeld ongeveer dezelfde ELO) en je ervaring opdoet tegen betere spelers te spelen, zonder gecarried te worden. In een normal game is die kans om gecareied te worden veel meer aanwezig, of dacht je serieus zo goed te zijn (of uberhaubt in de buurt te zitten qua skillniveau) als Alex Ich en Froggen?
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga niet meer op hem in, teveel insinuaties en van begrijpend lezen is ook geen sprake.

hij gelooft maar wat hij wilt, ik weet hoe goed ik ben en hoe goed ik niet ben, en dat is alles wat nodig is.
Hij mag dan een botte lul zijn maar hij a) is vele malen beter & b) heeft veel meer kennis over league.
pi_118119417
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:15 schreef eMazing het volgende:
In een normal game is die kans om gecareied te worden veel meer aanwezig, of dacht je serieus zo goed te zijn (of uberhaubt in de buurt te zitten qua skillniveau) als Alex Ich en Froggen?
Retorische vraag, much? Laat 'm in die waan. Nu is dat zo ongeveer ieder topic een terugkerend item.
pi_118119495
Ik moet zeggen dat de reeks door alle drama de afgelopen maanden een stuk vermakelijker is geworden. Af en toe flink bitchfighten, er niet uitkomen en het volgende deeltje gewoon weer opnieuw beginnen. Het is infantiel maar heeft wel iets.

Wat vinden jullie van het zeggen van 'easy' als je een game wint?
pi_118119591
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen dat de reeks door alle drama de afgelopen maanden een stuk vermakelijker is geworden. Af en toe flink bitchfighten, er niet uitkomen en het volgende deeltje gewoon weer opnieuw beginnen. Het is infantiel maar heeft wel iets.

Wat vinden jullie van het zeggen van 'easy' als je een game wint?
provocerend om niks, maar dat heb je in veel online games.
pi_118119615
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Dat kan helemaal niet, je zit altijd bij mensen die in ELO aan het "zakken" of "stijgen" zijn. Dat iemand bij wijze van spreken 1.4k ELO is wil niet zeggen dat hij daar ook hoort, voor hetzelfde geld is het een 2.5k speler met een slechte start in de eersta paar games of juist een 900 ELO speler die (te) goed begon.

Gemiddeld zul je regelmatig met spelers van je ELO spelen, maar waarschijnlijk met evenveel mensen wiens ELO behoorlijk zal veranderen.
En dat heb je net zo goed in ranked, snap het punt ff niet wat je wil maken.

Het gaat voor de matchmaking niet om of de individuele speler nu precies op een dergelijk ELO niveau hoort maar of er een match uitkomt waarbij de uitslag zo dicht mogelijk bij elkaar komt.

Daarbij bepalen de teamleden ook nog eens hoe effectief jij kan spelen. Zeg ik heb 2600 elo en ben de beste jungler in het spel. Als de rest 900 is en alles onder de toren pushed kan je niets voor het team betekenen.
Ik ben er van overtuigt dat communicatie binnen een team belangrijker is dan wat nu je ELO precies mag zijn. Een team op TS met 1000 elo per persoon zal het waarschijnlijk beter doen dan een team niet op TS met 1500 per persoon. Wat dan bij mij de vraag oproept, hoe zinnig zijn überhaupt discussies over ELO.
Ja het biedt een basis niveau maar ga je er niet zo op blindstaren
pi_118119891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:44 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

En dat heb je net zo goed in ranked, snap het punt ff niet wat je wil maken.

Het gaat voor de matchmaking niet om of de individuele speler nu precies op een dergelijk ELO niveau hoort maar of er een match uitkomt waarbij de uitslag zo dicht mogelijk bij elkaar komt.

Daarbij bepalen de teamleden ook nog eens hoe effectief jij kan spelen. Zeg ik heb 2600 elo en ben de beste jungler in het spel. Als de rest 900 is en alles onder de toren pushed kan je niets voor het team betekenen.
Ik ben er van overtuigt dat communicatie binnen een team belangrijker is dan wat nu je ELO precies mag zijn. Een team op TS met 1000 elo per persoon zal het waarschijnlijk beter doen dan een team niet op TS met 1500 per persoon. Wat dan bij mij de vraag oproept, hoe zinnig zijn überhaupt discussies over ELO.
Ja het biedt een basis niveau maar ga je er niet zo op blindstaren
Snap ik, mijn punt is dus dat het bijlange na niet waterdicht is vanwege de aard van het matchmakingssysteem. Doe je helemaal niks aan, de ene keer gaat het goed, de volgende keer is het weer niet eerlijk. Kan gebeuren, maar jij hebt evenveel kans dat het jou overkomt als de tegenstander.
pi_118120209
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:34 schreef BaajGuardian het volgende:

Laf van je. Je maakt het me wel erg gemakkelijk. Had nog wel een paar extra replies gevuld met drogredeneringen verwacht van je.

Het punt is: dat weet je dus niet. Je schat jezelf te hoog in en daardoor irriteer ik me aan je. Verander je attitude of mensen zullen je een teringnerd blijven vinden. Niemand heeft het recht om zich zo te gedragen zoals jij je hier gedraagt, zeker jij niet.

Ik hoop dat je deze zelfoverschatting niet meeneemt naar het echte leven. Ik ken mensen die hierdoor flink de grond in zijn geboord (lees: leven van een uitkering). Ik wil natuurlijk niet dat dit ook met jou gebeurt.
pi_118120638
Heeft iemand hier toevallig een PBE account die hij bijna niet gebruikt? Zou ik deze van je mogen lenen? Wil je er evt. een vergoeding voor doen. 5-10 euro ofzo.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_118120690
Deze topicreeks. :')

De LoL community zelf is nog beter dan dit.
pi_118121134
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:14 schreef Skillstorm het volgende:
Deze topicreeks. :')

De LoL community zelf is nog beter dan dit.
Ehm nope. Voor zover ik het doorheb is dit niet het volk dat veertig keer een toren in gaat rennen omdat hij geen top mag spelen of het hele spel door spelers voor mongolen en autisten zou uitschelden omdat ze niet doen wat hij wil.

Dat zou pas kinderachtig zijn, dit valt daarmee vergeleken goed mee. Je overdrijft.
pi_118121440
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:11 schreef Skillstorm het volgende:

M'n vriendin heeft een flinke fobie voor spinnen, in de zin van, als ze er een ziet, zal ze het liefst uit het huis rennen. Ik weet niet hoe de champion haar gaat beinvloeden, maar ik denk dat het allemaal wel meevalt. Ze zit er meer over in dat de naam van de champion enorm lijkt op haar naam die ze online gebruikt, en dat ze de champion zelfs zou kopen als het een dansende Zebra zou zijn (exacte quote), maar een spinvrouw? Nope.
pi_118121499
Ligt eraan hoe erg je dat hebt, ken mensen die gestopt zijn met games omdat ze voorbij een spinnenlevel/gebied moesten.
pi_118122000
Fuck die pussies :') Geef mij maar een Summoners Rift met een spinnenland skin.
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_118122107
ik heb een fobie voor komkommers

nee niet echt, volgens mij is er wel iets meer mis als je een digitale afbeelding verward met een levend wezen
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:02:05 #130
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_118122305
Wat is groen en je kunt het niet zien?

SPOILER
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_118122743
5v4 in jouw voordeel? Loss
Triforce & GA na 18 minuten op Ezreal? Loss
350cs op Singed na 35 minuten? Loss.

NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:18:40 #132
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_118122878
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:14 schreef Jajong het volgende:

NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
x + 1 = 20
(x + 1)^2 = 400
(x + 1)^2 + 41 = 441
sqrt[(x + 1)^2 + 41] = 21
sqrt[(x + 1)^2 + 41]/7 = 3
sqrt[(x + 1)^2 + 41]/7 - 2 = 1
log{sqrt[(x + 1)^2 + 41]/7 - 2} = 0
cos((log{sqrt[(x + 1)^2 + 41]/7 - 2})) =
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_118123510
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Fuck die pussies :') Geef mij maar een Summoners Rift met een spinnenland skin.
Twisted treeline helaas
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:38:23 #134
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118123658
quote:

NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
welkom in leauge of legends, leaguebrah.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:41:05 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118123785
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Retorische vraag, much? Laat 'm in die waan. Nu is dat zo ongeveer ieder topic een terugkerend item.
hij pakt dan ook meteen een extreem, hoezo de discussie smoren. :')
daarom ga ik ook niet meer op hem in.
pi_118124019
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hij pakt dan ook meteen een extreem, hoezo de discussie smoren. :')
daarom ga ik ook niet meer op hem in.
Hij heeft het over jou, slimpie. Ik heb het al eerder gevraagd en het lijkt me gepast om het nu opnieuw te vragen: wat voor onderwijs heb je nou gevolgd?
pi_118124545
Het lijkt mij eigenlijk wat minder gepast van je om dat te vragen. Ik mis even hoe relevant zijn onderwijs is in dezen.

Of wat deze discussie eigenlijk in dit topic doet.
pi_118124775
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk wat minder gepast van je om dat te vragen. Ik mis even hoe relevant zijn onderwijs is in dezen.

Het fascineert me hoe een blijkbaar volwassen man op geestelijk gebied gelijk staat aan een jongen van 14. Maar je hebt gelijk, ik had natuurlijk beter een DM kunnen sturen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:00:28 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118127027
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Ik vind het soms best jammer dat er geen ignore functie op fok aanwezig is, die jongen is al eens gebanned geweest daar niet van, het gaat hem duidelijk boven het hoofd dat als ik zeg dat ik op 2k niveau speel (vaak letterlijk, in arranged matches met en tegen) wat overigens nieteens zo fantastisch is daar season 2's 2k het season 1's 1700 is, en het season 1 2k tegenwoordig in de 2.8k + - zit maar goed.. ik daar echt niet mee bedoel dat ik 'zo goed als alexich/froggen ben'. Maar ok logical fallacies enzo he. Sommige mensen kunnen niet converseren zonder die boven te halen en daar nog wat labels en vakjes bovenop.
pi_118127371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Kader
Je denkt te veel van jezelf. Ongelooflijk wat voor nietrelevante onzin jij toch weer weet te posten. Voel je je een beetje in het nauw gedreven? Je bent wel hopeloos op zoek naar mensen die me tegenspreken, aldan lichtelijk. Heel schattig, groetjes
pi_118127401
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Sinds ik als pro Morgana speler ingemaakt werd door een LeBlanc heb ik haar eens gekocht.
Het is wat lastiger om met haar te farmen (vergeleken met morg soil is natuurlijk alles lastig) maar in team fights doet ze echt veel dmg.

Vooral leuk om de eerste 6 levels heel erg terughoudend te spelen en dan opeens katerina te 2 shotten :')
Que?

Dit is de wereld op zijn kop. Morgana is vele malen nuttiger dan LB in teamfights. Juist lategame valt LB erg af.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_118127668
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef eMazing het volgende:

[..]

Je denkt te veel van jezelf. Ongelooflijk wat voor nietrelevante onzin jij toch weer weet te posten. Voel je je een beetje in het nauw gedreven? Je bent wel hopeloos op zoek naar mensen die me tegenspreken, aldan lichtelijk. Heel schattig, groetjes
Moeilijke woordjes maar weinig notie.

Echt waar, als je elkaar wilt afbranden weet je elkaars fobo/dm/pm wel te vinden.

Lukt het niet? Hier directe links:

BG
eMazing
pi_118127974
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Moeilijke woordjes maar weinig notie.

Echt waar, als je elkaar wilt afbranden weet je elkaars fobo/dm/pm wel te vinden.

Lukt het niet? Hier directe links:

BG
eMazing
Moeilijke woorden? Ik denk dat je de verkeerde persoon quote. Ik zie er het nut niet van in om dit via DM te doen. Mijn DM vervuilt hij niet, deze reeks wel. Ik betaal later genoeg aan dit soort parasiete uitkeringstrekkers, ik vind dat ik genoeg recht heb om hem hier op zijn verschrikkelijk naieve en ronduit domme denkwijze te wijzen.

Grappig dat je die DM links geeft. Humor, echt waar.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 15:23:04 ]
pi_118128177
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef eMazing het volgende:

[..]

Moeilijke woorden? Ik denk dat je de verkeerde persoon quote. Ik zie er het nut niet van in om dit via DM te doen. Mijn DM vervuilt hij niet, deze reeks wel. Ik betaal later genoeg aan dit soort parasiete uitkeringstrekkers, ik vind dat ik genoeg recht heb om hem hier op zijn verschrikkelijk naieve en ronduit domme denkwijze te wijzen.

nietrelevante -> irrelevante
aldan -> ??
parasiete -> parasiterende

Gevalletje klok -> klepel wat de moeilijke woordjes aangaat

Wat hij al dan niet zegt zijn we onderhand wel gewend, daar is onenigheid over maar dat begint niet meteen met beschuldigingen a la "kader, kankerautist, nerd, kneus, uitkeringstrekker" e.d.

Daar begin jij toch echt mee.
pi_118128794
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

nietrelevante -> irrelevante
aldan -> ??
parasiete -> parasiterende

Gevalletje klok -> klepel wat de moeilijke woordjes aangaat

Wat hij al dan niet zegt zijn we onderhand wel gewend, daar is onenigheid over maar dat begint niet meteen met beschuldigingen a la "kader, kankerautist, nerd, kneus, uitkeringstrekker" e.d.

Daar begin jij toch echt mee.
Daar is geen sprake van moeilijke woorden, maar gemakzuchtigheid/stommiteit van mijn kant.

BaajGuardian heeft niet de benodigde capaciteit om normaal te discussieren, dat is iets wat duidelijk blijkt uit deze reeks. Echter heeft hij wel het gevoel dat hij God is en iedereen de les kan lezen. Ik weet zeker dat de meesten die deze reeks weleens lezen, zich net zo erg aan deze jongen van 14 ergeren, als ik. Dit dringt alleen niet tot deze jongen door als niemand het hem duidelijk maakt.
pi_118130548
eMazing lessons plz
pi_118130552
Iedereen maakt hem dat duidelijk maar het boeit hem niets en iedereen blijft het proberen. Kunnen we weer terug naar een LoL-discussie?
pi_118130650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:36 schreef Jajong het volgende:

[..]

[..]

Hij mag dan een botte lul zijn maar hij a) is vele malen beter & b) heeft veel meer kennis over league.
a: dat verzin je ter plekke.
b: dat verzin je ter plekke.
c: geen wonder dat jij fantasiespelletjes speelt.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef eMazing het volgende:

[..]

Ik hoop dat dat sarcasme is anders is jouw humor gelijk aan een zak stront.

Verder hoop ik voor je dat je ouder dan 35 kan worden, gezien die enorme haat op mensen die minder dan jou zijn (gezien je GOD complex) vermoed ik dat je vroeg een hartaanval zal krijgen, maarja je bent dan ook niet de eerste geestelijk ouwe lul in nederland die dat zal overkomen.

Wat dacht je van 80% van afrika, dat zijn ook uitkeringstrekkers. Als zon geestelijk kansloze aap als jou het voor het zeggen had waren alle atoom bommen allang daarop afgevuurd.

Excuseer mijn insinuaties, echter zie ik dat jullie niets anders doen dan onzin insinueren over BG zonder dat jullie uberhaupt met hem samen spelen. Dus ik zou zeggen, stop dat jaloerse gekanker en zoek een echte uitlaatklep, iets waar je geestelijk wel wat aan hebt. Want dit helpt jullie niet, dit persoonlijke gekanker hier waar heel fok mee volstaat is een typische voorbeeld van degeneratie.

De reden waarom mensen uberhaupt een constructieve houding aan nemen, zal jullie waarschijnlijk geheel ontgaan zijn tijdens het neuspeuteren op school.
ive rarely lost my rare temper temporar[el]y
pi_118130756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef denia het volgende:

[..]

a: dat verzin je ter plekke.
b: dat verzin je ter plekke.
c: geen wonder dat jij fantasiespelletjes speelt.

[..]

Ik hoop dat dat sarcasme is anders is jouw humor gelijk aan een zak stront.

Verder hoop ik voor je dat je ouder dan 35 kan worden, gezien die enorme haat op mensen die minder dan jou zijn (gezien je GOD complex) vermoed ik dat je vroeg een hartaanval zal krijgen, maarja je bent dan ook niet de eerste geestelijk ouwe lul in nederland die dat zal overkomen.

Wat dacht je van 80% van afrika, dat zijn ook uitkeringstrekkers. Als zon geestelijk kansloze aap als jou het voor het zeggen had waren alle atoom bommen allang daarop afgevuurd.

Excuseer mijn insinuaties, echter zie ik dat jullie niets anders doen dan onzin insinueren over BG zonder dat jullie uberhaupt met hem samen spelen. Dus ik zou zeggen, stop dat jaloerse gekanker en zoek een echte uitlaatklep, iets waar je geestelijk wel wat aan hebt. Want dit helpt jullie niet, dit persoonlijke gekanker hier waar heel fok mee volstaat is een typische voorbeeld van degeneratie.

De reden waarom mensen uberhaupt een constructieve houding aan nemen, zal jullie waarschijnlijk geheel ontgaan zijn tijdens het neuspeuteren op school.
Haha wie is dit nou weer, iemand uit de Furry-circle van BG?
pi_118131216
-weg-

[ Bericht 52% gewijzigd door STING op 18-10-2012 20:25:40 ]
pi_118131630
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef eMazing het volgende:

[..]

Vandaag fucking goede game vs ai intermediate gehad. Nu voor het eerst in 6 dagen weer een een match history met alleen maar wins. Hecarim moet je echt builden met 6x PD, geloof mij maar dat is het beste. En als je me niet gelooft ben je gewoon een mongool, infantiel jong! En ja joh heimy kk overpowered op dominion had net 20 kill 1 death (quadra kill enemy fountain dus zeker worth it) probeer nu zelf uitgevonden build heb replays. vandaag weer ranked gespeeld maar die kk noobs altijd feeden kk elo hell en altijd dat gescheld met kk mijn moede..

gr gr
Duurde even voor ik door had dat dit niet door BG werd geschreven :P
pi_118132204
Ik won onlangs als solo sona support bot (AD carry was d/c) een lane tegen AD kennen en leona support. Uiteindelijk 3/0/15 geëindigd, 4 tegen 5.

Niets fijners dan ultra-noobs tegenkomen in geval van d/c in jouw team O+
Conscience do cost.
pi_118132420
Ik speel op mn lvl15 smurf dat is veel leuker.
pi_118133943
quote:

NPNPNPPNPNP 10 op rij nu
Jij ook al? Heb de laatste tijd ook echt weer de puurste kanker onder de potjes. Supports die iedere champ en creep ks'en, dubbele adc's, 4-man-premades waarvan 2 beginnelingen worden meegenomen, supports die niet warden waardoor ik ineens door 4 man wordt besprongen, kutblagen die zich constant laten grabben door Blitzcrank en dan mij gaan beschuldigen vanwege hun eigen falen etc.
Van de laatste 10 games heb ik er geloof ik 1 gewonnen :')
pi_118134529
Die nieuwe champ. Weer een mage of assassin, alleen deze keer beide. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:18:35 #156
381952 Crisisstudent
Is Napster still a thing?
pi_118135584
Is er een ranked FOK!-team?
pi_118136081
quote:
6s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef Crisisstudent het volgende:
Is er een ranked FOK!-team?
Ik zit er in twee met drie-vier spelers elk. Toch bijelkaar zeven games mee gespeeld
pi_118136378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef dustbrain het volgende:
Die nieuwe champ. Weer een mage of assassin, alleen deze keer beide. :')
Nieuwe support / healer zou wel eens mogen
pi_118136492
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Jajong het volgende:
Ik speel op mn lvl15 smurf dat is veel leuker.
Die goede oude tijd van bot en top gelijk de bushes rushen en daar al first blood pakken. _O_ Na 30 minuten nog steeds roaming inplaats van teamfights. AD Yi 23-1-1 _O_
pi_118136509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:35 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Nieuwe support / healer zou wel eens mogen
Een leuke support ja. Een beetje afwisseling daarin zou leuk zijn.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:44:12 #161
381952 Crisisstudent
pi_118136755
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Die goede oude tijd van bot en top gelijk de bushes rushen en daar al first blood pakken. _O_ Na 30 minuten nog steeds roaming inplaats van teamfights. AD Yi 23-1-1 _O_
Als level 0-20 werd ik helemaal leip van master-yi's die fed waren en de map crossten in 2 secs.
pi_118141350
Net een ARAM waarin wij Soraka, karma en alistar in ons team hadden. Daar nog een Draven bij en een afk pantheon. Dat was niet leuk voor de tegenstander _O-
pi_118151544
Net mijn eerste ranked potje gespeeld *O* . Gecarries als Jax 17/6/11 en gewonnen (Terwijl we slecht begonnen met 3/11 ofzo..)

Geen leavers / trolls etc. etc.
pi_118155482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 23:10 schreef I.C.O.N. het volgende:
Net mijn eerste ranked potje gespeeld *O* . Gecarries als Jax 17/6/11 en gewonnen (Terwijl we slecht begonnen met 3/11 ofzo..)

Door naar de 2200 Elo! :D
pi_118159715
quote:

Gratz! S3 maar eens serieus wat vaker ranked spelen. Weet nu wel zo'n beetje welke champs het beste bij me passen, dus daarop focussen en kijken of ik silver kan halen.
pi_118159961
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Een leuke support ja. Een beetje afwisseling daarin zou leuk zijn.
komt dit jaar sowieso nog 1 supportchamp aldus riot
pi_118161595

given teamwork anway

:')_____________!
pi_118163429
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

komt dit jaar sowieso nog 1 supportchamp aldus riot
klopt, wordt ook wel weer tijd. Hopelijk een offensieve support a la leona/blitz trouwens, dat blijft toch leuker om mee te spelen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:20:25 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118163951
imo al genoeg, tegenwoordig zyra ook wat meer opties geeft, bijv malzahar support, nasus support nosteeds niet (door de massa) ontdekt overigens.

Moeten weer een leuke heal support krijgen.
pi_118164198
Gister een kleuter gehad die meteen zijn Draven instalockte. Zelf maar Soraka gepakt, aangegeven dat ik AP ging en gewoon zou farmen en pakte bij de eerste gank botlane meteen een triple kill. Boem. Mooi assists snaaien met de ult en de ene kill na de andere binnenharken. Draven maar klagen en klagen en om reports brullen bij de tegenstanders, walgelijk pisventje dat het was :r

Serieus, dat instalocken is wel één van de meest kansloze acties die ik ken, dan doe ik lekker ook zo hoor. Veertienjarigen die LoL spelen :r Ik kan me daar zo aan ergeren, donderstraal een eind op rotjoch. Als je niet goed kunt spelen a la, maar stel je dan constructief op
pi_118164200
malz support en nasus support zijn veels te situational imo, zou ik eerder een assasintype als support nemen, dan heb je er qua damage tenminste nog wat aan.

Die nasusslow is ok, de malzult is redelijk useless aangezien je zelf ook vast staat.

Zyra, lux, morg zijn vele malen beter
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:53:35 #172
381952 Crisisstudent
pi_118165276
quote:

Ik dus ook 2 potjes net. Eerste potje een spanjaard die niet wilde junglen en er vantussen ging. 2e potje 2 met falend internet die allebei ook regelmatig reconnecten.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:15:32 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118166174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
malz support en nasus support zijn veels te situational imo, zou ik eerder een assasintype als support nemen, dan heb je er qua damage tenminste nog wat aan.

Die nasusslow is ok, de malzult is redelijk useless aangezien je zelf ook vast staat.

Zyra, lux, morg zijn vele malen beter
Denk dat je malzahar wat verkeerd bekijkt, malz ensured 100% een kill met zn ult (zolang je niet een dombo bent en zn ult gebruikt voordat de support zn cc heeft gebruikt)
pi_118166588
Ja en mid/lategame? lategame is het een 5v4 in je nadeel omdat je niets meer kan met malz. Je kan niet dichtbij genoeg komen, je overige spells doen geen damage / control behalve je silence en zelfs al raak je je ult, doet deze zo weinig damage en is te qssen

Zal ik eerder een malphsupport nemen, aoe initiate en attackslow / moveslow, daar heb je latelate ook nog wat aan.
pi_118166640
Malzahar kan zijn AD carry alleen voor geen reet beschermen, en dat is toch uiteindelijk wat de support moet doen (zeker end-game). Nasus kan dit al helemaal niet.

Edit: Malphite support heeft totaal geen lane presence de eerste 5 levels. Geen goed idee.
pi_118167031
Malz support :')
Conscience do cost.
pi_118167057
Kan iemand mij nog wat champions aanraden om mee te starten?

Geen Ashe iig, die ken ik al redelijk.
Graag andere rollen ook zodat ik alle rollen een beetje kan gaan oefenen. (en Ashe is een AD Carry toch?)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_118167490
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan iemand mij nog wat champions aanraden om mee te starten?

Geen Ashe iig, die ken ik al redelijk.
Graag andere rollen ook zodat ik alle rollen een beetje kan gaan oefenen. (en Ashe is een AD Carry toch?)
Ashe is een van de zwakkere AD carries op het moment. Ik zou aanraden Corki of Graves te oefenen voor de AD rol. Sona als support. Ryze mid. Udyr jungle.
pi_118167706
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ashe is een van de zwakkere AD carries op het moment. Ik zou aanraden Corki of Graves te oefenen voor de AD rol. Sona als support. Ryze mid. Udyr jungle.
Ik vind Ashe wel lekker spelen eigenlijk, zeker na wat AD, crit en AS upgrades gaat 't best hard, en die R skill blijft handig. :)

Maar goed, ik zal die anderen ook eens gaan bekijken waar mogelijk, thanks!
pi_118168930
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gister een kleuter gehad die meteen zijn Draven instalockte. Zelf maar Soraka gepakt, aangegeven dat ik AP ging en gewoon zou farmen en pakte bij de eerste gank botlane meteen een triple kill. Boem. Mooi assists snaaien met de ult en de ene kill na de andere binnenharken. Draven maar klagen en klagen en om reports brullen bij de tegenstanders, walgelijk pisventje dat het was :r

Serieus, dat instalocken is wel één van de meest kansloze acties die ik ken, dan doe ik lekker ook zo hoor. Veertienjarigen die LoL spelen :r Ik kan me daar zo aan ergeren, donderstraal een eind op rotjoch. Als je niet goed kunt spelen a la, maar stel je dan constructief op
Was jij niet degene die laatst hoog en laag beweerde dat soort dingen altijd te overleggen en braaf een andere rol aannam indien je met zo iemand te maken had? ;)

GG overigens, gezien ik hetzelfde had gedaan :P
pi_118169055
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Was jij niet degene die laatst hoog en laag beweerde dat soort dingen altijd te overleggen en braaf een andere rol aannam indien je met zo iemand te maken had? ;)

GG overigens, gezien ik hetzelfde had gedaan :P
Normaal wel natuurlijk, maar ik was gister de hele avond premade met drie anderen, dus dat kon gewoon. Top, mid en jungle ware capabele spelers die hadden kunnen bijspringen en zoals ik al aangaf carriede ik met AP Soraka prima, dus dat liep goed af.

In normals sta ik mijn positie gewoon af, in premade met 3-4 man minder snel.
pi_118169106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef Keselo het volgende:

[..]

Udyr is een verdomd lastige om te spelen. Omdat hij puur melee is zonder fatsoenlijke gapcloser is het voor beginners heel lastig om met hem om te gaan. Ik zou eerder voor bijvoorbeeld Maokai of Nunu gaan.

Ohja: Malz support :')
pi_118169269
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:35 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Udyr is een verdomd lastige om te spelen. Omdat hij puur melee is zonder fatsoenlijke gapcloser is het voor beginners heel lastig om met hem om te gaan. Ik zou eerder voor bijvoorbeeld Maokai of Nunu gaan.

Ohja: Malz support :')
Wie raadt jij verder aan dan als support?
pi_118169296
Goed, nu ik lvl 30 ben en mijn rol in het spel toch eens wat wil verbreden zit ik eraan te denken om een midlaner aan te schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op Morgana. Is dit een goeie keuze?

De champ mag in ieder geval niet te veel IP kosten, want ik moet er ook nog (in het geval het een AP is) een complete runepage voor bekostigen. Heb namelijk enkel nog runes voor een AD carrier en een support :')
pi_118169376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sona _O_ Blitzcrank _O_
pi_118169542
Morgana is prima
pi_118169585
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef GlenSpey het volgende:
Goed, nu ik lvl 30 ben en mijn rol in het spel toch eens wat wil verbreden zit ik eraan te denken om een midlaner aan te schaffen. Mijn oog is hierbij gevallen op Morgana. Is dit een goeie keuze?

De champ mag in ieder geval niet te veel IP kosten, want ik moet er ook nog (in het geval het een AP is) een complete runepage voor bekostigen. Heb namelijk enkel nog runes voor een AD carrier en een support :')
Morgana is veilig en Ryze is heel goedkoop
pi_118169678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ehm de grote 5 zijn al tijden Sona, Alistar, Taric, Janna en Soraka maar het hangt van je speelstijl af. Als je passief wilt spelen zou ik voor een healer als Soraka gaan, als je hard voor kills wilt gaan zijn Alistar en Taric vanwege hun harde stuns weer beter. Sona en Janna zijn weer goed in poken.

Daarnaast heb je ook nog de wat minder traditionele supports als Leona en Blitzcrank die heel veel CC hebben maar geen heals/shields voor de AD carry. Daarmee kun je ze dus alleen beschermen door de tegenstanders te stunnen/knockuppen. Wel kun je met zo'n lane ook goed voor de kill gaan net als Alistar en Taric, maar die 2 hebben wel een heal.
pi_118169747
Zo te lezen moet ik nog een heleboel potjes spelen. :)
pi_118169944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:46 schreef Adames het volgende:

[..]

Morgana is veilig en Ryze is heel goedkoop
Veilig? Veilig als in het is een makkelijke champ die niet veel skill vereist of? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je ze met IP wil gaan aanschaffen wel ja, de duurste champs (6300 IP) zal je ongeveer 60 potjes voor nodig hebben, tenzij je pech hebt... dan worden het er nog veel meer ;) Wat dat betreft zijn ze er wel achter bij Riot :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:58:29 #191
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_118169992
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Niet al die heroes zijn 6300 IP gelukkig :P.
pi_118170164
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef GlenSpey het volgende:
Als je ze met IP wil gaan aanschaffen wel ja, de duurste champs (6300 IP) zal je ongeveer 60 potjes voor nodig hebben, tenzij je pech hebt... dan worden het er nog veel meer ;) Wat dat betreft zijn ze er wel achter bij Riot :P
Ach, tijd zat. ;)
pi_118170302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Veilig? Veilig als in het is een makkelijke champ die niet veel skill vereist of? :P
Morgana is een van de makkelijkste champs om creeps te farmen, ze heeft een goede sustain door ingebouwde lifesteal, heeft een ingebouwde 'oeps' spell door haar black shield waardoor ganken veel moeilijker is en ze heeft weinig counters terwijl ze best een vervelende champ is voor veel andere mids.
pi_118170648
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:28 schreef Keselo het volgende:
Malzahar kan zijn AD carry alleen voor geen reet beschermen, en dat is toch uiteindelijk wat de support moet doen (zeker end-game). Nasus kan dit al helemaal niet.

Edit: Malphite support heeft totaal geen lane presence de eerste 5 levels. Geen goed idee.
Surpisingly tanky. Malph E en Ez W en hij attacked ongeveer achteruit :) Maar tis vooral vanaf lvl6 dat je een kill kan comboen.
pi_118170657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:08 schreef Adames het volgende:

[..]

Morgana is een van de makkelijkste champs om creeps te farmen, ze heeft een goede sustain door ingebouwde lifesteal, heeft een ingebouwde 'oeps' spell door haar black shield waardoor ganken veel moeilijker is en ze heeft weinig counters terwijl ze best een vervelende champ is voor veel andere mids.
Ik ben zelf op lvl 10 ongeveer begonnen met kassadin te spelen mid. Over veilig gesproken. Vanaf lvl 6 praktisch niet meer te ganken. Vooral tussen (summoner) lvl 10 en 20 een heerlijke champ wanneer CS nog niet zo enorm belangrijk is.

Nu speel ik hem ook nog wel eens maar early game bijna niet meer te doen omdat je altijd makkelijk gezoned word
pi_118170685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:19 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik ben zelf op lvl 10 ongeveer begonnen met kassadin te spelen mid. Over veilig gesproken. Vanaf lvl 6 praktisch niet meer te ganken. Vooral tussen lvl 10 en 20 (summoner level) een heerlijke champ wanneer CS nog niet zo enorm belangrijk is.

Nu speel ik hem ook nog wel eens maar early game bijna niet meer te doen omdat je altijd makkelijk gezoned word
Tot lvl6 geen cs te pakken echter. Tis maar waar je prio ligt :)
pi_118170747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Tot lvl6 geen cs te pakken echter. Tis maar waar je prio ligt :)
Klopt, dat bedoel ik ook met gezoned worden. Een beetje ranged AP houd je verre van een normale CS. Daarom speel ik hem ook minder.. Wel jammer want tot nu toe de enigste champ waar ik een skin voor heb :D

Maar op summoner lvl 10-20 is CS nog niet zo'n groot onderdeel van het spel, dan kijkt iedereen eigenlijk nog meer naar hun directe tegenstander. Tsja en dan heb je aan kassa een goeie :D
pi_118170795
Over die skins gesproken, vind het artwork vaak erg mooi gedaan!
pi_118171017
Lolwhut... 15 euro voor een paar extra runepagina's?
_____________________________________________________________ :'):')
pi_118171055
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef GlenSpey het volgende:
Lolwhut... 15 euro voor een paar extra runepagina's?
_____________________________________________________________ :'):')
Wachten op een sale... Laats waren er runepages in de aanbieding :) . Voor nu heb ik standaard AP / AD / Jungle runes. Ik ga ook nog even geen 15 euro uitgeven daarvoor :')
pi_118171063
7 stuks. Dat of veel IP kwijt zijn aan pages.
pi_118173430
Loadscreen problemen anyone?
pi_118174235
Leuke champion die nieuwe, hopelijk is hij niet zo knake als Syndra en heb je er ook wat aan.
pi_118174287
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:33 schreef GlenSpey het volgende:
Loadscreen problemen anyone?
Ja al 5 keer op verschillende momenten
pi_118175375
Mijn hele client ineens naar de klote. Bij pings zie ik vierkantjes en van een paar champs mis ik icoontjes.
pi_118175550
Hoe farm ik effectief met Morgana? Het gaat zo traag... heb het idee dat de vijand dat veel sneller voorelkaar krijgt. Of moet ik er mijn W voor inzetten (met het grote risico dat vijanden dat als kans zien om mij aan te vallen)?

En moet ik als midlaner ook warden? Wat ward ik dan precies? De struikjes aan beide kanten precies in het midden of de stukjes daarvoor? Ik heb de lane nog maar 1 of 2 keer eerder gedaan dus weet er zo goed als niks van :')

Eerste potje is 6/13 voor me geworden met slechts 104 cs (potje duurde ruim 40 min), dus er is nogal wat ruimte voor verbetering :P
pi_118175873
Nee kan mij niet voorstellen hoe je AoE skill met 10sec CD je zou kunnen helpen met farmen

..

Ja dus, zolang je maar niet té ver pushed.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:41:55 #208
148823 znarch
ondertitel
pi_118176338
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:24 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe farm ik effectief met Morgana? Het gaat zo traag... heb het idee dat de vijand dat veel sneller voorelkaar krijgt. Of moet ik er mijn W voor inzetten (met het grote risico dat vijanden dat als kans zien om mij aan te vallen)?

En moet ik als midlaner ook warden? Wat ward ik dan precies? De struikjes aan beide kanten precies in het midden of de stukjes daarvoor? Ik heb de lane nog maar 1 of 2 keer eerder gedaan dus weet er zo goed als niks van :')

Eerste potje is 6/13 voor me geworden met slechts 104 cs (potje duurde ruim 40 min), dus er is nogal wat ruimte voor verbetering :P
W gebruiken idd. Beginnen met een punt in Q voor de invade in jungle.

Wards aan beide kanten is het best, heb je maar 1 ward, blijf dan aan die kant zodat je niet verrast wordt.
pi_118176793
En waar je die wards precies wilt verschilt een beetje per persoon, kan in de brush maar kan ook iets verder weg zodat je ze eerder ziet aankomen.

Op het onderstaande overzichtje staan de beste spots daarvoor.

pi_118176907
quote:
W inderdaad. Vooral als je wat AP hebt kan je zo vrij gemakkelijk de lane doorpushen en lasthitten. Verder gewoon blijven oefenen om elke lasthit die je redelijkerwijs kan halen te pakken :)
quote:
Je moet niets. Maar ja, het is wel handig om te warden. Als midlaner heb je een groot aantal keuzes om te warden, maar in de regel is het handig om één van die sidebushes in ieder geval geward te hebben. Dan kan je tijdens het lanen een beetje die kant op hangen en eventueel wegvluchten als je van de andere kant wordt geganked.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

Ja dus, zolang je maar niet té ver pushed.
Of juist wel. Als Morgana push je nou eenmaal hard met de W. Als de lane dan in het voordeel is van de tegenstander is het vaak makkelijker om even nog een W te droppen om de lane te resetten naar het midden.
Conscience do cost.
pi_118177028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Of juist wel. Als Morgana push je nou eenmaal hard met de W. Als de lane dan in het voordeel is van de tegenstander is het vaak makkelijker om even nog een W te droppen om de lane te resetten naar het midden.
Da's zeker waar als je al een poos speelt, maar hij is nog maar net level dertig, speelt nog maar een paar games mid en heeft Morgana nog niet eerder gedaan.

Dan zou ik hem gewoon aanraden voorzichtig aan te doen.
pi_118177034
W op level 3 brengen (oneshot je een backline mee) en daarna Q levellen. Constant pushen als Morgana, je kunt toch altijd weg raken met je shield. Altijd de twee wraith camps warden (coordineer dit met je jungler) en gebruik je Q+W combo om de vijandelijke big wraith te doden zonder dat je ook maar in hun jungle moet gaan.
pi_118181125
Ging Lee Sin jungle proberen.

Wel leuk maar soms...doe ik dingen... :P Die echt fail zijn.
pi_118183806
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:39 schreef GlenSpey het volgende:

Als je wat moeilijkere AP-mids wilt spelen moet je Orianna of Cassiopeia spelen, maar die kosten wel 4800 en 6300 ip.
pi_118183964
quote:

Als je W rank 3 is killed het caster minions zonder dat je deze hoeft te auto attacken. Dan kun je dus de melee minions auto attacken (safer). Ook doen de melee minions minder damage dan caster minions, dus je zult alleen maar sneller pushen dan je opponent in de meeste gevallen.

Dat gevoel van 'ik ben vulnerable nadat ik W heb gebruikt is, early, een schijngevoel. Als jij lekker in de achterhoede minions aanvalt ben je a. nog moeilijker te ganken en b. de enemy zal meer damage nemen dan jij wanneer hij je auto attacked. Enemy auto attacks op jou zorgen dat je minions de enemy even zullen attacken terwijl de zijne die van jou blijven door attacken. Hierdoor krijgt de enemy damage en pushed zijn wave een beetje meer. Als zijn wave pushed is naar jou toe zou je de wave (zeker als Morgana) ergens kunnen freezen dichter bij jouw tower, waar je tower de minions niet zal killen. Hierdoor is de enemy makkelijk(er) te ganken. Let wel op dat spells geen minion aggro triggeren. Dit is game knowledge die je in je voordeel kunt gebruiken.
pi_118184317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:00 schreef Culture het volgende:

[..]

Als je wat moeilijkere AP-mids wilt spelen moet je Orianna of Cassiopeia spelen, maar die kosten wel 4800 en 6300 ip.
Ik zou voor Orianna kiezen: niet gecountered en sterk in elke fase van de game. Je leert alles (farmen, harassen, van waarde zijn in teamfights, etc) en dat is alleen maar waardevol. Cassiopeia mist iets. Alhoewel ze redelijke lane dominance kan hebben, ben je door je low range E's erg vatbaar voor ganks. Constant 2-3 wards naast je lanes hebben is moeilijk, omdat warden alleen veilig is als je 100% zeker weet dat de jungler daar niet is of je een 2v2 met je eigen jungler die in de buurt is zou winnen. Daar komt ook nog eens de oracle-jungler meta bij: junglers kopen vaak een early oracle waardoor je erg passief moet spelen, omdat je dus geen wards meer hebt. Je wordt overklast door andere mids, koop Orianna.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 20:15:19 ]
pi_118184849
Voorlopig ga ik helemaal geen andere mids meer aanschaffen. De kosten voor Morgana en de bijbehorende runes hebben al mijn IP al weggevreten :') en dan moet ik de helft van de runes nog...

Anyway, nu ik met W farm gaat het een stuk beter ^O^ ik heb weer cs dominance en ik ben inderdaad veiliger voor ganks. Zojuist heb ik 7-0 gehaald met dr (en dat had meer kunnen worden als de vijand de handdoek niet in de ring had gegooid). Nou zat daar ook wel een stukje geluk bij maar toch :D
pi_118188731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:20 schreef GlenSpey het volgende:
Voorlopig ga ik helemaal geen andere mids meer aanschaffen. De kosten voor Morgana en de bijbehorende runes hebben al mijn IP al weggevreten :') en dan moet ik de helft van de runes nog...

Anyway, nu ik met W farm gaat het een stuk beter ^O^ ik heb weer cs dominance en ik ben inderdaad veiliger voor ganks. Zojuist heb ik 7-0 gehaald met dr (en dat had meer kunnen worden als de vijand de handdoek niet in de ring had gegooid). Nou zat daar ook wel een stukje geluk bij maar toch :D
Je moet trouwens niet vergeten dat je passive spellvamp geeft. Elke wave of camp die je cleared met W bijvoorbeeld geeft je een beetje health terug, dus als je early geharassed wordt met auto attacks krijgt diegene minion damage van jou, kun je misschien terug auto attacken en jij krijgt je health makkelijk(er) terug.

Daarnaast is de speelstijl die Speedzor voor morgana aanraadde in de meeste gevallen beter. Als je veilig kunt pushen, kun je druk zetten op het enemy team. Terwijl de enemy mid onder z'n tower aan het farmen is kun jij roamen of zijn/je eigen wraiths pakken. Zo bouw je een voordeel op.
pi_118189351
Ashe ook heel leuk trouwens.

Mensen kiten is zo epic.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:50:03 #220
381952 Crisisstudent
pi_118197709
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ging Lee Sin jungle proberen.

Wel leuk maar soms...doe ik dingen... :P Die echt fail zijn.
lekker hupsen met wards
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 14:54:49 #221
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_118208099
10 runepages, 10000 IP points and heb bijna alle belangrijkste runes :).
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:08:22 #222
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_118208407
Heb met Graves leren spelen, gaat steeds beter.
Totdat ik een team krijg waarvan de jungler(warwick) binnen 10 min op 0-5-0 staat en de mid(Heimerdinger) binnen 10 minuten op 0-4-0...
Top ging gelijk op, en bot waren wij (Graves en Soraka) tegen de andere (Ezreal en Akali) aan het winnen, totdat mid en jungler constant bot bleven en wij gewoon niets meer konden doen, omdat onze jungler het te druk had met sterven tegen de golem (op lvl 9) en onze mid niet kon pushen naar de tower en dus geen gevaar was...
Uiteindelijk met 3-4-1 geëindigd...
pi_118210997
Tja, cant win em all. Zulke gasten heb je ook wel eens bij de tegenstander ;)
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:05:29 #224
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118215195
ik heb nieuwe lcd widescreen monitor nu ^^

lol has never been teh same!
pi_118215266
daar verder:

twitter.com
facebook.com
pi_118215440
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef Ame_thyst het volgende:
daar verder:

twitter.com
facebook.com
amen to that, brother
pi_118218187
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:05 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb nieuwe lcd widescreen monitor nu ^^

lol has never been teh same!
Speelt toch een stuk fijner vind ik zelf, een groter scherm. Speel doordeweeks altijd op mijn laptop scherm van 15" en in het weekend op een 23" widescreen, wat dan plots toch wel erg groot is. :D Dan is gelijk mijn mapawareness beter, ik last hit beter, ik raak meer skillshots.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:40:57 #228
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118221143
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 20:32 schreef Keselo het volgende:

[..]

Speelt toch een stuk fijner vind ik zelf, een groter scherm. Speel doordeweeks altijd op mijn laptop scherm van 15" en in het weekend op een 23" widescreen, wat dan plots toch wel erg groot is. :D Dan is gelijk mijn mapawareness beter, ik last hit beter, ik raak meer skillshots.
indd, kan nu eens van de toren de river intersection zien, dat kon ik voorheen niet (:

@ amethys ik heb geen facebook/twitter dus doe niet zo lame.
pi_118221612
ze moeten meer junglers zoals amumu uitbrengen ;(
pi_118224445

Geniaal.

Ook mooi, die death animation is ook mooi.

Meh.

[ Bericht 27% gewijzigd door Skillstorm op 20-10-2012 23:04:58 ]
  zondag 21 oktober 2012 @ 09:27:48 #231
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_118234243
quote:
Je hebt ook nog een skin voor ryze en fiora :P, maar die van Brand _O_.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_118234279
Is het soms dubbel IP weekend? :9 Of kreeg ik die bonuspunten gisteren om een andere reden?
pi_118235431
't Is dubbel IP-weekend als vergoeding voor de vertraging die is opgelopen tijdens de S2 Semi-finals.
pi_118236756
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef Culture het volgende:
't Is dubbel IP-weekend als vergoeding voor de vertraging die is opgelopen tijdens de S2 Semi-finals.
Lekker, en wanneer eindigt het weekend bij Riot?

Trouwens wat is een betere volgorde bij Morgana? Eerst Rabadon's deathcap of eerst de Rod of ages? Beide items duren stiklang om te kopen dus...
pi_118236814
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Trouwens wat is een betere volgorde bij Morgana? Eerst Rabadon's deathcap of eerst de Rod of ages? Beide items duren stiklang om te kopen dus...
Als je tussen die twee zit is meestal RoA wel handiger om eerder te kopen, omdat het 10-15 minuten (?) duurt voordat ie op volle kracht zit. Pin me er niet op vast, want ik heb pas 2 keer Morgana mid gespeeld, en voor de rest speel ik nooit mid. Ik had er toen een guide naast liggen om een goede itembuild te pakken :P
pi_118237154
quote:

[..]

Ik zou beginnen met roa.. Die geeft je via dat crystal goede sustain en daarnaast wat meer survivability.. Daarnaast inderdaad pas vanaf 10 min na aankoop op volle kracht en die desthcap geeft 30% Ap. Extra - dat is prettIg als je al wat Ap hebt
  zondag 21 oktober 2012 @ 12:41:55 #237
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118237310
Ik ga met morgana meestal voor 2 dorans en dan zhonyas, zo sterk in teamfights
Wat doe ik hier?
pi_118237853
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:41 schreef tdrone het volgende:
Ik ga met morgana meestal voor 2 dorans en dan zhonyas, zo sterk in teamfights
Ja sowieso altijd eerst 2 Dorans en paar pots bijkopen.. Zhonyas doe ik ook altijd maar wanneer ligt een beetje aan het potje zelf. 9/10 keer is mijn eerste (dure) item een roa
pi_118240094
Double dorans en zhonyas, het zou dom zijn om daar van af te wijken.
Rod of ages heb je nergens voor nodig aangezien je genoeg survivability hebt in een teamfight met enkel zhonyas, en rabadons maakt je te squishy.
  zondag 21 oktober 2012 @ 17:57:10 #240
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118247780
zo , vandaag ff 1k ip erbij gefixt. nu nog 2.2k ip en ik heb brand ^^
pi_118248304
quote:

[..]

Tot maandag ochtend 8 uur. Daarnaast zou ik zoals velen al zeggen niet voor Rod of ages gaan omdat Morgana genoeg survivability met haar black shield, stun/snares en zhonya's.
  zondag 21 oktober 2012 @ 18:24:23 #242
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_118248632
Serieus kwartier bezig om een normal te starten.
pi_118248694
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef Culture het volgende:

[..]

Tot maandag ochtend 8 uur. Daarnaast zou ik zoals velen al zeggen niet voor Rod of ages gaan omdat Morgana genoeg survivability met haar black shield, stun/snares en zhonya's.
Ik vind zelf de extra hp en mana wel prettig, maar goed dat is kwestie van speelstijl. Speel ook nooit met Dorans vind ik jammer van mijn gold, dan maar niet te agressief spelen :P
  zondag 21 oktober 2012 @ 19:12:16 #244
296894 Xblister
Simply the best..
pi_118250210
Mensen hier die nog niet zo lang spelen en een paar potjes willen doen?
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_118257704
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 18:26 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ik vind zelf de extra hp en mana wel prettig, maar goed dat is kwestie van speelstijl. Speel ook nooit met Dorans vind ik jammer van mijn gold, dan maar niet te agressief spelen :P
Je hebt early gewoon te weinig team fight presence met een RoA. De Hourglass koop je zodat je vanaf minuut 20 al in een teamfight midden in het gevecht kan staan met je ult aan.
pi_118259709
Anders win je even een ARAM in 8 minuten :') :') :')

SPOILER
pi_118259912
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 21:31 schreef Keselo het volgende:

[..]

Je hebt early gewoon te weinig team fight presence met een RoA. De Hourglass koop je zodat je vanaf minuut 20 al in een teamfight midden in het gevecht kan staan met je ult aan.
Hourglass is een leuke one trick pony in teamfights ja, maar in laning fase, wat dus de eerste 20 minuten meestal is, heb je geen zak aan die 100 armor.

Dus nee ik rush eigenlijk nooit hourglass en mis het ook niet.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:36:03 #248
148823 znarch
ondertitel
pi_118261841
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Hourglass is een leuke one trick pony in teamfights ja, maar in laning fase, wat dus de eerste 20 minuten meestal is, heb je geen zak aan die 100 armor.

Je mist het niet? Zonder hourglass land je geen enkele ulti.
  zondag 21 oktober 2012 @ 22:42:19 #249
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_118262196
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

als je als morgana niet kan overleven in lane dan doe je echt iets goed fout.
Wat doe ik hier?
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:10:35 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118263591
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef znarch het volgende:

[..]

Je mist het niet? Zonder hourglass land je geen enkele ulti.
wat.
  zondag 21 oktober 2012 @ 23:50:19 #251
148823 znarch
ondertitel
pi_118265168
quote:
15s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wat.
Enemys blijven naast je stil staan als jij je ult popped als morgana?
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:46:56 #252
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_118267222
Heb nu voor de verschillende rollen:
Top: Darius / Nidalee
Jungler: Evelynn
Carry: Graves / Fortune
Mid: Veigar
Tank: /
Support: Soraka / Sona
pi_118267236
Lol net de grootste trollgame ever gehad. Het begon al tijdens character selection. Ik pick MF voor de botlane en ben -as usual- de snelste die de lane called. Een buitengewoon kinderachtige Graves en Leona premade begint vervolgens gelijk te miepen, over dat zij bot gaan en alleen elkaar zullen helpen. Ik moest maar oprotten.
Nou prima jongens, als jullie het niet op een normale manier kunnen vragen dan gaan we lekker met zn drietjes op botlane ^O^

Vervolgens ingame krijg ik Swain mee die ook op botlane gaat :D ultimate troll roll. Onze vijfde man, Shen, gaat direct afk. Dus daar stonden we dan met 4 man op botlane... gaat die premade vervolgens de boel opzettelijk lopen feeden. Geluk bij een ongeluk, want nu krijgen ze een ban en leeft iedereen nog lang en gelukkig. Behalve hun, dus :W

Eindscore 9 - 42 na 17 minuten gametijd :')
pi_118267376
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:46 schreef yamiown het volgende:
Heb nu voor de verschillende rollen:
Top: Darius / Nidalee
Jungler: Evelynn
Carry: Graves / Fortune
Mid: Veigar
Tank: /
Support: Soraka / Sona
Evelynn kan en is op zich 'beter' op mid. Darius kan ook jungle en tankish.

Kan je beetje variëren :P
Conscience do cost.
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:56:42 #255
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_118267504
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Evelynn kan en is op zich 'beter' op mid. Darius kan ook jungle en tankish.

Kan je beetje variëren :P
Heb Evelynn nu 3 games gehad, eerste game was slecht, maar toen gingen we ook hard de boot in, heb toen andere guide gepakt waarna mijn tweede game echt goed was en derde games was redelijk goed (weer verloor ons team heel hard en ik had de helft van de kills). Dus ik houd het bij jungle, bij een mid wil ik echt een ranged mid, niet een mid waar ik die spikes steeds goed moet richten zeg maar.
Karthus is btw ook best fijn, pas geprobeerd maar weet nog niet of ik die ga kopen.
Darius hoort natuurlijk bij tanky te staan en ik bouw hem meestal ook met een hoop hp, maar als ik echt een tank wil, zoek ik Alistair/Cho/Malphite oid.
Grootste probleem is support, Soraka is leuk begin game, maar op het einde echt waardeloos.
  maandag 22 oktober 2012 @ 01:00:15 #256
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_118267590
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef GlenSpey het volgende:
Lol net de grootste trollgame ever gehad. Het begon al tijdens character selection. Ik pick MF voor de botlane en ben -as usual- de snelste die de lane called. Een buitengewoon kinderachtige Graves en Leona premade begint vervolgens gelijk te miepen, over dat zij bot gaan en alleen elkaar zullen helpen. Ik moest maar oprotten.
Nou prima jongens, als jullie het niet op een normale manier kunnen vragen dan gaan we lekker met zn drietjes op botlane ^O^

Vervolgens ingame krijg ik Swain mee die ook op botlane gaat :D ultimate troll roll. Onze vijfde man, Shen, gaat direct afk. Dus daar stonden we dan met 4 man op botlane... gaat die premade vervolgens de boel opzettelijk lopen feeden. Geluk bij een ongeluk, want nu krijgen ze een ban en leeft iedereen nog lang en gelukkig. Behalve hun, dus :W

Eindscore 9 - 42 na 17 minuten gametijd :')
Zelf kan je ook wel coulant zijn, als mensen premade zijn dan ga ik daar meestal niet over lopen bitchen en laat ze lekker bot en ga dan zelf wel een andere role.
Verder ben ik meestal wel de eerste die een lane callt.
pi_118268342
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:00 schreef yamiown het volgende:

[..]

Zelf kan je ook wel coulant zijn, als mensen premade zijn dan ga ik daar meestal niet over lopen bitchen en laat ze lekker bot en ga dan zelf wel een andere role.
Verder ben ik meestal wel de eerste die een lane callt.
Ik ben heel coulant als mensen het me vriendelijk vragen ;)
Alleen kunnen de meeste LoL-spelers dat niet.
pi_118268438
Riven is wel leuk trouwens, speciaal voor top lane een rune page gekocht en gevuld. :P
pi_118268493
Van alle ADC's die ik tot nog toe heb geprobeerd (MF, Graves, Corki, Ashe) vind ik MF nog altijd het prettigst. Met de andere carriers loop ik om de een of andere reden altijd achter de feiten aan terwijl ik met MF echt het spel maak. Zou het soms komen door die earlygame Wriggles die ik altijd aanschaf met haar? Heerlijk gewoon :)
pi_118268813
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 01:39 schreef GlenSpey het volgende:
Van alle ADC's die ik tot nog toe heb geprobeerd (MF, Graves, Corki, Ashe) vind ik MF nog altijd het prettigst. Met de andere carriers loop ik om de een of andere reden altijd achter de feiten aan terwijl ik met MF echt het spel maak. Zou het soms komen door die earlygame Wriggles die ik altijd aanschaf met haar? Heerlijk gewoon :)
Weet niet waardoor het komt, maar iedereen heeft zo zijn of haar champions, dus speel gewoon lekker verder met MF.
  maandag 22 oktober 2012 @ 02:12:49 #261
148823 znarch
ondertitel
pi_118268939
quote:
Waarom wriggles op een ADC?
  maandag 22 oktober 2012 @ 04:56:13 #262
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_118269651
quote:
Ze heeft niet echt echt een escape he strut helpt niet als je wordt aangevallen. Maargoed mijn favo ADC is varus ook zonder echte escape.
Dat is wel het fijna aan Caitlyn of Tristana in een teamfight kan je je net wat beter positioneren. (of ez, corki en graves).

Overigens mag ezreal van mij echt hard generfd worden hij is gewoon op, stats van lolking bevestigen het.
pi_118269881
Ezreal nerf komt er al aan. Zijn W verliest de attack speed reduction in de nieuwe patch.
pi_118270032
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef yamiown het volgende:

[..]

Heb Evelynn nu 3 games gehad, eerste game was slecht, maar toen gingen we ook hard de boot in, heb toen andere guide gepakt waarna mijn tweede game echt goed was en derde games was redelijk goed (weer verloor ons team heel hard en ik had de helft van de kills). Dus ik houd het bij jungle, bij een mid wil ik echt een ranged mid, niet een mid waar ik die spikes steeds goed moet richten zeg maar.
Karthus is btw ook best fijn, pas geprobeerd maar weet nog niet of ik die ga kopen.
Darius hoort natuurlijk bij tanky te staan en ik bouw hem meestal ook met een hoop hp, maar als ik echt een tank wil, zoek ik Alistair/Cho/Malphite oid.
Grootste probleem is support, Soraka is leuk begin game, maar op het einde echt waardeloos.
Je kunt Taric of Alistar eens gaan spelen als support. Niet zo heel ingewikkeld en enorm effectief. Als je echt een leuke Support zoekt en je bent niet bang een game of 20 te spelen voor je de champion een beetje doorkrijgt zou ik je Lulu aanraden.

Ik zou verder wel een andere jungler leren spelen. Evelynn wordt in ranked veel gebanned en als jungler (ad bruiser) brengt ze gewoon niet echt veel naar het team. Misschien Nocturne/Udyr/Skarner eens proberen.
pi_118271093
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 02:12 schreef znarch het volgende:

[..]

Waarom wriggles op een ADC?
+Attack damage, +armor, +lifesteal ( _O_ _O_ ), een ability waarmee je elke 2 minuten een gratis ward (kan je samen met je support precies alle gankpoints afsluiten) krijgt én een passive die enorm helpt met farmen waardoor ik meer lane dominance krijg (ik hoef minder te lasthitten zodat ik me meer op de vijand kan focussen). Dat ding is mijn eerste doel na doran's blade als het potje begint... ik heb het idee dat ik er erg sterk mee ben en als ik mijn gameplay van MF met andere ADC's vergelijk waarbij ik dat item niet koop dan wordt dat enkel bevestigd...

Voor mij is het een super handige alles-in-1 :) snap niet wat iedereen er altijd tegen heeft...

[ Bericht 5% gewijzigd door GlenSpey op 22-10-2012 09:34:35 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 09:39:11 #266
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118271405
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef znarch het volgende:

[..]

Enemys blijven naast je stil staan als jij je ult popped als morgana?
nee die krijgen een Q tegen hun bakkes zodat ze stil staan nadat ik mn ult heb gepopped als morgana.
pi_118271601
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

+Attack damage, +armor, +lifesteal ( _O_ _O_ ), een ability waarmee je elke 2 minuten een gratis ward (kan je samen met je support precies alle gankpoints afsluiten) krijgt én een passive die enorm helpt met farmen waardoor ik meer lane dominance krijg (ik hoef minder te lasthitten zodat ik me meer op de vijand kan focussen). Dat ding is mijn eerste doel na doran's blade als het potje begint... ik heb het idee dat ik er erg sterk mee ben en als ik mijn gameplay van MF met andere ADC's vergelijk waarbij ik dat item niet koop dan wordt dat enkel bevestigd...

Voor mij is het een super handige alles-in-1 :) snap niet wat iedereen er altijd tegen heeft...
Je hebt midgame in principe minder damage in teamfights. Voor in je lane zelf is het wel ok, maar als je in een (kleine) teamfight terecht komt zal de andere carry meer damage doen met gewoon een BF sword ipv de wriggles. Er was een tijd dat alle pro's ook Wriggles haalden als AD carry (omdat het ook goed was voor dragon), maar men heeft al vrij snel ingezien dat het niet efficient is.
pi_118273597
waarom staat de halloween theme nog niet aan eigenlijk ?
pi_118273987
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Je hebt midgame in principe minder damage in teamfights. Voor in je lane zelf is het wel ok, maar als je in een (kleine) teamfight terecht komt zal de andere carry meer damage doen met gewoon een BF sword ipv de wriggles. Er was een tijd dat alle pro's ook Wriggles haalden als AD carry (omdat het ook goed was voor dragon), maar men heeft al vrij snel ingezien dat het niet efficient is.
Met name dit, ja. Als jungler is het (voor sommige junglers dan) ideaal, voor sommige toplaners ook, maar als AD zou ik het inderdaad ook overslaan en van hetzelfde geld + 250 een BF halen.
pi_118274282
Eve mid leren nu is nutteloos, wordt generfed volgende patch (ult + DFG).

quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Wriggles is wel leuk voor het pushen van de lane door het on-hit effect, verder mweh.
pi_118274424
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 11:30 schreef Physics het volgende:
DFG nerf _O_ _O_

Echt een gaar item, gewoon een 2e ult erbij slaat echt nergens op.
pi_118274792
quote:

[..]

Wriggles is wel leuk voor het pushen van de lane door het on-hit effect, verder mweh.
zoals ik al zei: in lane is hij best goed. Je krijgt lifesteal en dat helpt in trades. Bovendien krijg je armor en dat is zeker omdat je tegen een AD carry speelt erg lekker. Die proc is eigenlijk doelloos, meestal wil je toch niet pushen en als AD carry kun je als je echt wil toch wel hard pushen met je autoattacks en je skills.

Maarja, zodra je in een teamfight zit heb je minder aan die armor want als je veel geraakt wordt ben je toch wel dood. Dan kun je beter zorgen dat je goede damage hebt, want hun team wordt niet bang van een Ashe die na 15 minuten 95 AD heeft omdat hij zo nodig een wriggles wilde.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:18:34 #273
148823 znarch
ondertitel
pi_118278211
quote:
15s.gif Op maandag 22 oktober 2012 09:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee die krijgen een Q tegen hun bakkes zodat ze stil staan nadat ik mn ult heb gepopped als morgana.
Ja, dat is er 1, dan komt de volgende die alsnog je ult interrupt.
pi_118278926
quote:
..dus? Er zijn zoveel mids met de tijd generfed, ik zie niet waarom dat meteen een reden is om eve mid helemaal opzij te zetten :?

Verder zijn er genoeg mids die niet zo sterk zijn als een karthus oid. Neemt niet weg dat je ze dan maar gewoon niet moet spelen. UP champs zijn juist het leukst om te spelen :P

En DFG verlaat wat mij betreft zsm de game.
Conscience do cost.
pi_118280717
:'( :'( :'( :'( :'( Ik vond eve mid net leuk. nu is veigar vast ook vrij zinloos.
pi_118282988
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef ems. het volgende:

[..]
En DFG verlaat wat mij betreft zsm de game.
Dat dus. Wat een tering-item. Bijna een extra ult en ik heb er geen kut aan aangezien ik vrijwel nooit AP mid speel ;(
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:44:43 #277
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118287408
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef znarch het volgende:

[..]

Ja, dat is er 1, dan komt de volgende die alsnog je ult interrupt.
gebruik je E? zoja dan word je niet interrupt.
zonee dan moet je een andere champ gaan spelen geloof ik.
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:30:40 #278
148823 znarch
ondertitel
pi_118289480
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 16:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

gebruik je E? zoja dan word je niet interrupt.
zonee dan moet je een andere champ gaan spelen geloof ik.
Sure, waarom denk je dat het core is op Morgana?
  maandag 22 oktober 2012 @ 17:36:52 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118289721
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:30 schreef znarch het volgende:

[..]

Sure, waarom denk je dat het core is op Morgana?
:/

ik word moe van je.
pi_118290506
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

:/

ik word moe van je.
Als je geen zhonyas hebt en je staat niet mijlenver voor, dan ga je direct neer geburst worden van zodra je er in springt met je ult.
pi_118290607
Hoe bouwen jullie Mordekaiser? ik begin altijd met een Regrowth Pendant en een health pot. Maar heb het gevoel dat er iets beters is.

Tevens, wooden pc's en premades :')
  maandag 22 oktober 2012 @ 18:32:03 #282
148823 znarch
ondertitel
pi_118291926
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Als je geen zhonyas hebt en je staat niet mijlenver voor, dan ga je direct neer geburst worden van zodra je er in springt met je ult.
BG is er ook een waarbij het geen nut heeft. Geef het maar op, dat heb ik zojuist ook gedaan.

Bg is zo high elo dat hij 3,5 seconden in enemy team kan flashen zonder gefocussed te worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door znarch op 22-10-2012 18:44:50 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:13:28 #283
344797 CyberJesus
The final word.
pi_118293729
Is Skarner een beetje ok? Ik twijfel namelijk tussen hem en LB..
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:15:54 #284
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118293831
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 17:56 schreef Speedzor het volgende:

[..]

orly.

dit gaat niet om wel of niet zhonyas kopen, maar of je zhonyas al in early lane koopt of niet, en ik vind van niet.
pi_118293955
quote:
5s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:13 schreef CyberJesus het volgende:
Is Skarner een beetje ok? Ik twijfel namelijk tussen hem en LB..
Het zijn zo ongeveer de twee meest tegenovergestelde champs die je kan bedenken, dus je moet zelf kijken wat je lekkerder vind spelen, maar ik zou altijd voor Skarner gaan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:22:06 #286
344797 CyberJesus
The final word.
pi_118294128
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Het zijn zo ongeveer de twee meest tegenovergestelde champs die je kan bedenken, dus je moet zelf kijken wat je lekkerder vind spelen, maar ik zou altijd voor Skarner gaan.
Ye I know.. :P
Maar dan ga ik gewoon voor Skarner.. heb eigenlijk al zat mid-champs.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 19:25:11 #287
148823 znarch
ondertitel
pi_118294276
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

orly.

dit gaat niet om wel of niet zhonyas kopen, maar of je zhonyas al in early lane koopt of niet, en ik vind van niet.
Als je hem niet koopt in lane ben je er te laat mee als teamfights beginnen. 3K farm je ook niet binnen 2 minuten bij elkaar.
pi_118296898
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 19:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

orly.

Je hebt ongeveer de tijd om 1 groot item te kopen vooraleer je je op dragon (en dus teamfights) moet focussen. Of dacht je dragon even 10 minuten uit te stellen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 21:42:25 #289
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118302179
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Je hebt ongeveer de tijd om 1 groot item te kopen vooraleer je je op dragon (en dus teamfights) moet focussen. Of dacht je dragon even 10 minuten uit te stellen?
als je morgana niet zonder zhonyas kunt spelen tot lategame ben je imo een kut morgana speler.
pi_118303097
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

als je morgana niet zonder zhonyas kunt spelen tot lategame ben je imo een kut morgana speler.
Nope, jij speelt gewoon op een niveau waar spelers niet op hun maximaal potentieel moeten spelen om te kunnen winnen. Gezellig voor jou, maar ga niet doen alsof alles wat bij jou werkt ook werkt op een niveau dat wat van belang is.
pi_118303498
quote:

[..]

Leuk van je dat je weer illustreert hoe weinig je van het spelletje snapt.
pi_118304389
Oeh spannend, een BG vs the rest battle.

pi_118304861
quote:

[..]

Haha, wat vind jij een goede Morgana build? Misschien moet je het spelletje eerst even wat beter door hebben voordat je een slechte mening creeert.
pi_118307630
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat dus. Wat een tering-item. Bijna een extra ult en ik heb er geen kut aan aangezien ik vrijwel nooit AP mid speel ;(
Het is vooral de mechanic die me irriteert. "klik hierop en je doet een shitload aan damage op waar je daarna op klikt". Maak het dan iig een skillshot oid :P
Conscience do cost.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:25:07 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118308787
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef Speedzor het volgende:

[..]

Ik heb het iig even gehad over dit onderwerp met wat van mn friendlist en ik had over het dragon gedeelte heengelezen, als de emphasis op het controleren van dragon ligt dan kan ik me inderdaad voorstellen dat een early hourglass voorrang krijgt, het ging mij iig meer om de discussie hoe nuttig is hourglass nu werkelijk in een 1v2/2v2 of gankphase en daar was ik dus van mening bij dat het onnodig is en een fatsoenlijke combo je altijd de kills opleverd. Maar als het om een teamfight gaat is een hourglass (vandaar normaal gesproken lategame>teamfightphase) inderdaad verplicht.
Miscommunicatie dus.

Je hoeft overigens niet zo laagdunkend te reageren, ik speel zelf ook op hoog niveau.
De posts van anderen ga ik verder ook niet op in.
pi_118309034
Ik heb een warning voor dit. :')

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/334712/#nogo

Het vervelende is dat ik in geen van de reports de gene was die begon met schelden.
Maar ik moest wel facking hard lachen toen ik mijn eigen flames terug las. _O- _O-\

Ja ok die nummer 3 van veigar was ik wel begonnen. DAT easy. :P
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:39:23 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_118309634
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef dustbrain het volgende:
DAT easy. :P
rot dan op met je ge-easy.
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:49:48 #298
148823 znarch
ondertitel
pi_118310241
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Je hoeft overigens niet zo laagdunkend te reageren, ik speel zelf ook op hoog niveau.
De posts van anderen ga ik verder ook niet op in.
Proest _O-
pi_118310461
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef dustbrain het volgende:
Ik heb een warning voor dit. :')

http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/334712/#nogo

Het vervelende is dat ik in geen van de reports de gene was die begon met schelden.
Maar ik moest wel facking hard lachen toen ik mijn eigen flames terug las. _O- _O-\

Ja ok die nummer 3 van veigar was ik wel begonnen. DAT easy. :P
Als ik die cases zo zie ben je ook niet bepaald een aanwinst voor de community. Terechte warning imo
pi_118310696
2
pi_118310711
1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')