Afknapponquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, mijn verkering is een FOK!ker, dus ik zit sowieso al goed, plus dat hij wel fatsoenlijk NL spreekt, ik zou bij Aad al afknappon op zijn vreselijke taalgebruik.... en dan laten we z'n domineegedrag even buiten beschouwing, evenals zijn Napoleon-syndroom.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:53 schreef Jojoke het volgende:
Open dir: http://download.omroep.nl/kro/video/boerzoektvrouw/?C=M;O=D
metWat zijn Willem en Jurjen schattig in dat filmpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Whoot, doodeng!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, mijn verkering is een FOK!ker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:11 schreef kvd het volgende:
Doe het even onder een spoiler...de Telegraaf meldt dat Henrieke verliefd is (en over haar lengte, ze is 1.84m)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze zijn wel wezen fietsen, maar jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:35 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik niet snap, is waarom Henrieke met haar boeren een beetje suf aan een tafel gaat zitten. Ga eens een eind wandelen met een van hen. Dat praat veel gemakkelijker en ontspannener.
Datquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:04 schreef Teslynd het volgende:
Ik heb nog eens naar Bert gekeken. Volgens mij heeft hij geen moeite met de camera, maar met het feit BZV-consept met in een paar dagen verliefd geworden moeten zijn. Bij hem gaat het immers langzamer, moet vanzelf komen, en dat lukt niet in een geforceerde week.
Met beide mannen ja, een op een zou beter zijn... Er valt nog zoveel te bespreken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze zijn wel wezen fietsen, maar ja
Maar dat was weer met z'n drieën.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze zijn wel wezen fietsen, maar ja
In principe denk ik dat zijn taalgebruik in feite ook een stukkie gewenning is, hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, mijn verkering is een FOK!ker, dus ik zit sowieso al goed, plus dat hij wel fatsoenlijk NL spreekt, ik zou bij Aad al afknappon op zijn vreselijke taalgebruik.... en dan laten we z'n domineegedrag even buiten beschouwing, evenals zijn Napoleon-syndroom.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
In principe denk ik dat zijn taalgebruik in feite ook een stukkie gewenning is, hoor.
Ja de tweeling! Met mooooniiikaaaa en màriejelllluuhh, ze zijn zo aandoenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:39 schreef BananaPancake het volgende:
Volgen jullie ook die tweeling op de site? Ik zit nu een beetje al die filmpjes te kijken en ik vind het echt geniaal!
Ik kijk nu de aflevering met het neefje. 'Hebben jullie ook gezoend?"quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:41 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ja de tweeling! Met mooooniiikaaaa en màriejelllluuhh, ze zijn zo aandoenlijk
Mooie wijsneus is dat neefjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:43 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik kijk nu de aflevering met het neefje. 'Hebben jullie ook gezoend?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |