quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:02 schreef leeell het volgende:
muziek, banken, binnen roken, toilet en een ijskast.
meer hebben we niet nodig
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gratis af te huren feestruimte bij mij in de straat.
naar buiten gaan is ook gefaciliteerdquote:
Ik reserveer alvast een slaapplekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:00 schreef leeell het volgende:
even ter beeldvorming.
wie wil blijven slapen, kan blijven slapen op :
1 van de 3 beschikbare banken.
op de grond met zelf meegebracht gerei. (plek voor 10 man ong)
èèn ware orgie van genot.quote:
Ligt aan wie er komt he.quote:
Crack_ staat op misschien. Dat moet voor elke zichzelf respecterende man genoeg zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt aan wie er komt he.
Hmmm, twijfel dit, als er genoeg leuke meisjes komen dan ja... Maar aan de andere kant, ook weer risico op een sausage fest. Dilemma, dillema
Ware het niet dat ze ook op 'bezet' staatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack_ staat op misschien. Dat moet voor elke zichzelf respecterende man genoeg zijn.
Mensen die alleen naar meets gaan als er alleen single vrouwen gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ware het niet dat ze ook op 'bezet' staat
ik zette je er al op sryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
Alle remmen los.. zet me maar op de misschien lijst ja
Zo beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-JanPiraat
Misschien:
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-Happy
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ware het niet dat ze ook op 'bezet' staat
Trek je een rood of blauw shirt aan? Dan weet ik namelijk wat ik aan moet doen zodat we kunnen matchen. Ja dit is ter zake.quote:
Rood. Met blokjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trek je een rood of blauw shirt aan? Dan weet ik namelijk wat ik aan moet doen zodat we kunnen matchen. Ja dit is ter zake.
Bedoel je een bankstel? Is goed, ik zal het erin zetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
Is het niet handig om slaapplekken reserveren ook in de OP te zetten? Zo ja kan ik dan al een slaapplek reserveren?
Ja doe voor mij maar een bankstelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bedoel je een bankstel? Is goed, ik zal het erin zetten.
even ter ondersteunend advies:quote:
Top!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
even ter ondersteunend advies:
het zijn comfortabele zachte banken, uitermate geschikt om op te slapen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
even ter ondersteunend advies:
het zijn comfortabele zachte banken, uitermate geschikt om op te slapen.
Jammer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
Misschien:
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Ezell
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
Even wat mensen van de misschien lijst afgesloopt.
homo!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
Misschien:
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Ezell
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
Even wat mensen van de misschien lijst afgesloopt.
top geregeld !quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb een veerpont afgehuurd van centraal naar de ndsm werf. Je kan gewoon instappen en gratis heen en weer. Bij dastan reken we later de kosten af. Ongeveer 5 euro pp hiervoor.
Ah, dat is alweer een zorg minder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb een veerpont afgehuurd van centraal naar de ndsm werf. Je kan gewoon instappen en gratis heen en weer. Bij dastan reken we later de kosten af. Ongeveer 5 euro pp hiervoor.
Heel chillquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
nee zeker nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
-Oceanview
- FL_Freak
-Vaseline_
Kan toch nie missuh in me eigen hometown met het NDSM werf op 10 minuten afstand en dromenvangertje die komt
Er staat in de OP dat je geen eten of drinken mee moet nemen dat bereid moet wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:41 schreef ouyevoli het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
-Oceanview
- FL_Freak
-Vaseline_
-ouyevoli
HoplaMisschien ook even een lijstje bijhouden wie wat mee neemt? Zodat we niet met 200 vleeskroketten zitten straks.
Als ik er ben zal ik wat belse speciaalbieren mee nemen.
Ja of van die wegsmijt BBQ's?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:54 schreef leeell het volgende:
of iemand moet een frituurpan meenemen met een verlengsnoer ofzo
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:34 schreef Oceanview het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
- FL_Freak
-Vaseline_
-ouyevoli
-Hupsels
niet coolquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:34 schreef Oceanview het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
- FL_Freak
-Vaseline_
-ouyevoli
-Hupsels
homoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:34 schreef Oceanview het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
- FL_Freak
-Vaseline_
-ouyevoli
-Hupsels
ja, wij gaan niemand weren, want kliekjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 03:05 schreef Klaploper het volgende:
Mag ik bij zijn? Bagger voornamelijk in oud, in onz is baggeren namelijk m.i. onmogelijk.
Same here opeens. Dacht dat ik vroeg vrij was van stage maar nee dus. rond een uur of vier ben ik pas vrij..quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Monopoly het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Ro-ald
-2Happy4u
-Rellende_Rotscholier
-Spaghettivreter
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
- FL_Freak
-Vaseline_
-ouyevoli
-Hupsels
-KingRoland
-ChesterPerry
- Monopoly (Stage begint rond die tijd, even kijken of het uitkomt)
Inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze misschien-lijst is te lang.
ja, is dat een probleem?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Oerbeer
Komt die gast ook daarnaartoe?
Haten op Oerbeerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Oerbeer
Komt die gast ook daarnaartoe?
Nee, maar het feit dat moderators meegaan vind ik vaag.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:50 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, is dat een probleem?
ontzettend gezellige gozer.
hoe dat zo, er staan nu 3(ex)-mods op de lijstquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:16 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat moderators meegaan vind ik vaag.
Oh ok, ik dacht dat dat gezagsdragende mensen zijn, modjes.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:18 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe dat zo, er staan nu 3(ex)-mods op de lijst
bij de mono nb meet waren er nog meer
zijn gewone mensen hoor,
neuh, pas als je rood ben of donkerblauwquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:19 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht dat dat gezagsdragende mensen zijn, modjes.
Ik ben ook donkerblauw, kijk maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, pas als je rood ben of donkerblauw
Wil je weten waarom ik donkerblauw ben?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:20 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh, pas als je rood ben of donkerblauw
Kap eens met je ge-SC, topicpointer staat er niet voor niets.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wil je weten waarom ik donkerblauw ben?
Ok.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kap eens met je ge-SC, topicpointer staat er niet voor niets.
heltquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef Dientje12 het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
-Spaghettivreter
-Ro-ald
-2Happy4u (kom wel later ivm werk)
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Rellende_Rotscholier
-Nestalgie
-Smoofie
-Beach
- FL_Freak
-Vaseline_
-ouyevoli
-Hupsels
-KingRoland
-ChesterPerry
- Rockiejj
- Dientje12
Mischien..
2Happy4U zou ik in een oogwenk bespringen. dus een volmondig JAquote:
is er een winkel in de buurt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:29 schreef Dastan het volgende:
O, en gezien wat financiële tegenslagen (incasso en zulks) is er dus echt niet veel drank `achter de hand`. Neem dus gaarne mee wat je zelf van plan bent te gebruiken.
Gr gr.
Een Plus op loopafstand. Slijter niet. Op afstand van Amsterdam centraal natuurlijk van alles.quote:
Werkt er een varkentje in de plus? Gr grquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een Plus op loopafstand. Slijter niet. Op afstand van Amsterdam centraal natuurlijk van alles.
Er werken alleen maar wanstaltige mensen. Varkens ongetwijfeld ook, vr grquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Werkt er een varkentje in de plus? Gr gr
quote:
Waarom moeten we persé met de pont terug dan? Is er daar in noord niks spannends behalve junkies in trams en havens bekijken?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:30 schreef leeell het volgende:
de pont gaat maar tot zo laat, en via de andere pont + bus is het nog een aardig eind.
dus ja we blijven op locatie, waar ook genoeg is hoor, wees maar niet bang.
verlaten havens, mensen wonende in tramstellen, heroinejunkies onder de brug.
wee nie, vorige keer was er wel iets van een soort underground electro gebeuren aan de gang, weet niet of dat hele jaar rond is ofwat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom moeten we persé met de pont terug dan? Is er daar in noord niks spannends behalve junkies in trams en havens bekijken?
Dat kan ik hier ook wel zien.
Oh oke nouja we zien daar wel dan. Als we ons vervelen kunnen we altijd nog de pont terug nemen, dan maar 4km moeten lopen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:33 schreef leeell het volgende:
[..]
wee nie, vorige keer was er wel iets van een soort underground electro gebeuren aan de gang, weet niet of dat hele jaar rond is ofwat.
of met de bus terug, maar die gaat waarschijnlijk even laat als de laatste pont.
en dan is het fietsen / lopen naar buikslotermeer pont (30-45 min dacht ik) die gaat nl. 24u rond
je maagdelijkheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh oke nouja we zien daar wel dan. Als we ons vervelen kunnen we altijd nog de pont terug nemen, dan maar 4km moeten lopen.
wa kost da trouwens, zo'n pont
Vanaf De Ruyterkade naar de NDSM-Werf is 'ie sowieso gratis, vanaf de Houthavens weet ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh oke nouja we zien daar wel dan. Als we ons vervelen kunnen we altijd nog de pont terug nemen, dan maar 4km moeten lopen.
wa kost da trouwens, zo'n pont
Het zal eens nietquote:Op donderdag 8 november 2012 10:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het wordt denk ik wel tijd nu om een lijstje te maken van wie wat mee gaat nemen
Kopieer de lijst svp:
Spaghettivreter: paar sixpacks bier
Jezelf boven Dastan plaatsen.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal eens niet.
Overigens zet ik mezelf maar eens op aanwezig
Zeker:
-Vaseline_
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
-Spaghettivreter
- FL_Freak
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Rellende_Rotscholier
-Smoofie
-Beach
-ouyevoli
-Hupsels
-KingRoland
-ChesterPerry
- Rockiejj
- Dientje12
- Dimens
- Ro-ald
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezelf boven Dastan plaatsen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke einde Slowchat.
Ik zie het vrijdag wel of ik gaquote:Op donderdag 8 november 2012 10:16 schreef leeell het volgende:
kom op , nog een week, bevestig jezelf eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie neemt wat mee?
Chocolatebear: 15 blauwe defqons.
FL_Freak: Fris en bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie neemt wat mee?
FL_Friek: Fris en bierfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:41 schreef Beach het volgende:
Komers:
Zeker:
-Chocolatebear
-Vaseline_
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-Janpiraat
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
-Spaghettivreter
-FL_FriekKom ook danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie neemt wat mee?
FL_Friek: Fris en bier
Verdommequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Hm...misschien heb ik wel een verassing.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Misschien muts, sowieso moeten wij nog een keer koffie drinkenquote:
RIP aan de nabestaanden alles.quote:
Ik ga het niet redden de 16dequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien muts, sowieso moeten wij nog een keer koffie drinken
[..]
RIP aan de nabestaanden alles.
Hou je pener in je broek aubquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Het is geen Monopoly. Die heeft daar een handje van.quote:
Soms krijgt hij hulpquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is geen Monopoly. Die heeft daar een handje van.
Neem de post dan fatsoenlijk over.quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef smitjew het volgende:
ben er niet , moet dan werken .
Veel plezier allemaal
lafjesquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
Hmm, als er geen leuke meisjes zijn en het een sausagefest wordt moet ik dit helaas aan mij voorbij laten schieten.
Haha, wat liefquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
Hmm, als er geen leuke meisjes zijn en het een sausagefest wordt moet ik dit helaas aan mij voorbij laten schieten.
Ik denk niet dat ze gaat. Misschien alleen 's avonds en dan laatste trein terugquote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Als Crack_ gaat kom ik ook en neem ik mijn pedopas mee
Met mijquote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat. Misschien alleen 's avonds en dan laatste trein terug
Sorry, no hommoquote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wat liefEerst mij whatsappen of ik ga en dan zelf beslissen
![]()
ik hoorde dat die dv wel een catch isquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
Been there, done that.quote:Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoorde dat die dv wel een catch is
Nou neequote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat. Misschien alleen 's avonds en dan laatste trein terug
Oh, gezellig! Waarom neem je die dan mee?quote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Als Crack_ gaat kom ik ook en neem ik mijn pedopas mee
Hoe oud ben je eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2012 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gezellig! Waarom neem je die dan mee?
Och, daten kan altijd nog, als je er zo op aandringtquote:Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoorde dat die dv wel een catch is
Momenteel ben ik niet date baar helaasquote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, daten kan altijd nog, als je er zo op aandringt
Casual Coitusquote:Op maandag 12 november 2012 17:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Momenteel ben ik niet date baar helaas
neequote:Op maandag 12 november 2012 16:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Och, daten kan altijd nog, als je er zo op aandringt
Het was green droom maat.quote:Op maandag 12 november 2012 16:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dromen tellen niet vriend
quote:Geen SC gaarne. Dit topic gaat over de Nachtbaggerbijeenkomst op 16 november. Houd het ontopic.
Bijvoorbeeld:
- Jezelf op de lijst zetten
- Zaken die je meeneemt
- OV/meerijden en dergelijke
- Vraag en antwoord over de bijeenkomst
- Slaapplek reserveren
waatquote:Op dinsdag 13 november 2012 06:01 schreef Faaluser het volgende:
Komers:
Zeker:
-Chocolatebear
-Vaseline_
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Dromenvangertje
-krullenbolletje
-Spaghettivreter
-FL_Freak
-Nestalgie
Misschien:
-Smitjew
-Tchock -
-Crack_
-Rellende_Rotscholier
-Smoofie
-ouyevoli
-KingRoland
-ChesterPerry
-Monopoly (Stage begint rond die tijd, even kijken of het uitkomt)
-Rockiejj
-Dientje12
-Dimens
Wie neemt wat mee?
Winterswijk is echt een hell op aardequote:Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn.
Dienstkaartje gekregen en vrijdag heb ik dienst van 16.45 tot 0.05
Zaterdagochtend vanaf 08.45 tot 17.05 Stamplaats Winterswijk. Dus helaas.
homoquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik kan er helaas niet bij zijn.
Dienstkaartje gekregen en vrijdag heb ik dienst van 16.45 tot 0.05
Zaterdagochtend vanaf 08.45 tot 17.05 Stamplaats Winterswijk. Dus helaas.
Dit ja, ik wil 'm ook wel eens zienquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:55 schreef LompeHork het volgende:
Kopieer die lijst dan josti. SSB moet van mij mee vanwege groepsdruk trouwens.
De moeite niet waard, hij staat de hele avond in de hoek verhalen over dierentuinen te vertellen en hij gooit met zijn eigen uitwerpselen naar vrouwen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit ja, ik wil 'm ook wel eens zien
Baasquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan bijna zo goed als op zeker eigenlijk
Romeo Delta, laat mij maar weten hoe of wat, reizen we even samen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef So_Surreal het volgende:
Ik kan bijna zo goed als op zeker eigenlijk
Ja is goed man, ik kom direct vanuit mijn werk en eet dan ff wat op centraal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Romeo Delta, laat mij maar weten hoe of wat, reizen we even samen.
Sixpack bier bij de Appie op het station -> opgelost.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja is goed man, ik kom direct vanuit mijn werk en eet dan ff wat op centraal.
Ik dan rond 18:30 of 45 wel klaar, denk dat jij dan ongeveer ook wel aankomt met de trein.
Ik kan alleen niet echt iets meenemen vanuit mijn werk helaas
Sixpack of meer bier bij de Appie op de Dam -> veel goedkoper.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sixpack bier bij de Appie op het station -> opgelost.
Jij drinkt Grolsch?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand die een grinder mee kan nemen?
Ik dacht even dat ik gingers las... Mhm, als er een leuke fiery redhead komt ben ik toch wel even van de partij hoorquote:
Gewoon doen, ik ga eerst van m'n werk nog naar huis en kom daarna pasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
vrijdag tot 5 uur werken en zaterdag om kwartover 7 op m'n werk moeten zijn, ik twijfel
Okquote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef Michhas het volgende:
Hoi vrienden, ik kom helaas niet.
Ik neem mee:
- Satéstokjes
- Vlees voor op de satéstokjes
- Satésaus voor op het vlees op de satéstokjes
Ik blijf niet slapen want ik kom dus niet. Ik kom met het OV.
Het feit dat ik niet gaquote:Op donderdag 15 november 2012 09:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat ik ook ga?
quote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Zeker:
-Chocolatebear
-Vaseline_
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Dromenvangertje
-Spaghettivreter (kom wel later ivm stage)
-FL_Freak
-Nestalgie
-LompeHork (kom wel later ivm werk)
-LompeVrouw (kom wel later ivm werk)
Misschien:
-Tchock -
-Rellende_Rotscholier
-Smoofie
-ouyevoli
-KingRoland
-ChesterPerry
-Dientje12
-Dimens
-So_Surreal. Dat gaat hem echt niet worden, moet om 6.15 ergens zijn zaterdag
.
14.00 uur aanwezig, na het eten naar huis en zaterdag weer fris op. Waar wringt het?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Zeker:
-Chocolatebear
-Vaseline_
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Dromenvangertje
-Spaghettivreter (kom wel later ivm stage)
-FL_Freak
-Nestalgie
-LompeHork (kom wel later ivm werk)
-LompeVrouw (kom wel later ivm werk)
Misschien:
-Tchock -
-Rellende_Rotscholier
-Smoofie
-ouyevoli
-KingRoland
-ChesterPerry
-Dientje12
-Dimens
-So_Surreal. Dat gaat hem echt niet worden, moet om 6.15 ergens zijn zaterdag
.
is goed, maar ik overdrijf meer dan een veerpontquote:Op donderdag 15 november 2012 12:34 schreef LompeHork het volgende:
Oh SSB, zullen we samen het pontje pakken?
Beter gebruik ik jou als boot dan, lekker roeien.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:12 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
is goed, maar ik overdrijf meer dan een veerpont__
Dat veel mensen die ik wel wil zien toch later kwamen en dat ik zaterdag best spannend vind en dat ik dan ook echt niet kan drinken etc etc etc. Achja weet niet, voelt gewoon niet fijn om dan wel te gaan ofzo. Jammer wel.quote:Op donderdag 15 november 2012 14:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
14.00 uur aanwezig, na het eten naar huis en zaterdag weer fris op. Waar wringt het?
Ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
Ik twijfelde sowieso al, maar nu Crack_ niet gaat pas ik definitief
Was jij eerder in dit topic niet ook al op Crack aan het geilen?quote:
Durf ik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 17:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was jij eerder in dit topic niet ook al op Crack aan het geilen?Vraag haar een keer mee uit joh.
Dit ja, ach met zon instelling zal je ze niet missenquote:
Tja, sorry dat ik niet kom opdagen. Het is jammer, maar zo werkt het nou eenmaal in het levenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat veel mensen die ik wel wil zien toch later kwamen en dat ik zaterdag best spannend vind en dat ik dan ook echt niet kan drinken etc etc etc. Achja weet niet, voelt gewoon niet fijn om dan wel te gaan ofzo. Jammer wel.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Crack en tchock kom gewoon even langs
En het is niet dat Crack_ de hele avond met twilight gaat pratenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef leeell het volgende:
[..]
Dit ja, ach met zon instelling zal je ze niet missen
Ja, gratis zelfs.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:33 schreef Taexon het volgende:
Heb even een vraagje of er eventueel te parkeren valt daarzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |