quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:02 schreef leeell het volgende:
muziek, banken, binnen roken, toilet en een ijskast.
meer hebben we niet nodig
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gratis af te huren feestruimte bij mij in de straat.
naar buiten gaan is ook gefaciliteerdquote:
Ik reserveer alvast een slaapplekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:00 schreef leeell het volgende:
even ter beeldvorming.
wie wil blijven slapen, kan blijven slapen op :
1 van de 3 beschikbare banken.
op de grond met zelf meegebracht gerei. (plek voor 10 man ong)
èèn ware orgie van genot.quote:
Ligt aan wie er komt he.quote:
Crack_ staat op misschien. Dat moet voor elke zichzelf respecterende man genoeg zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt aan wie er komt he.
Hmmm, twijfel dit, als er genoeg leuke meisjes komen dan ja... Maar aan de andere kant, ook weer risico op een sausage fest. Dilemma, dillema
Ware het niet dat ze ook op 'bezet' staatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack_ staat op misschien. Dat moet voor elke zichzelf respecterende man genoeg zijn.
Mensen die alleen naar meets gaan als er alleen single vrouwen gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ware het niet dat ze ook op 'bezet' staat
ik zette je er al op sryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
Alle remmen los.. zet me maar op de misschien lijst ja
Zo beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:15 schreef leeell het volgende:
Zeker:
-Dastan
-leeell
-Oerbeer
-Faaluser
-KB
-JanPiraat
Misschien:
-Tchock
-Crack_
-Ro-ald
-Happy
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ware het niet dat ze ook op 'bezet' staat
Trek je een rood of blauw shirt aan? Dan weet ik namelijk wat ik aan moet doen zodat we kunnen matchen. Ja dit is ter zake.quote:
Rood. Met blokjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Trek je een rood of blauw shirt aan? Dan weet ik namelijk wat ik aan moet doen zodat we kunnen matchen. Ja dit is ter zake.
Bedoel je een bankstel? Is goed, ik zal het erin zetten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:25 schreef Ro-ald het volgende:
Is het niet handig om slaapplekken reserveren ook in de OP te zetten? Zo ja kan ik dan al een slaapplek reserveren?
Ja doe voor mij maar een bankstelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Bedoel je een bankstel? Is goed, ik zal het erin zetten.
even ter ondersteunend advies:quote:
Top!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
even ter ondersteunend advies:
het zijn comfortabele zachte banken, uitermate geschikt om op te slapen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
even ter ondersteunend advies:
het zijn comfortabele zachte banken, uitermate geschikt om op te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |