Ik ga het niet redden de 16dequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien muts, sowieso moeten wij nog een keer koffie drinken
[..]
RIP aan de nabestaanden alles.
Hou je pener in je broek aubquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Hm...misschien heb ik wel een verassing.
Het is geen Monopoly. Die heeft daar een handje van.quote:
Soms krijgt hij hulpquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is geen Monopoly. Die heeft daar een handje van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie neemt wat mee?
Spaghettivreter: paar sixpacks bier
Chocolatebear: 15 blauwe defqons.
FL_Friek: Fris en bier
Neem de post dan fatsoenlijk over.quote:Op maandag 12 november 2012 15:55 schreef smitjew het volgende:
ben er niet , moet dan werken .
Veel plezier allemaal
lafjesquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
Hmm, als er geen leuke meisjes zijn en het een sausagefest wordt moet ik dit helaas aan mij voorbij laten schieten.
Haha, wat liefquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
Hmm, als er geen leuke meisjes zijn en het een sausagefest wordt moet ik dit helaas aan mij voorbij laten schieten.
Ik denk niet dat ze gaat. Misschien alleen 's avonds en dan laatste trein terugquote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Als Crack_ gaat kom ik ook en neem ik mijn pedopas mee
Met mijquote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat. Misschien alleen 's avonds en dan laatste trein terug
Sorry, no hommoquote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha, wat liefEerst mij whatsappen of ik ga en dan zelf beslissen
![]()
ik hoorde dat die dv wel een catch isquote:Op maandag 12 november 2012 15:57 schreef MAHL het volgende:
Been there, done that.quote:Op maandag 12 november 2012 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik hoorde dat die dv wel een catch is
Nou neequote:Op maandag 12 november 2012 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze gaat. Misschien alleen 's avonds en dan laatste trein terug
Oh, gezellig! Waarom neem je die dan mee?quote:Op maandag 12 november 2012 16:11 schreef TwyLight het volgende:
Als Crack_ gaat kom ik ook en neem ik mijn pedopas mee
Hoe oud ben je eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2012 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, gezellig! Waarom neem je die dan mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |