WAAROM geengeen hdd meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[qu][ afbeelding ] Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. Ik verander m'n nick niet voor niets. Ik wil juist niks meer met die andere nick te maken hebben. Dus het zou fijn als je wel meewerkt
En jij of all people zou deze nick moeten kunnen hebben
Actaeon klinkt gewoon als een geluid dat een gemiddelde student produceert als hij of zij te veel heeft lopen zuipen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je niet een keertje over je hart strijken voor zo ongeveer de enige persoon in dit topic die dezelfde studie doet als jij gedaan hebt?
Heb dan nog het fatsoen en respect mij met m'n nieuwe nick aan te sprekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Actaeon klinkt gewoon als een geluid dat een gemiddelde student produceert als hij of zij te veel heeft lopen zuipen.
Ik overweeg het klavertje vier HD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb dan nog het fatsoen en respect mij met m'n nieuwe nick aan te spreken
Je weet toch wel dat dat het Quadrifoglio Verde logo isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik overweeg het klavertje vier HD.
Wat denk je dat dat betekent?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat het Quadrifoglio Verde logo is?
En overwegen is al iets.
Ja ik weet dat het dat betekent maar ik was even shocked dat je het niet herkendequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat betekent?
En ik heb er niets mee. Ik ben een man van jouw onderschrift.
Why?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, alles met ACTA er in stuit mijmij alal tegen de borst.
Hoezo zou ik het dan herkennen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het dat betekent maar ik was even shocked dat je het niet herkende
En dat weet ik
Je bent niet op de hoogte van ACTA?quote:
Nee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van ACTA?
Ja, echte auto's. Remember?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je wel een soort van autoliefhebber was
Aaaah. Ik dacht eerst dat je het misschien over tandheelkunde shizzle hadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Counterfeiting_Trade_Agreement
Je reinste privacybeperking
Ach, ik ben ermee begonnen, zit er nog steeds mee en zal er waarschijnlijk bij blijven. Voor mij(n doeleinden) is er weinig beters en/of spul dat mij zo'n glimlach bezorgt.quote:
Gelijk de eerste hit van google pakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaaah. Ik dacht eerst dat je het misschien over tandheelkunde shizzle had
Tragischquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, ik ben ermee begonnen, zit er nog steeds mee en zal er waarschijnlijk bij blijven. Voor mij(n doeleinden) is er weinig beters en/of spul dat mij zo'n glimlach bezorgt.
Bij ons op kantoor heeft er net iemand z'n 911 ingeruild voor een E46. Hoe vind je die
Na een bepaald tijdstip ga ik minder moeite doen zegmaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelijk de eerste hit van google pakken
Ik heb hiervoor 4 jaar in elk mogelijke (normale) leaseauto gereden die je je kunt bedenken, van elk merk. Was elke keer weer blijf dat ik in m'n BMW kon, tenzij ik uit een andere BMW kwamquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tragisch![]()
ik heb 1 keer een BMW gehad en het doet het gewoon niet echt voor mijmaar dat is gewoon persoonlijk. Ik hou meer van Engels en Italiaans.
Ik ben meer het buikschuiver-type.quote:
Sowieso. Ik erken ook hun kwaliteiten gewoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor 4 jaar in elk mogelijke (normale) leaseauto gereden die je je kunt bedenken, van elk merk. Was elke keer weer blijf dat ik in m'n BMW kon, tenzij ik uit een andere BMW kwam.
Het is inderdaad ook iets waar je mee opgroeit, waar je je prettig bij voelt. Sterk persoonlijk. Ik bewonder de techniek van BMW keer op keer weer (ze winnen niet voor niets elk jaar zo'n beetje elke prijs in elke motorcategorie), de passie voor de ideale gewichtsverdeling, de luxe uitstraling gecombineerd met dat ondeugende, de pittigheid en bovenal de RWD. Nothing beats a RWD for me.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:15 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso. Ik erken ook hun kwaliteiten gewoonen ik zal ze noooit afkraken. Maar ik loop er persoonlijk gewoon niet warm voor. De uitstraling niet. Het design niet. Iig niet genoeg om er een te kopen/leasen.
Ik word er in ieder geval erg warm vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
E46 Coupe is zeker ontzettend geslaagd maar ik zou het niet een van de mooiste coupes ooit noemen. Wel van BMW. Maar niet overall.
Hij is ook erg mooi hrquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik nog een jaar of 2 in m'n coupé blijf rijden. Dan wil ik een E92, minimaal een 330i, volledig wit met (eventueel) zwarte velgen. Maar eerst even een motor nu
[..]
Ik word er in ieder geval erg warm van![]()
325ciquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hij is ook erg mooi hr
325i heb je nu ofniet?
Handbak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ok maar qua motor bedoelde ik gewoon
Aut. of handbak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Handbak.Ok. Is dat een zesbak eigenlijk? Of nog een 5?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe dat morgen even zit nu op mn tablet dan gaat dat niet zo handig![]()
5bak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ok. Is dat een zesbak eigenlijk? Of nog een 5?
Ik doe dat morgen even zit nu op mn tablet dan gaat dat niet zo handig
Dat weet ik, daar heb ik een avond emmers leeggedronken totdat ik 's morgens op de kade wakker werdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen full moon party in BKK vriend, dat is Koh Phangan
Buckets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar heb ik een avond emmers leeggedronken totdat ik 's morgens op de kade wakker werd
Strak. Mooie kleur blauw én mooie velgenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
5bak.
Het zijn gewoon twee plaatjes.
Ja bucket is gewoon emmers in het engels he? Was genieten, zeker wel.. rare plek ook opzich. Je zal er maar wonen daar in dat centrumquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Buckets.
Heb ik ook een paar herinneringen aan ja. Een paar, omdat de rest is vervlogen.
Alfa's zijn prachtige auto's , alleen jammer dat er zoiets als een nummerbord op de auto moet, dat staat niet bij Alfa's. Een auto moet van mij altijd sportief zijn, maar daar bij wél klasse uitstralen. Het moet een complete en afgewerkte auto zijn, vandaar dat ik dan uitkom bij Alfa of Audi. Niet de goedkoopste auto's (zeker Audi), maar alles beter dan een Prius.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah toch niet helemaal alleen als Alfist hier
Uiteraard. Ik bedoelde er ook niets mee, behalve dat ik er ook herinneringen aan heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja bucket is gewoon emmers in het engels he? Was genieten, zeker wel.. rare plek ook opzich. Je zal er maar wonen daar in dat centrum
Ik rijd ook motor hoor lieverd.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Strak. Mooie kleur blauw én mooie velgen
auto's zijn zo onhandig. Altijd maar wachten, wachten wachten. Gaat mij bovendien veel te langzaam...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik bedoelde er ook niets mee, behalve dat ik er ook herinneringen aan heb.
[..]
Ik rijd ook motor hoor lieverd.
[..]![]()
Ben zelf ook erg blij met de kleur inderdaad. De velgen kunnen net, 18". Moet niet veel groter.
Geen probleem. Ik haal vaak in, wachten valt mee. Die van mij is niet zo langzaam en bovendien kan ik wel inparkeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
auto's zijn zo onhandig. Altijd maar wachten, wachten wachten. Gaat mij bovendien veel te langzaam...
en dan de parkeerhorror![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik haal vaak in, wachten valt mee. Die van mij is niet zo langzaam en bovendien kan ik wel inparkeren.weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar in de binnenstad van amsterdam zit ik mij altijd op te vreten dat het zo traag gaat en wil ik liever een snorfiets
Je moet ook niet autorijden in de binnenstad van Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
weet ikMaar in de binnenstad van amsterdam zit ik mij altijd op te vreten dat het zo traag gaat en wil ik liever een snorfiets
ga eens goede muziek luisterenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:43 schreef eriksd het volgende:
Ik luister nu The Best of DJ Jean. Nog best te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |