WAAROM geengeen hdd meer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[qu][ afbeelding ] Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. Ik verander m'n nick niet voor niets. Ik wil juist niks meer met die andere nick te maken hebben. Dus het zou fijn als je wel meewerkt
En jij of all people zou deze nick moeten kunnen hebben
Actaeon klinkt gewoon als een geluid dat een gemiddelde student produceert als hij of zij te veel heeft lopen zuipen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je niet een keertje over je hart strijken voor zo ongeveer de enige persoon in dit topic die dezelfde studie doet als jij gedaan hebt?
Heb dan nog het fatsoen en respect mij met m'n nieuwe nick aan te sprekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Actaeon klinkt gewoon als een geluid dat een gemiddelde student produceert als hij of zij te veel heeft lopen zuipen.
Ik overweeg het klavertje vier HD.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Heb dan nog het fatsoen en respect mij met m'n nieuwe nick aan te spreken
Je weet toch wel dat dat het Quadrifoglio Verde logo isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik overweeg het klavertje vier HD.
Wat denk je dat dat betekent?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dat het Quadrifoglio Verde logo is?
En overwegen is al iets.
Ja ik weet dat het dat betekent maar ik was even shocked dat je het niet herkendequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat betekent?
En ik heb er niets mee. Ik ben een man van jouw onderschrift.
Why?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:52 schreef Tchock het volgende:
Sowieso, alles met ACTA er in stuit mijmij alal tegen de borst.
Hoezo zou ik het dan herkennen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het dat betekent maar ik was even shocked dat je het niet herkende
En dat weet ik
Je bent niet op de hoogte van ACTA?quote:
Nee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van ACTA?
Ja, echte auto's. Remember?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je wel een soort van autoliefhebber was
Aaaah. Ik dacht eerst dat je het misschien over tandheelkunde shizzle hadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Counterfeiting_Trade_Agreement
Je reinste privacybeperking
Ach, ik ben ermee begonnen, zit er nog steeds mee en zal er waarschijnlijk bij blijven. Voor mij(n doeleinden) is er weinig beters en/of spul dat mij zo'n glimlach bezorgt.quote:
Gelijk de eerste hit van google pakkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Aaaah. Ik dacht eerst dat je het misschien over tandheelkunde shizzle had
Tragischquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, ik ben ermee begonnen, zit er nog steeds mee en zal er waarschijnlijk bij blijven. Voor mij(n doeleinden) is er weinig beters en/of spul dat mij zo'n glimlach bezorgt.
Bij ons op kantoor heeft er net iemand z'n 911 ingeruild voor een E46. Hoe vind je die
Na een bepaald tijdstip ga ik minder moeite doen zegmaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelijk de eerste hit van google pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |