Sinds jij hier bent stijgt het ONZ-gehalte exponentieel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooi SS pak!
Uiteindelijk dragen wat je goed staat en waar je je prettig in voelt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh nee! Zo was het niet bedoeld. Ze hebben best leuke dingen. En zeker als ze extra kortingen gaan geven heb je voor heel weinig geld iets leuksmaar het is gewoon niet mijn winkel of choice. Qua stijl niet.
Ja dat is altijd lekker. Ik heb ook tailor made dingen en dat zit gewoon perfect natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk dragen wat je goed staat en waar je je prettig in voelt.
Het pak dat ik het vaakst draag is een compleet op maat gemaakt wool/cashmere pak. In Vietnam laten maken.
Sorryquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds jij hier bent stijgt het ONZ-gehalte exponentieel.
Geniaal inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Actaeon het volgende:
Een verroeste fiets. Wat een pareltje weer.
Pakken op maat laten maken in Aziequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk dragen wat je goed staat en waar je je prettig in voelt.
Het pak dat ik het vaakst draag is een compleet op maat gemaakt wool/cashmere pak. In Vietnam laten maken.
Schrijf ik zo'n mooie post voor je, negeer je 'm gewoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds jij hier bent stijgt het ONZ-gehalte exponentieel.
Ik zou het niet overdrijven. Te goedkoop gaat ten koste van de kwaliteit, en het is daar al zo lastig om kwaliteit te filteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Pakken op maat laten maken in Azie
Voor 300 euro 2 pakken compleet op maat, wat een helden daar!
Wie hoe wat waar? Jij negeerde mij juist over die E6quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Schrijf ik zo'n mooie post voor je, negeer je 'm gewoon
Deze Tchockquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Actaeon het volgende:
Oh.
Geachte heer Tchock,
Zou u mij in de OP kunnen plaatsten, mits dat nog mogelijk is natuurlijk, en de vorige 'mij' eruit kunnen halen?
Bij voorbaat dank.
Teken ik met hoogachting,
Actaeon
Bangkok, waar al dit soort spul overal te koop is. Maar inderdaad.. je moet natuurlijk wel naar kwaliteit kijkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zou het niet overdrijven. Te goedkoop gaat ten koste van de kwaliteit, en het is daar al zo lastig om kwaliteit te filteren.
Het kan inderdaad nog wel een stuk goedkoper.
In Bangkok zou ik het dan ook niet snel doen. Vond de kwaliteit daar niet echt de-je-van-het. Te veel 'you want cheap suit sir'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bangkok, waar al dit soort spul overal te koop is. Maar inderdaad.. je moet natuurlijk wel naar kwaliteit kijken
Dit heb ik niet gelezen, en het komt ook niet met de spytool bovenquote:
Overigens blijf ik je HD noemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Deze Tchock
En E6? Nu moet je mij even helpen
Hmm true true.. wel lekkere emmers drank en full moon party, dat weer welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In Bangkok zou ik het dan ook niet snel doen. Vond de kwaliteit daar niet echt de-je-van-het. Te veel 'you want cheap suit sir'.
Had je in Hoi An (Vietnam) ook wel. Daarom heb ik eerst een hele dag gespendeerd aan filteren en reviews
Geen full moon party in BKK vriend, dat is Koh Phanganquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm true true.. wel lekkere emmers drank en full moon party, dat weer wel
H-Dquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gelezen, en het komt ook niet met de spytool bovenAls ik thuis ben edit ik je er in. Wat is je vorige jij?
Ps godverdomme wat is FOK! Mobile kut, ik doe minuten over een post
Nee. Ik verander m'n nick niet voor niets. Ik wil juist niks meer met die andere nick te maken hebben. Dus het zou fijn als je wel meewerktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Overigens blijf ik je HD noemen.
Wat een kaknick.
Ik weiger.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. Ik verander m'n nick niet voor niets. Ik wil juist niks meer met die andere nick te maken hebben. Dus het zou fijn als je wel meewerkt
Op dinsdag 16 oktober 2012 22:48 schreef Actaeon het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |