abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:42:57 #176
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118053848
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ook zo geweldig dat "schorsing" de zwaarste straf is op het middelbare onderwijs (wegsturen dan uitgezonderd). Alsof leerlingen het erg vinden om thuis te zitten.
Jaa ach, wel boze ouders dan. Ben maar 2 keer geschorst, 1x daarvan was voor 3 dagen en toen mocht ik gewoon thuis blijven. Heerlijk weer dus 3 dagen lang in de zon geslapen :)

Uiteindelijk mijn VWO NT + NG met 2 extra vakken gewoon gehaald zonder iets te doen, bijna alle examens binnen anderhalf uur af. Mensen die gezakt waren werden gewoon boos op mij :P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_118054626
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:20 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ook weer eens; maar ik kom toch ook van het VWO?
Al was ik toen echt zo'n vervelend jong dat geen les in mocht.. en wat genieten was dat; hele dag koffie drinken!
Ja ik denk dat ook weleens. Maar je kunt niet altijd je eigen niveau als maatstaf nemen :P
Maar ok soms is het wel tragisch gesteld met het algehele kennisniveau van mensen die van het vwo komen.

En ja ik heb een nieuwe account ...moest al een hele tijd eigenlijk :{ :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:10:36 #178
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118055631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ook weleens. Maar je kunt niet altijd je eigen niveau als maatstaf nemen :P
Maar ok soms is het wel tragisch gesteld met het algehele kennisniveau van mensen die van het vwo komen.

Ja ach, c'est la vie!
en wiewatwoe ik ken je niet?
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:11:35 #179
263417 Keyos
Like a Boss
pi_118055687
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:54 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Het is ook lastig omdat de kwaliteit van het onderwijs op middelbare scholen heel erg verschillend is. Ik heb zelf "maar" HAVO behaald, maar heb dat wel op een kwaliteitsschool behaald in een periode waar ik meer bezig was met het behalen van de wereldtop in een game, dan met school (zeer onverstandig, ik weet, maar op dat moment koos ik daarvoor). Ik ken heel veel mensen die VWO hebben behaald op de "mindere" middelbare school in mijn woonplaats die nooit, maar dan ook nooit hun examenjaar hadden behaald op datzelfde niveau op mijn school.

Uiteraard is het examen een landelijke graadmeter, maar het is wel een verschil als je op schoolexamens een 5 krijgt, of een 6,5. Dan haal je het laatste jaar niet, of heb je amper compensatieruimte.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_118055718
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja ach, c'est la vie!
en wiewatwoe ik ken je niet?
Ik gaf antwoord op een post die jij quote van mijn oude account :P ik heb zelfs mn onderschrift hetzelfde gehouden :P
pi_118055767
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:11 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is ook lastig omdat de kwaliteit van het onderwijs op middelbare scholen heel erg verschillend is. Ik heb zelf "maar" HAVO gehaald, maar heb dat wel op een kwaliteitsschool behaald in een periode waar ik meer bezig was met het behalen van de wereldtop in een game, dan met school (zeer onverstandig, ik weet, maar op dat moment koos ik daarvoor). Ik ken heel veel mensen die VWO hebben behaald op de "mindere" middelbare school in mijn woonplaats die nooit, maar dan ook nooit hun examenjaar hadden behaald op datzelfde niveau op mijn school.

Uiteraard is het examen een landelijke graadmeter, maar het is wel een verschil als je op schoolexamens een 5 krijgt, of een 6,5. Dan haal je het laatste jaar niet, of heb je amper compensatieruimte.
Dat is ook wel een factor inderdaad.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:15:25 #182
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118055881
Ahh zo doende; H-D!

Trouwens; wat een bullshit een 'kwaliteitsschool' :')
Middelbare scholen zijn allemaal dikke poep, maakt echt weinig verschil. Mijn school heeft jaren in de top 5 van beste middelbare scholen van Nederland gestaan met hoog slagingspercentage en alles en het was nog dikke poep :P

Vwo is vwo en klaar.. en het is allemaal eigenlijk een laag niveau als je nagaat dat vwo de 'top' moet zijn
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:15:38 #183
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118055891
Vanwaar die naam HD?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:19:25 #184
263417 Keyos
Like a Boss
pi_118056057
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:15 schreef Boterbartje het volgende:
Ahh zo doende; H-D!

Middelbare scholen zijn allemaal dikke poep, maakt echt weinig verschil. Mijn school heeft jaren in de top 5 van beste middelbare scholen van Nederland gestaan met hoog slagingspercentage en alles en het was nog dikke poep :P

Vwo is vwo en klaar.. en het is allemaal eigenlijk een laag niveau als je nagaat dat vwo de 'top' moet zijn
Met de term "kwaliteitsschool" probeer ik een onderscheid te maken tussen een school die zeer streng is in discipline , cijfers en de kwaliteit van docenten, en een school die zelfs onder toezicht staat omdat er mensen moeten lesgeven die onbevoegd zijn. Het niveau is gewoon niet overal hetzelfde waardoor er in mijn ogen ook niet te veel waarde aan het diploma gehecht moet worden.

Goede studenten komen uiteindelijk toch wel bovendrijven tijdens hun universitaire studie of hun carriére daarna.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_118056079
quote:
Ahh zo doende; H-D!

Er zit wel degelijk veel verschil in eisen die scholen in bijvoorbeeld schoolexamens aan leerlingen stellen.
Laag is natuurlijk relatief. Het is bijvoorbeeld laag t.o.v. wat een old school gymnasiast zegt 50+ jaar geleden moest doen. Maar is het laag t.o.v. havo nu? Ben het wel eens dat er best meer eisen gesteld mogen worden. Maar ook op universiteiten. Bijvoorbeeld in literatuur e.d.
quote:
Vanwaar die naam HD?
Ach ik was eens aan het denken over een nieuwe naam die enigszins leuk was en toen kwam ik op dit :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:30:00 #186
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118056607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Er zit wel degelijk veel verschil in eisen die scholen in bijvoorbeeld schoolexamens aan leerlingen stellen.
Laag is natuurlijk relatief. Het is bijvoorbeeld laag t.o.v. wat een old school gymnasiast zegt 50+ jaar geleden moest doen. Maar is het laag t.o.v. havo nu? Ben het wel eens dat er best meer eisen gesteld mogen worden. Maar ook op universiteiten. Bijvoorbeeld in literatuur e.d.

[..]

Ach ik was eens aan het denken over een nieuwe naam die enigszins leuk was en toen kwam ik op dit :P
Hmm ok, ok..

Wel even wennen deze naam! :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Keyos het volgende:

[..]

Met de term "kwaliteitsschool" probeer ik een onderscheid te maken tussen een school die zeer streng is in discipline , cijfers en de kwaliteit van docenten, en een school die zelfs onder toezicht staat omdat er mensen moeten lesgeven die onbevoegd zijn. Het niveau is gewoon niet overal hetzelfde waardoor er in mijn ogen ook niet te veel waarde aan het diploma gehecht moet worden.

Goede studenten komen uiteindelijk toch wel bovendrijven tijdens hun universitaire studie of hun carriére daarna.
hmm vooral carrière denk ik, zo'n papiertje zegt nog geen ruk. Het gaat ook om je babbel en om je persoonlijkheid he? ;)
pi_118056974
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Hmm ok, ok..

Wel even wennen deze naam! :P

[..]

hmm vooral carrière denk ik, zo'n papiertje zegt nog geen ruk. Het gaat ook om je babbel en om je persoonlijkheid he? ;)
Hopelijk went het snel dan :P

Ik denk ook tijdens je studie. Genoeg ruimte die je hebt om binnen je studie te excelleren.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:42:24 #188
370039 Morera
more more more
pi_118057324
Van de week even bij iemand langs gehopt. Ik had diegene lang niet gezien. Hij vroeg of de nieuwe studie bevalt etc.
Dus ik nam een hap lucht en begon: " Ja ik heb het er erg naar mijn zin. De stof is best veel en het gaat best snel maar het is heel interessant en.... "

Op dat moment werd ik onderbroken en volgde er een stroom aan verhalen waarvan ik echt niet wist wat ik er mee aan moest :')

" Ja, ik kom uit een familie waar veel advocaten en juristen in zitten! Dus ik ken het ja ! "

- Hier dacht ik nog ok dit is gewoon interactie binnen het gesprek maar toen ging hij verder:

" Ja op mijn werk moet ik ook vaak juridische stukken bekijken! Ik vind het zelf ook heel erg leuk maar ik heb er ook gewoon aanleg voor hoor " !

- Ik reageerde maar met, ja inderdaad, leuk zeg

" Ja en we hebben op kantoor dus ook echte juristen zitten en dan moet ik ze vaak op dingen wijzen hahah! Maar dat weten ze zelf ook wel hoor! Wel grappig he dat ik ze op dingen moet wijzen. Ja rechten is echt heel leuk ik ben er zelf echt goed in "

;( Toen ben ik maar over cocktails gaan praten. Het is niet eens een tokkie ofzo, alhoewel je dat wel zou denken na dat gesprek. Het ging ook nog wel even door op die manier. Waarom doen mensen dat?

Ik doe dat toch ook niet als iemand zegt dat hij geneeskunde studeert. Dan zeg ik ook niet " Oh ja ik ben ook goed met medicijnen, zo moeilijk is dat allemaal niet :D ik geef mijn moeder wel eens een paracetamolletje !"

[/dagboek]
pi_118057327
HD :')
pi_118057371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Morera het volgende:
Van de week even bij iemand langs gehopt. Ik had diegene lang niet gezien. Hij vroeg of de nieuwe studie bevalt etc.
Dus ik nam een hap lucht en begon: " Ja ik heb het er erg naar mijn zin. De stof is best veel en het gaat best snel maar het is heel interessant en.... "

Op dat moment werd ik onderbroken en volgde er een stroom aan verhalen waarvan ik echt niet wist wat ik er mee aan moest :')

" Ja, ik kom uit een familie waar veel advocaten en juristen in zitten! Dus ik ken het ja ! "

- Hier dacht ik nog ok dit is gewoon interactie binnen het gesprek maar toen ging hij verder:

" Ja op mijn werk moet ik ook vaak juridische stukken bekijken! Ik vind het zelf ook heel erg leuk maar ik heb er ook gewoon aanleg voor hoor " !

" Ja en we hebben op kantoor dus ook echte juristen zitten en dan moet ik ze vaak op dingen wijzen hahah! Maar dat weten ze zelf ook wel hoor! Wel grappig he dat ik ze op dingen moet wijzen. Ja rechten is echt heel leuk ik ben er zelf echt goed in "

;( Toen ben ik maar over cocktails gaan praten. Het is niet eens een tokkie ofzo, alhoewel je dat wel zou denken na dat gesprek. Het ging ook nog wel even door op die manier. Waarom doen mensen dat?

Ik doe dat toch ook niet als iemand zegt dat hij geneeskunde studeert. Dan zeg ik ook niet " Oh ja ik ben ook goed met medicijnen, zo moeilijk is dat allemaal niet :D ik geef mijn moeder wel eens een paracetamolletje !"

[/dagboek]
Gaan eens naar wgr, alleen maar van dat tuig :9
pi_118057583
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Yreal het volgende:

[..]

Gaan eens naar wgr, alleen maar van dat tuig :9
Dit :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:50:33 #192
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118057888
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Morera het volgende:

[/dagboek]
M'n zusje.. wist mij precies te zeggen waarom een meisje dat mij mee wou lopen niet geschikt was voor rechtsgeleerdheid. Want ze had namelijk zelf het vak recht gehad op een HBO studie en daarbij moest je echt veel lezen en allemaal dingen uit je hoofd kennen enzo en dat kon ze niet.

Je kon haar ook gewoon niet afremmen; er ging maar een stroom aan 'kennis' mijn kant op waarvan ik dacht 'hmpf'. Waarom hebben mensen altijd overal een oordeel over zonder het zelf meegemaakt te hebben? Beetje mijn 'je hebt niets van de wereld gezien maar wel een grote bek' - punt als ik weer kritisch ga doen over de huidige maatschappij.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ze ontiegelijke faalfikker is en gestopt is met die HBO en dit jaar is begonnen met iets in de textiel :')
pi_118057954
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Yreal het volgende:
HD :')
Wat is er?
pi_118058002
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Wat is er?
Wat is dit nou weer, nu ga ik weer in verwarring raken. HD bestaat nu niet meer...
pi_118058040
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer, nu ga ik weer in verwarring raken. HD bestaat nu niet meer...
Nope je moet het nu met mij doen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:53:51 #196
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_118058074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Nope je moet het nu met mij doen.
Waar staat Actaeon eigenlijk voor?
pi_118058202
Oh.

Geachte heer Tchock,

Zou u mij in de OP kunnen plaatsten, mits dat nog mogelijk is natuurlijk, en de vorige 'mij' eruit kunnen halen?

Bij voorbaat dank.

Teken ik met hoogachting,

Actaeon

[ Bericht 0% gewijzigd door Actaeon op 16-10-2012 22:05:53 ]
pi_118058337
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Waar staat Actaeon eigenlijk voor?
Actaeon is een persoon uit een Griekse mythe. :P

En hij komt ook erg mooi tot uiting in de Metamorfosen van Ovidius(hij wordt daar door Artemis/Diana in een hert veranderd). :)
pi_118058405
Beetje last van schizofrenie, HD?
pi_118058473
Big Frank bij Filemon _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: